JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/30189-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Warszawa: Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pawilonów Nr 1,2,3,6,7,8,12 oraz wykonanie dokumentacji dostosowawczej dla pawilonów Nr. 3, 6 i 12 - NUMER SPRAWY EP/17/2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30189 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wolski.med.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pawilonów Nr 1,2,3,6,7,8,12 oraz wykonanie dokumentacji dostosowawczej dla pawilonów Nr. 3, 6 i 12 - NUMER SPRAWY EP/17/2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia jest aktualizacja dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla pawilonów Nr 1, 2, 3, 6, 7, 8, 12 oraz wykonanie dokumentacji dostosowawczej dla pawilonów Nr. 3, 6 i 12. 
3.2.	Kod CPV:
74.23.20.00 - 2  usługi architektoniczne, inżynieryjne  i  planowania.
71.24.80.00 - 8   nadzór nad projektem i dokumentacją.
3.3.	UWAGA: Podstawą do realizacji  przedmiotowych  prac  projektowych w zakresie ZADANIA I  jest  w  maksymalnym stopniu wykorzystanie posiadanej  przez  Zamawiającego  dokumentacji projektowej  tj. projektów  budowlano -  wykonawczych wielobranżowych   oraz  STWiORB - opracowanych w przez Biuro autorskie: Biuro Projektów  Architektonicznych  i    Budowlanych   A i B  Sp.  z o.o. 
3.4.	Szpital Wolski informuje, że wprowadzone w pawilonach  szpitalnych od  2012  roku  zmiany   
budowlane, technologiczne   w  sposobie zagospodarowania  niektórych  pomieszczeń,    trwająca  modernizacja    infrastruktury     technicznej oraz    infrastruktury   teletechnicznej  a   także możliwość tylko etapowego  realizowania prac   modernizacyjnych -  ograniczają  wykorzystanie posiadanej dokumentacji w pełnym zakresie  projektowym
3.5.	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część zadanie stanowi:
3.6.	Przedmiotem  niniejszego zadania Nr  I  jest:
A)    AKTUALIZACJA:
-  dokumentacji  projektowej wielobranżowej 
-  dokumentacji  kosztorysowej ( przedmiary robót, kosztorysy   inwestorskie)
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla   
Pawilonów Nr  1,  Nr 2,  Nr 3, Nr 6,  Nr 7,  Nr 8,   Nr 12   wykonanej w  2012 roku  dla zadania  pn.  Dostosowanie    obiektów do  przepisów p. pożarowych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych w  ramach  zadania  inwestycyjnego  pn. Rozbudowa i modernizacja   Szpitala  Wolskiego  wraz  z pełnieniem  nadzoru autorskiego  na podstawie opracowanej  dokumentacji.
3.7.	Zakres   dokumentacji  projektowej   do aktualizacji:

PAWILON NR 1
1. Projekt bud.-wykonawczy Architektoniczno-konstrukcyjny (4 egz.)                                               
Prace projektowe dla potrzeb: parteru, I piętra, kl. schodowych         
Zakres podstawowych  prac  -  zaprojektowanie: drzwi i ścianek  wydzielających strefy pożarowe i klatki schodowe, wymiany drzwi  przystankowych windowych  na  p. pożarowe  prace projektowe towarzyszące. 
Uwaga: Zamawiający  zrezygnował na obecnym etapie z prac zabezpieczających  
p. pożarowych  w    pomieszczeniach  piwnicznych.  
Do wykorzystania: dokumentacja: PBW Pawilonu nr 1 (Nr proj.SW-1-PBW-A)                                                         
cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja   projektant: mgr inż. arch. Z. Kostrzewa, inż. arch. P.    
Cydejko  Załącznik nr 1 do SIWZ
                          
2. Projekt bud.-wykonawczy Instalacje sanitarne (instalacja wentylacji (4 egz.)mechanicznej-dodatkowe  klapy p.pożarowe)
Prace  projektowe   dla potrzeb:    I piętra,
Zakres prac projektowych: wyposażenie  istniejącej wentylacji mechanicznej w klapy p. pożarowe, zabezpieczenie przejść instalacyjnych pod względem przepisów z w zakresie    ochrony p. pożarowej. 
Do wykorzystania: dokumentacja: PBW  Pawilonu nr 1  (Nr proj.SW-1-PBW-S)                                                         
cześć 2  - Instalacje sanitarne   projektant: mgr inż. E. Laskowska- Bunia Załącznik nr 2 do SIWZ   

3. Projekt bud.- wykonawczy  Instalacje elektryczne (instalacja oświetleniaewakuacyjnego i  awaryjnego ) (4 egz. )                                                                        
Prace  projektowe  (dla potrzeb : piwnic, parteru,  I piętra, II piętra, III piętra, poddasza)
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji awaryjnego  oświetlenia ewakuacyjnego o czasie pracy awaryjnej co najmniej 2 h inatężeniu 10 lx., urządzeń technicznych.   
Do wykorzystania: dokumentacja:   PBW  Pawilonu nr 1  Nr proj. (SW-1-PBW-E)                                                         
cześć 2  - Instalacje elektryczne     projektant: mgr inż. A. Klepaczko     Załącznik nr 3 do SIWZ    

4.    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdej ww branży  oddzielnie )     ( 3  egz. )
Do wykorzystania:  ST-450  Pawilon nr 1 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i 
 Odbioru Robót    tom I SST-451.1 Roboty rozbiórkowe, tom II  SST-452.1  Roboty ziemne,              
SST-452.2   roboty  murarskie, , SST-452.3  wykonanie  konstrukcji betonowych ,  żelbetowych 
SST-452.4 wykonanie izolacji   przeciwwodnych, tom III SST-453.1-wykonanie instalacji  
wentylacji, SST-453.02 wykonanie instalacji elektrycznej -   Załącznik  Nr 4 do SIWZ  
                                                                     
5.   Kosztorysy inwestorskie  ( dla każdej ww branży  oddzielnie )   (2  egz.) 
6.   Przedmiary robót   (dla każdej ww branży  oddzielnie  (2 egz.)  
Uwaga :dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty towarzyszące                              
( zakres  do ustalenia z  Zamawiającym).

PAWILON NR 2
1.  Projekt bud.- wykonawczy Architektoniczno - konstrukcyjny  (4  egz.)               
Prace projektowe dla potrzeb  całego  pawilonu. 
Zakres podstawowych prac  -  zaprojektowanie  drzwi  wydzielających strefy  pożarowe i   klatkę schodową,  klapy oddymiającej w płaszczyźnie dachu konstrukcji  drewnianego  nad  
kl. schodową  (plus grawitacyjne  napowietrzanie kl. schodowej), prace  towarzyszące,   
prace zabezpieczające pod względem p. pożarowym elementy konstrukcyjne,  
Szczegółowy  zakres  określony w  dokumentacji:   PBW  Pawilonu nr 2  
( Nr proj.SW-2-PBW-A)cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja   projektant: mgr inż. arch.   
Z.   Kostrzewa  mgr inż. M. Pikora , inż. arch.  P. Cydejko    Załącznik nr 5 do SIWZ
Uwaga: Zamawiający zrezygnował z   wyposażenia budynku w systemowy   podnośnik 
windowy. 

2. Projekt bud.-wykonawczy  Instalacje elektryczne (instalacja oświetlenia     ewakuacyjnego i  awaryjnego)  (4 egz.).
Prace projektowe dla potrzeb  całego pawilonu .
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji awaryjnego  oświetlenia ewakuacyjnego o czasie pracy awaryjnej co najmniej 2 h inatężeniu 10 lx., zasilanie urządzeń technicznych).  
Do wykorzystania: dokumentacja: PBW  Pawilonu nr 2  (Nr proj.SW-2-PBW-E)                                                         
cześć 3  - Instalacje elektryczne     projektant: mgr inż. A. Klepaczko Załącznik nr 6 do SIWZ

3.  Projekt bud.-wykonawczy  Instalacje teletechniczne (instalacja alarmowa sygnalizacji   pożaru- SSP)  (4  egz. )                
Prace projektowe dla potrzeb    całego pawilonu. 
Zakres prac  podstawowych: zaprojektowanie  instalacji alarmowej sygnalizacji pożaru, 
instalacji sterowania oddymianiem, zasilania centralki  SAP, centralki sterowania 
oddymianiem, sieciowanie  central  alarmowych sygnalizacji pożaru (wraz  z 
doprowadzeniem  instalacji  transmisji danych z pawilonu  do  Portierni (dobudówka 
do Pawilonu nr 2)  itp. : 
 Do wykorzystania: dokumentacja:  PBW  Pawilonu nr 2  (Nr proj.SW-2-PBW-TE)                                                         
cześć 4  - Instalacje teletechniczne     projektant: mgr inż. G. Grzesiak  Załącznik nr 7 do SIWZ.
  
4.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
dla każdej ww branży  oddzielnie )    ( 3  egz. ) 
Do wykorzystania :  SST-450  Pawilon nr 2 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i 
Odbioru Robót, tom I SST-451.1 Roboty rozbiórkowe,  tom II  SST-452.1  Roboty ziemne, SST-452.2   roboty  murarskie , SST-452.3  wykonanie  konstrukcji betonowych ,żelbetowych, SST-452.4  i montaż konstrukcji stalowych, SST-452.5wykonanie izolacji przeciwwodnych,                           
tom III SST-453.1 wykonanie instalacji oddymiania  tom III SST-453.02-wykonanie instalacji
wentylacji, SST-453.03 wykonanie instalacji  elektrycznej ,SST-453.3wykonanie  instalacji   
teletechnicznych, SST-453.4 montaż śr. transportu  pionowego    Załącznik nr 8 do SIWZ

5.   Kosztorysy inwestorskie  (dla każdej ww branży  oddzielnie )    (2  egz.) 
6.   Przedmiary robót    (dla każdej ww branży  oddzielnie  (2 egz.)        
Uwaga :dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty towarzyszące                              
zakres  do ustalenia z  Zamawiającym).

PAWILON NR 3.
1.   Projekt bud.-wykonawczy      Architektoniczno-konstrukcyjny  ( 4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb parteru, I p, poddasza. 
Zakres podstawowych prac  - zaprojektowanie  drzwi i ścianek  wydzielających strefy  pożarowe i  klatkę schodową,  zaprojektowanie wymiany drzwi przystankowych 
windowych  na p. pożarowe plus prace projektowe towarzyszące.
Do wykorzystania:  dokumentacja: PBW  Pawilonu nr 3  (Nr proj.SW-3-PBW-A)                                                         
cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja projektant: mgr inż. arch. Z. Kostrzewa,                             
inż. arch. P. Cydejko -    Załącznik nr 9 do SIWZ

2. Projekt bud.-wykonawczy Instalacje elektryczne (instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego ) ( 4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb całego pawilonu.  
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji awaryjnego  oświetlenia ewakuacyjnego o czasie pracy awaryjnej co najmniej 2 h i natężeniu 10 lx., zasilanie urządzeń technicznych,   
Szczegółowy  zakres  określony w  dokumentacji :   PBW  Pawilonu nr 3
(Nr proj.SW-3-PBW-E) cześć 3  - Instalacje elektryczne projektant: mgr inż. A. Klepaczko                       Załącznik nr 10 do SIWZ
 
3.    Projekt bud. -wykonawczy        Instalacje teletechniczne ( SSP) ( 4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb całego pawilonu.  
Zakres prac  podstawowych: zaprojektowanie  instalacji alarmowej sygnalizacji pożaru, 
instalacji sterowania oddymianiem, zasilania centralki  SAP, centralki sterowania 
oddymianiem, sieciowanie central alarmowych sygnalizacji pożaru (wraz z 
doprowadzeniem  instalacji  transmisji danych z pawilonu Portierni (dobudówka 
do Pawilonu nr 2)  itp. : 
Szczegółowy  zakres  określony  w  dokumentacji   PBW  Pawilonu nr 3 ( Nr proj.SW-3-PBW-TE) cześć 4  - Instalacje teletechniczne   projektant: mgr inż. G. Grzesiak   Załącznik nr 11 do SIWZ

4.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
( dla każdej ww branży  oddzielnie )     (3  egz.) 
Do wykorzystania :  STT-450  Pawilon nr 3 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót   tom I SST-451.1 Roboty rozbiórkowe,  tom II , SST-452.2   roboty  murarskie,  tom III SST-453.1 wykonanie instalacji hydrantowej, SST-453.02 wykonanie instalacji elektrycznej ,SST-453.3 wykonanie  instalacji teletechnicznych ,  tom IV SST-454.1 roboty tynkarskie, SST-454.2 wykonanie powłok malarskich, SST-454.4 wykonanie ścianek działowych systemowych, SST-454.5-wykonanie okładzin ścian,  podłóg, posadzek                                                                                        Załącznik nr 12 do SIWZ.
   
5.  Kosztorysy inwestorskie  (dla każdej ww branży  oddzielnie )    ( 2  egz. ) 
6. Przedmiary robót (dla każdej ww branży oddzielnie (2 egz.)                                                
Uwaga :dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty towarzyszące w tym   
roboty budowlano- malarskie  sal chorych i  wytypowanych  pomieszczeń oddziału  (zakres  
do  ustalenia z  Zamawiającym).

PAWILON  NR  6
1. Projekt bud.-wykonawczy Architektoniczno-konstrukcyjny (4 egz.)                                            
Prace projektowe dla potrzeb: parteru,  Ip., IIp. 
Zakres podstawowych prac  - zaprojektowanie  drzwi i ścianek  wydzielających strefy pożarowe i  klatki schodowe,  prace projektowe towarzyszące.
Do wykorzystania:  dokumentacja: PBW  Pawilonu nr 6 (Nr proj.SW-6-PBW-A)                                                         
cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja   projektant: mgr inż. arch. Z. Kostrzewa ,
inż. arch. P. Cydejko  Załącznik nr 13 do SIWZ                      
Uwaga: 
1) Zamawiający zrezygnował z wykonania zaprojektowanego nowego biegu 
        schodów zewnętrznych  wyposażonego w podnośnik dla osób niepełnosprawnych.      
2)  W stosunku do  ww  dokumentacji- wystąpiły zmiany w  funkcji   pomieszczeń,  
         wykonanej modernizacji lub  przebudowy części   pomieszczeń.   


2.    Projekt bud.-wykonawczy Instalacje sanitarne (instalacja hydrantowa)  (4egz.)                                                                                                                                       
Prace projektowe dla potrzeb  całego  pawilonu.  
Zakres prac podstawowych: zaprojektowanie nowej instalacji wody wodociągowej dla 
instalacji przeciwpożarowej z zaworami hydrantowymi oraz zabezpieczenia przejść 
instalacyjnych. 
Do wykorzystania:  dokumentacja:   PBW  Pawilonu nr 6  ( Nr proj.SW-6-PBW-S)                                                         
cześć 2  - Instalacje sanitarne     projektant: mgr inż. E. Laskowska- Bunia  Załącznik nr 14 do SIWZ.

3.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
(dla każdej ww branży  oddzielnie )   ( 3  egz. ) 
Do wykorzystania : ST-450  Pawilon nr 6 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i                               Odbioru Robót, tom I  SST-451.1 Roboty rozbiórkowe, tom II ,  SST-452.1 Roboty ziemne,                                SST-452.2 roboty  murarskie, SST -452.3 wykonanie konstrukcji betonowych i żelbetowych,  SST-452.4-wykonnaie i montaż konstrukcji stalowych,. tom III SST-453.1 wykonanie instalacji hydrantowej, SST-453.02 wykonanie instalacji elektrycznej, SST -453.3 montaż urządzeń transportu pionowego,   tom IV SST-454.1 roboty tynkarskie ,SST-454.2 wykonanie powłok malarskich,  SST-452.4 Montaż ślusarki aluminiowej,  SST-454.4 wykonanie ścianek działowych systemowych, SST-454.5-wykonanie okładzin ścian, podłóg, posadzek  Załącznik nr 15 do SIWZ
4.   Kosztorysy inwestorskie   ( dla każdej ww branży  oddzielnie )       ( 2  egz. ) 
5.  Przedmiary robót           ( dla każdej ww branży  oddzielnie)    (  2 egz.) 
       Uwaga :dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty towarzyszące                              
      ( zakres  do ustalenia z  Zamawiającym).

PAWILON  NR   7
1.	   Projekt bud.-wykonawczy Architektoniczno-konstrukcyjny (4 egz.)                                          Prace projektowe dla potrzeb  całego pawilonu. 
Zakres prac: zaprojektowanie  drzwi i ścianek  wydzielających strefy  pożarowe i  klatkę  schodową,  prace projektowe towarzyszące.
Do wykorzystania :  dokumentacja   PBW  Pawilonu nr 7  (Nr proj.SW-7 -PBW-A)                                                         
cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja   projektant: mgr inż. arch. Z. Kostrzewa , 
inż. arch. P.  Cydejko     Załącznik nr 16 do SIWZ
uwaga: 
1) Zamawiający zrezygnował z  wykonania  zaprojektowanej instalacji  krzesełka  
schodowego na klatce schodowej miedzy parterem a I piętrem.  
2) W stosunku do  ww   dokumentacji- wystąpiły zmiany w sposobie zagospodarowania                     i wykonanej przebudowy części pomieszczeń. 
Pozostały   zakres   prac   projektowych  zgodny z  dokumentacją. 
  
2. Projekt bud.- wykonawczy Instalacje elektryczne (instalacja oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego)  ( 4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb   :   piwnic , parteru,  I piętra,  poddasza, 
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji 
awaryjnego  oświetlenia i  oświetlenia ewakuacyjnego,   
Do wykorzystania: dokumentacja: PBW  Pawilonu nr 7 (Nr proj.SW-7-PBW-E)                                                         
cześć 3  - Instalacje elektryczne  projektant: mgr inż. A.j Klepaczko  Załącznik nr 17  do  SIWZ

3.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
(dla każdej ww branży  oddzielnie )                                         ( 3  egz. ) 
Do wykorzystania : ST-450  Pawilon nr 7 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i 
Odbioru Robót ,tom I  SST-451.1 Roboty rozbiórkowe,  tom II  SST-452.2   roboty  murarskie,  tom III  SST-453.1 wykonanie instalacji elektrycznej,   SST -453.2 montaż urządzeń transportu         pionowego,  tom IV SST-454.1 roboty tynkarskie ,SST-454.2 wykonanie powłok malarskich,     SST-452.3 Montaż ślusarki drzwiowej, SST-454.4 wykonanie ścianek działowych systemowych, Załącznik nr 18  do   SIWZ
4.    Kosztorysy inwestorskie  ( dla każdej ww branży  oddzielnie )             ( 2  egz. ) 
5.    Przedmiary robót           ( dla każdej ww branży  oddzielnie                  ( 2 egz.) 
       Uwaga :dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty towarzyszące                              
      ( zakres  do ustalenia z  Zamawiającym).

PAWILON  NR   8
1.  Projekt bud.-wykonawczy  Instalacje elektryczne ( instalacja oświetlenia  ewakuacyjnego i awaryjnego )      ( 4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb :. piwnic ( dla części zagospodarowanej) , parteru, I p.   II p., III p.( wentylatornia).  
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji awaryjnego  oświetlenia ewakuacyjnego o czasie pracy awaryjnej co najmniej 2 h i
natężeniu 10 lx. , zasilanie urządzeń technicznych.
Uwaga: 
1) Zamawiający wykonał instalacje krzesełka dla niepełnosprawnych 
2) W stosunku do  ww  dokumentacji- wystąpiły zmiany w sposobie zagospodarowania, 
 wykonanej przebudowy lub modernizacji  części  pomieszczeń. 
Do wykorzystania: dokumentacja  PBW  Pawilonu nr 8  (Nr proj.SW-8-PBW-E)                                                         cześć 3  - Instalacje elektryczne     projektant: mgr inż. A. Klepaczko      Załącznik  nr 19 do SIWZ

2.   Projekt bud. -wykonawczy        Instalacje teletechniczne ( SSP)  ( 4 egz.)
 Prace projektowe dla potrzeb:   piwnic( dla części zagospodarowanej , parteru,   
Zakres prac  podstawowych: zaprojektowanie  instalacji alarmowej sygnalizacji pożaru, central  alarmowych sygnalizacji pożaru (wraz  z  doprowadzeniem  instalacji  transmisji danych z Pawilonu Nr 8  do  Portierni ( dobudówka  do Pawilonu nr 2) itp. : 
Szczegółowy zakres prac określa :  
dokumentacja: PBW Pawilonu nr 8 (Nr proj.SW-8-PBW-TE) cześć 4  - Instalacje teletechniczne   projektant: mgr inż. G. Grzesiak      Załącznik  nr 20 do SIWZ
                                                                                                                             
3.   Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych 
dla każdej ww branży  oddzielnie )                                               ( 3  egz. ) 
Do wykorzystania : ST-450  Pawilon nr 8 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i 
Odbioru Robót   tom I SST-451.1 Roboty rozbiórkowe,  tom II  , SST-452.2   roboty  murarskie,                             tom III SST-453.1 wykonanie instalacji elektrycznej, SST-453.2 wykonanie  instalacji teletechnicznych, tom IV SST-454.1 roboty tynkarskie, SST-454.2 wykonanie powłok malarskich, SST-454.3 Montaż ślusarki drzwiowej, SST-454.4 wykonanie   ścianek działowych systemowych, SST-454.5-wykonanie okładzin ścian, podłóg, posadzek  Załącznik  nr 21  do SIWZ 
  
4.    Kosztorysy inwestorskie  (dla każdej ww branży  oddzielnie )         (2  egz. ) 
5. Przedmiary robót (dla każdej ww branży  oddzielnie  (2 egz.)                                                
       

PAWILON    Nr  12
1.	 Projekt bud.-wykonawczy Architektoniczno-konstrukcyjny (4 egz.)                                            
Prace projektowe dla potrzeb  całego pawilonu.  
Zakres prac: zaprojektowanie  drzwi, okna, ścianki  wydzielające strefy  pożarowe i  klatkę  schodową,  prace projektowe towarzyszące.
Do wykorzystania: dokumentacja PBW  Pawilonu nr 12  (Nr proj.SW-12 -PBW-A)                                                         
cześć 1 - Architektura i  Konstrukcja   projektant: mgr inż. arch. Z. Kostrzewa , 
inż. arch. P.  Cydejko       Załącznik nr 22 do SIWZ
uwaga: 
1) Zamawiający zrezygnował z  wykonania przebudowy istniejących schodów w poziomie 
     piwnic  ( propozycja  rozwiązana zamiennego plus wystąpienie do KWPSP ).  
2) W stosunku do  ww   dokumentacji- wystąpiły zmiany w sposobie zagospodarowania                      
      (parteru, piwnic.)  pomieszczeń,  wykonanej przebudowy lub modernizacji części   
      pomieszczeń . Pozostały   zakres   prac   projektowych  zgodny z    dokumentacją. 

 2.  Projekt bud.- wykonawczy Instalacje elektryczne (instalacja oświetlenia   ewakuacyjnego i awaryjnego)        (4 egz.)
Prace projektowe dla potrzeb   całego pawilonu.   
Zakres prac podstawowych - zaprojektowanie  na drogach ewakuacyjnych instalacji  awaryjnego  oświetlenia ewakuacyjnego)                                                                                                                 
Do wykorzystania: dokumentacja PBW  Pawilonu nr 12  (Nr proj.SW-12-PBW-E)                                                         
cześć 3  - Instalacje elektryczne     projektant: mgr inż. A. Klepaczko   Załącznik nr 23 do SIWZ                 
                                                                                                                            
3.    Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dla każdej ww branży  oddzielnie )      ( 3  egz.)
Do wykorzystania: ST-450  Pawilon nr 12 Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i                      Odbioru Robót, SST-451.1 Roboty rozbiórkowe,  tom II  SST-452.1   roboty  murarskie,   tom II-SST-452.2-wykonanie konstrukcji betonowych i żelbetowych, tom III  SST-453.1 wykonanie instalacji elektrycznej, SST-453.2  montaż urządzeń transportu pionowego  tom IV SST-454.1 roboty tynkarskie, SST-454.2 wykonanie powłok malarskich, SST-452.3 Montaż ślusarki drzwiowej, okiennej, balustrad, SST-454.4 wykonanie  ścianek działowych systemowych, SST-454.5-wykonanie okładzin ścian, podłóg, posadzek  Załącznik nr 24  do SIWZ
4   Kosztorysy inwestorskie  (dla każdej ww branży  oddzielnie )   (2  egz. ) 
5.  Przedmiary robót    (dla każdej ww branży  oddzielnie    (2 egz.) 
                                
ZADANIE II
Przedmiotem  niniejszego  zadania  inwestycyjnego    pn. Rozbudowa i  modernizacja Szpitala    
Wolskiego w tym podzadania inwestycyjnego  pn. Dostosowanie infrastruktury szpitalnej do   
obowiązujących przepisów sanitarnych, p .pożarowych dla  pawilonów  szpitalnych  Nr 3,  Nr 6, Nr 12  jest :
- OPRACOWANIE  WIELOBRANŻOWEJ  DOKUMENTACJI  PROJEKTOWO- KOSZTORYSOWEJ  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego

PAWILON NR  3
1. Zadanie:   Modernizacja  wraz  z  dostosowaniem do  obowiązujących  przepisów      sanitarnych-   dwóch  sal chorych     (powierzchnia sali  ok. 12,6 m2)  rysunek ( lokalizacja)             Załącznik Nr  25  do  SIWZ
       Zakres opracowania obejmuje  :
      -   Koncepcję adaptacyjną.                                                                 (  4 egz.) 
        -  Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy.                        ( 4 egz.)
        -Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (dla każdej branży oddzielnie).                                                      
                                                                                                                  (3 egz.)
        -  Kosztorysy inwestorskie (  dla każdej branży oddzielnie).             ( 2 egz.)
         -  Przedmiary robót  (dla każdej branży oddzielnie).                          ( 2 egz.)
    
PAWILON  NR  6
 1.   Zadanie :  Adaptacja wraz modernizacją istniejących pomieszczeń dla potrzeb   węzła sanitarno-higienicznego ( łazienki dla osób niepełnosprawnych) 
 (1 piętro                   rzut I p.       Załącznik Nr  26 do SIWZ
 ( parter  - lokalizacja do ustalenia ) 
Zakres opracowania obejmuje :
-  Koncepcje adaptacyjną.                                                                  ( 4 egz.) 
 -  Projekt budowlano-wykonawczy wielobranżowy.                         ( 4 egz.)
 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  (dla każdej branży oddzielnie).  3 egz.)
 -  Kosztorysy inwestorskie (  dla każdej branży oddzielnie).             ( 2 egz.)
   -  Przedmiary robót  (dla każdej branży oddzielnie).                          ( 2 egz.)    

PAWILON  NR  12
1. Zadanie:   System sygnalizacji pożarowej w pomieszczeniach magazynowych    
                  ( skład dokumentacji zakładowej archiwalnej szpitala ). 
                                 Szkic pomieszczeń  magazynowych -                 Załącznik  Nr 27 do SIWZ                                                                                                   
     Zakres opracowania obejmuje : 
    -  Projekt architektoniczno -budowlany                                       ( 4 egz.)
    -  Projekt  systemu sygnalizacji pożarowej                                   ( 4 egz.)
    -  Kosztorysy  inwestorskie                                                          ( 2 egz.)
    -  Przedmiary robót                                                                      ( 2 egz.)
    -  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót bud.         ( 3 egz.)


Dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych 
oraz inne wymagane opracowania , należy wykonać zgodnie z:  
1.	Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. Nr 80, poz.563) 
2.	Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca  2012  r. w sprawie  szczegółowych wymagań jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu 
wykonującego    działalność leczniczą (Dz.2012 nr 0 poz.739). 
3.	Ustawą Prawo budowlane  (Dziennik Ustaw Nr 89 z 1994r. poz.414 z późniejszymi  zmianami) .
4.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie  szczegółowego  zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych   wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego  ( Dz. U. Nr 202 poz.2072).
5.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac                projektowych oraz planowanych kosztów robót budowanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym ( Dziennik Ustaw Nr 13 poz.1389).
6.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.(dziennik Ustaw Nr 75 poz.690    z późn. zm.).
7.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie metod i  podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego.
8.	Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z  dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego  zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U Nr.120 ,poz. 1133) Postanowieniem 9WZ.5595/327/09/10) z dnia 07.04.2010 r. Mazowieckiego Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej   Załącznik  Nr 28   do SIWZ 
9.	Opinią  Komendanta Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie z dnia 16 listopada 2012 roku  (w sprawie wydzielenie stref pożarowych tj. oddzielenia wind ścianami o odporności ogniowej REI 120 wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 60 w stosunku do zaproponowanych rozwiązań w ekspertyzie polegających na wyposażeniu  szybów windowych w urządzenia do usuwania dymu wraz z drzwiami o klasie odporności ogniowej EI 30).        Załącznik  Nr  29  do SIWZ
UWAGI:
Szpital Wolski  nie posiada archiwalnej dokumentacji technicznej branżowej i  inwentaryzacji architektonicznej (fragmentaryczna) pawilonów szpitalnych . 
Docelową  inwentaryzacje  przedprojektową branżową  należy wykonać w ramach przymiotowego zamówienia na usługę.  
Dokumentacja  projektowa musi posiadać wszystkie wymagane uzgodnienia, pozwolenia i opinie  wymagane przepisami odrębnymi, itp.
Zamawiający wymaga   dla Zadania I  - sporządzenia  dokumentacji  kosztorysowej                          ( przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich) z podziałem na poszczególne kondygnacje  danego pawilonu    (w celu możliwości  dokonania przez Zamawiającego  niezbędnej analizy   finansowej  możliwości  realizacji  całość zadania ).
Dokumentacje projektową i kosztorysową  należy także  sporządzić  w wersji elektronicznej -     2   płytki CD (wersja PDF i ATH)
Dokumentacja kosztorysowa ( wymagane oznaczenie  robót  wg kodów CPV i odnośniki do  STW i OR)     musi być  sporządzona  zgodnie z obowiązującymi przepisami.     Dokumentacja musi uwzględniać też  prace demontażowe, towarzyszące (zakres prac uzgodniony z Zamawiający). 
Przy występujących kolizjach z istniejącymi instalacjami elektrycznymi, teletechnicznymi,  zamontowaną aparaturą,  zamontowanym osprzętem technicznym, zamontowana zabudową  itp.  -  Zamawiający wymaga uszczegółowienia dokumentacji (rysunki, detale, sposób rozwiązania) w tym zakresie wraz z uwzględnieniem  tych  prac w dokumentacji kosztorysowej.   
Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania w własnym zakresie i na własny koszt np. map,   badań  oraz  niezbędnych  innych dokumentów, opinii ( jeżeli będą wymagane . 
Nadmieniamy, że pawilony szpitalne  ujęte są  w   gminnej ewidencji   zabytków  Stołecznego Konserwatora Zabytków  utworzonej na mocy Zarządzenia Nr  2998 2012 Prezydenta M. st. Warszawy z dnia 24.07.2012 r.
Projekty budowlano-wykonawcze muszą spełniać wymagania niezbędne do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę bądź zgłoszenia właściwemu organowi wykonania robót budowlanych. 
dokumentacja  kosztorysowa  powinna uwzględniać  także roboty  towarzyszące 
w  tym roboty bud.- malarskie   wytypowanych   pomieszczeń oddziału  (zakres  do ustalenia  z  Zamawiającym)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-2, 71.24.80.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 84.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 11.1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości łącznie 2.550,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset pięćdziesiąt złotych) W tym:
11.2.	Zadanie numer 1 - 1.900,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dziewięćset złotych).
11.3.	Zadanie numer 1 - 650,00 PLN (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych).
11.4.	Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię dowodu wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 
11.5.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
            a). pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 
Nordea Bank Polska S.A. 81-303 Gdynia 21 1440 1101 0000 0000 0606 2539;
b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c). gwarancjach bankowych;
d). gwarancjach ubezpieczeniowych;
e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
11.6.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
11.7.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
11.8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.).
11.9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego  .
11.10.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
11.11.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
11.12.	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
11.13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
11.14.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
11.15.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 
11.16.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.  22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi wykonania kompletnej dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego o wartości co najmniej:
Zadanie numer 1 -  100 000,00 zł brutto każda, 
Zadanie numer 2 -  40 000,00 zł brutto każda, 
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art.  22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże się osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, tj. uprawnienia budowlane w specjalności architektonicznej do projektowania w poszczególnych branżach, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z minimum 5- letnim doświadczeniem zawodowym: 
a) co najmniej 1 osobę legitymującą się uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej 
b) co najmniej 1 osobę legitymującą się uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) co najmniej 1 osobę legitymującą się uprawnieniami do projektowania w specjalności teletechnicznej,
d) co najmniej 1 osobę legitymującą się uprawnieniami do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych oraz gazowych, w tym gazów medycznych, 
z których każda jest członkiem odpowiedniej izby samorządu zawodowego, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie 
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę: 
dla zadania numer 1 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
dla zadania numer 2 - 40.000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 
Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane w ofercie ceny nie prowadzą/prowadzą do powstania obowiązku podatkowego Zamawiającego, zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług w zakresie dotyczącym wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów - załącznik nr 9 do SIWZ. 
Wypełniony Załącznik nr 10 - Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.
Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin realizacji usługi - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	W związku z regulacją art. 144 ust. 1 ustawy Pzp Strony przewidują następujące możliwości zmiany umowy:
2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w szczególności w zakresie:
1)	obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmniejszenia zakresu zamówienia, 
2)	zmian organizacyjnych Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego  części staje się bezprzedmiotowe,
3)	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Zamawiającego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,
4)	zmiana sposobu i terminu płatności wynagrodzenia,
5)	skrócenia lub wydłużenia terminu wykonania usługi w przypadku przedłużających się procedur administracyjnych (np. uzyskania pozwolenia na budowę), 
6)	zmiana osób wykonujących zamówienie, 
7)	wprowadzenia przez Zamawiającego zmian w przedmiocie zamówienia, 
8)	wystąpienia czynników obiektywnych niezależnych od Stron, 
9)	zmiana zakresu prac projektowych wynikająca ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego, 
10)	zmniejszenie zakresu prac projektowych wynikająca ze zmian wprowadzonych na wniosek właściwych organów, właścicieli sąsiednich nieruchomości, dostawców mediów lub też innych uczestników procesu budowlanego, w tym zmniejszenie kwoty wynagrodzenia i terminu wykonania przedmiotu umowy,
11)	zmiana zakresu prac projektowych wynikająca ze zmian w przepisach prawa i warunkach technicznych wprowadzonych po zawarciu umowy, 
12)	zmiana zakresu prac projektowych wynikających z zastania na terenie działki niemożliwych do przewidzenia na etapie projektów koncepcyjnych elementów archeologicznych lub innych, niemożliwych do przewidzenia mimo dołożenia należytej staranności przez projektanta, elementów geotechnicznych, w tym zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy,
13)	konieczność uzyskania dodatkowych lub odrębnych decyzji administracyjnych, 
14)	udział podwykonawców w realizacji przedmiotu umowy,
15)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy - w takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie obliczone proporcjonalnie do wykonanych prac,
16)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami - w takim przypadku zmiany w Umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji,
17)	zmiany osób przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot Umowy na inne legitymujące się, co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych przepisach,
18)	innych przyczyn zewnętrznie niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wolski.med.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - pawilon nr 8 sekcja zamówień publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 31.03.2016 godzina 08:00, miejsce: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 01 - 211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17 - Kancelaria Głłówna pawilon nr 2.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Niniejsze zamówienie finansowane jest w ramach dotacji celowej na realizację zadania inwestycyjnego w zakresie ochrony zdrowia przez Urząd Miasta  Stołecznego Warszawy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie numer 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> AKTUALIZACJA:
-  dokumentacji  projektowej wielobranżowej 
-  dokumentacji  kosztorysowej ( przedmiary robót, kosztorysy   inwestorskie)
- specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla   
Pawilonów Nr  1,  Nr 2,  Nr 3, Nr 6,  Nr 7,  Nr 8,   Nr 12   wykonanej w  2012 roku  dla zadania  pn.  Dostosowanie    obiektów do  przepisów p. pożarowych oraz dostępności dla osób niepełnosprawnych w  ramach  zadania  inwestycyjnego  pn. Rozbudowa i modernizacja   Szpitala  Wolskiego  wraz  z pełnieniem  nadzoru autorskiego  na podstawie opracowanej  dokumentacji.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.24.20.00-2, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji usługi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  niniejszego  zadania  inwestycyjnego    pn. Rozbudowa i  modernizacja Szpitala    
Wolskiego w tym podzadania inwestycyjnego  pn. Dostosowanie infrastruktury szpitalnej do   
obowiązujących przepisów sanitarnych, p .pożarowych dla  pawilonów  szpitalnych  Nr 3,  Nr 6, Nr 12  jest :
- OPRACOWANIE  WIELOBRANŻOWEJ  DOKUMENTACJI  PROJEKTOWO- KOSZTORYSOWEJ  wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 74.23.20.00-2, 71.24.80.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 84.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin realizacji usługi - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com