JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160324/67784-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Skaryszew: Opracowanie dokumentacji projektowej budowy szkoły podstawowej w miejscowości Sołtyków, gmina Skaryszew</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 67784 - 2016; data zamieszczenia: 24.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Skaryszew , ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie, tel. 48 610 30 89, faks 48 610 30 89.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.skaryszew.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Opracowanie dokumentacji projektowej budowy szkoły podstawowej w miejscowości Sołtyków, gmina Skaryszew.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie dokumentacji projektowej budowy szkoły podstawowej w miejscowości Sołtyków, gmina Skaryszew oraz uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień i zatwierdzeń obejmujących wszystkie branże projektowe wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę.
W ramach opracowania dokumentacji projektowej budowy szkoły podstawowej w miejscowości Sołtyków należy: 
1)	Wykonać koncepcję architektoniczno-budowlaną całości obiektu: budynku szkoły podstawowej z oddziałem przedszkolnym, salą gimnastyczną, infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu. 
Projektant powinien we wstępnej fazie projektowania uzgodnić z zamawiającym koncepcję architektoniczno-budowlaną. Rozwiązania uzgodnione w koncepcji będą wprowadzone do projektu architektoniczno - budowlanego.
Przed przystąpieniem do opracowania projektu architektoniczno-budowlanego i wykonawczego Wykonawca musi posiadać zaakceptowaną koncepcję przez Zamawiającego.
Koncepcję obiektu należy zaprojektować w taki sposób, aby możliwe było podzielenie budowy przedmiotowego obiektu  na dwa etapy realizacji tj. w pierwszym etapie realizacji możliwe było wybudowanie szkoły z częścią dydaktyczną dla  nauczania zintegrowanego początkowego dla klas I-III  z zerówką i z oddziałem  przedszkolnym  natomiast 
w drugim etapie sali gimnastycznej z częścią dydaktyczną dla  nauczania  klas IV-VI.
2)	Wykonać wizualizację całości obiektu wraz z zagospodarowaniem.
3)	Wykonać projekt architektoniczno - budowlany i wykonawczy I etapu budowy szkoły ( I etap opisany poniżej)
Obiekt powinien być przystosowany dla korzystania przez 100 uczniów oraz 35 przedszkolaków.
Zakłada się budowę budynku jednokondygnacyjnego, częściowo podpiwniczonego. W parterze należy przewidzieć oprócz części dydaktycznej dla  nauczania zintegrowanego początkowego dla klas I-III, z zerówką, część dydaktyczną dla nauczania dla klas IV-VI, oddział przedszkolny, zespół żywieniowy ( kuchnia, wydawanie posiłków przywożonych z zewnątrz, zmywalnia), bibliotekę z zapleczem, sekretariat, pokój dyrekcji, pomieszczenia sanitarne oraz część sportową. Niezbędne jest zlokalizowanie oddziału przedszkolnego oraz zerówki jak najbliżej wejścia do budynku z odrębnymi szatniami  przy salach lekcyjnych. Część przeznaczona dla oddziału przedszkolnego powinna posiadać wymagane  przepisami pomieszczenia towarzyszące jak: szatnie, sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze, magazynki leżaków, pomieszczenia techniczne oraz składy sprzętu ogrodowego oraz inne niezbędne pomieszczenia wynikające z obowiązujących przepisów. W kondygnacji podziemia oprócz pomieszczeń magazynowych, kotłowni gazowej należy przewidzieć szatnie uczniów.
Obiekt powinien posiadać wszystkie inne niezbędne pomieszczenia wynikające z obowiązujących przepisów. 
Dokumentacja projektowa I etapu budowy szkoły musi zawierać część dydaktyczną dla  nauczania zintegrowanego początkowego dla klas I-III  z zerówką i oddziałem przedszkolnym.
I etap budowy obiektu należy zaprojektować zgodnie z niżej podanymi wstępnymi zaleceniami techniczno - funkcjonalnymi:
1) Teren przeznaczony pod realizację przedmiotu zamówienia objęty jest miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - są to działki nr ewidencyjny 332/2, 331/2, 341/5 w miejscowości Sołtyków, gmina Skaryszew. W zależności od pochodzenia gruntu należy uzyskać zgodę na zmianę przeznaczenia  gruntów na cele nierolnicze i nieleśne. 
2) Projekt budowlany winien zawierać projekt zieleni uwzględniający nowe nasadzenia.
3) Teren działki szkolnej winien być ogrodzony z bramami wjazdowymi szerokości 3.0 i  3.6 m oraz furkami min. 1.2 m. 
4) Utwardzenie terenu - parkingi, place manewrowe, chodniki, place rekreacyjne, droga pożarowa projektowane z kostki betonowej.
5) Budynek realizowany metodą tradycyjną. Przyjęto ściany murowane dwuwarstwowe z ociepleniem metodą ,lekką mokrą. 
6) Stropy żelbetowe ,szkolne, stropy gęsto-żebrowe lub wylewane. W sali gimnastycznej lekka konstrukcja stalowa. .Pokrycie dachów dachówką blaszaną. 
7) Ściany działowe murowane lub gipsowo-kartonowe o konstrukcji stalowej z wypełnieniem wełną mineralną.
8) Stolarka okienna i drzwiowa w strefie wejściowej aluminiowa, pozostała z PCV lub drewniana. Okna klasy P4. 
9) Kanały wentylacyjne, spalinowe i dymowe murowane oraz systemowe.
10) Klatki schodowe wylewane, balustrady systemowe, bezpieczne.
11) Budynek projektować jako częściowo podpiwniczony. W podpiwniczeniu lokalizować pomieszczenia magazynowe, gospodarcze lub pomocnicze, szatnie.
12) Zaproponowane w projekcie materiały i  zastosowane urządzenia należy przyjąć na poziomie  przeciętnego. Powinny jednak uwzględniać koszty późniejszej eksploatacji w kolejnych cyklach życia obiektu. 
Wszystkie użyte w projekcie budowlanym i projekcie wykonawczym rozwiązania techniczne winny być zgodne z obowiązującymi przepisami i normami, a materiały winne być naturalne, ogólnodostępne, posiadać atesty, certyfikaty i znaki bezpieczeństwa.
Budynek winien być zasilony w:
-instalację wodną przyłączoną z sieci Wodociągów Miejskich w Radomiu na warunkach dysponenta sieci,
-instalację kanalizacyjną podłączoną do projektowanego na działce szamba wybieralnego do 50 m3 lub oczyszczalni ekologicznej,
-instalację kanalizacji deszczowej - wody deszczowe rozprowadzone po terenie na powierzchnię biologicznie czynną,
-instalację gazową - do kotłowni - na warunkach dysponenta sieci,
-instalację elektryczną oraz oświetlenia terenu szkoły na warunkach dysponenta sieci,
-ogrzewanie oraz ciepła woda użytkowa - z własnej kotłowni gazowej
Budynek winien być wyposażony w instalację: 
-wodno-kanalizacyjną, 
-centralnego ogrzewania i ciepłej wody, 
-wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej, 
-elektryczną, 
-gazową
-instalacje niskoprądowe - monitoringu zewnętrznego i wewnętrznego, sygnalizacji pożaru, telefoniczną, strukturalną.
-instalację fotowoltaiczną lub solary.
Projekt zagospodarowania terenu powinien zawierać:
- projekty dróg wewnętrznych, miejsc parkingowych, ciągów pieszych oraz otoczenia łącznie z ogrodzeniem, 
- plac zabaw dla dzieci z urządzeniami przystosowanymi dla dzieci zarówno w wieku przedszkolnym jak i klas I-VI.
Zakres opracowania dokumentacji projektowej obejmuje:
- Wykonanie mapy do celów projektowych,
- Opracowanie koncepcji architektonicznej całości obiektu: budynku szkoły podstawowej z oddziałem przedszkolnym, salą gimnastyczną , infrastrukturą towarzyszącą, zagospodarowaniem terenu oraz wizualizacją obiektu - w ilości 3 egz.,
- Kompletny projekt budowlany oraz wykonawczy wszystkich branż dla I etapu realizacji budowy obiektu ( branża architektoniczno-budowlana,  konstrukcyjna, elektryczna, odgromowa, monitoringu, sanitarna, wentylacyjna, c.o., wodociągowa, kanalizacyjna, gazowa, telekomunikacyjna, instalacja informatyczna, ppoż., alarmowa, TV  oraz niezbędne przyłącza) opracowany wg obowiązujących przepisów, umożliwiających kompleksową realizację inwestycji wraz z kompletem niezbędnych opinii, uzgodnień, opracowań, zatwierdzeń oraz decyzji obejmujących wszystkie branże projektowe wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - w ilości 5 egz.
Projekt należy opracować zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129) ,
-Wykonanie projektów niezbędnych  sieci i przyłączy, oraz projektów przebudów sieci i przyłączy  kolidujących z projektowaną budową obiektu ( jeśli przebudowy są niezbędne)- w ilości 5 egz.,   
- Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
- Projekt zagospodarowania terenu działki i mała architektura - sporządzone na mapie do celów  
 projektowych - w ilości 5 egz.,
-Badania geologiczne - opinia geologiczna o warunkach gruntowo-wodnych dla terenu  lokalizacji,
-Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  przez które należy rozumieć opracowanie zawierające zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, obejmujące w szczególności wymagania właściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru - w ilości 2 egz.,
-Założenia wyjściowe do kosztorysowania robót przez, które należy rozumieć dane techniczne technologiczne i organizacyjne nie określone w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, a mające wpływ na wartości kosztorysowe robót budowlanych - w ilości 2 egz.,
-Przedmiar robót  (z podziałem na poszczególne branże), przez który należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych - w ilości 2 egz.,
-Kosztorys inwestorski  (z podziałem na poszczególne branże) sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym  (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 poz.1389 z późn. zm.) wraz z zbiorczym zestawieniem kosztów z podziałem na branże- w ilości 2 egz., 
-Przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę
-Dokumentację projektową należy przekazać również w formie elektronicznej na  nośnikach elektronicznych w 2 egzemplarzach (wersja elektroniczna dokumentacji musi być zgodna z wersją papierową). Płyta CD z: 
     -w formacie pdf  (w formie jednego pliku bez kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót)
     -część opisowa dokumentacji projektowej w formacie doc.
     -część graficzna dokumentacji projektowej w formacie pdf.
     -przedmiary robót i kosztorysy inwestorski w formacie pdf.  
     - zeskanowanym projektem budowlanym po wydaniu decyzji o pozwoleniu na budowę (opieczętowanym)..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.00.00-7, 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia, przez co rozumie się wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kompletnych dokumentacji projektowych zawierających projekty budowlane budowy lub przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej 
o wartości co najmniej 70 000,00 zł brutto każda usługa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, przez co rozumie się dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają uprawnienia budowlane w zakresie projektowania  tj.:
-co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
-co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie projektowania w specjalności architektonicznej,
-co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w zakresie projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin płatności - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Na podstawie przepisu art.144 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w zakresie: 
1) Terminu wykonania przedmiotu umowy, za obopólną zgodą stron, w następujących przypadkach: a) w związku z przedłużającymi się uzgodnieniami branżowymi, które są niezbędne do zakończenia opracowania dokumentacji projektowej i wystąpienia o wydanie decyzji pozwolenia na budowę,b) przedłużania się terminu załatwienia sprawy tj. wydania przez organ administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, warunków, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego c) zmiany w trakcie wykonywania umowy, warunków projektowania w szczególności z powodu zmiany przepisów, norm lub normatywów mających zastosowanie do przedmiotu niniejszej umowy,
d) w wyniku rozszerzenia warunków technicznych koniecznych do uwzględnienia na etapie projektowania,e) wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwych do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia.
Przyjmuje się zasadę, że zmiana umowy w zakresie terminu musi wynikać z czynników obiektywnych, których  zamawiający nie mógł przewidzieć przyjmując ogólnie istnienie niezbędnych, zgodnych ze stanem faktycznym dokumentów i trybu ich obiegu, kompletność materiałów wyjściowych i czas niezbędny na uzgodnienia z właściwymi instytucjami (wraz z czynnościami administracyjnymi uprawnionych organów).
2) Zmiany adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, 
3) Zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, nie wymaga aneksu do umowy, (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na proponowaną osobę)</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.skaryszew.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta i Gminy Skaryszew, ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Skaryszewie ul. Słowackiego 6, 26-640 Skaryszew w SEKRETARIACIE (pok. nr 16 - I piętro) lub w KANCELARI NA PARTERZE (przy wejściu głównym).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com